برا کم خونی دخترم مراجعه کردم بسیار دکتر با صبر و حوصله ای بودن فعلا در حال انجام ویزیت های ایشون هستم انشالله نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار باحوصله هستن و تشخیص و درمانشون عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۸
هر دو بچم تحت نظر ایشون هستن.بسیار دکتر با سواد و با برخورد عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
دخترم ویزیت میشد و همیشه بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
عالی هستند و بسیار پربار
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
اگزما نتیجه عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عالی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
خیلی دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
تشخیصاشون عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
بهترین و دلسوزترین متخصصی که میسناسم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
پسرم از وقتی نوزاد بود زیر نظر دکتر فیروز بخت بود تا الان که 11 سالشه بسیار دکتر خوب و با تجوبه هستن من خیلی خیلی قبولشون دارم
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
پزشک با دقتی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
دکتر بسیار خوبی بود من پسرم را پیشش میبردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
ایشان بسیار دقیق و با تجربه هستند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
سرماخوردگی، اسهال، بستری
۱۴۰۲/۰۳/۲۳
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دخترم عف
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
عالی است
۱۳۹۹/۰۳/۰۸
خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
یک بار وقتی پسرم شش ماهه بود مراجعه کردم برخورد ایشون و تشخیص ن راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
خیلی رازی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عدم وزن دهی عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
کمبود ویتامین
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
اسم و آلرژی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
سرماخوردگی کودک
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
دکتری بسیار باتجربه .با اخلاق من دخترهایم را برای چکاپ کامل از نوزادی تا نوجوانی پیش ایشون میبرم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
عالی بوده
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
خوب ببود
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
نتیجه عالی بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۲
مشکل یبوست فرزندم بود که درمان شد
۱۳۹۷/۰۵/۲۵
دکتربسیار خوبی است و تشخیص ایشان خوب بود و شخصا از ایشان راضی هستم چندسال است نزد ایشون طبابت میشویم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
خوب است
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
برای پسر بزرگم میرفتم خدمت خانم دکتر من که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
باخداومنصف
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
سرماخوردگی نوزاد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
بسیار با تجربه است واز نظر من دکتر عالی است و قسمت پذیرش خیلی انسانهای خوش برخورد هستند ممنونم از همه مسولین
۱۳۹۷/۰۲/۰۶
عالی مخصوصا در زمینه تشخیص
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
دکتربسیارخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عالی هستن. کاملا مسلط هستن و خیلی احتیاط میکنن و هر چیزی رو برای بچه تجویز نمیکنن. من که فقط ایشونو قبول دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
با سلام, تب بچه نتیجه تشخیص و دارو عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
چکاپ ماهیانه میبرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
بله دخترم تشنج میکرد تشخیص خانم دکتر فشار پایین بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
خیلی خوب وحرفه ای تشخیص میده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
خیلی رازی هستم
۱۳۹۷/۱۲/۰۷
عالی
بله
مشکل اسم برطرف شد
۱۳۹۸/۰۱/۱۴
عالی هستند در هر زمینه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
عالی بچم تب واسهال واستفراع داشتت تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
آلرژی شدید
۱۴۰۲/۰۹/۲۶
عفونت ریه نوزاد عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
مشکل خاصی نبوده ولی راضی بودم از درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بسیار دکتر با حوصله و با تجربه ای و دقیقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
خوب هست، صبور و با دقت
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
بسیار عالی و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
دکتر بسی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
پسرم مریض بود زیر نظرش بود شکر خدا بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
باحوصله و دقیق و باتجربه هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۳
عااالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
دخترم سرماخوردگیش تبدیل به برونشیت شد وخداراشکر دکترنجاتش داد
۱۳۹۷/۰۸/۲۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
نرمی حنجره
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکتر بسیار خوبی هستن درمان هنوز ادامه داره یک بار مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
