۶۲۱ نفر
دکتر حمید آریایی تبار

دکتر حمید آریایی تبار

فلوشیپ ویتره و رتین - متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۴۰۶۱۲
سه شنبه۲۶ خرداد
فردا
چهارشنبه۲۷ خرداد
پس فردا
یکشنبه۳۱ خرداد
۶ روز دیگر
۴۲۸ نفر

خیلی خیلی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

درود جدوآبادت دکتر

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

برو یابا

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

عالییییی بهترین دکتر تو ایرانه

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

دکتر کارش هیلی عالی هست من پدرم پیش ایشان عنل کرد راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

نرفتم هنور

۱۴۰۲/۰۱/۲۵

نتیجه عالی برای لازک چشم

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

پزشک را توصیه می کنم

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

دکتر خیلی خوبیه کارشان عالی خدایش خدا بهش سلامتی بده ان شا الله چشم پدرم رو ایشان عمل کردن خیلی راضی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

دکترخوب

۱۴۰۱/۱۰/۱۵

عالی بیست

۱۴۰۲/۰۴/۱۵

عمل لیزیک چشم وبسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

عمل لیزر انجام دادم

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

بهترین باتجربه ترین دکتر هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

عمل پی آر کی انجام دادم عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

مادرم روماتیسم چشمی دارد و نزدیک 15 ساله تحت نظر دکتر میباشد

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

بسیار عالی تشخیص میدن

۱۴۰۱/۰۶/۱۳

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

بە علت مریض قند چشمام مشکل پیداد کردە بود وتوسط دکتر درمان شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

واقعا کارشون حرف نداره بدون شک یکی از بهترین پزشکای ایران هستن من مادرمو چند وقتی یه بار میبرم پیششون

۱۴۰۰/۰۲/۰۳

فوق العاده من لیزیک کردم ۵ ساله و عالی بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

بهترین

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

خونریزی شبکیه داشتم الان تحت درمان هستم بسیار خونسرد وباآرامش کامل پاسخ میدهد فعلا سه تا تزریق انجام دادم درحال بهبود هستم

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

عمل دا

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

دکتر خوبی ا ست جراح خوب است ما راضی هستیم الان چند ماهه

۱۴۰۱/۰۹/۲۵

سلام اره احساس مسولیتش عالیه

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

عالیییی

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

خونرویزی شبکیه

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

فقــط معانیه کرده

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

بهترینه

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

فوق العاده شریف

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

عالییییی

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

خیلی شلوغ بود وامکان اینکه بخوای بادکتر مشکلتو خوب بیان کنی نیست سریع نوبت بعدی میرسه زیر دو دقیقه

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

عمل موفقیت آمیز شبکیه داشتم

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

معاینه شدم برای عمل لازک دوباره نوبت میخوام

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

عفونت چشم

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

عمل گلوکوم

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

کارشون عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

بنده از پرسنل بانک رفاه هستم و معرفی ایشان از طرف بانک بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

اب مروارید

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

عالی فقط همین

۱۴۰۲/۰۱/۰۱

عالی. معالجه شدم.

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

بهتررررررررین

۱۴۰۱/۰۹/۱۰

درمان شده

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

عالیییییییه

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

تزریق آواستین برای دخترم که ۵۰ روزه بود انجام داددستشون خیلی خوبه خداروشکر

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

دکتر خوبی

۱۴۰۱/۱۰/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

خدایش عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عمل چشم

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

اصلا به حرف بیمار توجه نمیکنه واجازه نمیده مشگلشو بگه زودبا دستگاه به چشم بیمار نگاه میکنه و به دستیارش میگه نسخه بنویسه

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

عمل پی آر کی کردم عالییییی

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

خیلی خیلی عالیه

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

مشکل ابموروارید که ایشون چشم من را لیزر کردند و بینایی را به دست اوردم

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

عمل اب مروارید

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

عالی بود بهترین دکتری که دیده بودم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

من عمل لیزیک انجام دادم واقعا عالی انجام دادن

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

سلام در رابطه با مگس پران بودو هنوز حل نسده چون دستگاهش کامل نیست

۱۴۰۱/۰۲/۰۶

کارشون عالی بود وازشون ممنونم

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

عالی عالی من عمل انخراف چشم کردم دیابت دو دارم خوب عمل شدم ممنون دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خیلی خوب وبا تجرله هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

خوب و با تجربه

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

شبکیه چشم راستم خونریزی کرده اولین تزریق انجام دادم درحال مداوا هستم از کار ایشان راضی ام تاالان

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

پدرم چشمش آب مروارید داشت ایشون عمل کردن و خدادوشکر راضی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

