خانم دکتر بسیار حاذق، خوش برخورد و انرژی مثبت هستند. در کارشون هم واقعا حرفه ای.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
کوید داشتم که به لطف ایشان درمان شدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
سلام با تشکر از خانم دکتر محترم و خانم منشی متعهد آسم و آلرژی باعث ترشح شدید و خلط پشت حلق که باعث سرفه های شدید و تنگی نفس میشد، با نسخه اول ۸۰٪ بهبودی حاصل شد، منتطر جواب آزمایش و ویزیت مجدد هستم.
مدت زمان ویزیت کوتاه و خیلی سریع هست .
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
از مرداد برای آلرژی تحت نظر ایشون هستم و نتیجه بسیار خوبی گرفتم. خانم دکتر بسیار باحوصله با تجربه و بامعلومات هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
سرفه آلرژیک داشتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
سلام دفعه دوم که مراجعه کردم مطب ساعت ۲۱ نوبت داشتم ولی انقدر شلوغ بود که هنوز بیما ساعت ۱۷ ویزیت داشت میشد و توی بژرون و راه پله بیماران بودند و بهم گفتند تا ساعت ۱ بامداد باید صبر کنم تا نوبتم بشه منم از ویزیت پشیمون شدم . این باعث شد که روند درمانم رو ادامه ندم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
من خارش شدید داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
خیلی دکتر خوبی هستن وبرا مریض وقت میزارن ودقیق وباحوصله هستن وبه سوالای مریض جواب میدن
۱۴۰۲/۰۳/۱۴
عالیییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
دکتر بسیار عالی و حرفهای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
خانم دکتر طبابت و اخلاقش فوق العاده است
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
مشکل آلز
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
چند بار رفتم دکتر با حوصله و خوبی هستند .پدرم هم اخیرا مراجعه داشتند بهتر شدن .
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
با سلام پسر من بدنش کهیر میزد و فعلا در حال درمان هستیم نتیجه هنوز مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
فوق العاده با حوصله مهربان و روند درمان عالی طی میشود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
دکتر با اخلاق و مجرب
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
خیلی دکتر خوبی هست و من خیلی راضی هستم و دخترم آلرژی داره و خانم دکتر بهش دارو میده خیلی خوبه و بهتر میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
آلرژی کودک ، تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
حساسیت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
دکتر خوش اخلاق، صبور، باتجربه و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
برای مادرم الرژی و خارش تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
خدا قوت به خانم دکتر
من چند سال هست که کهیر شدید داشتم و به هر پزشکی مراجعه کردم، درمان نشدم. دو هفته پیش برای اولین بار به مطب دکتر سالاری رفتم و تحت درمان هستم.طی این دو هفته خیلی بهتر شدم و رو به بهبود هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
مادرم بیش از حد سرفه می کرد و بخاطر کهولت سن یه بخشی از ریه ش از کار افتاده .با داروهای دکتر خدا رو شکر سرفه شون خیلی بهتره و میتونم بگم به ۲۰ درصد رسیده.تشخیصشون عالیه و با حوصله و با ادب و فوق العاده برای مریض دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
من برای داداشم که کهیر کلرونژیک داشت بدنش گزگز میکرد از کرمانشاه آمدیم خدمت خانم دکتر با مشاورهای که به داداشم داد نیازیم به مصرف داروها نبود کاملا خوب شد، خداروشکر.خدا کنه همیشه سرزنده باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
دکتر بسیار حاذق و صبوری هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
خانم دکتر باحوصله هستند فقط خیلی درمطب معطلی داره وامکان کارت کشیدن در مطب وجود ندارد ،امیدوارم این مسئله درسال ۱۴۰۴ برطرفدشود
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
فوق العاده محترم و حاذق هستند و به صحبتهای مراجعه کننده درست گوش میدهند.. در حال حاضر در حال مصرف دارو هستیم...
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
کهیر می زدم .مراجعه کردم تحت درمانم .خانم دکتر خیلی با حوصله و حاذق هستن .درضمن منشی خیلی خوش برخوردی و محترمی هم دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
کهیر تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
سرفه های خشک طولانی مدت داشتم و دو سه روز از داروهای تجویز شده استفاده کردم واقعا بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
در یک کلام عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
آلرژی فرزندم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
درمان شدم با تجویز عالی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
حتما پیش ایشان بروند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵
در حال درمانیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
کرونا حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
مشکل آلرژی داشتم و ایشون به بهترین نحو بیماری را درمان و تحت نظر دارند بسیار خوش اخلاق هستن و برای بیمار وقت میذارن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
در زمینه آسم و آلرژی و کهیر مزمن مشکلات زیادی داشتم که با علم خانم دکتر عزیز رفع شد و حالا درحال کنترل است
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
بیماری خود ایمنی وکهیر مزمن داشتم دارو داده خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
خانم دکتر بسیار صبور و با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
سرفه شدید برای اسم وانرژی ودرمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
هنوز در مراحل درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
عالی،عالی،عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
آلرژی در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
پسرم بیماری آسم داست و الان کاملا خوب شده
۱۴۰۲/۰۶/۳۱
فعلا در شروع درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
خوب بودن برای
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
با حوصله و دقت بالا
۱۴۰۲/۰۷/۰۵
حل مشکل آلرژی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
دکتر فوق العاده هست از همه لحاظ خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
سلام وقت بخیر خانم دکتر فرشته سالاری دکتر بسیار مهربان خوش اخلاق وبا دقت هست من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
به طور جدی پیگیری می کنند وقت زیادی به معالجه بیمار می دهند.در تشخیص مریضی حاذق هستند .
