ممنونم ازتون ، تو این مدت که برای جلسات اومدم خیلی حالم بهتر از قبل ، تشکر از شما
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
واقعا نمیدونم چطور تشکر کنم . شما به ما یاد دادید چطور با هم زندگی کنیم و چطور مشکلات رو مدیریت کنیم. ممنون️
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
مدیریت بحرانهای خانوادگی بینظیر بود؛ خونهمون دوباره آرام شد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
فضای امنی که شما ایجاد میکنید، باعث میشه بتونم راحتتر از همیشه حرفهای دلم رو بزنم. انرژی مثبت و آرامشی که ازتون میگیرم، واقعا بینظیره. ممنون بابت تمام زحماتتون.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
خوب بود خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
اضطراب مربوط به حوادث گذشته
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
کودک من بعد از چند جلسه با ، اعتمادبه نفسش چندبرابر شده. روش برخوردش با بچه ها فوقالعاده ست، طوری که بچه حس قضاوت شدن نداره و راحت حرف میزنه. دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
بسیااار با تخصص باتجربه و اخلاق ستودنی بیهمتایی دارن،ازشما بابت کمکهای صبورانه و برخورد محبتآمیزتون متشکرم عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
سپاس از زحمات شما خانم عباسپور عزیز و ارزجمند ، جلسات درمان، بینش بسیار خوبی برای من ایجاد کرده و راضیم
عباسپور عزیزم ، ممنونم ، شما زندگیه تموم شده ی من و شوهرمو بهمون برگردوندین
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
ارتباطی که با مراجع میگیرن فوق العاده است و تشخیص اختلال هاشون بی نظیره .به شدت پیشنهاد میکنم. مرسی ملکه عباس پور عزیزم ، پایدارباشین
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
، جلسات زوجدرمانیتون واقعا زندگیمون رو نجات داد. یاد گرفتیم چطور همدیگه رو درک کنیم. ممنون از صبر و دانش بینظیرتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
خوش برخورد بودند
۱۴۰۴/۱۰/۲۶
شما فقط یک روانشناس نیستید، یک راهنمای واقعی هستید. روش برخورد شما با بیماران نشون میده که چقدر به انسانها و رشدشون اهمیت میدید. افتخار میکنم که شما رو به عنوان همکار/مشاور دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
به لطف فعلا همچی خوب پیش میره و راضی از جلسات هستم️
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
صحبت ها و گفته های عباسپور برای من و خانوادم فوق العاده بوده
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
ممنون از خانوم عباسپور محترم، بابت زحمتشون برای مدت زمان درمانم، اخلاق خوبی دارن و صبوری خیلی زیادی بخرج دادن.ایشون واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
خسته نباشید جانانه به گل و پرسنل خوشاخلاقشون. همهچیز از فضاو اتمسفر مطب گرفته تا قیمت جلسات و مهارت ، عالی و درجهیک
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
خیلی به من تو مسیر ازدواج و انتخاب درست کمک کردن ، ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
سلام ممنونم ازتون ، حال روحیم خیلی بهتره و آشفتگیه ذهنی جاش و به آرامش داد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
کودک من بعد از چند جلسه با ، اعتمادبه نفسش چندبرابر شده. روش برخوردش با بچه ها فوقالعاده ست، طوری که بچه حس قضاوت شدن نداره و راحت حرف میزنه. دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
جلسات عالی و پربار بود ،راضی هستم و به دوستان و آشنایانی که مشکل دارن پیشنهادمیکنم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
قبل از مراجعه به ، خیلی از مشاوره های دیگه رفتم اما هیچکدوم به عمق مسائل نرسیدن. ایشون واقعا ریشه مشکلات رو میشناسن و با صبوری بهت کمک میکنن تا خودت به جواب برسی
قبل از مراجعه به ، خیلی از مشاوره های دیگه رفتم اما هیچکدوم به عمق مسائل نرسیدن. ایشون واقعا ریشه مشکلات رو میشناسن و با صبوری بهت کمک میکنن تا خودت به جواب برسی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
مشکل خانوادگی وخیلی خوب راهنمایی کردن ،بسیار ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
راهکارهاشون درست مثل آب روی آتیشه، خیلی پیشنهاد میکنم برای افرادی که نیاز به یک فرد باتجربه دارند برای تراپی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
مشاوره بسیار تاثیرگذار بود واقعا ممنون
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
، مشاوره زوجدرمانیتون رابطهمون رو دوباره ساخت؛ ممنون از درکتون.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
بسیار خوب برخورد کردن جلسات کارامد بود قیمتها معقول و مناسب همچی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
جلسات درمانی شما به من کمک کرد خودم را بهتر بشناسم.از همراهی حرفهایتون متشکرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
فعلا خوب بوده
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
با راهنمایی ، ارتباطمون با بچهها عالی شد؛ ممنون که امید دادید
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
اضطراب اجتماعی خیلی رنج میبردم و جلساتی که باشما داشتم کمک کرد آرامتر برخورد کنم ممنون از شما محترم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
، صبر و تخصصتون در درمان پسرمون معجزه کرد؛ ممنون!
