واقعا نعمته آدم یه دکتر متخصص پیدا کنه که اینقدر هم خوشاخلاق باشه. هم کارش رو بلده هم باحوصلهست. کاش همه اینجوری بودن. خسته نباشید دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
در بیمارستان انصاری لطف کردند و مشاوره قبل از عمل ارائه کردند که بسیار مفید بود.
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق و همینطور منشی ایشون... من برای همسرم مراجعه داشتم و خداروشکر نتیجه ایده آل بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۷
در مورد تواخل دارویی سوال داشتم که راهنمایی مناسب را از ایشان گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
بسیار دکتر خوب و باسوادی هستن.و خیلی عالی راهنمایی میکنند.
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
با تنگی نفس رفتم که اکو انجام دادن و تشخیص تنگی دریچه برام دادن. خیلی خوب توضیح دادند و راهنمایی کردن.
واقعا عالی ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۹
بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستند مشکل فشار خون بالا داشتم با داروهای ایشون فشارم کنترل شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
درد قفسه سینه ودست چپ وعالی تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
خیلی خانم دکتر خوبی بودن
واقعا خدا خیرشون بده من پدرمو بردم پیششون
خیلی صبور و حرفه ای هستن
درجه یک
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
مشکل طپش قلب طولانی مدت داشتم
با تشخیص ایشون خیلی بهتر هستم.
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
درد قفسه سینه داشتم.که بسیار خوب تشخیضص دادن و درمان کردن
۱۴۰۳/۰۳/۱۱
بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
به حرفهام گوش دادن و نظرشون رو گفتن و تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
پیش خانم دکتر رفتم . فشار خون بالا داشتم با تجویز ایشون درمان شدم . بسیار حرفه بودند .
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
خوش اخلاق و تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
سال گذشته ویزیتم کردن.عالی بود درمانشون
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
با مشکل سکته مراجعه کردم و با تشخیص به موقع و اقدامات سریع بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
من به به بیماری تنگی دریچه ی قلب مبتلا هستم و در دوران کرونا؛ مبتلا به کوید ۱۹ شدم و با مراجعه به خانم دکتر سعیدی راد و تشخیص و تجویز خوب ایشون، بهبودی و سلامتی ام رو دوباره بدست آوردم. ممنونم از زحماتشون.
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
تشخیص خیلی عالی دارن مشکلم کامل حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
اکو انجام دادم بسیار با دقت و حوصله بررسی میکرد و اشراف و تسلط خوبی داره
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
عالی هستن.وقتی صحبت میکنیم کااامل گوش میدم و اصلا هول نمیکنن ادمو.خیلی دکتر باسوادی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
بسیار مهربان و با حوصله هستند مشکل تپش قلب داشتم با یکبار مراجعه و تجویز دارو مشکل حل شد عالی هستند
اکوکاردیوگرافی داپلر رنگی تست ورزش انجام مشاوره های قبل از عمل نوار قلب کنترل فشارخون تشخیص و درمان نارسایی قلبی، سکته قلبی و درگیری عروق کرونری، آمبولی ریه، اریتمی قلبی و ... بیش از 1000 آنژیوگرافی موفق
بسیار عالی هستن.مجدد در صدد نوبت گیری هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۹واقعا نعمته آدم یه دکتر متخصص پیدا کنه که اینقدر هم خوشاخلاق باشه. هم کارش رو بلده هم باحوصلهست. کاش همه اینجوری بودن. خسته نباشید دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۹در بیمارستان انصاری لطف کردند و مشاوره قبل از عمل ارائه کردند که بسیار مفید بود.
۱۴۰۳/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق و همینطور منشی ایشون... من برای همسرم مراجعه داشتم و خداروشکر نتیجه ایده آل بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۷در مورد تواخل دارویی سوال داشتم که راهنمایی مناسب را از ایشان گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۲خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۳بسیار دکتر خوب و باسوادی هستن.و خیلی عالی راهنمایی میکنند.
۱۴۰۳/۰۳/۰۳با تنگی نفس رفتم که اکو انجام دادن و تشخیص تنگی دریچه برام دادن. خیلی خوب توضیح دادند و راهنمایی کردن. واقعا عالی ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بسیار پزشک با اخلاق و حاذقی هستند مشکل فشار خون بالا داشتم با داروهای ایشون فشارم کنترل شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۸درد قفسه سینه ودست چپ وعالی تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۵/۱۳خیلی خانم دکتر خوبی بودن واقعا خدا خیرشون بده من پدرمو بردم پیششون خیلی صبور و حرفه ای هستن درجه یک
۱۴۰۴/۰۳/۰۲مشکل طپش قلب طولانی مدت داشتم با تشخیص ایشون خیلی بهتر هستم.
۱۴۰۳/۰۳/۰۸درد قفسه سینه داشتم.که بسیار خوب تشخیضص دادن و درمان کردن
۱۴۰۳/۰۳/۱۱بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۳۱به حرفهام گوش دادن و نظرشون رو گفتن و تشخیصشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پیش خانم دکتر رفتم . فشار خون بالا داشتم با تجویز ایشون درمان شدم . بسیار حرفه بودند .
۱۴۰۴/۱۰/۰۸خوش اخلاق و تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۷سال گذشته ویزیتم کردن.عالی بود درمانشون
۱۴۰۳/۰۳/۰۷با مشکل سکته مراجعه کردم و با تشخیص به موقع و اقدامات سریع بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۹/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱من به به بیماری تنگی دریچه ی قلب مبتلا هستم و در دوران کرونا؛ مبتلا به کوید ۱۹ شدم و با مراجعه به خانم دکتر سعیدی راد و تشخیص و تجویز خوب ایشون، بهبودی و سلامتی ام رو دوباره بدست آوردم. ممنونم از زحماتشون.
۱۴۰۳/۰۳/۰۷تشخیص خیلی عالی دارن مشکلم کامل حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸اکو انجام دادم بسیار با دقت و حوصله بررسی میکرد و اشراف و تسلط خوبی داره
۱۴۰۳/۰۳/۰۳عالی هستن.وقتی صحبت میکنیم کااامل گوش میدم و اصلا هول نمیکنن ادمو.خیلی دکتر باسوادی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار مهربان و با حوصله هستند مشکل تپش قلب داشتم با یکبار مراجعه و تجویز دارو مشکل حل شد عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۸نوبت اول بود رفتم هنوز نمیشه اظهار نظر کنم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