برای عفونت و اقدام به بارداری مراجعه کردم عفونت برطرف شد و درحال اقدام هستم دکتر خوبی هستن کامل توضیح میدن و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
بسیار سطح علمی بالایی دارن خانم دکتر و با تمام توجه به تمام حرف های مریض گوش میدن و به درستی تجویز دارو دارن ،عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
خیلی صبور و خوش برخورد بودند میترسیدم اما ایشون استرسمو از بین بردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
دکترخوبی هستن وبحرفهای بیمار خوب گوش میدن ودقیق باحوصله هستن کاربلد وحرفه ای هستن من برای مراقبتهای زایمان پیش ایشون میرفتم وبسیار راضی هستم منشیشون خوش اخلاق وبرخورد خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
جهت بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
برای چکاپ رفته بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
من عفونت داشتم که انقدر باصبر و حوصله معاینه کردن و صحبت که لذت بردم بر خیلی از دکترها فعلا تحت درمان هستم ولی تا اینجا خوب پیش رفته
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
دکتر صبور و کار بلدی هستند و آرامش خاصی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
تحت درمان هستم ولی برای ویزیت اولیه خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
دکتر بسیار مهربون و بادرکی هستن و تا حد زیاد درمانم کردن ممنون ازشون
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
رفتار متینی دارن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
بسیار منظم و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
عالی تشخیص دقیق و درست
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
دکتر بسیار خوش برخورد ️️، دوست داشتنی و بهترین تو کارشون .
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
عالیه خانم دکتر️
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
فوق العاده متین و متعهد با آرامش مرحله به مرحله وضعیتمو پیگیری میکردند همچنین منشیشون بسیار مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
دکتر دقیق و با علم
منشی مهربان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
مشکل پریودی داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
بسیار برخورد حرفه ای با مراجع دارند وبا دقت وحوصله به سوالات مراجعین گوش و پاسخ میدهند
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
بسیار با حوصله و مهربان.
۱۴۰۲/۰۶/۱۱
بسیار معین و با حوصله من خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
عفونت داشتم برطرف شد.فوق العاده خانم صبور و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
کلیه درد میکنه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
دکتر فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
ویزیت اول بود و آزمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
برای مشکل پلی کیسیت و بارداری تحت نظر ایشونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خیلی مهربون
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
دکتر خوبی میباشد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
خیلی با حوصله و صبر جواب میدن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
بهترین دکتر، از نظر تشخیص، اخلاق همه چی تموم، با استرس میری داخل با خنده میای بیرون تنشون سلامت
۱۴۰۵/۰۱/۲۹
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
دکتر خوب و با
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
دکتر با اخلاق و با حوصله ای هستند و تشخیصشون دقیق هست.
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
خیلی خوب و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
فعلا که خوب بوده اند
۱۴۰۲/۰۷/۰۸
عالی بودند
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
دکتر خوبیه خوش اخلاق و مهربون حرف مریض رو خوب گوش میکنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دکتر با حوصله ، با شخصیت ، وقت برای بیمار میذارن، حرف بیمار رو کاملا گوش میدن کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بسیار مهربان و قشنگ به حرفات گوش میده و از همه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
فعلا در حال درمان هستم ولی واقعا صبور و مهربان هستش
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
خیلی مهربان و کاربلد و صبور هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
من دوران بارداریمو تحت نظر خانوم دکتر بودم
بسیار صبور و خوش اخلاق و حرفهای
حتی فکرشم نکردم بخوام دکتر دیگهای رو ببینم
زایمانمم ایشون انجام دادن الان گل پسرم ۶روزشه و حالمون حسابی خوبه
خانوم منشیشونم بسیار صبور و خوش اخلاق وقت شناس بودن همیشه حواسشون به من بود دست گلشون درد نکنه و خسته نباشند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
بسیار عالی و با حوصله تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
بهترین دکتر ممن
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
برخورد خیلی خوبی داشتن دکتر واقعا وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
خیلی صبور و اروم و باحوصله..
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
سلام. پزشک با حوصله با دقت با اخلاق و باسواد
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
خوب، مهربان، انرژی مثبت میدن، و عجلهای برای ویزیت بیمار ندارن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
خیلی با حوصله و خوش برخورد و موثر
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
کیست اندومتریوز
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
تابحال تجربه نداشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
عالی بودن، با حوصله و دقت به حرفام گوش دادن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
بسیار باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
بسیار با حوصله و مهربان.
۱۴۰۲/۰۶/۱۱
خانوم دکتر بسیار صبور و مهربون و با حوصله و با تجربه و حاذق و اصلا هر چی بگم کم گفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
بسیار دکتر کاربلو و مهربانی هستن وبرای مریضها وقت میزارن.
