بسیار عالی فقط تلفن مطب را هیشکی جواب نمیده و این بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
زخم دهانه رحم داشتم واسه بارداری عالی ویزیت هم کردن واللن پسرم ۱۳ ساله شونه وهر مشکل زنانه داشته باشم دستان شفا بخش خانم دکتر بدادم رسیده
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
درد داخلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
برای بارداری اولم پیششون رفتم عالیییی بودند اطلاع رسانیشون عالیههه صبوریشون حرف نداره وبه بیماراشون خیلییی ارامش میدهند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
باحوصله و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
زایمان کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
چکاب سالیانه، عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
مشکل بارداری داشتم با راهنمایی ایشون حل شد و باردار شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
زایمان سزارین
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
سلام من برای بارداری پیش خانم دکتر رفتم عالی و ،باحوصله بودن و برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
فیبروم عمل کردن راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
برای زایمان طبیعی تحت نظر بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
زخم دهانه رحم در حال درمان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
بسیار با حوصله و تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۲/۳۰
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
عالی و کاملا حرفه در کار
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
زایمان بچه دوم پیششون رفتم و کارشون فوق العاده بود.
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
زایمان طبیعی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
زایمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
خیلی معطل شدم حدود ۲ ساعت، با اینکه نوبت گرفته بودم،
نوبت حضوری هم میدادند و ویزیت و معاینه فقط ۱ یا ۲ دقیقه طول کشید.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
زایمان دخترم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
عالی بود همیشه از ایشان رضایت داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۴
مراقبت بارداری تا الان همه چیز عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
عالییییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بسیار دقیق و با توضیحات کامل درمان میکنند::
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
برای بارداری و زایمان بودم پیش دکتر و عالی کاملا بااخلاق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
دوران بارداری و زایمان طبیعی بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
خانم دکتر بسیااااار با اخلاق و حرفه ای هستند و تشخیص خیلییی خوبی هم در مورد مشکل من داشتند. مطب خیلی تمیز و با نظمی دارند و منشی و دستیار خیلی خوش اخلاق. ایشون رو به شدت پیشنهاد میدم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
با تجربه و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
خانم دکتر حاذق، صبور و به کار خود متعهدند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
زایمان سزارین انجام دادم و خیلی راضی بودم. محیط مطب بسیار آرام و تمیز. بدون معطلی زیاد. بیمار ها یکی یکی ویزیت میشن و مراقبت های بارداری مثل وزن و فشار و ضربان قلب جنین توسط ماما انجام میشه و هزینه اضافی گرفته نمیشه و کلن هزینه زیادی به بیمار تحمیل نمیکنند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۱
خانم دکتر بسیار خوش برخورد بودند و برای بیمار وقت میگذاشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
خانم دکتر فوق العاده هستن هم از نظر تخصص و هم اخلاق متشکرم
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
زایمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
هنوز درمان نشدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
عالی بودند از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
فضای مطب ایشون احساس راحتی خوبی به مراجعه کننده میده و حریم خصوصی بیمار در داخل مطب به خوبی حفظ میشه .خود ایشون با صبر و حوصله ی خیلی خوبی به سوالات بیمار پاسخ میدم و هیچ عجله ای برای خروج بیمار از مطبشون ندارن.من یکبار پیش ایشون ویزیت شدم و نکاتی که توجهم رو جلب کرد رو بیان کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
سالهای مریض ایشون هستم .خیلی با اخلاق با حوصله همه چیز رو توضیح میدم براتون
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
خونریزی نحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
خیلی دکتر با حوصله و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
زایمان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
زایمان و چکاب ماهیانه عااااااااالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
بسیار مهربان و ماهر
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
خانم دکتر با حوصله به تمام سوال ها پاسخ می دهند و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
تشخیصشون فوق العاده اس
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
خانم دکتر خوب و باسوادی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
عفونت وتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
هورمون
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
زایمان بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
از همه نظر عالی هستندبا اخلاق و صبور
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
ازقبل بارداری دکترم بودن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
فضای مطب عالیه خودشونم خیلی ارامش میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
عالی هستن من خیلی از درمانشون راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
خیلی صبور و باحصوله و با دقتن و کامل به حرف بیمار گوش میکنن.
