دکتر حمید آریایی تبار فوق تخصص چشم در کرمانشاه همیشه تلاش خود را تاحد امکان برای رضایت بیماران داشته است. از مرحله معاینات اولیه تا بعد از عمل به دقت وضعیت چشم بیمار را بررسی کرده تا بیمار از عمل خود راضی باشد. همچنین تنها متخصص چشم نوزادان نارس در کرمانشاه هستند که معاینات و درمان چشم نوزادان نارس را انجام خواهند داد.
کلینیک فوق تخصصی چشم پزشکی بیستون بزرگترین و مجهزترین کلینیک چشم در غرب کشور است که از سال ۱۳۸۶ به همت والای دکتر حمید آریایی تبار، فوق تخصص شبکیه و لیزر چشم در حال حاضر در محل بیمارستان بیستون آغاز به فعالیت نمودهاست و دارای مجهزترین و به روزترین دستگاههای تشخیصی، پاراکلینیکی، درمانی و اتاق عمل سرپایی میباشد.ساعات پاسخگویی: هر روز از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب
خیلی خیلی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹درود جدوآبادت دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۲برو یابا
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالییییی بهترین دکتر تو ایرانه
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر کارش هیلی عالی هست من پدرم پیش ایشان عنل کرد راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۲نرفتم هنور
۱۴۰۲/۰۱/۲۵نتیجه عالی برای لازک چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷پزشک را توصیه می کنم
۱۴۰۱/۱۰/۰۶دکتر خیلی خوبیه کارشان عالی خدایش خدا بهش سلامتی بده ان شا الله چشم پدرم رو ایشان عمل کردن خیلی راضی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکترخوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۵عالی بیست
۱۴۰۲/۰۴/۱۵عمل لیزیک چشم وبسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عمل لیزر انجام دادم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بهترین باتجربه ترین دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عمل پی آر کی انجام دادم عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۵مادرم روماتیسم چشمی دارد و نزدیک 15 ساله تحت نظر دکتر میباشد
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیار عالی تشخیص میدن
۱۴۰۱/۰۶/۱۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲بە علت مریض قند چشمام مشکل پیداد کردە بود وتوسط دکتر درمان شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲واقعا کارشون حرف نداره بدون شک یکی از بهترین پزشکای ایران هستن من مادرمو چند وقتی یه بار میبرم پیششون
۱۴۰۰/۰۲/۰۳فوق العاده من لیزیک کردم ۵ ساله و عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بهترین
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خونریزی شبکیه داشتم الان تحت درمان هستم بسیار خونسرد وباآرامش کامل پاسخ میدهد فعلا سه تا تزریق انجام دادم درحال بهبود هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عمل دا
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر خوبی ا ست جراح خوب است ما راضی هستیم الان چند ماهه
۱۴۰۱/۰۹/۲۵سلام اره احساس مسولیتش عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عالیییی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خونرویزی شبکیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فقــط معانیه کرده
۱۴۰۲/۰۱/۲۹بهترینه
۱۴۰۰/۰۹/۰۶فوق العاده شریف
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خیلی شلوغ بود وامکان اینکه بخوای بادکتر مشکلتو خوب بیان کنی نیست سریع نوبت بعدی میرسه زیر دو دقیقه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عمل موفقیت آمیز شبکیه داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸معاینه شدم برای عمل لازک دوباره نوبت میخوام
۱۴۰۴/۰۷/۰۴عفونت چشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عمل گلوکوم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بنده از پرسنل بانک رفاه هستم و معرفی ایشان از طرف بانک بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۳اب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالی فقط همین
۱۴۰۲/۰۱/۰۱عالی. معالجه شدم.
