سلام من در گلوم یه مشکلی داشتم یه ضایعه اضافی داشت جراحی کردم بر طرف شده
عمل زیبای انجام دارم و راضی هستم
عالی هستن
برای مشاوره رفته بودم
دکتر عالی و با وجدان تمام تلاش و دقت دارن.
دکتر خوب
لوزه من رو 15سال قبل عمل کردن بسیار عالی و راضی هستم
خوب بود . چندتا از بستگان مون پیشش عمل بینی انجام دادن خوب بود
سرکار بودم
جراحی بینی داشتم که خیلی راضی هستم
خوب و کار بلد
عمل بینی انجام دادم خیلی با اخلاق کار درست و تیم بسیار عالی دارن بعد من کل فامیل به ایشون مراجعه کردن و همه راضی هستند
بینی م رو عمل کردم .و بسیار راضی هستم
من فعلا دوروزه پیششون جراحی کردم
عمل بینی انجام دادم خیلی خیلی راضی بودم
من فامیلم گلو درد داشت با دکتر به زودی کار های درمانش سپری و حل شد.
عدم رضایت
برای خوروپوف
دکتر بسیار با اخلاق و حاذق، با اینکه جراحی زیبایی کردم، ذره ای در تنفسم مشکلی به وجود نیومد و بسیار طبیعی عمل کردند.
بسیار پزشک باادب و با اخلاق .
عمل زیبایی داشتم راضی ام
عمل بینی خوب
نمیدونم
دکترخیلی خوبی هستند باشخصیت وباحوصله
سینوزیت بسیار عالی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاسداران - بوستان ۹ - پلاک ۱۳۳ - ساختمان مهر - واحد ۱۷
سلام من در گلوم یه مشکلی داشتم یه ضایعه اضافی داشت جراحی کردم بر طرف شده
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عمل زیبای انجام دارم و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۱۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۳برای مشاوره رفته بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر عالی و با وجدان تمام تلاش و دقت دارن.
۱۳۹۷/۱۰/۰۶دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۷لوزه من رو 15سال قبل عمل کردن بسیار عالی و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸خوب بود . چندتا از بستگان مون پیشش عمل بینی انجام دادن خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰سرکار بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱جراحی بینی داشتم که خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۱۱/۱۶خوب و کار بلد
۱۴۰۱/۰۳/۱۱عمل بینی انجام دادم خیلی با اخلاق کار درست و تیم بسیار عالی دارن بعد من کل فامیل به ایشون مراجعه کردن و همه راضی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۰۷بینی م رو عمل کردم .و بسیار راضی هستم
۱۳۹۸/۰۴/۱۶من فعلا دوروزه پیششون جراحی کردم
۱۳۹۷/۱۲/۰۴عمل بینی انجام دادم خیلی خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۸من فامیلم گلو درد داشت با دکتر به زودی کار های درمانش سپری و حل شد.
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶برای خوروپوف
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر بسیار با اخلاق و حاذق، با اینکه جراحی زیبایی کردم، ذره ای در تنفسم مشکلی به وجود نیومد و بسیار طبیعی عمل کردند.
۱۳۹۹/۰۴/۰۳بسیار پزشک باادب و با اخلاق .
۱۴۰۰/۰۲/۰۳عمل زیبایی داشتم راضی ام
۱۳۹۹/۰۲/۰۸عمل بینی خوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۲نمیدونم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳دکترخیلی خوبی هستند باشخصیت وباحوصله
۱۴۰۰/۰۱/۱۶سینوزیت بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