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
چقدر خوبه که اینقدر دقیق و با دقت به حرفهامون گوش میده. حس میکنم هر کدوم از کلماتتون یه داروی قویه
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
، روشهای درمانیتون برای کودک من معجزه کرد. دیگه اون اضطرابهای همیشگی رو نمیبینم. دستمریزاد به تخصصتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
خیلی خیلی عالی بودن ممنون از کمک بزرگی کردن به من و خانواده م
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
از اولین جلسه تا الان، مثل یه چراغ راهنما بودن. با آرومی که دارید، ترسهامون رو به شجاعت تبدیل کردید
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
کودک من بعد از چند جلسه با ، اعتمادبه نفسش چندبرابر شده. روش برخوردش با بچه ها فوقالعاده ست، طوری که بچه حس قضاوت شدن نداره و راحت حرف میزنه. دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
کمال تشکررا دارم ،خسته نباشید. فوق العاده راضی هستم از روند درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
اولش استرس داشتم نمیدونستم از کجا شروع کنم، ولی با برخوردشون بهم کمک کردن با یک جلسه حال روحیم بهتره
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
نمیدونم چطور باید از عباسپور تشکر کنم. در دنیایی که همه عجله دارند، خیلی صبور باحوصله و مهربون با دقت تمام به تکتک حرفهای من گوش میدادن. این حس که واقعا شنیده میشید و درک میشید، بسیارحس مثبتیه. تخصص و مهربونیتون بیحد و مرزه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
فعلا یه جلسه فقط رفتیم. و به نظر میرسه کارشون خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
حضور شما فقط یه جلسه مشاوره نیست، یه نقطهی امنه برای آرام شدن ذهن آشفته من. راهنماییهاتون بشدت کاربردی و دقیق بودش و تاثیرشو کاملا توی زندگیم حس میکنم الان. بینهایت ممنونتونم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
برای مشاوره ازدواج به منو خانمم خیلی کمک کردن ،دستشون دردنکنه️
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
مشاوره بسیار عالی تاثیر بسیار مثبت ممنون از
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
بامشکلاتی که تو زندگیمون پیش اومده بود، باهمسرم مراجعه کردیم، تابه الان که همچی خوب پیش رفته، تاالان بشدت راضیبودیم ، ضمنا قیمتاتونم خیلی منصفانه بود️
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
تغییرات مثبتی که توی زندگیام دیدم، مستقیما به راهنماییهای دقیق و همدلانه شما برمیگرده. شما ثابت کردید که روانشناس چقدر میتونه زندگی آدمها رو متحول کنه. خسته نباشید !
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
جلسات کاملا موثر و نتیجهبخش بود برام . ۱۰۰ درصد پیشنهاد میشه️ممنون عباسپور
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
بسیااار وظیفه شناس و دلسوزهستن ،کاش ک همه ا مث خانم عباسپور بودن دگ مشکلات همه اوکی میشد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
اضطراب و افسردگی
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
از ته دلم ممنونم برای همه راهنماییهای کارآمد و حمایتهای بیانتها و گرمتون. واقعا زندگیمو روشن کردین و همیشه قدردان مهربونیتونم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
تخصص در حوزه خانواده نجاتمون داد؛ دیگه سردرگم نیستیم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
خیلی معمولی بود درست راهنمایی نمیکرد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
بهترین طرحواره درمانگر.بسیارمسلط به کار و با حوصله صبور و تاثیر گذاربودن برای من خیلی مفید بود جلسات مشاوره با ایشون، انشالله ادامه میدم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱
عالی و بینظیر ،خدا خیرتون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بهترین درمانگری که تاحالا دیدم عباسپور بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
با سلام ، بنده مراجعه کننده ایشان بودم. بسیار حاذق و باتجربه هستند و ایشان را به همه متقاضیان توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
از وقتی جلسات زوجدرمانی رو شروع کردیم، احترام و آرامش بیشتری بینمون به وجود اومده. واقعا ممنونیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
برای زوج درمانی عالی هستن ، من راضیم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
عالی و کاملا حرفه ای هستن...فوق العاده راضی بودم ...
