خوب بود
آبسه دندان وخیلی راضی بودم
دندون پسرم رو پر کردم راضی بودم .
عدم رضایت
بسیار عالی
دکتر خوبی هستند
عصب کشی داشتم و کشیدن پیش آقای دکتر براهینی خیلی عالی بود کارشون
کشیدن دندان عقل
دندون کشیدم خوب بود
ایپلت انجام دادیم
فقط در حد معاینه بود
تقریبا راضی بودم
خوب و برخورد مناسب
هما چیز خوب بود
راضی بودم
ایمپلنت انجام دادم ،کارشون بیست حرف نداره هم منصف هم خوش اخلاق و هم اینکه وجدان کاری دارند
فوق العاده پزشکان خوب متخصص و با مواد درجه یک کار میکنن
عصب کشی
راضی هستم
خوب بود .
اینپلتت
یکی از دوستانم دندونشونوکشیدن
فقط پیش ایشان دندان خرابمو کشیدم
پرکردن وعصب کشی
برای پر کردن دندانم مراجعه کردم و از کارشون راضی هستم
لمینت کردم راضیم
هنوز در حال درمانم
بسیار بسیار عالی. بویژه ایمپلنت. بویژه زحمات مدیریت محترم مجموعه جناب دکتر خسروپناهی
خوب .عالی هستش
خوب.عصب کشی و پر کردن
سلام من ایمپلنت دندان داشتم خدارو شکر مشکلی نداشتم و همه چیز خیلی خوب انجام شد
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فاز دوم شهرک بعثت، کوچه رشادت یکم، درمانگاه دندانپزشکی آریان
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸آبسه دندان وخیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹دندون پسرم رو پر کردم راضی بودم .
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عصب کشی داشتم و کشیدن پیش آقای دکتر براهینی خیلی عالی بود کارشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲کشیدن دندان عقل
۱۴۰۲/۰۴/۱۲دندون کشیدم خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۱ایپلت انجام دادیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸فقط در حد معاینه بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۷تقریبا راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰خوب و برخورد مناسب
۱۴۰۳/۰۹/۰۲هما چیز خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۶راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۴ایمپلنت انجام دادم ،کارشون بیست حرف نداره هم منصف هم خوش اخلاق و هم اینکه وجدان کاری دارند
۱۴۰۰/۰۵/۰۸فوق العاده پزشکان خوب متخصص و با مواد درجه یک کار میکنن
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عصب کشی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷راضی هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۹خوب بود .
۱۴۰۴/۰۷/۲۴کشیدن دندان عقل
۱۴۰۲/۰۲/۱۲اینپلتت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۲یکی از دوستانم دندونشونوکشیدن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰فقط پیش ایشان دندان خرابمو کشیدم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷پرکردن وعصب کشی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴برای پر کردن دندانم مراجعه کردم و از کارشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳لمینت کردم راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹هنوز در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار بسیار عالی. بویژه ایمپلنت. بویژه زحمات مدیریت محترم مجموعه جناب دکتر خسروپناهی
۱۴۰۲/۰۴/۱۴خوب .عالی هستش
۱۴۰۳/۰۵/۲۴خوب.عصب کشی و پر کردن
۱۴۰۲/۰۵/۰۸سلام من ایمپلنت دندان داشتم خدارو شکر مشکلی نداشتم و همه چیز خیلی خوب انجام شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۴