این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان نبوت (هفت حوض)، گلبرگ شرقی پلاک ۴۳۷ ساختمان پزشکان ایران زمین طبقه ۲ واحد ۴
جهت گرفتن تماس تلفنی
از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۹ عصر می توانید با شماره موبایل مطب تماس حاصل فرمائید.
■طرف قرارداد: با بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی
بیمه ی تکمیلی:
ایران، آسیا، سامان، سینا، رازی، بانک ملت، بانک سپه، بانک
ملی، بانک صادرات، تجارت نو، بیمه دی، بیمه
سرمد، نیروهای مسلح، آتیه سازان، کوثر، معلم و ...
■■توجه شود:
تمامی بیمه ها ذکر شده برای جراحی های در *بیمارستان * مورد تایید است .
میدان نبوت (هفت حوض)، گلبرگ شرقی پلاک ۴۳۷ ساختمان پزشکان ایران زمین طبقه ۲ واحد ۴
جهت گرفتن تماس تلفنی
از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۹ عصر می توانید با شماره موبایل مطب تماس حاصل فرمائید.
■طرف قرارداد: با بیمه تامین اجتماعی و خدمات درمانی
بیمه ی تکمیلی:
ایران، آسیا، سامان، سینا، رازی، بانک ملت، بانک سپه، بانک
ملی، بانک صادرات، تجارت نو، بیمه دی، بیمه
سرمد، نیروهای مسلح، آتیه سازان، کوثر، معلم و ...
■■توجه شود:
تمامی بیمه ها ذکر شده برای جراحی های در *بیمارستان * مورد تایید است .
من عمل کیسه صفرا پیش ایشون انجام دادم. دکتر بسیار خوبی هستند و بعد از عمل هم پاسخگو بودند هر بار تماس گرفتم و سوالی داشتم
۱۴۰۱/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۰۱مادربزرگ بنده برای جراحی تیرویید پیش آقای دکتر مراجعه کردند بسیار راضی هستند و علاوه بر دقت در عمل به زیبایی هم توجه شد و از جدید ترین متد ها برای بخیه استفاده کردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ایشان پزشک بسیارحاذقی هستندهفته گذشته جراحی تیروییدداشتم دربیمارستان نیکان که توسط ایشان انجام شدوخداروشکرنتیجه رضایت بخش بودممنونم ازتون آقای دکترعالی هستید
۱۴۰۲/۱۰/۱۲دکترعالی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰سلام ، خداوند بزرگ را شاکر هستم که با همچین پزشک حاذقی ، خانواده من اشناشدن، که با دانش زیاد ، و دلسوز مهربان، و وجدان کاری ایشان هم پدرم و خواهرم ، بابت جراحی فتق پدرم و جراحی توده پشت کتف خواهرم ، سلامتی را به خانواده ما هدیه کردند ، با تشکر فراوان از زحمات ایشان ، و همکاران خوب شان ، انشااله همیشه در پناه خداوند بزرگ باشند
۱۴۰۲/۰۵/۰۳پزشک بسیار حاذق وهومن ومتعهد میباشند که اخیرا برادرم توسط ایشان تحت عمل جراحی کیسه صفرا و فتق شکمی قرار گرفت وحامیان بسیار خوب وضایتبخش است
۱۴۰۱/۱۲/۰۸دوتا عمل جراحی سنگین داشتم صددرصد رضایت دارم عالی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹بسیار عالی واقعا خوش برخورد و کارشون تمیز بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۰با تشخیص پانکراتیت مراجعه کردم و جراحی کیسه صفرا انجام دادم. تشخیص ایشون حرف نداره
۱۴۰۱/۱۰/۰۸جراح بسیار عالی و خوب با حوصله و پاسخگو
۱۴۰۲/۰۷/۲۰سلام. مادرم یک توده در سینش داشت که واقعا بدخیم و خطرناک بود و دکتر به خوبی ایشون رو عمل کردن و واقعا ازشون راضی هستیم. من وقتی پشت در اتاق عمل بودم خیلی ها مثل من مریض داشتن و فقط میخواستن بفهمن حال مریضشون خوبه یا نه.ولی دکتر مهدی نژاد شخصا من رو از حال مادرم با خبر کردن و واقعا باعث دلگرمیم بود. دکتر بسیار با تجربه و توانمندی هستن و از بروز ترین رو ش های جراحی استفاده میکنن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷من عمل لاپاراسکوپی برداشتن کیسه صفرا رو با دکتر مهدینژاد انجام دادم. بسیار انسان شریف و باحوصله، و همچنین پزشک بادانش و کاربلدی هستند. عمل به خوبی و بدون مشکل انجام شد. بعد از عمل هم در تمام ساعات شبانهروز پاسخگوی سوالات من بودند و راهنمایی میکردند.
