۲۸۱ نفر
دکتر سعیده فیروزبخت

دکتر سعیده فیروزبخت

متخصص کودکان و نوزادان و نوجوانان

متخصص شماره نظام: ۳۶۶۹۹
۲۲۰ نفر

برا کم خونی دخترم مراجعه کردم بسیار دکتر با صبر و حوصله ای بودن فعلا در حال انجام ویزیت های ایشون هستم انشالله نتیجه بگیرم

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بسیار باحوصله هستن و تشخیص و درمانشون عالیه

۱۴۰۲/۰۸/۲۸

هر دو بچم تحت نظر ایشون هستن.بسیار دکتر با سواد و با برخورد عالی

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

دخترم ویزیت میشد و همیشه بهترین نتیجه رو گرفتم

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

عالی هستند و بسیار پربار

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

اگزما نتیجه عالی

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

عالی هستند

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

عالی هستن

۱۳۹۷/۱۰/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

عالی بودند

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

خیلی دکترخوبی

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

تشخیصاشون عالیه

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

بهترین و دلسوزترین متخصصی که میسناسم

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

پسرم از وقتی نوزاد بود زیر نظر دکتر فیروز بخت بود تا الان که 11 سالشه بسیار دکتر خوب و با تجوبه هستن من خیلی خیلی قبولشون دارم

۱۳۹۷/۰۸/۱۲

پزشک با دقتی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

دکتر بسیار خوبی بود من پسرم را پیشش میبردم

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

ایشان بسیار دقیق و با تجربه هستند.

۱۳۹۷/۰۸/۲۰

سرماخوردگی، اسهال، بستری

۱۴۰۲/۰۳/۲۳

بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دخترم عف

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

عالی است

۱۳۹۹/۰۳/۰۸

خوب بود

۱۴۰۲/۰۹/۲۹

یک بار وقتی پسرم شش ماهه بود مراجعه کردم برخورد ایشون و تشخیص ن راضی بودم

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

خیلی رازی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

عدم وزن دهی عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

کمبود ویتامین

۱۴۰۲/۰۹/۲۱

اسم و آلرژی

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

سرماخوردگی کودک

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

دکتری بسیار باتجربه .با اخلاق من دخترهایم را برای چکاپ کامل از نوزادی تا نوجوانی پیش ایشون میبرم

۱۳۹۹/۰۶/۳۱

عالی بوده

۱۴۰۱/۰۵/۲۷

خوب ببود

۱۳۹۷/۰۷/۰۴

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

نتیجه عالی بود

۱۳۹۷/۰۸/۱۲

مشکل یبوست فرزندم بود که درمان شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۵

دکتربسیار خوبی است و تشخیص ایشان خوب بود و شخصا از ایشان راضی هستم چندسال است نزد ایشون طبابت میشویم.

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

دکتر خوبیه

۱۳۹۷/۱۲/۲۵

خوب است

۱۳۹۸/۰۶/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

برای پسر بزرگم میرفتم خدمت خانم دکتر من که راضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۳/۲۵

عالی بود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

باخداومنصف

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

سرماخوردگی نوزاد.

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

بسیار با تجربه است واز نظر من دکتر عالی است و قسمت پذیرش خیلی انسانهای خوش برخورد هستند ممنونم از همه مسولین

۱۳۹۷/۰۲/۰۶

عالی مخصوصا در زمینه تشخیص

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

دکتربسیارخوب وباتجربه ای هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

عالی هستن. کاملا مسلط هستن و خیلی احتیاط میکنن و هر چیزی رو برای بچه تجویز نمیکنن. من که فقط ایشونو قبول دارم

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

با سلام, تب بچه نتیجه تشخیص و دارو عالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

چکاپ ماهیانه میبرم

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

بله دخترم تشنج میکرد تشخیص خانم دکتر فشار پایین بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

خیلی خوب وحرفه ای تشخیص میده

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

خیلی رازی هستم

۱۳۹۷/۱۲/۰۷

عالی بله مشکل اسم برطرف شد

۱۳۹۸/۰۱/۱۴

عالی هستند در هر زمینه

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

عالی بچم تب واسهال واستفراع داشتت تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۰

آلرژی شدید

۱۴۰۲/۰۹/۲۶

عفونت ریه نوزاد عالی بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۴

مشکل خاصی نبوده ولی راضی بودم از درمان

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

بسیار دکتر با حوصله و با تجربه ای و دقیقی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