عمل بلفارو انجام دادم کارش عالیه

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عمل قوز قرنیه و کارشون عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۸

آب مروارید فعلا تار میبینم نور تو چشام. دکتر میگه خوب میشی

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عمل لازک ۹سال پیش

۱۴۰۲/۰۲/۲۷

خوب بود عمل چشم مادرم ولی چشم برادرم که ناخونک داشت بعد از چند ماه هنوز قرمزی داره

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عمل اب مروارید

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

چشمم عفونت

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

عمل قوز قرنیه

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

تبخال چشم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عمل موفق

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عمل pRK

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

مادرآب مرواریدداشتن هردوچشم عمل کردن کارش عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

بهترین دکتر و مرد واقعی

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

براده داخل چشم جراحی کردن

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

سلام واقعا کارشون حرف نداره عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

عالی بی

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

فوق العاده

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

عمل چشم انجام دادم

۱۴۰۲/۰۳/۱۹

عمل لازاک انجام دادم که نتیجه رضایت بخش بود

۱۴۰۱/۱۲/۲۸

فعلا درحال معالجه هستیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عالی واقعا

۱۴۰۱/۰۷/۰۷

تشخیص درست بیماری

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

شبکیه چشم مادرم عمل کردن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

سلام بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

لیزینگ

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

همون طور که از نام خانوادگی ایشان مشخصه وی یک آریایی دلسوز و در عین حال بسیار استاد هستن افتخار میکنم که همشهری وی هستم.

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

قبلا نزد ایشان عمل کردم

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

من غده اشکی در چشم سمت راست داشتم من برای عمل جراحی به تهران رفتم

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

خوب وعالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

تشخیص درست ومعرفی کردن به دکتر گلوکوم

۱۴۰۰/۰۸/۱۸

بهترییئ

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

خونریزی شبکیه داشتم چشم راستم ده درصد دید داشتم فعلا میانه درمان هستم ولی عالی بودند عالی تشخیص دادن

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

بهترین د

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

مشکل چشم

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عالی بود عمل لنز داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

عمل چشم

۱۴۰۴/۰۱/۰۶

بهترین فوق تخصص چشم کرمانشاه هستن ایشون

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

مشکل شبکیە چشم داشتم تقریبٲ بهترم

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

خیلی دکتری مردی بود

۱۴۰۲/۰۳/۱۴

چشم مادرم راعمل کرد که نتیجش هم عالی بود.

۱۴۰۲/۰۱/۰۵

عمل آب مروارید چشم مادرم و انجام داد.کارش واقعا عالیه.

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

قوزی قرن

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

کارش خیلی عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

عمل پی آر کی

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

من پانزده سال پیش عمل لازک انجام دادم

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

عمل چشم مادر رو تازه انجام داده عالیه کارش

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

بسیار از شما و دکتر سید هاشم دریاباری سپاس گذارم

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

مگس پران چشم دارم

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

ضربه قرینه

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

من سال 95 عمل PRQ انجام دادم بسیار عالی بود و تا به امروز مشکلی نداشتم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

تجربه آیی ندلشتم

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

با سلام چشم

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

شبکیه . عالی هستند

۱۴۰۱/۱۲/۰۷

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

عمل لازیک انجام دادن وراضی هستم

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

عالی عمل پی ارکی

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

بسیار با تجربه و مسلط هستند

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۳/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

خیلی عالیه

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

مشکلی نداشتم

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

هر مشکلی بگی داشتم آب سیاه لیزر تزریق همه انجام داده وخیلی هم عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

فعلا در حال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عالی عالی بهترین دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

لیزر چشم انجام دادم هنوز درد،دارم برای ناخنک چشم چهل روز پیش انجام دادم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بسیا دکتر خوب وبامهارت می باشد

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

جداشدن شپکیه جراحی عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

دکتر بسیار عالی وخوب

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

فعلا نتیجه مشخصنشده چون ۱۰ روزه عمل کرده

۱۴۰۲/۰۱/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

فوقالعاده س

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

بسیار عالی

۱۳۹۷/۱۰/۰۵

برخورد خیلی خوب وخیلی خوب معاینه انجام دادند انشالله همشه سلامت باشند

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

خیلی دکتر خوب

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

به شماره جدیدش نیاز دارم مشکل خیلی بزرگی دارم

۱۳۹۷/۰۲/۰۱

دکتری بسیار با دانش. توانمند. با حوصله و حاذق

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عمل چشم مادر رو تازه انجام داده عالیه کارش