۱۴۰۱/۱۱/۲۹سنگ صفرا عمل جراحی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸سلام جراحی کیسه صفرا و هرنی نافی داشتم دوتا عمل رو تو یک جلسه انجام داد بسیار عالی و بعد از عمل هم جواب پیگیری ها رو با حوصله دادند به دیگران پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خودم خیر ولی خواهرم توسط ایشون بخاطر تیرویید جراحی شدن.خیلی از حسن اخلاق ورفتار وطبابت فوقالعاده ودانش ایشون راضی بودن درحالیکه قبل از عمل دچار استرس شده بود ولی رفتار دکتر طوری بود که خیلی راحت وآرام به اتاق عمل رفت وشکر خدا ور مدت زمان کمی بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۶فوالعا ده ونتیجه عالی گرفتیم
۱۴۰۱/۱۲/۱۸دکتر بسیار خوبی است کیسه صفری منو عمل کرد ومشکلی ندارم
۱۴۰۲/۱۲/۱۶سلام، ایشون بسیار دکتر حاذق، مجرب، خلاصه همهچی تموم بودند، پیش ایشان عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا داشتم در بیمارستان خوب نیکان سپید. عمل رو بسیار عالی انجام دادند، ایشالا همیشه موفق و سربلند باشند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هستن برای عمل رفته بودم خیلی زود خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹سلام من دوماه از درد نمیتونستم هیچی بخورم،آقای دکتر تشخیص سنگ کیسه صفرا دادن و عمل کیسه صفرامو انجام دادن ،الان ده روز از عملم میگذره کوچکترین دردی ندارم و از آقای دکتر ممنونم واقعا پزشک با تجربه و حاذقی هستن ،آرزوی بهترینا رو براشون دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶عمل کیسه صفرا داشتم خدا خیرشون بده واقعا پنجه طلا هستند پیشنهاد صدرصد
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خدمت دکتر رفتم در تشخیص ماهر کاربلد و با هوش بالای خود شما را به نتیجه دلخواه میرساند
۱۴۰۳/۰۵/۰۵جراحی تیروئید برای خودم و لاپاراسکوپی کیسه صفرا خواهرم انجام دادند.عالی .پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار دکتر عالی و ماهر هستند و پیگیر مریض هستند من ایشان را پیشنهاد میکنم بسیار بسیار عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۹دکتر باشخصیت هست.
۱۴۰۳/۰۶/۲۹جراحی تیرویید
۱۴۰۴/۰۵/۲۸مادرم فتق شکم داشتن با جراحی اقای دکتر خداروشکر برطرف شد دکتر بسیااااار با اخلاق صبور پاسخگو و پیگیری بعد از عمل داشتن واقعا عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۲عمل هموروئید انجام دادم پیش اقای دکتر خیلی راضی هستم خیلی خوش اخلاق و کاربلد هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۸آقای دکتر بسیار مجرب و حاذق و البته خوش اخلاق هستند. جراحی صفرا و همورویید روطی سه ماه برای من انجام دادند . خیلی راضی بودم و کمترین عارضه رو بعد از جراحی داشتم . هزینه جراحی بالا بود ولی کار ایشون بسیار عالی بود.
۱۴۰۴/۰۹/۰۳سلام 8مردادتیروئید بسیار بزرگ داشتم توسط دکتر کیوان مهدی نژاد جراحی شدم ک بسیار دکتر حاذقی هستند زندگیم مدیون دستان معجزه گر دکتر مهدی نژاد هستم. واقعا پنجه طلا هستند. خیلی خداوند دوستم داشت جناب دکتر سر راهم قرار داد. هیچ گونه عوارضی نداشتم از صمیم قلبم برای ایشون ارزوی سلامتی دارم خیلی دوستشون دارم.