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
عالیییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
کهیر مزمن میزنم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
سلام عرض ادب
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
خانم دکتر بسیار باحوصله بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
بسیار دکتر با دقت و پیگیری هستند و با حوصله شرح حال میگیرند. من آسم آلرژیک دارم که الان با کمک خانم دکتر تحت کنترله
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
دکتر فوق العاده خوب،یک سال ونیم بود مشکل بویایی و چشایی داشتم، خانم دکتر با دارو و تشخیص عالی که داشتند ظرف مدت ۲روز با مصرف دارو، همه مشکلم حل شد، واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
سلام مشکل حاد کهیر ونقص خود ایمنی که فقط خانم دکتر تونستن تشخیص بدن ودرمان کنن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
خوب بودش
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
مشکل آسم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
با سلام با توجه به آلرژی کهیر که هر روز دچار میشدم البته دارو مصرف نمیکردم با نسخه دکتر فعلا دارو مصرف میکنم آلرژی هم نمیزنم رفع شد تا ببینم در مدت زمان به چه شکل میشود البته دکتر باتجربه در این زمین هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
سلام
بسیاربادقت و تمامی موارد مربوط به بیماری را بررسی کرده و تصمیم به معالجه میگیرند و معمولا هم نتایج مثبت میباشد اگر داروهای اصلی موجود و به دست بیماران برسد. باتشکراز خانم دکتر سالاری.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
بسمه تعالی ایشان دکترخیلی خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
آلرژی سنگین وخیلی زود خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
دختر من رینیت آلرژیک و آسم دارد با نسخه ایشان خیلی خیلی بهتر شدند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
اگزما دارم ودر حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
بسیار استاد و بااخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
الرزی شدید دخترم .وبهتر شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
بهترین هستن دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
از بار اولی که داروهاشون رو مصرف کردم کهیر هام خوب شد
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
تجربه ندارم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
من دیگه نفس نمیتونستم بکشم تو همین مدت کمس که داروهام و مصرف کردم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
در حال ویزیت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳
پارسال چند ماه نمیتونستم نفس بکشم
هرکاری میکردم تنفسم مشکل داشت و نمیدونستم که آلرژی دارم
با درمانی که پیش خانوم دکتر مهربون انجام دادم خوب شدم
اما باید بگم که درمان رو کامل کنید حتما
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
سلام عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
یکی از بهترین پزشک های ایران هستن ،خوش اخلاق هستن ،کاملا وقت میزارن برای بیمار ،علم خیلی خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
در معالجه خارش پوست عالی است هنوز تحت مداوا هستم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۷
کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
با نسخه ایشون آسم آلرژی خیلی بهتر شد ولی همچنان درمانم ادامه داره
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
ایشان فوق العاده دلسوز هستن و تجویزاشون معجزه است
۱۴۰۲/۰۱/۳۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
درود و مهر.
ایشون صبور و با حوصله، خوش برخورد و در کل یک پزشک تمام عیار و عالی می باشد.
در پروسه درمان هستم و تا اینجا عالی پیش رفته.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
الرژی وآسم شدید
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
پزشکی بسیار دقیق و با وجدان
۱۴۰۳/۰۹/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
در یک تجویز جواب گرفتم و عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
برای کهیر پیش خانم دکتر سالاری مراجعه داشتم بنظرمن کارشون دردرمان خیلی عالی هست ومهارت بالایی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
آلرژی پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
مشکل آلرژی حاد داشتم ، تشخیص خانم دکتر بی نهایت عالی بود و درمان شدم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
اسم و خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
بسیار باحوصله و کاردان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
پسرم رو برای تست آلرژی آوردم که تشخیص و درمانشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
کهیروتحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
بسیار حاذق و ماهرانه تشخیص دادند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
خداروشکر
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴
خوب هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
الرژی شدیدو سینوزیت واسم خداروشکر نفس کشیدنم راحت و روان شده و ب روال عادی برگشتم طی یکی دوجلسه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
کهیر مزمن داشتم و در حال درمانم خیلی بهتر شدم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
ایشان یک پزشک حاذق و مسیولین پذیر است.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
خیلی عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
طبابت ایشون برای من خیلی مفید و رضایتبخش بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۵
مادرم آنفلوآنزا داشت سرفه خشک شدید الان کاملا سرفه قط شده دکتر خیلی خوش اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
به دلیل مبتلا به آسم غیر آلرژیک شدید تحت درمان ایشون هستم و راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
سلام. کهیر مزمن داشتم با کمک خانم دکتر عزیز خوب خوب شدم. بسیار پزشک حاذق و مهربونی هستند و برای بیمار وقت میگذارند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
باسلام درحال حاضر تحت درمان اقدامات اولیه و برخورد ایشان جای تقدیروتشکر دارد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
دکتر فوق العاده عالی و کار بلد تحت درمانم امیدوارم جواب قطعی بگیرم از درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
عالی من دخت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
فعلا در دورە درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
عالی وکار درست
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
بهترین
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
خدمتتون عرض کنم که وقتی نوبت میگیرید میرید مطب همون ساعت نوبتتون نمیرید داخل حداقل ۲ تا۳ ساعت بعد نوبتتون میرید داخل چون خانم دکتر برای هر بیمارش کلی وقت صرف میکنه با آرامش کامل چکاپ میشید و این کار رو برای هر بیمار انجام میده دکتری حاذق .مهربون و کار درست از نوزاد تا بزرگسال رو ویزیت میکنن از امارات و شهسوار و کرج وهمه جا تشریف میارن پیششون خودشون داخل مطب تست اسم و الرژی رو انجام میدن .من دختر ۴ سالم مدام بینیش کیپ میشد مدام مخاط پشت گلوش بود آبریزش میگرفت قطع نمیشد عطسه میکرد ما فکر میکردیم سرما میخوره مدام چرک خشک کنای قوی میدادیم همش گوشش میخارید تا اینکه خانم دکتر نازنین متوجه شدن به کنجد و کاکائو فلفل الرژی داره وفراوردهای بیرونی مث سس و شکلات و چیپس و پفک و نوشابه خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
بسیار با حوصله وصبورو با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
بسیار تشخیص عالی ودکتر با حوصله و بادرایت هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
سر کار خانم دکتر با خوش خلقی، دقت نظر و صبر و حوصله بسیار بالا نسبت به ویزیت بیماران اقدام می کنند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
تشخیص و در
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
مشکل آسم دارم با این حال ک قبل زیر نظر پزشکای دیگه بودم ولی از ایشون نتیجه بهتری گرفتم و دنبال آدرس مطب بودم ک خداروشکر پیدا کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
حساسیت تا حدودی درمان شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
پسرم کهیر میزد،، هر جا رفتم درست تشخیص ندادن، ولی خانم دکتر متوجه شدن و درمان شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
کهیر مزمن داشتم تحت درمان دوره ای برطرف شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
خوش اخلاق خوش رفتار مهربان و دکتر واقعا حاذقی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بسیار خانم دکتر خوب و با شخصیت همچنین مسلط و خبره ای است
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
خانم دکتر بسیار خوب و عالی ..اما مدیریت منشی بسیار ضعیف..با وجود وقت اینترنتی دو ساعت معطلی داشتیم تو مطب.. بهتره مریضهایی که تست الرژی دارن رو در هفته تو روزهای مشخص تست بگیرن که بقیه مریضها اینقدر معطل نشن.. ممنونم از شما..