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
بنده نزد ویزیت شدم برای اختلال پارانوئید ، روند درمان رضایتبخشه برام فعلا ، انشالله نتیجه هم عالی میشه ،مطمئن هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
تخصص و دقت نظر شما توی تحلیل مسائل، من رو شگفتزده کرد. راهکارهایی که دادید نه تنها عملی بودن، بلکه دقیقا همون چیزی بودن که من نیاز داشتم بشنوم. واقعا یک متخصص عالی هستید
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
برخوردبسیار محترمانه داشتن و بادقت و حوصله گوش میکردن عالی بود
کارشناس ارشد روان شناسی بالینی، عضو رسمی نظام روان شناسی ایران به شماره ۴۶۶۵۷. عضو انجمن روان شناسی ایران، عضو انجمن روان شناسی بالینی ایران با ۱۷ سال سابقه در حوزه روان درمانی. عضو انجمن روان شناسی آمریکا دارای ـ PAP آمریکا. قرارداد با بیمه بانک تجارت و ملی و همکاری با بیمه های تکمیلی. درمانگر اختلالات خلقی (افسردگی)، اختلالات اضطرابی (وسواس، حملات پنیک، اضطراب اجتماعی)، درمانگر مشکلات زوجی و خانواده. اجرای آزمون های روان شناسی، گرفتن تست شخصیت، وکسلر، گودیناف و... ارزیابی شخصیت، ارزیابی سلامت روان (با دادن تاییدیه)، بهبود تروما، درمانگر کودک و نوجوان.
آدرس و تلفن مطب ملکه عباس پور
اهوازگلستان، خیابان اصلی، جنب داروخانه دکتر صفاریان، ساختمان پزشکی نگین، طبقه اول، واحد ۲
قرارداد با بیمه بانک ملی و بانک تجارت. درمانگر فردی، زوج، کودک و نوجوان. ساعات پاسخ گویی تمام شبانه روز. همکاری با همه بیمههای تکمیلی.
ممنونم ازتون ، تو این مدت که برای جلسات اومدم خیلی حالم بهتر از قبل ، تشکر از شما
۱۴۰۵/۰۳/۰۴واقعا نمیدونم چطور تشکر کنم . شما به ما یاد دادید چطور با هم زندگی کنیم و چطور مشکلات رو مدیریت کنیم. ممنون️
۱۴۰۵/۰۳/۰۱مدیریت بحرانهای خانوادگی بینظیر بود؛ خونهمون دوباره آرام شد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴فضای امنی که شما ایجاد میکنید، باعث میشه بتونم راحتتر از همیشه حرفهای دلم رو بزنم. انرژی مثبت و آرامشی که ازتون میگیرم، واقعا بینظیره. ممنون بابت تمام زحماتتون.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۶خوب بود خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۰۸اضطراب مربوط به حوادث گذشته
۱۴۰۴/۰۷/۳۰کودک من بعد از چند جلسه با ، اعتمادبه نفسش چندبرابر شده. روش برخوردش با بچه ها فوقالعاده ست، طوری که بچه حس قضاوت شدن نداره و راحت حرف میزنه. دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیااار با تخصص باتجربه و اخلاق ستودنی بیهمتایی دارن،ازشما بابت کمکهای صبورانه و برخورد محبتآمیزتون متشکرم عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۳۰سپاس از زحمات شما خانم عباسپور عزیز و ارزجمند ، جلسات درمان، بینش بسیار خوبی برای من ایجاد کرده و راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸فضای جلسات خیلی آرامش بخشن واقعا ، ادم دلش میخواد تموم نشه تایم مشاوره
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عباسپور عزیزم ، ممنونم ، شما زندگیه تموم شده ی من و شوهرمو بهمون برگردوندین
۱۴۰۵/۰۳/۱۱ارتباطی که با مراجع میگیرن فوق العاده است و تشخیص اختلال هاشون بی نظیره .به شدت پیشنهاد میکنم. مرسی ملکه عباس پور عزیزم ، پایدارباشین
