فلوشیپ نازایی ،IVF و لاپاراسکوپی ، متخصص زنان زایمان
فلوشیپ شماره نظام: ۱۰۵۸۱۲
۳۸۵ نفر
عمل انجام دادم فعلا منتظر ویزیت بعدیم که ببینم نتیجش چی میشه
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
فرزندم به دنیا اوردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عالیهه
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۰۹
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
بسیار دکتر عالی و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
کاملا مثبت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
زایمان سزارین دستشون عالیه عالیه
۱۳۹۸/۱۱/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
آی یو آی انجام دادم و منتظرم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
مادرم مشکل رحمی داشت وچون عملش ریسک داشت دکترهای دیگه قبول نمیکردم ولی دکتر حاج علی اکبرعماشون کردن ودرحال حاضر صحیح وسالمن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
خانم دکتر محب کوثر هم هستن؟
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عااااالی و کاربلد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
با سلام باید بگم خانم دکتر در واقع فرشته نجات من بودن بخاطر اینکه من با درد شدید به بیمارستان مراجعه کردم بعد از مشاوره های مختلف توسط پزشکان محترم و ازمایش،قرار شد من تحت نظر باشم ولی به محض اینکه ایشون امدند و یه معاینه خیلی جزعی متوجه شدن که مشکل من خیلی جدی هست و سریع منو برون اتاق عمل و جراحی کردن با شرایط خیلی خاص ،من واقعا ازشون متشکرم و دستشون رو میبوسم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
عالیه من بایبار معاینه پیش ایشون باردارشدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
دکتر خوبی راظیم
۱۳۹۸/۰۹/۱۴
واقعا دکتر با تجربه ای هستن من الان 11 ساله ک مشکل نازایی دارم اما تشخیص دکتر تا بحال خیلی بهم کمک کرده الان lul
کردم و منتظر نتیجه کار هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
بنده اورژانسی پیش این دکتر زایمان کردم
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
دکتر بسیار مهربان و کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
خوش برخوردی
با حوصله
با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
بهترین و با اخلاق ترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
عرض سلام خانم دکتر حاجی علی اکبر دکتربسیار مهربون وبااخلاق پنجه طلا ازنظرمن باید دستهای ماهرشو بوسید ومرسی ازخدا همچین فرشته هایی رو داریم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
دکتربسیار باتحربه ای هستن وتشخیصاشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
بینظیر
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۱۲
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
بهترین دکتر از هر لحاظ
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
خیلی خیلی پزشک خوب و مهربونی هستن. عاشقشم من بچه دومم هرجا باشه پیداش میکنم میرم پیس خودش
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
باردارم و تحت نظرم تاالان که عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
کیست اندومتریوز
۱۳۹۹/۱۰/۲۴
دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
سلام واقعا دکتر خیلی باتجربه و خوبی هستن مشکل منو هیچ دکتری نفهمید ولی ایشون تشخیص دادن ناباروری داشتم درمانم کردن.الانم بچه ام داره به دنیا میاد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
دکتر زایمان بودن عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
من میخوام باردار بشم و تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
من بارداری پوچ داشتم،چند جا رفتم مرتب آزمایش و سونو ولی تکلیفم معلوم نبود،ولی ایشون گفت باید بستری شی و تا صبح فردا کارم انجام شد البته باز هم با کمک ایشون
۱۳۹۸/۰۴/۱۷
دکتر بسیارخوش اخلاق ودانای هستند خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خیلی خوبه
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
من کیست آندومتریوز داشتم دکتر به بهترین شکل ممکن عملم کردن خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
برای بار دوم دا م میرم پیششون با جواب آزمایشات
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
داخل رحم غد
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
خوبه
عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خانم دکتر فوق العاده هستن من در بیمارستان نیکان با ایشون اشنا شدم و با ایشون زایمان طبیعی داشتم واقعا راضی بودم و بعد زایمانم هیچ مشکلی نداشتم ️
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بسیار خوش اخلاق و کار درست هستن.. من خارج رحم بودم و پیش ایشون رفتم و همون روز ایشون منو عمل کردن خدا بهشون سلامتی بده واقعا مدیونشون هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
دکتر خوبی هستن با اخلاق برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
زایمان طبیعی
۱۳۹۸/۰۵/۲۹
عالی مشکل ناباروری
۱۴۰۴/۰۱/۱۴
سلام دکتر بسیار عالی و با تجربه ای هستند خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
از همه نظر ایشون عالی هستن دکتری با اخلاق و پرتوان
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بسیار عالی وخوش برخورد وبه روز هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