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
عالین کاربلد و صبور
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و باحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
بسیار حاذق و توانا برای آلرژی پسر 5 سالم 6 ماه تحت درمانیم و راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
مشکل الرژی دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
زمان انتظار کوتاه بود که خیلی خوبه. ولی داروهای تجویز شده برای من موثر نبوده. گرچه گفتم به ایشون ولی ترتیب اثر ندادن.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
برای الرژی رفته بودم خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
دکتر خوب و مهربان و کاملا به توضیحات بیمار توجه کرده و پس از معاینه کامل دارو تجویز میکند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
ایشون واقعا دکتر لایقی هستند خدا بهشون طول عمر سلامتی بده ان شالله
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
مشکلم آسم بود و در حال بررسیه ولی از برخورد و دقت عملشون و توضیحاتشون خوب بود
کهیر مزمن داشتم، با یک سری دارو موقتابهتر شدم اما برای ادامه درمان باید برم خدمتشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
سلام پسرم ۵ سالشه و الرژی شدید داشت خشکی پوست،سرفه، خس خس، کیپ شدن بینی،که منجر به تنگی نفس شده بود، به خانم دکتر مراجعه کردیم و با یک نسخه بیشتر مشکلاتش روبراه شد و تحت درمانه، خانم دکتر بسیار صبور، خوش برخورد هستند و رابطه خوبی با بچه ها برقرار میکنند و برای ویزیت بیماران وقت میگذارند..امیدوارم همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
سینوزیت مزمن دارم و تحت نطر هستم خداروشکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
برای کهیر زدن دخترم مراجعه کردم الان یک هفته هست که تحت درمان هستش و خدا رو شکر فعلا از کهیر پوستی خبری نیست .
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
الرژی،
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
عالی مهربون خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
بسیار دکتر باسواد و کاردانی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
متخصص بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
ایشون عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
فوق العاده دکتر خوب و با حوصله ویزیت میکنن بیمارو
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
عالی،با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
سلام، من همه تنم کهیر زده بود و به دکتر پوست هم مراجعه کردم که فایده نداشت و حتی بدتر شد ولی خانم دکتر عزیز با علم و درایتشون تشخیص دادن و خداروشکر مشکلم در عرض چند روز با داروهایی که تجویز کرده بودن برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
دکتر خوب و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
سلام.ینده خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
نوبت دهی نسبتا دقیق، زمان ویزیت مناسب و با بررسی کامل، برخورد حرفهای پزشک و منشی کاملا مشهود بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
بهترین و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
تشخیص عالی.۸ماه درگیر کهیر مزمن بودم .کلینیک آلرژی مراجعه کردم جواب نگرفتم یه ویزیت پیش دکتر سالاری اومدم کهیرم کاملا از بین رفت.هنوز تحت نظرشونم.
۱۴۰۴/۱۲/۲۱
مشکل آسم داشتم خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
مشکل آلرژی ابتدای درمان هستم ولی تا الان خوب پیش رفته
ایشون هم صبور و مهربان و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
الرژی داشتم و با داروهای دکتر سریعا خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
اسم عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
آلرژی فرزند ۹ ماهه ام خوش اخلاق و با دارو مشکلش حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
کهیر داشتم
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
واقعا دکتر کاربلد و با اخلاق و با تشخیص فوق العاده
من یک سال بیمار بودم با یک نسخه خوب شدم واقعا نمونه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
سلام دختر من خیلی سرفه میکردو خانم دکتر تشخیص دادن که اسم کودکان و آلرژی داره و خدا رو شکر خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
دکتری بسیار حاذق و با حوصله هستند، با همه دکترهای دیگه خیلی فرق دارند و واقعا دستشون شفاست
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
خوش آمدبه بیماراطلاعات می ده دردرمان بیماروسواس به خرج میده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
باسلام خانم دکتر ،خوب هستن ،هم از نظر صبر و حوصله ووقتی که برای بیمار میزارن .
تشکر ودر کارشون هم متخصص هستم .
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
سرفه های شدید
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
دکتر با تشخیص بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
برای آلرژی پسرم تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
کهیر فعلا نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
معطلی زیاد ، زمان کم، معمولی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
با اینکه اولین بار بود پیششون ویزیت میشدم اما کارشون و اخلاقشون و نوبت دهی عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
من مشکل پوستی داشتم متوجه شدن مشکلم ریه است و تحت درمانم وراضیم پوستم ۶م خوب شده.ممنونم از ایشون.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
عالی بهترین . خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
درمان کامل
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
بسیار دکتر با کمالات با تجربه و مطمئنی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
خوب است
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بسیار محترم
باحوصله خوش برخورد
فقط مبالغی که میگیرین برای تست تنفس و آلرژی خیلی زیاد هست که اونم طبیعی.....
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
پسرم آلرژی داره فوق العاده دکتر عالی تشخیص و درمان فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
آسم عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
عالی اولین ویزیت مشکل تنفسی منو حل کرد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
بسیار پزشک با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
اروم و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
خوب و متعهد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
مشکل ریه بسیار دکتر خوبی هستن به صحبتها و مشکلات بیمار توجه میکنند و خیلی منظم سابقه بیمار را در کامپیوتر دارند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
بابت خارش و سوزش پوست شدید داشتم نزدیک به دوماه تحت نظر هستم التهاب وکهیر شدید با نسخه های در حال حاضر خیلی بهترم امیدوارم همین جور بهتر بشم از خانم دکتر بابت حاذق بودن و تشخیص درستشون بسیار تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
خانمم مشکل آسم شدید داشت قرار بود باتجویز دکتر دوهفته خوب بشه ولی با ۱۰ روز به ریه ۸۱ درصد سلامت رسید از خانم دکتر تشکر و قدر دانی میکنم بابت وقتی که برای بیماران میذارن سربلند باشید.