۱۴۰۵/۰۳/۰۱، جلسات زوجدرمانیتون واقعا زندگیمون رو نجات داد. یاد گرفتیم چطور همدیگه رو درک کنیم. ممنون از صبر و دانش بینظیرتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۱خوش برخورد بودند
۱۴۰۴/۱۰/۲۶شما فقط یک روانشناس نیستید، یک راهنمای واقعی هستید. روش برخورد شما با بیماران نشون میده که چقدر به انسانها و رشدشون اهمیت میدید. افتخار میکنم که شما رو به عنوان همکار/مشاور دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰به لطف فعلا همچی خوب پیش میره و راضی از جلسات هستم️
۱۴۰۵/۰۳/۰۷صحبت ها و گفته های عباسپور برای من و خانوادم فوق العاده بوده
۱۴۰۴/۰۵/۲۰ممنون از خانوم عباسپور محترم، بابت زحمتشون برای مدت زمان درمانم، اخلاق خوبی دارن و صبوری خیلی زیادی بخرج دادن.ایشون واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خسته نباشید جانانه به گل و پرسنل خوشاخلاقشون. همهچیز از فضاو اتمسفر مطب گرفته تا قیمت جلسات و مهارت ، عالی و درجهیک
۱۴۰۵/۰۳/۰۸خیلی به من تو مسیر ازدواج و انتخاب درست کمک کردن ، ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام ممنونم ازتون ، حال روحیم خیلی بهتره و آشفتگیه ذهنی جاش و به آرامش داد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰کودک من بعد از چند جلسه با ، اعتمادبه نفسش چندبرابر شده. روش برخوردش با بچه ها فوقالعاده ست، طوری که بچه حس قضاوت شدن نداره و راحت حرف میزنه. دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴جلسات عالی و پربار بود ،راضی هستم و به دوستان و آشنایانی که مشکل دارن پیشنهادمیکنم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱قبل از مراجعه به ، خیلی از مشاوره های دیگه رفتم اما هیچکدوم به عمق مسائل نرسیدن. ایشون واقعا ریشه مشکلات رو میشناسن و با صبوری بهت کمک میکنن تا خودت به جواب برسی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عاااالیییی ، بسیااار صبووور ،مهربوون ، باحوصله ، باتدبیر ، همچیی تمووم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸قبل از مراجعه به ، خیلی از مشاوره های دیگه رفتم اما هیچکدوم به عمق مسائل نرسیدن. ایشون واقعا ریشه مشکلات رو میشناسن و با صبوری بهت کمک میکنن تا خودت به جواب برسی
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مشکل خانوادگی وخیلی خوب راهنمایی کردن ،بسیار ممنونم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶راهکارهاشون درست مثل آب روی آتیشه، خیلی پیشنهاد میکنم برای افرادی که نیاز به یک فرد باتجربه دارند برای تراپی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸مشاوره بسیار تاثیرگذار بود واقعا ممنون
۱۴۰۲/۰۹/۱۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۰۹، مشاوره زوجدرمانیتون رابطهمون رو دوباره ساخت؛ ممنون از درکتون.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار خوب برخورد کردن جلسات کارامد بود قیمتها معقول و مناسب همچی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱جلسات درمانی شما به من کمک کرد خودم را بهتر بشناسم.از همراهی حرفهایتون متشکرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲فعلا خوب بوده
۱۴۰۵/۰۳/۰۲با راهنمایی ، ارتباطمون با بچهها عالی شد؛ ممنون که امید دادید
۱۴۰۵/۰۳/۰۴اضطراب اجتماعی خیلی رنج میبردم و جلساتی که باشما داشتم کمک کرد آرامتر برخورد کنم ممنون از شما محترم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱، صبر و تخصصتون در درمان پسرمون معجزه کرد؛ ممنون!