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
زایمان خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
مثل همیشه صبور،دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دکتر خوب و دوست داشتنی ای هستند
۱۳۹۷/۱۲/۰۸
با سلام و خسته نباشید.فقط کاشکی مطب جواب تلفن را میدادند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
چکاپ سالانه
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
عمل میوکتوومی انجام دادم.
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
برای بارداری شروع کردم تعریفشونا خیلی زیاد شنیدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بسیار خوش اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
عالی مثل همیشه من از سال 81 مراجعه ایشون هستم فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
خام دکتر توضیحات کافی در مورد بیماری به من دادین وفعلا مراحل درمان رو طی میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بسیار دکتر خوب و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
زایمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
عالی وباحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
زایمان اولم بود و خیلی راضی بودم به پیشنهاد خانم دکتر طبیعی اپیدورال بود زایمانم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
من بارداری دوم رو پیش ایشون بودم و از همه لحاظ راضی بودم حتی زایمان سزارین ایشون واقعا خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
فوقالعاده دکتر خوبی هستند.صبور،خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
درمان قائدگی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
برخورد بسیار عالی
با برخورد بسیار خوبشون اعتماد به نفس و روحیه بیمار رو بالا میبرن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
نظری تد
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
در حال حاضر تحت درمان هستم و از برخورد خانم دکتر واقعا راضی هستم بسیار خوش برخورد و خنده رووهستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
از ۱۴ سال پیش برای بارداری به ایشون مراجعه کردم. با اینکه از هفتهی ۱۰ دچار کندگی جفت شدم ولی به کمک دکتر سلطانی تونستم بچه رو حفظ کنم. عالی هستن ایشون هم از لحاظ اخلاق و هم از لحاظ علم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
خیلی دکتر عالی هستن و کاملا با مریض مدارا میکنن و راهنمایی هاشون خیلی خوبه در اصل وقت میزارن برای مریض
۱۳۹۹/۰۳/۲۸
دکتر سطلانی از همه نظر عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
با سلام بنده جراحی میومداشتم و فوقالعاده از ایشون و رسیدگی های بعد از عمل راضی بودم خدا خیرشون بده فوقالعاده هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
صبور وبااخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
زگیل تناسلی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
مراجعه جهت منظم شدن قائدگی و کم شدن خونریزی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بهترین دکتر
۱۳۹۸/۰۱/۲۸
خیلی دکتر مهربون و با حوصله واقعا راضیم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
با معلومات وشکیبا هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
بله عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
مواجعه اول
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
همه چیز عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
خانم دکتر ویدا سلطانی از بهترین دکترهایی هستند که میشناسم بسیار بااخلاق ،مسئولیت پذیر و مهربان هستند من دوبار زایمان طبیعی بدون درد پیش ایشون داشتم و بسیار راضی بودم خدا سلامتی وعمرباعزت به ایشون بده.