پسرم کم ابی بدن داشت وبا ویزیت خانم دکتر خیلی زود خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
پوستی
نتیجه خوبی داشته ام
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
عالی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۲۱
طبابت عالی
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
باحوصله و دقیق
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
من خیلی راضی
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
سرما خوردگی و گلو درد
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
برای زردی نوزادم... خیلی خوب بود دستوراتش
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عالی با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
عالیییی
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
بسیر عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
درمان گرفتگی بینی نوزادم
۱۳۹۷/۰۶/۰۳
فوقالعاده اند
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
عالی بسیار پرحوصله
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
خوب خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
من هر سه فرزندم رو برای ویزیت پیش خانم دکتر بردم و از تشخیص و نتیجه کار کاملا راضی بوده ام
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۹
پسرم سرما خورده بود هر دکتری میبردم خوب نمیشد ولی خانم دکتر فیروز بخت که آوردمش دارو بهش داد عالی بود یه روزه خوب شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
دکتر خوبیه با حوصله دارو تجویز میکنه
۱۴۰۲/۱۱/۰۴
برای هر کاری مراجعه کردم بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
نتیجه گرفتم خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
بسیار دقیق هستند. همیشه بچه ها رو چکاپ کامل میکنند. مسایل ترییتی متناسب با سن بچه ها رو بهشون میگن. بسیار دلسوز هستند. چند سال خدمتشون میرم و تاحالا تشخیص اشتباه نداشته اند. توی شهر بوشهر بهتر از ایشون سراغ ندارم
۱۴۰۲/۰۱/۱۱
کم حوصله بودند و خیلی عجله داشتن واسه معاینه خیلی وقت نزاشتن
۱۳۹۸/۱۱/۱۳
چک آپ اولیه رفتم طبق تجربه وتوصیه خواهرم برای هردو فرزندش من هم از ایشون راضی بودم چون معاینه کامل کردن و اخلاق خوبی دارن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
عالی هستن بهترینند کن از شیراز میام خدمت ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خوب، مهربون،، و پیگیر مریضون هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶
در یک کلام؛ عالی.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
سرما خوردگی شدید والرژی .بهتر شد
۱۳۹۸/۰۴/۱۹
سلام ایشون نسبت به روند درمانی و سلامت کودک بسیار حساس و دلسوز هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۹
عفونت خون ،بستری شد فرزندم و بعد از هفت روز بهبود یافت
برا کم خونی دخترم مراجعه کردم بسیار دکتر با صبر و حوصله ای بودن فعلا در حال انجام ویزیت های ایشون هستم انشالله نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار باحوصله هستن و تشخیص و درمانشون عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۸هر دو بچم تحت نظر ایشون هستن.بسیار دکتر با سواد و با برخورد عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۴دخترم ویزیت میشد و همیشه بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عالی هستند و بسیار پربار
۱۴۰۰/۰۴/۱۹اگزما نتیجه عالی
۱۳۹۸/۰۹/۱۱عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۸عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۲/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی بودند
۱۴۰۱/۰۳/۲۳خیلی دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳تشخیصاشون عالیه
۱۴۰۲/۰۲/۲۱بهترین و دلسوزترین متخصصی که میسناسم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷پسرم از وقتی نوزاد بود زیر نظر دکتر فیروز بخت بود تا الان که 11 سالشه بسیار دکتر خوب و با تجوبه هستن من خیلی خیلی قبولشون دارم
۱۳۹۷/۰۸/۱۲پزشک با دقتی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتر بسیار خوبی بود من پسرم را پیشش میبردم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ایشان بسیار دقیق و با تجربه هستند.
۱۳۹۷/۰۸/۲۰سرماخوردگی، اسهال، بستری
۱۴۰۲/۰۳/۲۳بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دخترم عف
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۱۵عالی است
۱۳۹۹/۰۳/۰۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۲۹یک بار وقتی پسرم شش ماهه بود مراجعه کردم برخورد ایشون و تشخیص ن راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳خیلی رازی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عدم وزن دهی عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۱کمبود ویتامین
۱۴۰۲/۰۹/۲۱اسم و آلرژی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳سرماخوردگی کودک
۱۴۰۰/۱۰/۲۳دکتری بسیار باتجربه .با اخلاق من دخترهایم را برای چکاپ کامل از نوزادی تا نوجوانی پیش ایشون میبرم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱عالی بوده
۱۴۰۱/۰۵/۲۷خوب ببود
۱۳۹۷/۰۷/۰۴تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۵نتیجه عالی بود
۱۳۹۷/۰۸/۱۲مشکل یبوست فرزندم بود که درمان شد
۱۳۹۷/۰۵/۲۵دکتربسیار خوبی است و تشخیص ایشان خوب بود و شخصا از ایشان راضی هستم چندسال است نزد ایشون طبابت میشویم.