۱۳۹۹/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۷بهتررررررررین
۱۴۰۱/۰۹/۱۰درمان شده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالیییییییه
۱۴۰۳/۱۲/۰۵تزریق آواستین برای دخترم که ۵۰ روزه بود انجام داددستشون خیلی خوبه خداروشکر
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر خوبی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خدایش عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عمل چشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴اصلا به حرف بیمار توجه نمیکنه واجازه نمیده مشگلشو بگه زودبا دستگاه به چشم بیمار نگاه میکنه و به دستیارش میگه نسخه بنویسه
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عمل پی آر کی کردم عالییییی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خیلی خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۱۵مشکل ابموروارید که ایشون چشم من را لیزر کردند و بینایی را به دست اوردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی بود بهترین دکتری که دیده بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲من عمل لیزیک انجام دادم واقعا عالی انجام دادن
۱۴۰۱/۰۵/۰۹سلام در رابطه با مگس پران بودو هنوز حل نسده چون دستگاهش کامل نیست
۱۴۰۱/۰۲/۰۶کارشون عالی بود وازشون ممنونم
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عالی عالی من عمل انخراف چشم کردم دیابت دو دارم خوب عمل شدم ممنون دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی خوب وبا تجرله هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خوب و با تجربه
۱۴۰۳/۱۰/۱۷شبکیه چشم راستم خونریزی کرده اولین تزریق انجام دادم درحال مداوا هستم از کار ایشان راضی ام تاالان
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴پدرم چشمش آب مروارید داشت ایشون عمل کردن و خدادوشکر راضی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عمل بلفارو انجام دادم کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عمل قوز قرنیه و کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۸آب مروارید فعلا تار میبینم نور تو چشام. دکتر میگه خوب میشی
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عمل لازک ۹سال پیش
۱۴۰۲/۰۲/۲۷خوب بود عمل چشم مادرم ولی چشم برادرم که ناخونک داشت بعد از چند ماه هنوز قرمزی داره
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۱۰/۲۰چشمم عفونت
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عمل قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۴تبخال چشم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عمل موفق
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عمل pRK
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۷مادرآب مرواریدداشتن هردوچشم عمل کردن کارش عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بهترین دکتر و مرد واقعی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱براده داخل چشم جراحی کردن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸سلام واقعا کارشون حرف نداره عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی بی
۱۴۰۴/۰۹/۰۵فوق العاده
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عمل چشم انجام دادم
۱۴۰۲/۰۳/۱۹عمل لازاک انجام دادم که نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۸فعلا درحال معالجه هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی واقعا
۱۴۰۱/۰۷/۰۷تشخیص درست بیماری
۱۴۰۴/۰۵/۲۷شبکیه چشم مادرم عمل کردن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳لیزینگ
۱۳۹۹/۱۲/۲۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰همون طور که از نام خانوادگی ایشان مشخصه وی یک آریایی دلسوز و در عین حال بسیار استاد هستن افتخار میکنم که همشهری وی هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۸قبلا نزد ایشان عمل کردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵من غده اشکی در چشم سمت راست داشتم من برای عمل جراحی به تهران رفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۶خوب وعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تشخیص درست ومعرفی کردن به دکتر گلوکوم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بهترییئ
۱۴۰۱/۱۰/۰۶خونریزی شبکیه داشتم چشم راستم ده درصد دید داشتم فعلا میانه درمان هستم ولی عالی بودند عالی تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بهترین د
۱۴۰۴/۰۸/۲۳مشکل چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی بود عمل لنز داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عمل چشم
۱۴۰۴/۰۱/۰۶بهترین فوق تخصص چشم کرمانشاه هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۵/۱۰مشکل شبکیە چشم داشتم تقریبٲ بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی دکتری مردی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۴چشم مادرم راعمل کرد که نتیجش هم عالی بود.