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
برای ویزیت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
درود به
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
باردار بودم عالی بود عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دکتر عالی و تشخیص خیلی خوب
سزارین شدم و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
واقعا دکتر خوبیه خیلی خوش اخلاق و با حوصله
۱۳۹۹/۰۳/۳۰
عمل کردم مرتضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
پزشک متخصص با سواد و علم بالا
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
عالی . مادر م میوم داشتن و عمل شدن
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
خانم دکتر از سالهای قبل میشناسم بسیار تشخیص و درمان عالی دارند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
عالی بود بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
دقیق و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
خیلی خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
بسیار دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
زایمان و چک سالیانه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
عالیییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
خوب بده
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
بارداری و ایشان فردی با وجدان کاری بالا و متبحر هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
خیلی مهربان وصبور
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
بسیار با اخلاق هستند و این خصوصیت بین متخصص های زنان بسیار نادر است چون معمولا نه حریم شخصی داریم نه حوصله دارن اما خانم دکتر سلطانی خیلی صبور هستند و با دقت به حرفامون گوش میدن و خیلی دقیق معاینه میکنند و تشخیص میدهند
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
تجویزشون عالی بود ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دکتر من هستند و کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
هر دو فرزندم پیش ایشون زایمان کردم بهترین و وقت شناس ترین پزشک هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
تحت درمان
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
خانم دکتر بسیار با حوصله و خوش رفتار هستند. در تمام زمینه ها
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
خوب. بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
در مورد بارداری ولکه بینی شدیدی که داشتم ولی با کمک خانم دکتر به سلامت زایمان کردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
بسیار با تجربه و با تشخیص عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
کیست عفونی داخل رحم داشتم و خدا را شکر با کمک خانم دکتر بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
کبد چرب
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
برای سزارین مراجعه کردم از نظر تجربه و اخلاق و وقت شناسی عالی بودند تشکر از مسؤلیت پذیری ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دوستم. هنوز نتیجه مگرفته
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
عالی بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۲
سلام من در سال ۹۰ پیش ایشان زایمان شدم و خیلی هم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
ضمن تشکر از ایشان همه چی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
زایمان دومم رو انجام دادم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
بسیارخوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
دکتر بس
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
دوتا زایمان طبیعی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
خوب است
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
دکتر خوبی هستند وبرای ویزیت وقت میگذارند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتر خوب و با حوصله ایی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
من از بیست سال پیش مریض ایشون بودم وهمیشه،فوق العاده بودن وبا یه ویزیت کاملا درمان میشدم خیلی خیلی بهش اعتماد دارم..
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
عاااالی. تشخیص شان در مشکل بارداری ام عاااالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
جراحی میوم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
برای چک آپ به ایشان مراجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
عالی ب
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
از همه نظر عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
زایمان داشته ام
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
مطب خلوت و سره موقع میریم داخل.جراحه عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
چند مرتب
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
اینکه تک نفره داخل میریم و جمعی به حرفها مون گوش نمیدهند خیلی عالیه. دکتر با حوصله گوش میدهند و کامل جواب میدهند.
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
عالییی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
خیلی دکتر آرومی هستن و بهتر اینکه در گوش دادن خیلی صبورن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
ایشون بسیار حاذق و خوش برخورد هستن و من با اینکه ۲۱ سال هست که تحت نظر ایشون هستم همیشه بهترین طبابت را با حوصله انجان میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
تشخیص درست اهمیت به حرفهای بیمار
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
بسیار دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستند.من دو تا زایمان پیش ایشون داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
زایمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
بسیار خوش رفتار و مهربان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
ععالیث
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
با حوصله وتک تک بیمارشونو میبینن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
زایمان طبیعی داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
عمل رحم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
بسیار دکتر عالی.