۱۴۰۳/۰۵/۲۹سلام. من توسط دکتر مهدی نژاد جراحی کیسه صفرا انجام دادم و با اینکه سنگ ها بسیار بزرگ بود اما خداروشکر بدون هیچ مشکلی عمل انجام شد. دکتر مهدی نژاد تو کارشون فوق العاده تبحر دارند. ازشون ممنونم
۱۴۰۲/۰۵/۰۳من عمل لاپاراسکوپی کیسه صفرا با آقای دکتر داشتم. ایشون کارشون بسیار عالی است. هم خیلی خوش اخلاق هستند و هم در کارشون بسیار حرفه ای. از عملی که انجام دادم بسیار راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷در جراحی تیروئید عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی بود اخلاق فوق العاده بسیار محترم و با تجربه
۱۴۰۲/۱۰/۲۹مشکل هرنی ناف داشتم وبا توجه له مراجعه به چند پزشک جراح ایشان را انتخاب نمودم وبسیار عالی وباتجربه هستن ایشون با جراحی باز ی که انجام دادن گلا هفت تا بخیه زدن وبدونه استفاده از مش جراحی اینجانب را انجام دادن الان حدود دوهفته از جراحیم میگذره که بخیه ها را هم کشیدم زخم جوش خورده خیلی عالی انجام دادن کلا پزشک متبحر وخوش برخورد وبا پیگیری کارشون را انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶فوق العاده عالی ، جراحی تیروئید انجام شد ، بسیار بسیار تیروئید بزرگ بود و خیلی از پزشکان حاضر به ریسک و انجام عمل بنده نمیشدند.
۱۴۰۳/۰۸/۰۱اقای دکتر توحیطه کاریشون خیلی حرفه ای و کاربلد هستن بنده بهمن ۱۴۰۴ جراحی پاراتیروئیدانجام دادم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸سلام پزشک فوق العاده عالی زبر دست حرفه ای ،با اخلاق، و بسیار دلسوز ، با بیمار ، میباشند، وبابت جراحی فتق پدرم واقعا راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۵/۰۳دکتر فوق العاده درست و آدم حسابی ، با دانش فنی بالا
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دکتری خوب و وقت شناس ...عمل فتخ واسمون انجام دادن عالی و موفق ...
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار دکتر عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵پرکاری تیروئید
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بیماری من کیست بزرگ در ناحیه راست شکم و سنگ صفرا و هرمی نافی بود که ایشون جراحی را انجام دادند ایشون دکتری با وجدان کاری و خوش اخلاق و حاذق هستند انشاالله همیشه سلامت باشند و خداوند به علم برکت دهد
۱۴۰۲/۰۴/۲۸عمل جراحی تیرویید داشتم و از استرالیا به ایران آمدم که فقط دکتر نابغه ایرانی و پنجه طلا ، عمل بنده انجام دهد ، خیلی هم تیروئید بزرگ و عمل سنگین بود که به دست آقای دکتر مهدی نژاد عمل انجام شد و عالی بود . به همه دوستان که عمل جراحی دارند ایشان پیشنهاد میدهم.
۱۴۰۳/۰۴/۱۴خیلی دکتر عالی هستن من پیششون جراحی داشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار دکتر عالی و باحوصله ای هستند پدرم عمل کیسه صفرا به صورت باز انجام دادند خداروشکر عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸من پدرم رو بردم پیش آقای دکتر بابت عمل فتق . با وجود اینکه دو طرف فتق پدرم پاره شده بود دکتر با بهترین روش عملشون کردن و خداروشکر الان هیچ مشکلی ندارن بعد از عمل هم خداروشکر با توصیه هایی که آقای دکتر کردن درد کمی رو تحمل کردن و زود خوب شدن
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عمل جراحی اسلیو داشتم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۱بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶من عمل اسلیو انجام دادم و فوق العاده راضی هستم و خواهرم هم کیسه صفرا پیش ایشان عمل کردند که فوق العاده راضی هستیم . پزشک حاذق و فوق العاده ای هستند.
۱۴۰۱/۱۱/۱۱عمل تیرویید
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سلام ایشان دکتر حاذق ودلسوز که باسعه صدر وبادقت نظر می باشند سپاس بیکران وقدردانی خودرا نسبت به درمان وعمل کیسه صفر اینجانب رااز ایشان دارم.
۱۴۰۱/۱۲/۰۸من دارای یک توده شکمی بوده ام که بسیار در نقطه حساسی بود و ایشون با تمام دقت و بررسی عالی که روی پرونده پزشکی من داشتن این عمل رو انجام دادند و خدا رو شکر با موفقیت انجام شد ایشون بسیار پزشک متعهد و کار بلد و حاذقی هستند .