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
دوستم از زمستان گذشته درگیر سرفه های وحشتناک بود که زندگی اش را مختل کرده بود چندین فوق تخصص ریه رفته بود که بی نتیجه بود با ویزیت پنجم مشکلاتش تا حد زیادی برطرف شد و درمانی ادامه دارد با تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
عالی عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
بهترین دکتری که در زندگیم دیدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
هنوز جواب آزمایش را ایشان ملاحظه نکردهاند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
ایشون عالی هستن . خیلی باحوصله . فقط کمی هنگام مراجعه معطلی داره که اون هم به خاطر اذهام مراجعه کننده هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
ویزیت نشدم نتونستم برم مطب
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
با حوصله بادقت بیشتر تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
آلرژی و
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
از زمان کرونا و در کلنیک نفس تحت درمان خانم دکتر هستم،تشخیص آلرژی برای بنده داشتن و با تجویز داروها خداروشکر مشکل آلرژیم کنترل میشه،بچه هام رو هم پیش ایشون بردم،زمان آلودگی هوا و شرایط سخت تنفسی تشخیص دکتر نتیجه داده
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
دکتر عالی و حاذق اگر مشکل تنفسی دارید حتما سربزنید مطب ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
دکتر خوبی هستن ولی اخلاق ندارن
منشی اصلا ادب و منش منشی رو ندارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
کاملا واقع بینانه با من برخورد کردن گفتن این مشکل شما خیلی قابل حل نیست
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
عالی با سواد با تجربه با وجدان
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
دکترخوبیه خیلی برای مریض وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
مدت ۶ ماه درگیره سرفه بود با ویزیت ایشون سه روزه خوب شدم .
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
خیلی پ
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
خیلی باحوصله بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
دخترم سرفه های شدید داشت که با یه ویزیت درمان شد اخلاق خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
دکتر خوبی هس
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
خیلی دکتر کاربلد و ماهری هست
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
عالیییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
کهیر مزمن داشتم و تحت نظر ایشون درمان شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
بهترین وکاربلدترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
مشکل الرژی و سیستم ایمنی داشتم. خانم دکتر بسیار ماهر و شنونده خوب و تجویز دارو خوبی کردن -ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
دکتر فوقالعاده متبحر وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
مشکل تنفسی داشتم سرفه میکردم کم کم دارم بهتر میشم ممنون بابت سرکار خانم دکترفرشته سالاری
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خوب بود من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
آسم دارم ودارو دادن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
خانم دکتر فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
پسرم تحت نظر دکتر سالاری هستندبه علت آلرژی،دلیل مراجعه سرفه بود که با تجویز دارو بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۱/۰۳
خوب و با حوصله پیگیری کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
کهیر میزدم هنوزم نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
آسم دارم و آلرژی شدید ،تحت نظر خانم دکتر هستم و راضی هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
مشکل تنفسی داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
الرژی شدید فصلی. عالی بودند و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
فعلا اول راه هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
خارش پوستی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
دخترم آسم داشت پیش ایشون معالجه شد هم خوش اخلاق هستند هم به کارشون وارد
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
پزشک بسیار خوبی هستند با حوصله به صحبت های مریض گوش میدن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
من سالهاست اسم وانرژی پیش رفته دارم که با درمان خانم دکتر خداروهزاربارشکر بیماریم تحت کنترل هستش وتعداد زیادی بیمار فرستادم که خداروهزاربارشکر همه راضی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
سلام ۵سال است بیمار خانم دکتر هستم فوقالعاده است واقعا احساس مسوولیت بالایی دارد
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
سرفه میکنم تازه اقدام کردم ان شاالله خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
سلام پزشک با حوصله ای است
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
فوق العاده عالی-خیلی خوب وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
کرونا گرفته بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
فعلا یکبار مراجعه کردم و تحت درمان هستم برای اگزما و تا الان خیلی بهتر شدم وخانم دکتر خیلی مهربونن و باحوصله معاینه میکنن و قطعا نتیجه بخش خواهد بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
سلام پزشکی ماهر و کاربلد و بسیار با حوصله و پیگیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
بسیار دقیق و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
حساسیت پوستی داشتم خداروشکرخوب خوب شدم دکترفرشته حرف نداره
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
ممنونم واقعا باحجم جمعیت بادقت به حرفات گوش میکنه و تشخیصشون عالی بود️
رتبه اول بورد فوق تخصصی آسم و آلرژی کشور عضو رسمی انجمن آلرژی جهانی WAO تشخیص و درمان (کودکان و بزرگسالان): - انواع آسم کودکی، بزرگسالی، بارداری، شغلی - سرفه مزمن و تنگی نفس - حساسیت فصلی بینی، عطسه و آبریزش و خارش بینی - انواع سینوزیت و پولیپ بینی - انواع آلرژی تنفسی، چشمی، غذایی، دارویی، شغلی، تماسی، گزش حشرات - انواع حساسیت پوستی (خارش مزمن، کهیر، اگزما) - شوک آنافیلاکسی - بیماری های نقص سیستم ایمنی - انجام تمام تست های پوستی آلرژی - اسپیرومتری (نوار ریه) - انواع واکسن های آلرژی (ایمونوتراپی) و حساسیت زدایی آلرژیک
کهیرمزمن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰خانم دکتر بسیار حاذق، خوش برخورد و انرژی مثبت هستند. در کارشون هم واقعا حرفه ای.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱کوید داشتم که به لطف ایشان درمان شدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سلام با تشکر از خانم دکتر محترم و خانم منشی متعهد آسم و آلرژی باعث ترشح شدید و خلط پشت حلق که باعث سرفه های شدید و تنگی نفس میشد، با نسخه اول ۸۰٪ بهبودی حاصل شد، منتطر جواب آزمایش و ویزیت مجدد هستم. مدت زمان ویزیت کوتاه و خیلی سریع هست .
