تحت درمان
عدم رضایت
برخورد پزشک عالی
ناباروری
مشکل ناباروری داشتم سه بار مراجعه کردم ولی به صورت جدی نبوده ونتیجه نگرفتم
نازایی
برای مراقبت های دوران بارداری میرم خیلی باحوصله هستند
فعلا آزما
بسیار دکتر
دکتر خیلی عالی و با حوصله پاسخگو هستن ممنونم ازشون
در مورد حریم خصوصی خیلی بد بود همه داخل اتاق هستند در ضمن معاینه
عمل هیستروسکوپی
در حال انجام
عالی بودند
باردار بودم و لکه بینی داشتم، تحت نظر ایشون هستم . لکه بینیم تموم شده و امیدوارم بقیه بارداریم خوب بگذره...
خوب بود
خیلی داخل اتاق پزشک شلوغه و با سرعت زیاد جو.اب میده که سریع مریض بعدی بیاد داخل
تهد درمان
خیلی صبور و با اخلاق هستن که در درجه اول از هر چیزی مهمتره و اینکه پزشک حاذقی هست واقعا تو کارشون تبهر دارن
برای عفونت رفته بودم فعلا تحت درمانم
در حال درمان
باردار شدم خدمتشون
بهترین دکتر هستن با
ایشان در کار ناباروری بسیار عالی هستند و با IVF دخترخاله من را باردار کردند
تحت درمان هستم
برای آی وی اف عالی ولی برای بارداری نه
کاملا حرفه ای
عالی وباتحربه و در کارشون تک و بی نظیر
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران خیابان گیشا خیابان یکم طبقه همکف پلاک ۴
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۴برخورد پزشک عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲ناباروری
۱۴۰۴/۰۱/۰۶مشکل ناباروری داشتم سه بار مراجعه کردم ولی به صورت جدی نبوده ونتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴نازایی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برای مراقبت های دوران بارداری میرم خیلی باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲فعلا آزما
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۵/۲۹دکتر خیلی عالی و با حوصله پاسخگو هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۵در مورد حریم خصوصی خیلی بد بود همه داخل اتاق هستند در ضمن معاینه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عمل هیستروسکوپی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵در حال انجام
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بودند
۱۴۰۳/۰۲/۲۶باردار بودم و لکه بینی داشتم، تحت نظر ایشون هستم . لکه بینیم تموم شده و امیدوارم بقیه بارداریم خوب بگذره...
۱۴۰۴/۱۱/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خیلی داخل اتاق پزشک شلوغه و با سرعت زیاد جو.اب میده که سریع مریض بعدی بیاد داخل
۱۴۰۵/۰۳/۱۷تهد درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی صبور و با اخلاق هستن که در درجه اول از هر چیزی مهمتره و اینکه پزشک حاذقی هست واقعا تو کارشون تبهر دارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲برای عفونت رفته بودم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۲باردار شدم خدمتشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بهترین دکتر هستن با
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷ایشان در کار ناباروری بسیار عالی هستند و با IVF دخترخاله من را باردار کردند
۱۴۰۳/۰۹/۰۳تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴برای آی وی اف عالی ولی برای بارداری نه
۱۴۰۴/۱۱/۲۷نازایی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱نازایی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸کاملا حرفه ای
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عالی وباتحربه و در کارشون تک و بی نظیر
۱۴۰۳/۰۱/۱۱