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

اب مروارید والان خوب

۱۳۹۷/۱۰/۱۹

خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۳

سلام رو دست ندارین دکتر آریایی تبار خیلی عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

دکتر خوبیه ولی

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

بسیاردکترعالی وباتجربه ی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

دکتر عالی و با تجربه هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

قوز قرنیه

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

عالی بود بهترین تشخیص

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

عمل prk

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

دکتر کار بلد

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

فعلآ ادامه درمان مونده

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

آب مروار نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

از بهترین دکترین چشم پزشکی هستند موفق باشند

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

دکتر خیلی با تجربه ای هستش، مشکل من غدد اشکم مسدود شده بود و بهبود پیدا کردم

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

عمل لیزیک

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خیلی خوب بودند.

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

عمل قرنیه چشم داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۱۹

ایشان عمل ویکترومی عمیق چشم رابرایم انجام دادند

۱۴۰۲/۰۵/۰۱

سلام .من خیلی راضی بودم از کار ایشون مشکلم تاری دید بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۱/۰۳

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

تزریق چشم

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عالیست

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

عاااااالی

۱۴۰۱/۰۵/۲۲

ایشان دکتری باادب وحوصله ومهربان وخوش رفتارمیباشد ودرکارخودبسیارجدی میباشدبنده نتیجه خوب گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

خوب بوده

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

عالی است

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

دکتر بسیار حاذق و باعطوفتی هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۲

لکه بینی، بهتره

۱۴۰۲/۰۲/۰۲

چشمم سنگ ساز بود و با لیزر عمل کردم و در حال حاضر در دوره درمان هستم

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

بسیار دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

عالی عالللللییییی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عالی ترین دکتر

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

کارشون عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

چشم پزشکم بوده

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

عفونت چشم و درمان با دارو

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

عمل چشم و عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

دکتر خوب

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

خیلی عالیه

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

دکتر خوب و با تخصصیه

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

مشکل حل شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۵

عمل چشم ،خو

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۴/۲۵

ضعیفی چشم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

من یک ماهه پیش دکتر اریایی تبار لیزیک کردم کارش خوبه

۱۴۰۱/۰۸/۰۵

جراحی آب سیاه

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

خشکی چشم و با لیزر درمان شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

دکتر مادرم بودن .خودم ودخترام هم به اقای دکتر مراجعه کردیم دکتر بسیار حاذقی هستن خدارو شکر

۱۴۰۱/۰۵/۲۲

ایشان یک متخصص چشم تمام عیارن

۱۴۰۱/۰۵/۱۲

مجرای اشکم مسدود شده بوده پیششون عمل کردم کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

زاویه چشمم بسته شد بهم آرامش داد و بیناییم بهم برگردوند.

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

قرنیه چشم

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عمل جراحی

۱۴۰۱/۱۰/۱۴

فامیله

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

خیلی خوب

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

خشکی چشم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

پسرم چشمش التهاب داشت

۱۴۰۴/۰۸/۱۲
اطلاعات تکمیلی
دکتر حمید آریایی تبار فوق تخصص چشم در کرمانشاه همیشه تلاش خود را تاحد امکان برای رضایت بیماران داشته است. از مرحله معاینات اولیه تا بعد از عمل به دقت وضعیت چشم بیمار را بررسی کرده تا بیمار از عمل خود راضی باشد. همچنین تنها متخصص چشم نوزادان نارس در کرمانشاه هستند که معاینات و درمان چشم نوزادان نارس را انجام خواهند داد.
کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون
کرمانشاهآدرس کلینیک: بلوار کیهانشهر، جنب شهرک رسالت، بیمارستان بیستون، کلینیک چشم بیستون
کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیستون بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین کلینیک چشم در غرب کشور است که از سال ۱۳۸۶ به همت والای دکتر حمید آریایی تبار، فوق تخصص شبکیه و لیزر چشم در حال حاضر در محل بیمارستان بیستون آغاز به فعالیت نمودهاست و دارای مجهز‌ترین و به روز‌ترین دستگاه‌های تشخیصی، پاراکلینیکی، درمانی و اتاق عمل سرپایی میباشد.
ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۹ الی ۲۱:۰۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۹ الی ۲۱
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    اینستاگرام دکتر حمید آریایی تبار

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون

    آدرس کلینیک: بلوار کیهانشهر، جنب شهرک رسالت، بیمارستان بیستون، کلینیک چشم بیستون

    کلینیک فوق تخصصی چشم بیستون

    آدرس کلینیک: بلوار کیهانشهر، جنب شهرک رسالت، بیمارستان بیستون، کلینیک چشم بیستون