۱۴۰۴/۱۱/۲۸از مرداد برای آلرژی تحت نظر ایشون هستم و نتیجه بسیار خوبی گرفتم. خانم دکتر بسیار باحوصله با تجربه و بامعلومات هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سرفه آلرژیک داشتم و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام دفعه دوم که مراجعه کردم مطب ساعت ۲۱ نوبت داشتم ولی انقدر شلوغ بود که هنوز بیما ساعت ۱۷ ویزیت داشت میشد و توی بژرون و راه پله بیماران بودند و بهم گفتند تا ساعت ۱ بامداد باید صبر کنم تا نوبتم بشه منم از ویزیت پشیمون شدم . این باعث شد که روند درمانم رو ادامه ندم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من خارش شدید داشتم و الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن وبرا مریض وقت میزارن ودقیق وباحوصله هستن وبه سوالای مریض جواب میدن
۱۴۰۲/۰۳/۱۴عالیییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر بسیار عالی و حرفهای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خانم دکتر طبابت و اخلاقش فوق العاده است
۱۴۰۵/۰۳/۱۲مشکل آلز
۱۴۰۴/۰۳/۱۸چند بار رفتم دکتر با حوصله و خوبی هستند .پدرم هم اخیرا مراجعه داشتند بهتر شدن .
۱۴۰۴/۰۲/۱۴با سلام پسر من بدنش کهیر میزد و فعلا در حال درمان هستیم نتیجه هنوز مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰فوق العاده با حوصله مهربان و روند درمان عالی طی میشود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر با اخلاق و مجرب
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خیلی دکتر خوبی هست و من خیلی راضی هستم و دخترم آلرژی داره و خانم دکتر بهش دارو میده خیلی خوبه و بهتر میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷آلرژی کودک ، تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹حساسیت
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خوش اخلاق، صبور، باتجربه و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳برای مادرم الرژی و خارش تحت درمان هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خدا قوت به خانم دکتر من چند سال هست که کهیر شدید داشتم و به هر پزشکی مراجعه کردم، درمان نشدم. دو هفته پیش برای اولین بار به مطب دکتر سالاری رفتم و تحت درمان هستم.طی این دو هفته خیلی بهتر شدم و رو به بهبود هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶مادرم بیش از حد سرفه می کرد و بخاطر کهولت سن یه بخشی از ریه ش از کار افتاده .با داروهای دکتر خدا رو شکر سرفه شون خیلی بهتره و میتونم بگم به ۲۰ درصد رسیده.تشخیصشون عالیه و با حوصله و با ادب و فوق العاده برای مریض دلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷من برای داداشم که کهیر کلرونژیک داشت بدنش گزگز میکرد از کرمانشاه آمدیم خدمت خانم دکتر با مشاورهای که به داداشم داد نیازیم به مصرف داروها نبود کاملا خوب شد، خداروشکر.خدا کنه همیشه سرزنده باشن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر بسیار حاذق و صبوری هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خانم دکتر باحوصله هستند فقط خیلی درمطب معطلی داره وامکان کارت کشیدن در مطب وجود ندارد ،امیدوارم این مسئله درسال ۱۴۰۴ برطرفدشود
۱۴۰۳/۱۲/۲۹فوق العاده محترم و حاذق هستند و به صحبتهای مراجعه کننده درست گوش میدهند.. در حال حاضر در حال مصرف دارو هستیم...
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴کهیر می زدم .مراجعه کردم تحت درمانم .خانم دکتر خیلی با حوصله و حاذق هستن .درضمن منشی خیلی خوش برخوردی و محترمی هم دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳کهیر تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸سرفه های خشک طولانی مدت داشتم و دو سه روز از داروهای تجویز شده استفاده کردم واقعا بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷در یک کلام عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸آلرژی فرزندم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲درمان شدم با تجویز عالی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۵حتما پیش ایشان بروند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵در حال درمانیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴کرونا حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۹مشکل آلرژی داشتم و ایشون به بهترین نحو بیماری را درمان و تحت نظر دارند بسیار خوش اخلاق هستن و برای بیمار وقت میذارن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۴در زمینه آسم و آلرژی و کهیر مزمن مشکلات زیادی داشتم که با علم خانم دکتر عزیز رفع شد و حالا درحال کنترل است
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بیماری خود ایمنی وکهیر مزمن داشتم دارو داده خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خانم دکتر بسیار صبور و با اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳سرفه شدید برای اسم وانرژی ودرمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱هنوز در مراحل درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی،عالی،عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸آلرژی در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵پسرم بیماری آسم داست و الان کاملا خوب شده
۱۴۰۲/۰۶/۳۱فعلا در شروع درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب بودن برای
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴با حوصله و دقت بالا
۱۴۰۲/۰۷/۰۵حل مشکل آلرژی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر فوق العاده هست از همه لحاظ خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶سلام وقت بخیر خانم دکتر فرشته سالاری دکتر بسیار مهربان خوش اخلاق وبا دقت هست من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲به طور جدی پیگیری می کنند وقت زیادی به معالجه بیمار می دهند.در تشخیص مریضی حاذق هستند .