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
من چکاب فیبروم داشتم ،راضی بودم و مشاوره ی جراحی و درمان داشتم که خودم نخواستم انجام بدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
دکتر مهربونی هستند و برای هر نفر قشنگ وقت میذارند
۱۴۰۱/۰۴/۲۲
اقدام به بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
برای مراقبتهای بارداری پیش ایشون میرم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
خیلی باحوصله ودقیق هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
فوق العاده صبور وبااخلاق بابیمار برخورد میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
من دو مرتبه خدمت خانوم دکتر اومدم و هنوز نمیتونم نظر قطعی رو بدم ولی در کل حس میکنم دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
پیش ایشون سزارین شدم فوق العاده پزشک متعهد و باتجربه و صبور هستن با اینکه ریسک زایمانم بالا بود با کمک ایشون و یاری خداوند دخترم بسلامتی بدنیا اومد.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
تازه ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
باردارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی بودن عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
عالی ومهربون بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
عفونت قارچی درمان شدم خیلی صبور و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
ایشون واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
فعلا در حال
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
مشکل عفونت داشتم خیلی با حوصله بودن محیط مطب تمیز و منشی برخورد خوبی داشتن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
خانم دکتر بسیار باحوصله و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
اتتتن
تتاا
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
پزشک حاذق و بادانشی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
فعلا هیج
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
دکتر با تجربه
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
من کیست بارتولن داشتم و ایشون پزشک من بودند. بسیار دکتر با حوصله و دانا و فوق العاده ای هستند. برای من جراحی کیست بارتولن رو انجام دادند و الان حدودا ۵ هفته از جراحی من میگذره و هنوز تحت نظر ایشونم اما من پاسخ خیلی خوبی گرفتم و خیلی زیاد راضیم همه چیز عالی بود.
۱۴۰۲/۰۵/۲۱
بسیار خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۲/۰۶/۱۴
خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
عالی، بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
بهترین دکتر دنیاهستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
برای چکاپ رفته بودم خوب بود با حوصله توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
من مشکل کیست پی سی یودارم الان تحت درمانم وایشون بهترین درمانها رو واسم انجام دادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
در مرحله درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
بهترین دکتر دنیا، باسواد، باتجربه، پیگیر و نکته بین، من پیش چندتا دکتر رفتم و فقط از ایشون نتیجه گرفتم، ماهن ماه، منشیشونم حرف ندارهد
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
بسیار پزشک آرام و متین و درعین حال متخصص و خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عالی ب
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
عالی. محترم. با حوصله و با دانش به رور
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
خیلی دکتور خوب و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
خانم دکتر بسیار خوش برخورد وبسیار دقیق وباحوصله در انجام معاینات هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
مشکل کیست
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
اقدامات قبل از بارداری
راضی هستم
دکتر صبور و با دقت گوش میدهند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
بارتولن. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
خیلی خوب و دقیق بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
خیلی با حوصله ودقیق بررسی کردن دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
دکتر با صبور حوصله م مهربون،از نظر علمی هم عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
هنوز در حال معالجم ولی دکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
دکتر بسیار خوب و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
خوب بو
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
من باردارم پیششون دارم میرم دکتره بسیار مهربون و کار بلده
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
برخورد خوب اما نتیجه مساعدی نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
باردارم و تحت نظرشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
تو عمرم یه همچین دکتر باحوصله ای ندیده بودم،خیلی با حوصله ویزیت کردن و کامل توضیح میدادن. خدا حفظشون کنه،ان شا الله امثال دکتر صفوی توی کشورمون زیاد بشه به معنای واقعی آب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم.