با حوصله و با اعتماد به نفس ومهربونو دلسوز و مطمین از کارش
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
سزارین کارشون عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۹
لاپاراسکوپی برای خارج از رحم وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
خوبه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
برای زایمان پزشکم بودند و فوق العده متبحر و کار درست
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
بسیار خوش اخلاق و حاذق و کاربلد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
دکتر عالی وماهر هستن بااخلاق وخوشرو
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
بعد 25 سال برای اولین بار ای وی اف موفق شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
عمل سزارین و میومکتومی
۱۳۹۸/۱۲/۱۶
ایشون پسرمو به دنیا اوردن،زایمان طبیعی سختی داشتم اما ارامش ایشون خیلی کمکم کرد
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
برای زایمان دکتر عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
دکتر بس
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
من زایمان پیش ایشون داشتم. خیلیییی عالی بود همه چیز.واقعا بی نظیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بی نظیر و دلسوز
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
عالی.خوش اخلاق.کاربلد
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
خانم دکتر حاج علی اکبر بسیار با تجربه وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۱۰/۲۵
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
خیلی خوبه فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
عالیه. هرجی از توانایی و اخلاق خوب خانم دکتر بگم کمه
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
من پیش ایشون زایمان طبیعی داشتم، واقعا کارشون و اخلاقشون عالی بود. من از همه چیز مثل اخلاق، برخورد، کار، بخیه و... راضی هستم.
۱۳۹۸/۰۲/۰۹
عالی دست طلا
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
من زایمان سزارین داشتم و خیلی عالی و خوب ،،ممنونم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
با اخلاق، با حوصله، با سواد، هر چی بگم کمه، یه هفته نمیبینمش دلم واسش تنگ میشه... ان شاالله هر چی از خدا میخواد بهش بده، راضیم ازش
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
با اخلاق مهربون صبور حرفه ای
واقعا دکتر خیلی خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
بارداری خارج رحم عمل داشتم خیلی عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
باسلام و تشکر از ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای هستن.من پیششون عمل کیست کردم لاپاروسکوپی. برای بارداریم هم تحت نظر ایشون هستم. و بی نهایت راضی ام
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عالیییییی پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
سزارین کردم فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
ناباروری
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
سلام.خانم دکتر یکی از بهترین دکترهاست و تشخیص و کارشون فوق العادس و من شخصا به عنوان مریض ایشون بهش ایمان دارم ، خدا رو شکر همچین دکتر جوان و دلسوز شناختم که زندگی دوباره بهم داد ، افتخار میکنم به وجودت خانم دکتر ونوس حاجی علی اکبر خدا شما رو برای ما حفظ کنه ، خیلی خیلی دوست دارم . پریسا
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
پنجه طلا استاد عاشقشم
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
من برای بارداریم خانم دکترو انتخاب کردم بسیار دکتر خوش اخلاق مهربون و حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
ایشون دکتر خوبی در اتاق عمل هستند چون خودشون انجام میدن اما در زمان ترخیص و ویزیت در بیمارستان بقیته الله من اصلا راضی نبودم و اصلا صبوری و توضیح و آرامش از ایشون ندیدم که ترجیع میدم برای ادامه بیماری و مراحل بعدی در شهید فکوری ادامه بدم چون برخورد و صبوری دکترای اونجا بهتر و صبورتر و به بیمار احترام میزارن با تشکر موفق باشن امیدوارم صبوری که در مطب دارند در بیمارستان داشته باشند چون فکر نکنم بیشتر رضایت بیماران از بیمارستان باشه.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
3 سال پیش زایمان طبیعی داشتم و بسیار از عملکرد ایشون راضی بودم. ایشون بسیار شجاع کار بلد و با اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۱/۳۱
فوق العاده هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
عمل لاپاروسکوپی برام انجام دادن کارشون عالیه خدا رو شاکرم بابت وجود نازنین خانوم دکتر ونوس حاجی علی اکبر دکترای دیگه میگفتن لاپاروسکوپی نمیشه برات انجام داد چوم کیستم 10 سانت بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
خیلی هم عالی
۱۳۹۹/۰۴/۳۰
ناباروری
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
بسیار خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
فوق العاده با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
عمل برداشت رحم با لاپاراسکوپی داشتم بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
ایشون تو یه زایمان سخت جون بچمو نجات داد خدا بهشون عمر با عزت بده ،پزشک فوقالعاده مسئول مهربان و وژدان کاری زیادی هستن .