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
بسیار با اخلاق و حرفه ای من از سال ۹۳ پیش خانم دکتر میرم دو تا زایمان پیششون داشتم کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
دکتر خوش برخوردی هستند در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
دکتر خوبی هستن. دوره بارداری وزایمان پیششون بودم
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
خیلی عالی و خوش اخلاق و باحوصله هستن و کامل همه چیزو برا ادم توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
دکتر با اخلاق و عالی هست
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
زایمان اولم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
مطبشون منظم و با کمترین معطلی هست. خود دکتر هم بسیار خوش اخلاق هستند خیلی وقت میذارن و با صبر و حوصله برای بیمار توضیح میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۱
برای آزمایش های قبل بارداری و الان برای بارداری میرم پیششون.من چندتا دکتر معروف رفتم ولی هیچ کدوم اندازه خانم سلطانی آرامش نداشتند .خیلی وقت برای مریض هاشون میزارند و یک نفر یک نفر مریض ها میزند داخل و نوبت دهیش هم راحته
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
من کلا معایناتم را پیش ایشون رفتم و بارداری و زایمان دوم و بسیار راضی بودم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
درود خانم دکتر یه فرشته هستن در غالب یه انسان در کار حرفه ای و در اخلاق نمونه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
در زمان بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
بسیار مسئولیت پذیر و دلسوز. با حوصله و صبور. و با دانش و با شخصیت. راضی هستم زیاد
غربالگری سرطان های زنان (پستان، رحم)، معاینات سالانه زنان (پاپ اسمیر)، درمان اختلالات قاعدگی و اختلالات هورمونی، کولپوسکوپی، هیستروسکوپی، جراحی های زنان، مراقبت های قبل، حین و بعد از بارداری، زایمان اپیدورال و سزارین، سونوگرافی واژینال و شکمی.
آدرس و تلفن مطب دکتر ویدا سلطانی دستگردی
اصفهانبلوار دانشگاه، حد فاصل دروازه شیراز و سه راه توحید، کوچه زمانی، مجتمع پردیس، ورودی ۲، طبقه ۴.
شنبهها، سه شنبهها و چهارشنبههاعصر، دوشنبههاصبح. تلفن گویای مطب فقط جهت اطلاع رسانی می باشد. نوبتها از طریق سیستم نوبت دات ای آر یا حضوری روزانه. زمان اعلام شده، زمان حضور بیمار در مطب بوده و زمان ویزیت پزشک نمی باشد. جهت تعیین نوبت زایمان، عمل یا کولپوسکوپی پیام در نرم افزار بله: ۰۹۰۲۴۵۵۰۰۱۲. در موارد اورژانسی، مراجعه حضوری به مطب یا بیمارستان.
بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی هستن تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی فقط تلفن مطب را هیشکی جواب نمیده و این بده
۱۴۰۴/۰۶/۱۲زخم دهانه رحم داشتم واسه بارداری عالی ویزیت هم کردن واللن پسرم ۱۳ ساله شونه وهر مشکل زنانه داشته باشم دستان شفا بخش خانم دکتر بدادم رسیده
۱۴۰۳/۰۷/۱۷درد داخلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۲برای بارداری اولم پیششون رفتم عالیییی بودند اطلاع رسانیشون عالیههه صبوریشون حرف نداره وبه بیماراشون خیلییی ارامش میدهند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۱۵باحوصله و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۱۲زایمان کردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰چکاب سالیانه، عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل بارداری داشتم با راهنمایی ایشون حل شد و باردار شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶زایمان سزارین
۱۳۹۹/۰۷/۲۰سلام من برای بارداری پیش خانم دکتر رفتم عالی و ،باحوصله بودن و برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۷فیبروم عمل کردن راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵برای زایمان طبیعی تحت نظر بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳زخم دهانه رحم در حال درمان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار با حوصله و تشخیص خوب
۱۳۹۹/۰۲/۳۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۰فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی و کاملا حرفه در کار
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶زایمان بچه دوم پیششون رفتم و کارشون فوق العاده بود.