متخصص زنان و زایمان و نازایی دارای بورد تخصصی از دانشگاه تهران دارای مدرک جراحی زیبایی زنان از انجمن زیبایی آمریکا و جامعه بین المللی جراحی زیبایی زنان انجام پلاسما تراپی، اوزون تراپی و استفاده از هلیوم برای درمان عفونت های راجعه و مقاوم واژن و برطرف کردن زخم دهانه رحم انجام مشاوره و ویزیت در موارد زیر: انجام کلیه جراحی های زنان (فیبرومکتومی، سیستکتومی و...) انجام اعمال زیبایی ناحیه تناسلی از جمله لابیاپلاستی، هودوپلاستی، تنگ کردن واژن، پرینورافی، تزریق چربی و... تشخیص و درمان طبی و جراحی فیبروم، کیست های تخمدانی و... مشاوره قبل از بارداری مراقبت های دوران بارداری (بررسی رشد و سلامت جنین و...) زایمان سزارین و طبیعی درمان بیماری های عفونی زنان (واژینیت، سرویسیت، عفونت لگن و...) بررسی و تشخیص و درمان بیماری های منتقله از راه جنسی (تبخال تناسلی، زگیل تناسلی و...) انجام تست پاپ اسمیر و HPV Typing بررسی و درمان اختلالات جنسی (واژینیسموس و...) بررسی و درمان طبی و جراحی انواع بی اختیاری ادراری و افتادگی مثانه و رحم بررسی اختلالات قاعدگی و خونریزی های غیرطبیعی بررسی و درمان مشکلات یائسگی و مراقبت های دوران یائسگی بررسی و درمان علل نازایی
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳برای عفونت و اقدام به بارداری مراجعه کردم عفونت برطرف شد و درحال اقدام هستم دکتر خوبی هستن کامل توضیح میدن و برای مریض وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار سطح علمی بالایی دارن خانم دکتر و با تمام توجه به تمام حرف های مریض گوش میدن و به درستی تجویز دارو دارن ،عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی صبور و خوش برخورد بودند میترسیدم اما ایشون استرسمو از بین بردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۹دکترخوبی هستن وبحرفهای بیمار خوب گوش میدن ودقیق باحوصله هستن کاربلد وحرفه ای هستن من برای مراقبتهای زایمان پیش ایشون میرفتم وبسیار راضی هستم منشیشون خوش اخلاق وبرخورد خوبی دارن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷جهت بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۲۲برای چکاپ رفته بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵من عفونت داشتم که انقدر باصبر و حوصله معاینه کردن و صحبت که لذت بردم بر خیلی از دکترها فعلا تحت درمان هستم ولی تا اینجا خوب پیش رفته
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۴دکتر صبور و کار بلدی هستند و آرامش خاصی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تحت درمان هستم ولی برای ویزیت اولیه خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر بسیار مهربون و بادرکی هستن و تا حد زیاد درمانم کردن ممنون ازشون
۱۴۰۲/۰۶/۱۸رفتار متینی دارن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار منظم و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۰۴در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی تشخیص دقیق و درست
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۹دکتر بسیار خوش برخورد ️️، دوست داشتنی و بهترین تو کارشون .
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عالیه خانم دکتر️
۱۴۰۲/۰۷/۲۳فوق العاده متین و متعهد با آرامش مرحله به مرحله وضعیتمو پیگیری میکردند همچنین منشیشون بسیار مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر دقیق و با علم منشی مهربان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵مشکل پریودی داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار برخورد حرفه ای با مراجع دارند وبا دقت وحوصله به سوالات مراجعین گوش و پاسخ میدهند
۱۴۰۴/۱۰/۱۲بسیار با حوصله و مهربان.
۱۴۰۲/۰۶/۱۱بسیار معین و با حوصله من خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عفونت داشتم برطرف شد.فوق العاده خانم صبور و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳کلیه درد میکنه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۸دکتر فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۲۲ویزیت اول بود و آزمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵برای مشکل پلی کیسیت و بارداری تحت نظر ایشونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خیلی مهربون
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر خوبی میباشد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱خیلی با حوصله و صبر جواب میدن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بهترین دکتر، از نظر تشخیص، اخلاق همه چی تموم، با استرس میری داخل با خنده میای بیرون تنشون سلامت
۱۴۰۵/۰۱/۲۹دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتر خوب و با
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکتر با اخلاق و با حوصله ای هستند و تشخیصشون دقیق هست.
۱۴۰۳/۰۹/۲۶خیلی خوب و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰فعلا که خوب بوده اند
۱۴۰۲/۰۷/۰۸عالی بودند
۱۴۰۱/۰۸/۲۰دکتر خوبیه خوش اخلاق و مهربون حرف مریض رو خوب گوش میکنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر با حوصله ، با شخصیت ، وقت برای بیمار میذارن، حرف بیمار رو کاملا گوش میدن کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار مهربان و قشنگ به حرفات گوش میده و از همه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵فعلا در حال درمان هستم ولی واقعا صبور و مهربان هستش
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خیلی مهربان و کاربلد و صبور هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۹من دوران بارداریمو تحت نظر خانوم دکتر بودم بسیار صبور و خوش اخلاق و حرفهای حتی فکرشم نکردم بخوام دکتر دیگهای رو ببینم زایمانمم ایشون انجام دادن الان گل پسرم ۶روزشه و حالمون حسابی خوبه خانوم منشیشونم بسیار صبور و خوش اخلاق وقت شناس بودن همیشه حواسشون به من بود دست گلشون درد نکنه و خسته نباشند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار عالی و با حوصله تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بهترین دکتر ممن
۱۴۰۲/۰۴/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳برخورد خیلی خوبی داشتن دکتر واقعا وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خیلی صبور و اروم و باحوصله..