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالیییی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳کهیر مزمن میزنم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸سلام عرض ادب
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خانم دکتر بسیار باحوصله بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار دکتر با دقت و پیگیری هستند و با حوصله شرح حال میگیرند. من آسم آلرژیک دارم که الان با کمک خانم دکتر تحت کنترله
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر فوق العاده خوب،یک سال ونیم بود مشکل بویایی و چشایی داشتم، خانم دکتر با دارو و تشخیص عالی که داشتند ظرف مدت ۲روز با مصرف دارو، همه مشکلم حل شد، واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام مشکل حاد کهیر ونقص خود ایمنی که فقط خانم دکتر تونستن تشخیص بدن ودرمان کنن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خوب بودش
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹مشکل آسم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰با سلام با توجه به آلرژی کهیر که هر روز دچار میشدم البته دارو مصرف نمیکردم با نسخه دکتر فعلا دارو مصرف میکنم آلرژی هم نمیزنم رفع شد تا ببینم در مدت زمان به چه شکل میشود البته دکتر باتجربه در این زمین هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱سلام بسیاربادقت و تمامی موارد مربوط به بیماری را بررسی کرده و تصمیم به معالجه میگیرند و معمولا هم نتایج مثبت میباشد اگر داروهای اصلی موجود و به دست بیماران برسد. باتشکراز خانم دکتر سالاری.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسمه تعالی ایشان دکترخیلی خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۳۱آلرژی سنگین وخیلی زود خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دختر من رینیت آلرژیک و آسم دارد با نسخه ایشان خیلی خیلی بهتر شدند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲اگزما دارم ودر حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیار استاد و بااخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۵الرزی شدید دخترم .وبهتر شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بهترین هستن دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۰۹بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰از بار اولی که داروهاشون رو مصرف کردم کهیر هام خوب شد عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵تجربه ندارم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱من دیگه نفس نمیتونستم بکشم تو همین مدت کمس که داروهام و مصرف کردم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰در حال ویزیت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳پارسال چند ماه نمیتونستم نفس بکشم هرکاری میکردم تنفسم مشکل داشت و نمیدونستم که آلرژی دارم با درمانی که پیش خانوم دکتر مهربون انجام دادم خوب شدم اما باید بگم که درمان رو کامل کنید حتما
۱۴۰۲/۱۲/۲۹بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۱سلام عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۴یکی از بهترین پزشک های ایران هستن ،خوش اخلاق هستن ،کاملا وقت میزارن برای بیمار ،علم خیلی خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۲۴در معالجه خارش پوست عالی است هنوز تحت مداوا هستم.
۱۴۰۲/۰۷/۰۷کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۲/۱۰/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳با نسخه ایشون آسم آلرژی خیلی بهتر شد ولی همچنان درمانم ادامه داره
۱۴۰۴/۰۹/۲۹ایشان فوق العاده دلسوز هستن و تجویزاشون معجزه است
۱۴۰۲/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۳درود و مهر. ایشون صبور و با حوصله، خوش برخورد و در کل یک پزشک تمام عیار و عالی می باشد. در پروسه درمان هستم و تا اینجا عالی پیش رفته.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳الرژی وآسم شدید
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳پزشکی بسیار دقیق و با وجدان
۱۴۰۳/۰۹/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴در یک تجویز جواب گرفتم و عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۰۵برای کهیر پیش خانم دکتر سالاری مراجعه داشتم بنظرمن کارشون دردرمان خیلی عالی هست ومهارت بالایی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵آلرژی پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱مشکل آلرژی حاد داشتم ، تشخیص خانم دکتر بی نهایت عالی بود و درمان شدم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۳اسم و خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار باحوصله و کاردان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴پسرم رو برای تست آلرژی آوردم که تشخیص و درمانشون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۴کهیروتحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار حاذق و ماهرانه تشخیص دادند و نتیجه عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خداروشکر
۱۴۰۳/۱۲/۱۶هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴خوب هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱الرژی شدیدو سینوزیت واسم خداروشکر نفس کشیدنم راحت و روان شده و ب روال عادی برگشتم طی یکی دوجلسه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸کهیر مزمن داشتم و در حال درمانم خیلی بهتر شدم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ایشان یک پزشک حاذق و مسیولین پذیر است.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خیلی عالی بودند
۱۴۰۲/۱۲/۱۸طبابت ایشون برای من خیلی مفید و رضایتبخش بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۵مادرم آنفلوآنزا داشت سرفه خشک شدید الان کاملا سرفه قط شده دکتر خیلی خوش اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲به دلیل مبتلا به آسم غیر آلرژیک شدید تحت درمان ایشون هستم و راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰سلام. کهیر مزمن داشتم با کمک خانم دکتر عزیز خوب خوب شدم. بسیار پزشک حاذق و مهربونی هستند و برای بیمار وقت میگذارند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۷باسلام درحال حاضر تحت درمان اقدامات اولیه و برخورد ایشان جای تقدیروتشکر دارد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر فوق العاده عالی و کار بلد تحت درمانم امیدوارم جواب قطعی بگیرم از درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۹تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عالی من دخت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵فعلا در دورە درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی وکار درست
۱۴۰۲/۰۲/۳۰بهترین
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خدمتتون عرض کنم که وقتی نوبت میگیرید میرید مطب همون ساعت نوبتتون نمیرید داخل حداقل ۲ تا۳ ساعت بعد نوبتتون میرید داخل چون خانم دکتر برای هر بیمارش کلی وقت صرف میکنه با آرامش کامل چکاپ میشید و این کار رو برای هر بیمار انجام میده دکتری حاذق .مهربون و کار درست از نوزاد تا بزرگسال رو ویزیت میکنن از امارات و شهسوار و کرج وهمه جا تشریف میارن پیششون خودشون داخل مطب تست اسم و الرژی رو انجام میدن .من دختر ۴ سالم مدام بینیش کیپ میشد مدام مخاط پشت گلوش بود آبریزش میگرفت قطع نمیشد عطسه میکرد ما فکر میکردیم سرما میخوره مدام چرک خشک کنای قوی میدادیم همش گوشش میخارید تا اینکه خانم دکتر نازنین متوجه شدن به کنجد و کاکائو فلفل الرژی داره وفراوردهای بیرونی مث سس و شکلات و چیپس و پفک و نوشابه خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار با حوصله وصبورو با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار تشخیص عالی ودکتر با حوصله و بادرایت هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳سر کار خانم دکتر با خوش خلقی، دقت نظر و صبر و حوصله بسیار بالا نسبت به ویزیت بیماران اقدام می کنند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹تشخیص و در
۱۴۰۴/۰۷/۰۴مشکل آسم دارم با این حال ک قبل زیر نظر پزشکای دیگه بودم ولی از ایشون نتیجه بهتری گرفتم و دنبال آدرس مطب بودم ک خداروشکر پیدا کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳حساسیت تا حدودی درمان شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۰پسرم کهیر میزد،، هر جا رفتم درست تشخیص ندادن، ولی خانم دکتر متوجه شدن و درمان شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱کهیر مزمن داشتم تحت درمان دوره ای برطرف شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خوش اخلاق خوش رفتار مهربان و دکتر واقعا حاذقی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار خانم دکتر خوب و با شخصیت همچنین مسلط و خبره ای است
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خانم دکتر بسیار خوب و عالی ..اما مدیریت منشی بسیار ضعیف..با وجود وقت اینترنتی دو ساعت معطلی داشتیم تو مطب.. بهتره مریضهایی که تست الرژی دارن رو در هفته تو روزهای مشخص تست بگیرن که بقیه مریضها اینقدر معطل نشن.. ممنونم از شما..