۱۴۰۲/۱۲/۰۸با سلام دکتر از لحاظ حرفه ای تخصص مطلوبی دارند و از نظر رفتتر فردی ایشون و تیم همکارشون بسیار متین، پاسخگو و با شخصیت هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷سلام، مشکل کیسه صفرا وپانکراتیک داشتم توسط آقای دکتر جراحی شدم و خیلی راضی بودم خیلی با اخلاق و با وجدان هستند موفق باشن
۱۴۰۱/۱۱/۱۲باسلام در رابطه با تیروئید مادر زنم بود که آقای دکتر با مهارت کامل (چون این غده بسیار بزرگ بود و پیچیدگیهای خاص خودش را داشت)این عمل را انجام داد و خوشبختانه عمل با موفقیت به انجام رسید.
۱۴۰۳/۰۵/۱۱عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷هموروئید را به جدید ترین روش عمل کردند و خیلی راضی هستم . خدا خیرشون دهد.
۱۴۰۱/۱۱/۱۱توده لیپوم کمر توسط دکتر مهدی نژاد جراحی شدم بسیار خوش برخورد بودن نتیجه کاملا رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲من وخواهرم هردوعمل اسلیو انجام دادیم، خیلی عالی، مهمتر از اون بییار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۷سلام من پیش آقای دکتر عمل ژینکوماستی انجام دادم و خیلی راضی هستم دستتون درد نکنه
۱۴۰۲/۰۲/۰۵سلام روزبخیر دکتر بی نظیرن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عمل فتق
۱۴۰۳/۰۴/۲۰پاپیلاری تیروئید، دکتر عمل کردن و فرآیند عمل عالی انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۰جراحی لاپراسکوپی کیسه صفرا داشتم و خیلی عالی بود با کمترین درد و جای زخم و تعداد بخیه ایشون پزشک حاذق و فوقالعاده حرفهای هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱من توسط دکتر عمل هرنی انجام دادم خیلی راضی بودم .مشکل حادی نداشتم بعد عمل
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عالی بودن، بسیار وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عمل جراحی انجام دادم خیلی با اخلاق هستند
۱۴۰۱/۰۷/۳۰دکتر فوقالعاده حاذق و باتجربه با تشخیص و تجویز درست بیان شیوا و گیرا همراه با آرامش توضیحات مربوط رو فرمودند تو یک کلام دکتر و منشیشون عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۴جراحی لیپوم انجام دادم خدمت ایشان بسیار عالی و کوچکترین اذیتی نداشت
۱۴۰۱/۱۲/۱۳۴عدد فتق داشتم جراحی شدم پیش اقای دکتر دکتری فوق العاده عالی و خوش برخورد .من راضی بودم واقعا همه چی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر بسیارخوبی وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵جراحی تیروئید، فوقالعاده جراح حاذق و حرفه ای ، بعد عمل نه مشکل و نه درد داشتم ، سریع به کارهای روزمره ام برگشتم.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸با سلام حراحی برداشتن تیرویید داشتم راضی بودم از همه چی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر باتجربه و بی نظیری هستندبسیار دلسوز وبرای مریض واقعا وقت میزارن من تیروییدمو پیش ایشون جراحی کردم و الان هیچ مشکلی ندارم ممنون
۱۴۰۳/۰۱/۱۷سلام من برای چک پستانم رفتم خدا روشکر چیزی نبوده ولی دکتر فوقالعاده خوش اخلاق و خوش رفتار هستن من که راضی بودم از
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عمل اسلیو عالی انجام شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۲عالی هستند عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷باسلام همسر من دچار پانکراتیت حاد شده بودند و با تشخیص دقیق آقای دکتر، مراحل درمان به سرعت شروع و شکر خدا بهبودی کامل بدست آمد.
۱۴۰۳/۱۰/۲۵سلام کیست عفونی کمر داشتم کهتوسط ایشان عمل شد وذاضیم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷دکتری بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۳مشکل گره ی تیروئیدی داشتم وبا توضیح کامل وتشخیص خوب عمل تیرویید کتومی کردم وخیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷ایشان خیلی منفی ورک بودن بیماری روبا ارامش وبه همراه باید گفت که روحیه خیلی مهمه به بیمارگفتن چیزیت نیست کلی شادشد و باروحیه بالا خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