۱۴۰۳/۰۲/۲۶زایمان طبیعی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸زایمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۸بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی معطل شدم حدود ۲ ساعت، با اینکه نوبت گرفته بودم، نوبت حضوری هم میدادند و ویزیت و معاینه فقط ۱ یا ۲ دقیقه طول کشید.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸زایمان دخترم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی بود همیشه از ایشان رضایت داشتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۴مراقبت بارداری تا الان همه چیز عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالییییییییییییییییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار دقیق و با توضیحات کامل درمان میکنند::
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۵برای بارداری و زایمان بودم پیش دکتر و عالی کاملا بااخلاق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸دوران بارداری و زایمان طبیعی بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۵فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خانم دکتر بسیااااار با اخلاق و حرفه ای هستند و تشخیص خیلییی خوبی هم در مورد مشکل من داشتند. مطب خیلی تمیز و با نظمی دارند و منشی و دستیار خیلی خوش اخلاق. ایشون رو به شدت پیشنهاد میدم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۲با تجربه و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خانم دکتر حاذق، صبور و به کار خود متعهدند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴زایمان سزارین انجام دادم و خیلی راضی بودم. محیط مطب بسیار آرام و تمیز. بدون معطلی زیاد. بیمار ها یکی یکی ویزیت میشن و مراقبت های بارداری مثل وزن و فشار و ضربان قلب جنین توسط ماما انجام میشه و هزینه اضافی گرفته نمیشه و کلن هزینه زیادی به بیمار تحمیل نمیکنند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۱خانم دکتر بسیار خوش برخورد بودند و برای بیمار وقت میگذاشتند
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خانم دکتر فوق العاده هستن هم از نظر تخصص و هم اخلاق متشکرم
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۱زایمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۸زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۱هنوز درمان نشدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی بودند از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹فضای مطب ایشون احساس راحتی خوبی به مراجعه کننده میده و حریم خصوصی بیمار در داخل مطب به خوبی حفظ میشه .خود ایشون با صبر و حوصله ی خیلی خوبی به سوالات بیمار پاسخ میدم و هیچ عجله ای برای خروج بیمار از مطبشون ندارن.من یکبار پیش ایشون ویزیت شدم و نکاتی که توجهم رو جلب کرد رو بیان کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۷سالهای مریض ایشون هستم .خیلی با اخلاق با حوصله همه چیز رو توضیح میدم براتون
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خونریزی نحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی دکتر با حوصله و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶زایمان عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۱زایمان و چکاب ماهیانه عااااااااالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار مهربان و ماهر
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خانم دکتر با حوصله به تمام سوال ها پاسخ می دهند و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۱۲تشخیصشون فوق العاده اس
۱۴۰۳/۰۵/۰۳خانم دکتر خوب و باسوادی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عفونت وتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳هورمون
۱۴۰۳/۱۱/۲۲زایمان بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳از همه نظر عالی هستندبا اخلاق و صبور
۱۴۰۳/۰۵/۲۷ازقبل بارداری دکترم بودن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰فضای مطب عالیه خودشونم خیلی ارامش میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عالی هستن من خیلی از درمانشون راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خیلی صبور و باحصوله و با دقتن و کامل به حرف بیمار گوش میکنن.
۱۳۹۹/۰۸/۲۶زایمان خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۲۹مثل همیشه صبور،دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر خوب و دوست داشتنی ای هستند
۱۳۹۷/۱۲/۰۸با سلام و خسته نباشید.فقط کاشکی مطب جواب تلفن را میدادند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۳چکاپ سالانه
۱۳۹۹/۰۷/۱۵عمل میوکتوومی انجام دادم.