خوب بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

خوب هست، صبور و با دقت

۱۳۹۹/۰۸/۲۹

بسیار عالی و راضی هستم

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

دکتر بسی

۱۴۰۱/۰۵/۰۹

بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستن

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

پسرم مریض بود زیر نظرش بود شکر خدا بهتر شد

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

باحوصله و دقیق و باتجربه هستن

۱۴۰۲/۰۸/۰۳

عااالی

۱۴۰۲/۰۹/۰۴

دخترم سرماخوردگیش تبدیل به برونشیت شد وخداراشکر دکترنجاتش داد

۱۳۹۷/۰۸/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

نرمی حنجره

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

دکتر بسیار خوبی هستن درمان هنوز ادامه داره یک بار مراجعه کردم

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

پسرم کم ابی بدن داشت وبا ویزیت خانم دکتر خیلی زود خوب شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

پوستی نتیجه خوبی داشته ام

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

عالی هستند

۱۳۹۷/۱۱/۲۱

طبابت عالی

۱۳۹۷/۱۰/۱۲

باحوصله و دقیق

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

عالی بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۶

من خیلی راضی

۱۳۹۸/۰۶/۲۵

سرما خوردگی و گلو درد

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

برای زردی نوزادم... خیلی خوب بود دستوراتش

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

عالی با حوصله

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

عالیییی

۱۳۹۸/۰۸/۱۸

بسیر عالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

درمان گرفتگی بینی نوزادم

۱۳۹۷/۰۶/۰۳

فوقالعاده اند

۱۳۹۸/۰۵/۲۰

خوب بود

۱۳۹۸/۱۱/۱۵

عالی بسیار پرحوصله

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

خوب خوش برخورد

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

من هر سه فرزندم رو برای ویزیت پیش خانم دکتر بردم و از تشخیص و نتیجه کار کاملا راضی بوده ام

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۲/۰۷/۲۹

پسرم سرما خورده بود هر دکتری میبردم خوب نمیشد ولی خانم دکتر فیروز بخت که آوردمش دارو بهش داد عالی بود یه روزه خوب شد

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

عالی بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۲

دکتر خوبیه با حوصله دارو تجویز میکنه

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

برای هر کاری مراجعه کردم بهترین نتیجه رو گرفتم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

تحت درمان

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

نتیجه گرفتم خوب بوده

۱۳۹۹/۰۹/۳۰

بسیار دقیق هستند. همیشه بچه ها رو چکاپ کامل میکنند. مسایل ترییتی متناسب با سن بچه ها رو بهشون میگن. بسیار دلسوز هستند. چند سال خدمتشون میرم و تاحالا تشخیص اشتباه نداشته اند. توی شهر بوشهر بهتر از ایشون سراغ ندارم

۱۴۰۲/۰۱/۱۱

کم حوصله بودند و خیلی عجله داشتن واسه معاینه خیلی وقت نزاشتن

۱۳۹۸/۱۱/۱۳

چک آپ اولیه رفتم طبق تجربه وتوصیه خواهرم برای هردو فرزندش من هم از ایشون راضی بودم چون معاینه کامل کردن و اخلاق خوبی دارن

۱۴۰۲/۱۰/۲۳

خیلی عالیه

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

عالی هستن بهترینند کن از شیراز میام خدمت ایشون

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

خوب، مهربون،، و پیگیر مریضون هستن

۱۴۰۲/۱۱/۰۶

در یک کلام؛ عالی.

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

سرما خوردگی شدید والرژی .بهتر شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۹

سلام ایشون نسبت به روند درمانی و سلامت کودک بسیار حساس و دلسوز هستند.

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

خوب بود

۱۳۹۸/۱۲/۰۹

عفونت خون ،بستری شد فرزندم و بعد از هفت روز بهبود یافت

۱۳۹۷/۰۲/۱۶

دکتر پسرم بوده و کارشون راضی بودم

۱۳۹۹/۱۲/۲۸

بسیار عالی

۱۳۹۷/۱۲/۲۰
مطب دکتر فیروزبخت متخصص کودکان
بوشهرخیابان امام خمینی (سنگی) کوچه بانک تجارت مرکزی ساختمان پزشکان دنا طبقه اول
ساعت پاسخ گویی مطب از ساعت ۱۲ ظهر همان روز و از طریق شماره موبایل میباشد
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۱۸
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۱۸
    ۳ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۸
    ۶ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۸
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۸

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب دکتر فیروزبخت متخصص کودکان

    خیابان امام خمینی (سنگی) کوچه بانک تجارت مرکزی ساختمان پزشکان دنا طبقه اول