تهران آیت اله کاشانی - بعد از پژوهنده - بن بست بیدار(جنب لبنیاتی دریانی) - پلاک 1 طبقه اول
شهریار ابتدای خیابان ولیعصر - نرسیده به مفتح - ساختمان پزشکان ناز - طبقه چهارم واحد 14
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آیت اله کاشانی - بعد از پژوهنده - بن بست بیدار (جنب لبنیاتی دریانی) - پلاک ۱ طبقه اول
ابتدای خیابان ولیعصر - نرسیده به مفتح - ساختمان پزشکان ناز - طبقه چهارم واحد ۱۴
دکتر به شدت فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۲۶عالی بود خدا روشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر با اخلاق، باحوصله، دقیق و باسوادی هستن و بسیار عالی و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سلام ایشان خوش برخورد و صبور هستند فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵من یک جلسه مراجعه داشتم به نظرم ک دکتر خوبی بود برسی هاش دقیق بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالی بودند با صبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۸دخترم از ۳ ماهگی تحت نظر ایشونه
۱۴۰۴/۰۴/۰۶مشکل گوارش فرزند
۱۴۰۳/۰۷/۱۴من بسیار از دکتر خانم آشتی جو راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶گوارش دخترم
۱۴۰۳/۱۲/۲۱فعلن تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲دکتر خوب و باتجربه ای هستند. من از نحوه درمان پسرم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پزشک بسیار خبره وابدیت میباشند
۱۴۰۱/۱۱/۲۴برخورد مناسب زمان و دقت کافی تشخیص دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۱۶اسهال و استفراغ پسر ۱۰ ماهه.دکتر دارو دادن خوب شد.برای وزنگیری میخوام ادامه بدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار پزشک با حوصله و حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲داره درمان میشه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷گوارشی
۱۴۰۰/۱۱/۲۶گوارش کودکان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دل درد دخترم . در حال درمان خیلی دقیق و با حوصله و مهربان هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسار حاذق و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دکتر فوق العاده حاذق و توانا در شناسایی بیماری
۱۴۰۲/۱۰/۰۹عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳سلام بیمارستان نورشهریارویزیت شدیم چ
۱۴۰۱/۰۶/۲۱یبوست پسرم تحت نظر هستیم تا الان راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹مشکل گوارش - هنوز درمان قطعی نشده
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بچم مشکل یبوست داره.فعلا که درحال درمانه
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خیلی راضی بودم برای شروع غذای کمکی توصیهها علمی و به روز
۱۴۰۴/۰۵/۱۹کرونا تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹یبوست، عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲ایشون عالی هستن تو زمینه اطفال
۱۴۰۲/۰۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۰درحال درمان است
۱۴۰۲/۰۸/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۳دکتر خیلی با حوصله مهربان خوش برخورد با سواد و عاالیییییی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فعلا تحت درمان هستیم تا الان اوکی بوده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی ب
۱۴۰۱/۰۹/۲۷با حوصله و مهربون
۱۴۰۴/۱۲/۱۱سلام من برای پسرم پیش خانم دکتر رفتم و یکبار ویزیت شدم هنوز درمان شروع نشده فعلا آزمایش نوشته برای پسرم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار خوش برخورد و با حوصله و کارامد
۱۴۰۴/۰۵/۲۸درد نزمن شکم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۶تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۶با سلام و احترام-ایشان دکتری بسیار توانمند میباشد و بیماری فرزند بنده رو خیلی سریع تشخیص دادن و تجویز عالی همراه برخورد متین با آرامش داشتن.بسیار توصیه میکنم.
۱۴۰۳/۰۸/۰۱پزشک خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۷عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۰۶پسرم مشکل معده داشت نمیدونستم مشکلش چیه ایشون تشخیص دادند ک مشکل میگرن معده دارند والان هم تحت درمان ایشون هست.
۱۴۰۲/۰۶/۰۴مشکل معده
۱۴۰۳/۰۷/۱۰فعلا نمیتونم بگم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی باحوصله
۱۴۰۳/۰۲/۰۲دخترم مشکل یبوست داشت وحل شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۵یبوست،زیاد برای بینار وقت نمیزارن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام زمان انتظار واسه ویزیت خیلی خیلی زیاد بود دیگه کلافه شده بودم مبلغ ویزیت هم خیلی خیلی زیاد بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۲مهربان و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی بهترین تشخیص
۱۴۰۳/۰۳/۲۴عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ایشون خیلی صبور و مهربون هستن.کامل ب مریضاشون گوش میدن و درست و بجا تشخیص میدن و دارو تجویز میکنن و هدفشون فقط خوب شدن مریضاشونه و با مریضاشون کنار میان
۱۴۰۴/۱۱/۰۵ورم معده. تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۶رزیدنت دخترم دربیمارستان بودند بسیار پیگیر درکار وبامحبت
۱۴۰۱/۱۱/۲۶فعلا آزمایش نوشته
۱۴۰۴/۰۳/۲۴خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹پسرم یبوست داشت درست شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۰