۱۴۰۴/۰۴/۳۱برای بارداری شروع کردم تعریفشونا خیلی زیاد شنیدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار خوش اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی مثل همیشه من از سال 81 مراجعه ایشون هستم فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خام دکتر توضیحات کافی در مورد بیماری به من دادین وفعلا مراحل درمان رو طی میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۲۱زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار دکتر خوب و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۰۳زایمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۴خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی وباحوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۳بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۴زایمان اولم بود و خیلی راضی بودم به پیشنهاد خانم دکتر طبیعی اپیدورال بود زایمانم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۷من بارداری دوم رو پیش ایشون بودم و از همه لحاظ راضی بودم حتی زایمان سزارین ایشون واقعا خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۱۸فوقالعاده دکتر خوبی هستند.صبور،خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۰۲درمان قائدگی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برخورد بسیار عالی با برخورد بسیار خوبشون اعتماد به نفس و روحیه بیمار رو بالا میبرن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷نظری تد
۱۴۰۳/۰۵/۲۱در حال حاضر تحت درمان هستم و از برخورد خانم دکتر واقعا راضی هستم بسیار خوش برخورد و خنده رووهستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸از ۱۴ سال پیش برای بارداری به ایشون مراجعه کردم. با اینکه از هفتهی ۱۰ دچار کندگی جفت شدم ولی به کمک دکتر سلطانی تونستم بچه رو حفظ کنم. عالی هستن ایشون هم از لحاظ اخلاق و هم از لحاظ علم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸خیلی دکتر عالی هستن و کاملا با مریض مدارا میکنن و راهنمایی هاشون خیلی خوبه در اصل وقت میزارن برای مریض
۱۳۹۹/۰۳/۲۸دکتر سطلانی از همه نظر عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳با سلام بنده جراحی میومداشتم و فوقالعاده از ایشون و رسیدگی های بعد از عمل راضی بودم خدا خیرشون بده فوقالعاده هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴صبور وبااخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۲زگیل تناسلی
۱۳۹۹/۰۸/۰۳دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳مراجعه جهت منظم شدن قائدگی و کم شدن خونریزی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بهترین دکتر
۱۳۹۸/۰۱/۲۸خیلی دکتر مهربون و با حوصله واقعا راضیم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۵/۰۳با معلومات وشکیبا هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بله عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۶زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مواجعه اول
۱۴۰۴/۰۳/۰۴همه چیز عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷خانم دکتر ویدا سلطانی از بهترین دکترهایی هستند که میشناسم بسیار بااخلاق ،مسئولیت پذیر و مهربان هستند من دوبار زایمان طبیعی بدون درد پیش ایشون داشتم و بسیار راضی بودم خدا سلامتی وعمرباعزت به ایشون بده.
۱۴۰۴/۱۱/۱۴برای ویزیت
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷درود به
۱۴۰۴/۰۸/۰۷باردار بودم عالی بود عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر عالی و تشخیص خیلی خوب سزارین شدم و خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵واقعا دکتر خوبیه خیلی خوش اخلاق و با حوصله
۱۳۹۹/۰۳/۳۰عمل کردم مرتضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پزشک متخصص با سواد و علم بالا
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی . مادر م میوم داشتن و عمل شدن
۱۳۹۹/۰۷/۱۶خانم دکتر از سالهای قبل میشناسم بسیار تشخیص و درمان عالی دارند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی بود بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۵دقیق و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خیلی خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار دقیق
۱۳۹۹/۱۰/۱۷زایمان و چک سالیانه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عالیییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوب بده
۱۴۰۳/۰۲/۱۴بارداری و ایشان فردی با وجدان کاری بالا و متبحر هستن
۱۳۹۷/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خیلی مهربان وصبور
۱۴۰۳/۰۸/۲۸بسیار با اخلاق هستند و این خصوصیت بین متخصص های زنان بسیار نادر است چون معمولا نه حریم شخصی داریم نه حوصله دارن اما خانم دکتر سلطانی خیلی صبور هستند و با دقت به حرفامون گوش میدن و خیلی دقیق معاینه میکنند و تشخیص میدهند
۱۴۰۵/۰۱/۳۰تجویزشون عالی بود ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر من هستند و کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۴هر دو فرزندم پیش ایشون زایمان کردم بهترین و وقت شناس ترین پزشک هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۷تحت درمان
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خانم دکتر بسیار با حوصله و خوش رفتار هستند. در تمام زمینه ها
۱۴۰۵/۰۳/۱۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خوب. بارداری
۱۴۰۴/۰۷/۱۱در مورد بارداری ولکه بینی شدیدی که داشتم ولی با کمک خانم دکتر به سلامت زایمان کردم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار با تجربه و با تشخیص عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴کیست عفونی داخل رحم داشتم و خدا را شکر با کمک خانم دکتر بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۰۴کبد چرب
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۲۸برای سزارین مراجعه کردم از نظر تجربه و اخلاق و وقت شناسی عالی بودند تشکر از مسؤلیت پذیری ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دوستم. هنوز نتیجه مگرفته
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عالی بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۲سلام من در سال ۹۰ پیش ایشان زایمان شدم و خیلی هم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸ضمن تشکر از ایشان همه چی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷زایمان دومم رو انجام دادم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیارخوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر بس
۱۴۰۴/۰۲/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دوتا زایمان طبیعی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خوب است
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتر خوبی هستند وبرای ویزیت وقت میگذارند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر خوب و با حوصله ایی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳من از بیست سال پیش مریض ایشون بودم وهمیشه،فوق العاده بودن وبا یه ویزیت کاملا درمان میشدم خیلی خیلی بهش اعتماد دارم..