۱۴۰۲/۰۱/۰۵عمل آب مروارید چشم مادرم و انجام داد.کارش واقعا عالیه.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴قوزی قرن
۱۴۰۲/۰۴/۲۸کارش خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عمل پی آر کی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱من پانزده سال پیش عمل لازک انجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عمل چشم مادر رو تازه انجام داده عالیه کارش
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بسیار از شما و دکتر سید هاشم دریاباری سپاس گذارم
۱۴۰۴/۱۰/۰۲مگس پران چشم دارم
۱۴۰۱/۱۰/۰۶ضربه قرینه
۱۴۰۰/۱۲/۰۹من سال 95 عمل PRQ انجام دادم بسیار عالی بود و تا به امروز مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۳تجربه آیی ندلشتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲با سلام چشم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴شبکیه . عالی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عمل لازیک انجام دادن وراضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۰۹عالی عمل پی ارکی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیار با تجربه و مسلط هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۱/۲۰مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷هر مشکلی بگی داشتم آب سیاه لیزر تزریق همه انجام داده وخیلی هم عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱فعلا در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی عالی بهترین دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۶لیزر چشم انجام دادم هنوز درد،دارم برای ناخنک چشم چهل روز پیش انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیا دکتر خوب وبامهارت می باشد
۱۴۰۴/۰۴/۰۹جداشدن شپکیه جراحی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر بسیار عالی وخوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۵فعلا نتیجه مشخصنشده چون ۱۰ روزه عمل کرده
۱۴۰۲/۰۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۱۶فوقالعاده س
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۵برخورد خیلی خوب وخیلی خوب معاینه انجام دادند انشالله همشه سلامت باشند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خیلی دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۰به شماره جدیدش نیاز دارم مشکل خیلی بزرگی دارم
۱۳۹۷/۰۲/۰۱دکتری بسیار با دانش. توانمند. با حوصله و حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عمل چشم مادر رو تازه انجام داده عالیه کارش
۱۴۰۲/۰۱/۲۸دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶اب مروارید والان خوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۳سلام رو دست ندارین دکتر آریایی تبار خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر خوبیه ولی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۱بسیاردکترعالی وباتجربه ی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۴دکتر عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۹قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۸عالی بود بهترین تشخیص
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عمل prk
۱۴۰۰/۰۷/۱۲دکتر کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۲۷فعلآ ادامه درمان مونده
۱۴۰۴/۰۵/۲۷آب مروار نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲از بهترین دکترین چشم پزشکی هستند موفق باشند
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر خیلی با تجربه ای هستش، مشکل من غدد اشکم مسدود شده بود و بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی خوب بودند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عمل قرنیه چشم داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹ایشان عمل ویکترومی عمیق چشم رابرایم انجام دادند
۱۴۰۲/۰۵/۰۱سلام .من خیلی راضی بودم از کار ایشون مشکلم تاری دید بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۳دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵تزریق چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالیست
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عاااااالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۲ایشان دکتری باادب وحوصله ومهربان وخوش رفتارمیباشد ودرکارخودبسیارجدی میباشدبنده نتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالی است
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر بسیار حاذق و باعطوفتی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲لکه بینی، بهتره
۱۴۰۲/۰۲/۰۲چشمم سنگ ساز بود و با لیزر عمل کردم و در حال حاضر در دوره درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عالی عالللللییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی ترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۱۶کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹چشم پزشکم بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عفونت چشم و درمان با دارو
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عمل چشم و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عمل چشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۹دکتر خوب و با تخصصیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۳مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۵عمل چشم ،خو
۱۴۰۰/۰۸/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ضعیفی چشم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من یک ماهه پیش دکتر اریایی تبار لیزیک کردم کارش خوبه
۱۴۰۱/۰۸/۰۵جراحی آب سیاه
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خشکی چشم و با لیزر درمان شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکتر مادرم بودن .خودم ودخترام هم به اقای دکتر مراجعه کردیم دکتر بسیار حاذقی هستن خدارو شکر
۱۴۰۱/۰۵/۲۲ایشان یک متخصص چشم تمام عیارن
۱۴۰۱/۰۵/۱۲مجرای اشکم مسدود شده بوده پیششون عمل کردم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱زاویه چشمم بسته شد بهم آرامش داد و بیناییم بهم برگردوند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۱قرنیه چشم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عمل جراحی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴فامیله
۱۴۰۴/۰۸/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۰/۲۹خشکی چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱پسرم چشمش التهاب داشت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