۱۴۰۳/۱۱/۰۴سلام. پزشک با حوصله با دقت با اخلاق و باسواد
۱۴۰۱/۰۶/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸خوب، مهربان، انرژی مثبت میدن، و عجلهای برای ویزیت بیمار ندارن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷خیلی با حوصله و خوش برخورد و موثر
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۳کیست اندومتریوز
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تابحال تجربه نداشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عالی بودن، با حوصله و دقت به حرفام گوش دادن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۱۱تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳بسیار با حوصله و مهربان.
۱۴۰۲/۰۶/۱۱خانوم دکتر بسیار صبور و مهربون و با حوصله و با تجربه و حاذق و اصلا هر چی بگم کم گفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار دکتر کاربلو و مهربانی هستن وبرای مریضها وقت میزارن.
۱۴۰۳/۱۱/۰۸من چکاب فیبروم داشتم ،راضی بودم و مشاوره ی جراحی و درمان داشتم که خودم نخواستم انجام بدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر مهربونی هستند و برای هر نفر قشنگ وقت میذارند
۱۴۰۱/۰۴/۲۲اقدام به بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶برای مراقبتهای بارداری پیش ایشون میرم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶خیلی باحوصله ودقیق هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴فوق العاده صبور وبااخلاق بابیمار برخورد میکنن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من دو مرتبه خدمت خانوم دکتر اومدم و هنوز نمیتونم نظر قطعی رو بدم ولی در کل حس میکنم دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پیش ایشون سزارین شدم فوق العاده پزشک متعهد و باتجربه و صبور هستن با اینکه ریسک زایمانم بالا بود با کمک ایشون و یاری خداوند دخترم بسلامتی بدنیا اومد.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱تازه ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴باردارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی بودن عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عالی ومهربون بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۴/۰۴عفونت قارچی درمان شدم خیلی صبور و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰ایشون واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴فعلا در حال
۱۴۰۴/۰۶/۳۱مشکل عفونت داشتم خیلی با حوصله بودن محیط مطب تمیز و منشی برخورد خوبی داشتن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خانم دکتر بسیار باحوصله و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۵اتتتن تتاا
۱۴۰۳/۱۲/۲۱پزشک حاذق و بادانشی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۲۴فعلا هیج
۱۴۰۳/۰۶/۳۰دکتر با تجربه
۱۴۰۲/۰۲/۱۱من کیست بارتولن داشتم و ایشون پزشک من بودند. بسیار دکتر با حوصله و دانا و فوق العاده ای هستند. برای من جراحی کیست بارتولن رو انجام دادند و الان حدودا ۵ هفته از جراحی من میگذره و هنوز تحت نظر ایشونم اما من پاسخ خیلی خوبی گرفتم و خیلی زیاد راضیم همه چیز عالی بود.
۱۴۰۲/۰۵/۲۱بسیار خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۲/۰۶/۱۴خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱عالی، بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بهترین دکتر دنیاهستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲برای چکاپ رفته بودم خوب بود با حوصله توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۷من مشکل کیست پی سی یودارم الان تحت درمانم وایشون بهترین درمانها رو واسم انجام دادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۶در مرحله درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بهترین دکتر دنیا، باسواد، باتجربه، پیگیر و نکته بین، من پیش چندتا دکتر رفتم و فقط از ایشون نتیجه گرفتم، ماهن ماه، منشیشونم حرف ندارهد
۱۴۰۵/۰۳/۱۵بسیار پزشک آرام و متین و درعین حال متخصص و خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۹دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی ب
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عالی. محترم. با حوصله و با دانش به رور
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خیلی دکتور خوب و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۲خانم دکتر بسیار خوش برخورد وبسیار دقیق وباحوصله در انجام معاینات هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰مشکل کیست
۱۴۰۴/۰۴/۰۵اقدامات قبل از بارداری راضی هستم دکتر صبور و با دقت گوش میدهند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بارتولن. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی خوب و دقیق بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خیلی با حوصله ودقیق بررسی کردن دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر با صبور حوصله م مهربون،از نظر علمی هم عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱هنوز در حال معالجم ولی دکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۴دکتر بسیار خوب و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خوب بو
۱۴۰۴/۰۵/۰۳من باردارم پیششون دارم میرم دکتره بسیار مهربون و کار بلده
۱۴۰۴/۱۰/۰۱برخورد خوب اما نتیجه مساعدی نگرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴باردارم و تحت نظرشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۸تو عمرم یه همچین دکتر باحوصله ای ندیده بودم،خیلی با حوصله ویزیت کردن و کامل توضیح میدادن. خدا حفظشون کنه،ان شا الله امثال دکتر صفوی توی کشورمون زیاد بشه به معنای واقعی آب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عفونت قارچی ،تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰حالا می
۱۴۰۴/۰۸/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