۱۴۰۲/۰۸/۱۴دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۱۲/۲۵خوب است
۱۳۹۸/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳برای پسر بزرگم میرفتم خدمت خانم دکتر من که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۶باخداومنصف
۱۳۹۹/۰۸/۰۵سرماخوردگی نوزاد.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بسیار با تجربه است واز نظر من دکتر عالی است و قسمت پذیرش خیلی انسانهای خوش برخورد هستند ممنونم از همه مسولین
۱۳۹۷/۰۲/۰۶عالی مخصوصا در زمینه تشخیص
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دکتربسیارخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی هستن. کاملا مسلط هستن و خیلی احتیاط میکنن و هر چیزی رو برای بچه تجویز نمیکنن. من که فقط ایشونو قبول دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۰با سلام, تب بچه نتیجه تشخیص و دارو عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۱چکاپ ماهیانه میبرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بله دخترم تشنج میکرد تشخیص خانم دکتر فشار پایین بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خیلی خوب وحرفه ای تشخیص میده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳خیلی رازی هستم
۱۳۹۷/۱۲/۰۷عالی بله مشکل اسم برطرف شد
۱۳۹۸/۰۱/۱۴عالی هستند در هر زمینه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالی بچم تب واسهال واستفراع داشتت تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۰آلرژی شدید
۱۴۰۲/۰۹/۲۶عفونت ریه نوزاد عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۴مشکل خاصی نبوده ولی راضی بودم از درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بسیار دکتر با حوصله و با تجربه ای و دقیقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۰خوب هست، صبور و با دقت
۱۳۹۹/۰۸/۲۹بسیار عالی و راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳دکتر بسی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۲پسرم مریض بود زیر نظرش بود شکر خدا بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۹باحوصله و دقیق و باتجربه هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۳عااالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۴دخترم سرماخوردگیش تبدیل به برونشیت شد وخداراشکر دکترنجاتش داد
۱۳۹۷/۰۸/۲۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۰نرمی حنجره
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتر بسیار خوبی هستن درمان هنوز ادامه داره یک بار مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵پسرم کم ابی بدن داشت وبا ویزیت خانم دکتر خیلی زود خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۹فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶پوستی نتیجه خوبی داشته ام
۱۳۹۹/۱۲/۲۰عالی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۲۱طبابت عالی
۱۳۹۷/۱۰/۱۲باحوصله و دقیق
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۶من خیلی راضی
۱۳۹۸/۰۶/۲۵سرما خوردگی و گلو درد
۱۴۰۲/۱۲/۱۲برای زردی نوزادم... خیلی خوب بود دستوراتش
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالیییی
۱۳۹۸/۰۸/۱۸بسیر عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۶درمان گرفتگی بینی نوزادم
۱۳۹۷/۰۶/۰۳فوقالعاده اند
۱۳۹۸/۰۵/۲۰خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۵عالی بسیار پرحوصله
۱۴۰۰/۰۲/۰۹خوب خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۲۳من هر سه فرزندم رو برای ویزیت پیش خانم دکتر بردم و از تشخیص و نتیجه کار کاملا راضی بوده ام
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۹پسرم سرما خورده بود هر دکتری میبردم خوب نمیشد ولی خانم دکتر فیروز بخت که آوردمش دارو بهش داد عالی بود یه روزه خوب شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۲دکتر خوبیه با حوصله دارو تجویز میکنه
۱۴۰۲/۱۱/۰۴برای هر کاری مراجعه کردم بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۲نتیجه گرفتم خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۳۰بسیار دقیق هستند. همیشه بچه ها رو چکاپ کامل میکنند. مسایل ترییتی متناسب با سن بچه ها رو بهشون میگن. بسیار دلسوز هستند. چند سال خدمتشون میرم و تاحالا تشخیص اشتباه نداشته اند. توی شهر بوشهر بهتر از ایشون سراغ ندارم
۱۴۰۲/۰۱/۱۱کم حوصله بودند و خیلی عجله داشتن واسه معاینه خیلی وقت نزاشتن
۱۳۹۸/۱۱/۱۳چک آپ اولیه رفتم طبق تجربه وتوصیه خواهرم برای هردو فرزندش من هم از ایشون راضی بودم چون معاینه کامل کردن و اخلاق خوبی دارن
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خیلی عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۴عالی هستن بهترینند کن از شیراز میام خدمت ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خوب، مهربون،، و پیگیر مریضون هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶در یک کلام؛ عالی.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳سرما خوردگی شدید والرژی .بهتر شد
۱۳۹۸/۰۴/۱۹سلام ایشون نسبت به روند درمانی و سلامت کودک بسیار حساس و دلسوز هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۱خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۹عفونت خون ،بستری شد فرزندم و بعد از هفت روز بهبود یافت
۱۳۹۷/۰۲/۱۶دکتر پسرم بوده و کارشون راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