درود وقت بخیر یکبار مراجعه کردم از طرز برخورد ایشان و همکارانش راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
خیلی عابی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
آقای دکتر بهترین هستن من برای رشد مراجعه کردم و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
رشد ک.دک در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
بسیار حاذق و خوش برخورد و کلی انرژی مثبت به بیمار می دهد.
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
من جلسه دوم هست ک برای درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
تازه مراج
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
بسیار عالی و خوش بر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
سلام چندباری به ایشان مراجعه کردیم بسیار با سواد و با اخلاق هستند، تشخیص های بسیار خوبی داشتند، دکتر شیراز و تهران هم رفتیم همین تشخیص اقای دکتر رو داشتند
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
کارش درسته خدایی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
عالییییئییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
برای دیابت عالی هستن عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
دکتر خوبی هستند و با حوصله وخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
غدد رشد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
خیلی خوش برخورد و کار درست
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
دوستم راضی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
برای رشد کودکم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
تیرویید
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
برا رشد پسرم رفتم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
دخترم سه ساله تیروئید داره
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
تیرویید
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
مشکل کوتاه قدی فرزند
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
اخلاق بسیار خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
جهت رشد فرزندانم راهنمایی کردند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
مشکل دیابت نوع یک بله واقعا آقای دکترعالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
برخورد عالی و دقت در امورات بیمار
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
مشکل من تیروئیدپرکاربودک ب لطف آقای دکتربهترشدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
برای کنترل رشد کودک
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
دارو گرفتم و باید جهت چک اپ مجدد بروم
۱۴۰۳/۰۳/۳۱
سلام دکتر نیک روش بسیار خوش اخلاق هستند وکار بلد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
برای رشد بچهها رفتیم خیلی خوش برخورد بودند برای بار اول خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
عالیه وخوش اخ
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار عالی
دکتر واقعا کار درست و حرفهای است
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
برای رشد نوجوان عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
دکتری بسیار باتجربه و خوش برخورد هستن طبابت ایشون عالی هستش من دخترم رو برای افزایش قد بردم ب نتیجه ی مطلوب رسیدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
خوب است
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
خوش اخلاق وباحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
بلوغ کودک
۱۴۰۲/۰۳/۱۸
خوب هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
من پسرم مشکل تیروئید داشت انواع و اقسام دکترها و داروها امتحان کردم به پیشنهاد دوستم که بهشون مراجعه کرده بود رفتم مطبشون
ایشون واقعا پرانرژی و پزشک واقعا حاذقی هستن در عین حالی که آدم در همون برخورد اول احساس صمیمت خاصی باهاشون میکنه
کاش بقیه پزشک ها مثل ایشون بودن
نمیخوام
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خوب هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷خدا رو ش
۱۴۰۳/۰۵/۲۳درود وقت بخیر یکبار مراجعه کردم از طرز برخورد ایشان و همکارانش راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خیلی عابی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹آقای دکتر بهترین هستن من برای رشد مراجعه کردم و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹رشد ک.دک در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بسیار حاذق و خوش برخورد و کلی انرژی مثبت به بیمار می دهد.
۱۴۰۳/۰۸/۱۴من جلسه دوم هست ک برای درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶تازه مراج
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار عالی و خوش بر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷سلام چندباری به ایشان مراجعه کردیم بسیار با سواد و با اخلاق هستند، تشخیص های بسیار خوبی داشتند، دکتر شیراز و تهران هم رفتیم همین تشخیص اقای دکتر رو داشتند
۱۴۰۲/۱۲/۰۹کارش درسته خدایی
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالییییئییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳برای دیابت عالی هستن عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۲۰دکتر خوبی هستند و با حوصله وخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۱۷غدد رشد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹خیلی خوش برخورد و کار درست
۱۴۰۳/۱۲/۰۳دوستم راضی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۱برای رشد کودکم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹تیرویید
۱۴۰۳/۱۲/۰۹برا رشد پسرم رفتم عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دخترم سه ساله تیروئید داره
۱۴۰۳/۰۶/۱۴خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تیرویید
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۱۱/۲۶مشکل کوتاه قدی فرزند
۱۴۰۳/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶اخلاق بسیار خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۴جهت رشد فرزندانم راهنمایی کردند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰مشکل دیابت نوع یک بله واقعا آقای دکترعالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰برخورد عالی و دقت در امورات بیمار
۱۴۰۴/۱۱/۲۱مشکل من تیروئیدپرکاربودک ب لطف آقای دکتربهترشدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۵برای کنترل رشد کودک
۱۴۰۲/۱۱/۱۷دارو گرفتم و باید جهت چک اپ مجدد بروم
۱۴۰۳/۰۳/۳۱سلام دکتر نیک روش بسیار خوش اخلاق هستند وکار بلد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹برای رشد بچهها رفتیم خیلی خوش برخورد بودند برای بار اول خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالیه وخوش اخ
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار عالی دکتر واقعا کار درست و حرفهای است
۱۴۰۵/۰۳/۱۰برای رشد نوجوان عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتری بسیار باتجربه و خوش برخورد هستن طبابت ایشون عالی هستش من دخترم رو برای افزایش قد بردم ب نتیجه ی مطلوب رسیدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خوب است
۱۴۰۳/۱۰/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خوش اخلاق وباحوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بلوغ کودک
۱۴۰۲/۰۳/۱۸خوب هست
۱۴۰۳/۰۷/۱۱من پسرم مشکل تیروئید داشت انواع و اقسام دکترها و داروها امتحان کردم به پیشنهاد دوستم که بهشون مراجعه کرده بود رفتم مطبشون ایشون واقعا پرانرژی و پزشک واقعا حاذقی هستن در عین حالی که آدم در همون برخورد اول احساس صمیمت خاصی باهاشون میکنه کاش بقیه پزشک ها مثل ایشون بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۶کم کاری تیروئید برخورد خوب و با حوصله بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۳من که خیلی راض
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار خو
۱۴۰۴/۰۵/۰۵مهربون و
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی و بهترین
۱۴۰۴/۰۱/۲۷سلام برای قد پسرم مراجعه کردم وراضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷تیرویید بود و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