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عاااالی. تشخیص شان در مشکل بارداری ام عاااالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۹جراحی میوم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۹برای چک آپ به ایشان مراجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی ب
۱۴۰۴/۰۶/۱۵از همه نظر عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۹زایمان داشته ام
۱۳۹۹/۰۵/۱۹مطب خلوت و سره موقع میریم داخل.جراحه عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰چند مرتب
۱۴۰۳/۱۰/۱۹اینکه تک نفره داخل میریم و جمعی به حرفها مون گوش نمیدهند خیلی عالیه. دکتر با حوصله گوش میدهند و کامل جواب میدهند.
۱۴۰۴/۱۰/۰۷با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالییی از همه نظر
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی دکتر آرومی هستن و بهتر اینکه در گوش دادن خیلی صبورن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲ایشون بسیار حاذق و خوش برخورد هستن و من با اینکه ۲۱ سال هست که تحت نظر ایشون هستم همیشه بهترین طبابت را با حوصله انجان میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تشخیص درست اهمیت به حرفهای بیمار
۱۴۰۴/۱۲/۲۳بسیار دکتر خوش اخلاق و با تجربه ای هستند.من دو تا زایمان پیش ایشون داشتم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸زایمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بسیار خوش رفتار و مهربان
۱۴۰۴/۱۱/۰۶ععالیث
۱۴۰۳/۱۱/۰۸با حوصله وتک تک بیمارشونو میبینن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷زایمان طبیعی داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عمل رحم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیار دکتر عالی.
۱۴۰۴/۰۸/۱۵بسیار با اخلاق و حرفه ای من از سال ۹۳ پیش خانم دکتر میرم دو تا زایمان پیششون داشتم کاملا راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰دکتر خوش برخوردی هستند در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر خوبی هستن. دوره بارداری وزایمان پیششون بودم
۱۳۹۷/۰۸/۲۰خیلی عالی و خوش اخلاق و باحوصله هستن و کامل همه چیزو برا ادم توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دکتر با اخلاق و عالی هست
۱۴۰۳/۱۰/۰۸زایمان اولم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مطبشون منظم و با کمترین معطلی هست. خود دکتر هم بسیار خوش اخلاق هستند خیلی وقت میذارن و با صبر و حوصله برای بیمار توضیح میدن.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۱برای آزمایش های قبل بارداری و الان برای بارداری میرم پیششون.من چندتا دکتر معروف رفتم ولی هیچ کدوم اندازه خانم سلطانی آرامش نداشتند .خیلی وقت برای مریض هاشون میزارند و یک نفر یک نفر مریض ها میزند داخل و نوبت دهیش هم راحته
۱۳۹۹/۰۴/۱۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳من کلا معایناتم را پیش ایشون رفتم و بارداری و زایمان دوم و بسیار راضی بودم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۳درود خانم دکتر یه فرشته هستن در غالب یه انسان در کار حرفه ای و در اخلاق نمونه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸در زمان بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار مسئولیت پذیر و دلسوز. با حوصله و صبور. و با دانش و با شخصیت. راضی هستم زیاد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۰بسیارخوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۲