۱۴۰۳/۱۰/۲۴عالین کاربلد و صبور
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و باحوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۱خانم دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۸بسیار حاذق و توانا برای آلرژی پسر 5 سالم 6 ماه تحت درمانیم و راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶مشکل الرژی دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴زمان انتظار کوتاه بود که خیلی خوبه. ولی داروهای تجویز شده برای من موثر نبوده. گرچه گفتم به ایشون ولی ترتیب اثر ندادن.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳برای الرژی رفته بودم خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر خوب و مهربان و کاملا به توضیحات بیمار توجه کرده و پس از معاینه کامل دارو تجویز میکند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸ایشون واقعا دکتر لایقی هستند خدا بهشون طول عمر سلامتی بده ان شالله
۱۴۰۴/۰۳/۱۲مشکلم آسم بود و در حال بررسیه ولی از برخورد و دقت عملشون و توضیحاتشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خارش شدیدپوست
۱۴۰۴/۰۵/۰۸فعلاکه خوب بوده..برای آلرژی وآسم پسرم رفتم پیششون وخپاروشکرتونستن کنترلش کنن فعلاتحت درمانه وراضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸در مراجعه ی اول ویزیت بسیار دقیقی داشتند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳کهیر مزمن داشتم، با یک سری دارو موقتابهتر شدم اما برای ادامه درمان باید برم خدمتشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۲درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام پسرم ۵ سالشه و الرژی شدید داشت خشکی پوست،سرفه، خس خس، کیپ شدن بینی،که منجر به تنگی نفس شده بود، به خانم دکتر مراجعه کردیم و با یک نسخه بیشتر مشکلاتش روبراه شد و تحت درمانه، خانم دکتر بسیار صبور، خوش برخورد هستند و رابطه خوبی با بچه ها برقرار میکنند و برای ویزیت بیماران وقت میگذارند..امیدوارم همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سینوزیت مزمن دارم و تحت نطر هستم خداروشکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲برای کهیر زدن دخترم مراجعه کردم الان یک هفته هست که تحت درمان هستش و خدا رو شکر فعلا از کهیر پوستی خبری نیست .
۱۴۰۴/۰۸/۲۵الرژی،
۱۴۰۳/۱۰/۰۷عالی مهربون خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار دکتر باسواد و کاردانی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵متخصص بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۴ایشون عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲فوق العاده دکتر خوب و با حوصله ویزیت میکنن بیمارو
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی،با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۲۹سلام، من همه تنم کهیر زده بود و به دکتر پوست هم مراجعه کردم که فایده نداشت و حتی بدتر شد ولی خانم دکتر عزیز با علم و درایتشون تشخیص دادن و خداروشکر مشکلم در عرض چند روز با داروهایی که تجویز کرده بودن برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خوب و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸سلام.ینده خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸نوبت دهی نسبتا دقیق، زمان ویزیت مناسب و با بررسی کامل، برخورد حرفهای پزشک و منشی کاملا مشهود بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بهترین و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تشخیص عالی.۸ماه درگیر کهیر مزمن بودم .کلینیک آلرژی مراجعه کردم جواب نگرفتم یه ویزیت پیش دکتر سالاری اومدم کهیرم کاملا از بین رفت.هنوز تحت نظرشونم.
۱۴۰۴/۱۲/۲۱مشکل آسم داشتم خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مشکل آلرژی ابتدای درمان هستم ولی تا الان خوب پیش رفته ایشون هم صبور و مهربان و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵الرژی داشتم و با داروهای دکتر سریعا خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲اسم عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱آلرژی فرزند ۹ ماهه ام خوش اخلاق و با دارو مشکلش حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸کهیر داشتم
۱۴۰۲/۰۷/۰۸واقعا دکتر کاربلد و با اخلاق و با تشخیص فوق العاده من یک سال بیمار بودم با یک نسخه خوب شدم واقعا نمونه
۱۴۰۴/۰۹/۰۴سلام دختر من خیلی سرفه میکردو خانم دکتر تشخیص دادن که اسم کودکان و آلرژی داره و خدا رو شکر خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتری بسیار حاذق و با حوصله هستند، با همه دکترهای دیگه خیلی فرق دارند و واقعا دستشون شفاست
۱۴۰۴/۱۲/۱۱خوش آمدبه بیماراطلاعات می ده دردرمان بیماروسواس به خرج میده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴باسلام خانم دکتر ،خوب هستن ،هم از نظر صبر و حوصله ووقتی که برای بیمار میزارن . تشکر ودر کارشون هم متخصص هستم .
۱۴۰۵/۰۲/۰۹سرفه های شدید
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر با تشخیص بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۹برای آلرژی پسرم تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۶کهیر فعلا نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱معطلی زیاد ، زمان کم، معمولی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲با اینکه اولین بار بود پیششون ویزیت میشدم اما کارشون و اخلاقشون و نوبت دهی عالی داشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶من مشکل پوستی داشتم متوجه شدن مشکلم ریه است و تحت درمانم وراضیم پوستم ۶م خوب شده.ممنونم از ایشون.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی بهترین . خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱درمان کامل
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار دکتر با کمالات با تجربه و مطمئنی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۱خوب است
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار محترم باحوصله خوش برخورد فقط مبالغی که میگیرین برای تست تنفس و آلرژی خیلی زیاد هست که اونم طبیعی.....