۱۴۰۵/۰۳/۰۴چقدر خوبه که اینقدر دقیق و با دقت به حرفهامون گوش میده. حس میکنم هر کدوم از کلماتتون یه داروی قویه
۱۴۰۵/۰۳/۰۱، روشهای درمانیتون برای کودک من معجزه کرد. دیگه اون اضطرابهای همیشگی رو نمیبینم. دستمریزاد به تخصصتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۱خیلی خیلی عالی بودن ممنون از کمک بزرگی کردن به من و خانواده م
۱۴۰۵/۰۲/۰۳از اولین جلسه تا الان، مثل یه چراغ راهنما بودن. با آرومی که دارید، ترسهامون رو به شجاعت تبدیل کردید
۱۴۰۵/۰۳/۰۱کودک من بعد از چند جلسه با ، اعتمادبه نفسش چندبرابر شده. روش برخوردش با بچه ها فوقالعاده ست، طوری که بچه حس قضاوت شدن نداره و راحت حرف میزنه. دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴کمال تشکررا دارم ،خسته نباشید. فوق العاده راضی هستم از روند درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰اولش استرس داشتم نمیدونستم از کجا شروع کنم، ولی با برخوردشون بهم کمک کردن با یک جلسه حال روحیم بهتره
۱۴۰۴/۱۱/۲۷نمیدونم چطور باید از عباسپور تشکر کنم. در دنیایی که همه عجله دارند، خیلی صبور باحوصله و مهربون با دقت تمام به تکتک حرفهای من گوش میدادن. این حس که واقعا شنیده میشید و درک میشید، بسیارحس مثبتیه. تخصص و مهربونیتون بیحد و مرزه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱فعلا یه جلسه فقط رفتیم. و به نظر میرسه کارشون خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۱۶حضور شما فقط یه جلسه مشاوره نیست، یه نقطهی امنه برای آرام شدن ذهن آشفته من. راهنماییهاتون بشدت کاربردی و دقیق بودش و تاثیرشو کاملا توی زندگیم حس میکنم الان. بینهایت ممنونتونم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱برای مشاوره ازدواج به منو خانمم خیلی کمک کردن ،دستشون دردنکنه️
۱۴۰۵/۰۳/۱۱مشاوره بسیار عالی تاثیر بسیار مثبت ممنون از
۱۴۰۲/۰۹/۲۳بامشکلاتی که تو زندگیمون پیش اومده بود، باهمسرم مراجعه کردیم، تابه الان که همچی خوب پیش رفته، تاالان بشدت راضیبودیم ، ضمنا قیمتاتونم خیلی منصفانه بود️
۱۴۰۵/۰۲/۳۰تغییرات مثبتی که توی زندگیام دیدم، مستقیما به راهنماییهای دقیق و همدلانه شما برمیگرده. شما ثابت کردید که روانشناس چقدر میتونه زندگی آدمها رو متحول کنه. خسته نباشید !
۱۴۰۵/۰۲/۳۰جلسات کاملا موثر و نتیجهبخش بود برام . ۱۰۰ درصد پیشنهاد میشه️ممنون عباسپور
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیااار وظیفه شناس و دلسوزهستن ،کاش ک همه ا مث خانم عباسپور بودن دگ مشکلات همه اوکی میشد
۱۴۰۵/۰۳/۰۲اضطراب و افسردگی
۱۴۰۲/۰۹/۱۳از ته دلم ممنونم برای همه راهنماییهای کارآمد و حمایتهای بیانتها و گرمتون. واقعا زندگیمو روشن کردین و همیشه قدردان مهربونیتونم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲تخصص در حوزه خانواده نجاتمون داد؛ دیگه سردرگم نیستیم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی معمولی بود درست راهنمایی نمیکرد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بهترین طرحواره درمانگر.بسیارمسلط به کار و با حوصله صبور و تاثیر گذاربودن برای من خیلی مفید بود جلسات مشاوره با ایشون، انشالله ادامه میدم
۱۴۰۵/۰۲/۳۱عالی و بینظیر ،خدا خیرتون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بهترین درمانگری که تاحالا دیدم عباسپور بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲با سلام ، بنده مراجعه کننده ایشان بودم. بسیار حاذق و باتجربه هستند و ایشان را به همه متقاضیان توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳از وقتی جلسات زوجدرمانی رو شروع کردیم، احترام و آرامش بیشتری بینمون به وجود اومده. واقعا ممنونیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برای زوج درمانی عالی هستن ، من راضیم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی و کاملا حرفه ای هستن...فوق العاده راضی بودم ...
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بنده نزد ویزیت شدم برای اختلال پارانوئید ، روند درمان رضایتبخشه برام فعلا ، انشالله نتیجه هم عالی میشه ،مطمئن هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷تخصص و دقت نظر شما توی تحلیل مسائل، من رو شگفتزده کرد. راهکارهایی که دادید نه تنها عملی بودن، بلکه دقیقا همون چیزی بودن که من نیاز داشتم بشنوم. واقعا یک متخصص عالی هستید
۱۴۰۵/۰۲/۳۰برخوردبسیار محترمانه داشتن و بادقت و حوصله گوش میکردن عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۱