این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان ولیعصر، بلوار کریمخان، خیابان شهید نجات الهی شمالی، کلینیک بیمارستان یاس.
خیابان شهید مطهری، خیابان میرزای شیرازی، کوچه شهدا، ساختمان پزشکان قائم مقام (پلاک ۴)، طبقه سوم، واحد ۱۱.
بینظیر و عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۸کیست درمویید داشتم خانم دکتر عمل لاپاراسکوپی انجام دادن بهترین دکتری هستن که تا الان دیدم پنجه طلا هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۶عمل هیستروسکوپی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۸دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۱۰/۲۵دکتر عالی هستند با حوصله و صبور.
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار دکتر فهیم و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۰۴لاپاراسکوپی شدم خانم دکتر عالیه مهربونترین و کاربلد ترین خانم دکتر دنیاست
۱۴۰۰/۱۲/۱۰رفتار بسیار خوب و مهربانی دارند برای چک آپ سینه ام با سونوگرافی وmir به خاطره اینکه خاله ام سرطان سینه داشتند گفتند باید تحت نظر باشم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عالی با
۱۴۰۴/۰۸/۰۲با اول بود که رفتم خدمت ایشون آموزشی مهربان وباحوصله هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۷تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳مشکل رحمی داشتم دکتر صالحی عملم کرد واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷دکتری بسیارعالی وخوش برخوردومهربان
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکترخوبیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عمل جراحی لاپاراسکوپی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵اندومتریوز جراحی شدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۶سزارین
۱۴۰۴/۰۸/۱۳درمان کیست درموئید
۱۴۰۳/۰۶/۱۶واقعا ازهرلحاظ
۱۴۰۴/۰۶/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی بودند
۱۴۰۱/۱۰/۱۸از هر نظر ماه
۱۴۰۳/۱۰/۲۷کیست اندیمتریوز داشتم درمان شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۹خانم دکتر صالحی یکی از بهترین جراحان ایران هستند و دکتر بسیار حاذق، حرفه ای و عالم هستند و از نظر رفتاری فرشته اند من تحت عمل جراحی ایشان بودم و به شکر خدا کاملا درمان شدم
۱۴۰۵/۰۱/۲۳سلام وقت بخیر ایشون پسرمو بدنیا آوردن خیلی مهربون وباخلاقن ان شاالله همیشه موفق باشن دستاشونو میبوسم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵دکترخوب بااخلاق مهربان کاربلدکیست اندمتریوزدرمان شدم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بیماری اندومتریوز دارم و تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بسیار ۵الی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸هیستروسکوپی
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عالیبب
۱۴۰۴/۰۵/۱۷بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۲۲لاپاذاسکوپی
۱۴۰۲/۰۹/۱۵خواهرم بیمار ایشان هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۸اندومتریو و درمان ناباروری
۱۴۰۳/۱۱/۲۷یه دکتر خانوم به تمام معنا انسان شریف وجدان کاری بالا متبحر در کارشون و ارامشی که به بیمار میده واقعا ستودنیه
۱۴۰۲/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱کیست مو داشت دخترم
۱۴۰۳/۰۵/۱۲عالیه عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۸مادرم مشکل داشت و ایشون درمانش کردن و رفتار بسیار مهربان و محترمانه ای دارن
۱۴۰۱/۱۰/۲۳نتیجه فعلا نه
۱۴۰۴/۰۲/۱۹بله .فیبروم داشتم وخونریزی شدید
۱۴۰۳/۰۲/۰۱16 سالمه برای جراحی کیست درموئید پیششون رفتم از هر نظر بهترین بودن خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عمل برداشتن رحم رو پیش ایشون انجام دادم . واقعا دکتر کار بلد مؤدب و با تجربه ای هستن . دستشونم برام خیلی سبک بود ازشون کمال تشکر رو دارم و خانم دکتر اورنگ هم واقعا سنگ تموم گذاشتن هر چی از خوبشون بگم کمه
۱۴۰۳/۱۲/۱۷بسیار عالی صبور با تشخیص صحیح
۱۴۰۴/۰۴/۳۱ناباروری داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷اندیمتریوز خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱پیش ایشون عمل جراحی کردم وایشان را به عنوان بهترین پزشک میدانم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰از طریق دکترم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خیلی دکتر خوبی است من فیبروم داشتم پیشه خانم فاطمه صالحی عمل کردم و راضی هستم.
۱۴۰۲/۱۰/۲۵خیلی دکتر خوبی من خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عاااااالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۷مشکل خونریزی وضخامت رحم فعلا هیستروسکوپی شدم
۱۴۰۲/۱۰/۱۰عالی خی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالییییییی
۱۴۰۱/۰۹/۲۰بارداری پرخطر.تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