این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
صبحها، میدان سعیدی، ابتدای بلوار نیروی هوایی، کوچه ۲
عصرها، پردیسان، کوی البرز، کوچه البرز ۲۱, بحر بلوار سلمان فارسی ساختمان آزمایشگاه پلاسما، طبقه دوم
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸برای درمان مادر همسرم مراجعه کردیم و راضی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۵باسلام نحوه انجام ویزیت و اخلاق و برخورد آقای دکتر بسیار عالی بود اما برخورد و اخلاق خانم منشی خوب نیست زود عصبی میشن و مراعات حال مریض را نمیکنند بنده از خانم منشی رضایت ندارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوب وعالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴پزشک معالج مادرم هستندو کارشون عاااالیه
۱۴۰۰/۰۱/۰۱فشار خون در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار دکتر بااخلاق و زبده ای هستن تشخیص درستی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۰خیلی خوب وبااخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی است
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عالی بسیار دکتر خوب وبا تجربه است
۱۴۰۳/۰۹/۲۹ناراحتی قلبی.
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دکتر پدرم بودن خیلی دکتر عالی و کار بلدن
۱۴۰۲/۰۷/۱۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خوب بودند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار خوب هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲مشکل قلبی ارثی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸پدرم مشکل قلبی دارن هنوز درمانی حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵سلام بنده گرفتگی عروق داشتم توسط دکتر سعیدیان آنژیوگرافی کردم بیست سال است تحت نظر ایشان هستم عالی هم تخصص هم اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عالی بودش
۱۴۰۵/۰۳/۰۵به خاطر ناراحتی قلبی که داشتم و مورد معالجه دکتر بودم و خوب شدم.و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶بیماری قلبی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹دکتر مادرم خیلی ازش راضی هستیم تجربه بالایی داره انشاالله همیشه سالم و سلامت باشن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بیماری قلبی
۱۴۰۱/۱۰/۰۵واقعا عالی هستن بینظیر
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار مهربان و بااخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۶خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲مادرم فشار خون بالا داشت خدارو شکر با تجویز های آقای دکتر خیلی بهتر هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۶دکتر خوبی آن. برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر حاذق و بسیار خوش برخورد بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بسیار ماهر و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۱۲سلام الحمدلله خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۸بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۴/۱۴معاینه و دستور برای عمل قلب
۱۴۰۳/۰۶/۲۷تست قلب ونوار قلب
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵برای پدرم مراجعه کردیم راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۹خوب هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳تپش قلب
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پزشک خوب ومتعحد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰اکو ونار قلب را گم کردیم وفعلا بهآن نیاز داریم
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیارباحوصله و با دقت ب حرف مریض گوش می کنه وبا دقت معاینه می کنه تشکر می کنم از اقای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بیمارشان بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵مشکل قلب
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سلام،پزشک خوش اخلاق و خوبی هست.کارش هم بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۳فشارخون و رماتیسم قلبی واقعا دکترخوبین
۱۳۹۹/۰۹/۲۴سلام دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۹خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۰۴فوق العاده دقیق و تشخیص عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۱۱/۳۰دکتر با تجربه است
۱۴۰۳/۰۵/۰۳دکتر خوب و آرامش بخشی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۱برای نوار قلب مراجعه کردم بسیار عالی، خوش اخلاق بودند منشی هم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۹مشکل فشار خون دکتر باتجربه ایی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹مشکل قلبی مادرم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳خیلی عالی وبا پشتکار
۱۴۰۴/۰۴/۱۹مادرم فشارش بالا بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عالی هستند صبور با معلومات و دقیق
۱۴۰۲/۰۷/۲۴خیلی ایشان پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸مادرم برای قلب و فشار خون..فعلا یکبار مراجعه داشتیم .عالی دلسوز و باحوصله.خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۰فشار خون و ضربان تند قلب
۱۴۰۳/۰۸/۰۷