۱۴۰۵/۰۲/۰۷پسرم آلرژی داره فوق العاده دکتر عالی تشخیص و درمان فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۶آسم عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹عالی اولین ویزیت مشکل تنفسی منو حل کرد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار پزشک با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۱اروم و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خوب و متعهد
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل ریه بسیار دکتر خوبی هستن به صحبتها و مشکلات بیمار توجه میکنند و خیلی منظم سابقه بیمار را در کامپیوتر دارند.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بابت خارش و سوزش پوست شدید داشتم نزدیک به دوماه تحت نظر هستم التهاب وکهیر شدید با نسخه های در حال حاضر خیلی بهترم امیدوارم همین جور بهتر بشم از خانم دکتر بابت حاذق بودن و تشخیص درستشون بسیار تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خانمم مشکل آسم شدید داشت قرار بود باتجویز دکتر دوهفته خوب بشه ولی با ۱۰ روز به ریه ۸۱ درصد سلامت رسید از خانم دکتر تشکر و قدر دانی میکنم بابت وقتی که برای بیماران میذارن سربلند باشید.
۱۴۰۵/۰۳/۲۱دوستم از زمستان گذشته درگیر سرفه های وحشتناک بود که زندگی اش را مختل کرده بود چندین فوق تخصص ریه رفته بود که بی نتیجه بود با ویزیت پنجم مشکلاتش تا حد زیادی برطرف شد و درمانی ادامه دارد با تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی عالی بی نظیر
۱۴۰۲/۱۱/۲۳بهترین دکتری که در زندگیم دیدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳هنوز جواب آزمایش را ایشان ملاحظه نکردهاند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷ایشون عالی هستن . خیلی باحوصله . فقط کمی هنگام مراجعه معطلی داره که اون هم به خاطر اذهام مراجعه کننده هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۰ویزیت نشدم نتونستم برم مطب
۱۴۰۵/۰۲/۲۰با حوصله بادقت بیشتر تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲آلرژی و
۱۴۰۴/۰۷/۲۸از زمان کرونا و در کلنیک نفس تحت درمان خانم دکتر هستم،تشخیص آلرژی برای بنده داشتن و با تجویز داروها خداروشکر مشکل آلرژیم کنترل میشه،بچه هام رو هم پیش ایشون بردم،زمان آلودگی هوا و شرایط سخت تنفسی تشخیص دکتر نتیجه داده
۱۴۰۳/۱۰/۲۶دکتر عالی و حاذق اگر مشکل تنفسی دارید حتما سربزنید مطب ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر خوبی هستن ولی اخلاق ندارن منشی اصلا ادب و منش منشی رو ندارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵کاملا واقع بینانه با من برخورد کردن گفتن این مشکل شما خیلی قابل حل نیست
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی با سواد با تجربه با وجدان
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکترخوبیه خیلی برای مریض وقت میذاره
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مدت ۶ ماه درگیره سرفه بود با ویزیت ایشون سه روزه خوب شدم .
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خیلی پ
۱۴۰۲/۰۸/۰۳خیلی باحوصله بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰دخترم سرفه های شدید داشت که با یه ویزیت درمان شد اخلاق خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۴دکتر خوبی هس
۱۴۰۳/۰۶/۰۷خیلی دکتر کاربلد و ماهری هست
۱۴۰۳/۱۰/۱۵عالیییییی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳کهیر مزمن داشتم و تحت نظر ایشون درمان شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸بهترین وکاربلدترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶مشکل الرژی و سیستم ایمنی داشتم. خانم دکتر بسیار ماهر و شنونده خوب و تجویز دارو خوبی کردن -ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر فوقالعاده متبحر وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۳۰خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵مشکل تنفسی داشتم سرفه میکردم کم کم دارم بهتر میشم ممنون بابت سرکار خانم دکترفرشته سالاری
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خوب بود من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲آسم دارم ودارو دادن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خانم دکتر فوق العاده هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۷پسرم تحت نظر دکتر سالاری هستندبه علت آلرژی،دلیل مراجعه سرفه بود که با تجویز دارو بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خوب و با حوصله پیگیری کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کهیر میزدم هنوزم نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۹آسم دارم و آلرژی شدید ،تحت نظر خانم دکتر هستم و راضی هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۵مشکل تنفسی داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۰۹الرژی شدید فصلی. عالی بودند و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰فعلا اول راه هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خارش پوستی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰دخترم آسم داشت پیش ایشون معالجه شد هم خوش اخلاق هستند هم به کارشون وارد
۱۴۰۳/۰۹/۱۳پزشک بسیار خوبی هستند با حوصله به صحبت های مریض گوش میدن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴من سالهاست اسم وانرژی پیش رفته دارم که با درمان خانم دکتر خداروهزاربارشکر بیماریم تحت کنترل هستش وتعداد زیادی بیمار فرستادم که خداروهزاربارشکر همه راضی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷سلام ۵سال است بیمار خانم دکتر هستم فوقالعاده است واقعا احساس مسوولیت بالایی دارد
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۲سرفه میکنم تازه اقدام کردم ان شاالله خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۲۶سلام پزشک با حوصله ای است
۱۴۰۴/۰۸/۰۶فوق العاده عالی-خیلی خوب وقت میزارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۲/۲۰کرونا گرفته بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶فعلا یکبار مراجعه کردم و تحت درمان هستم برای اگزما و تا الان خیلی بهتر شدم وخانم دکتر خیلی مهربونن و باحوصله معاینه میکنن و قطعا نتیجه بخش خواهد بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۰۴سلام پزشکی ماهر و کاربلد و بسیار با حوصله و پیگیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار دقیق و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۱۹حساسیت پوستی داشتم خداروشکرخوب خوب شدم دکترفرشته حرف نداره
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ممنونم واقعا باحجم جمعیت بادقت به حرفات گوش میکنه و تشخیصشون عالی بود️
۱۴۰۵/۰۲/۰۸پسرم آلرژی فصلی داشت که باتجویزخانم دکتربرطرف شد
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