۱۳۹۹/۰۲/۲۳
دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
زایمان ،عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
مشکلات هورمونی
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
فعلا در مرحله درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
زایمان طبی تحت نظر ایشون انجام شده بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بار اول بود برای ویزیت
۱۴۰۱/۰۶/۰۲
خانم دکتر بسیار باسواد هستن و با حوصله و مهربونی به مریض توجه میکنن و مهمتر از همه پنجه طلا هستن و دست بسیار زبردست و ماهری در جراحی دارن ...خداوند ایشون برای جامعه پزشکی حفظ کنه
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خیلی عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
بسیار مهربان و دلسوز و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
عالیییییی
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
من مشکل نازای دارم و الان هم تحت نظر ایشون هستم.دکتر بسیار خوش اخلاق و باحوصله ای هستن و پروسه ی درمان رو سریع پیش میبرن
۱۳۹۸/۱۱/۱۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
نازایی...
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
من پیش ایشون زایمان طبیعی داشتم و به لطف خدا راضی بودم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
بی نظیییییرن ایشون من بارداری اول و زایمانم رو تحت نظر ایشون بودم و حالا برای مراقبت های دوران بارداری دوم باز انتخابم ایشون هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
دو زایمان پر خطر زیر نظر ایشون داشتم و دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
تازه ویزیت شدم واسه عمل عمل خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۸
سلام خسته نباشید اینجانب مشگل فیبروم داشتم توسط خانم دکتر جراحی شدم و بسیار کارشون عالی بود ممنونم خانم دکتر
زایمان طبیعی بوده و خانم دکتر برای زایمان طبیعی من زحمات زیادی متحمل شدند
۱۳۹۸/۰۲/۲۶
زایمان
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
من برای بارداری تحت نظر ایشان هستم بهترین و اولین تعریف اخلاق خوب و حرفه ای بودن ایشان در کارشان است
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
به صورت اورژانسی توسط ایشون سزارین شدم. سلامتی دخترمون مدیون ایشون هستم. از تجویز و بخیه هام و همه چیز راضیم.. بسیار با اخلاق، با حوصله و مهربان ...
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
سال 93زایمان دومم روزیرنظرایشون دربیمارستان ولیعصدناجاانجام دادم وکلا4ونیم ساعت طول کشیدخیلی ازایشون وتخصص شون راضی هستم
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
زایمان طبیعی داشتم و راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
زایمان
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
بله پزشک خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
دکتر فوقالعاده ای هستن تشخیص عالی ،با اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
بسیار حرفه ای و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
من فعلا اول راهم برای بارداری رفتم پیششون
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بهترین دکتر که تو عمرم دیدم،مهربون،دلسوز،تشخیص فوق العاده،بهترین واقعا
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
زایمانم رو خانم دکتر انجام دادن، خیلی مهربون و ماهر هستن. خدارو شکر میکنم که دکتر به این خوبی سر راهم قرار داد. داخل اتاق زایمان کلی بهم آرامش دادن.
۱۳۹۸/۰۴/۳۱
خیلی عالی، بسیار صبور و دلسوز هستند و راهنمایی درستی کردند. پزشک دیگه احتمالش رو میداد که بیماری ای داشته باشم اما به ایشون مراجعه کردم و تشخیص دادند که مشکلی نیست.
۱۴۰۴/۱۱/۲۳
دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
پسرم رو به دنیا آوردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
زایمان طبیعی داشتم.. راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
زایمان
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
از اول حاملگی تا زایمان همراهم بودن خیلی مهربان و حاذق هستن خدا خیرشون بده.
۱۳۹۹/۰۱/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
اوکی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
زایمان و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
عالی خوش اخلاق، صبور، از لحاظ علمی عالی خدا حفظون کنه انشالله
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خونریزی زیاد ...راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۲
خیلی مهربون هستن و وقت زیادی برای بیماراشون میزارن
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
من مشکل رحم داشتم و عفونت شدید
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
برای زایمان به ایشون مراجعه کردم از همه نظر عالین
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
دکتر بسیار با اخلاق وخبره
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
زایمان
عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بسیار دکتر عالی ای هستند
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
خیلی بااخلاق و حرفه ای
و از همه مهمتر مسلط به کار
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
نازایی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
بهترین خانم دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
دکتر بسیار باسواد و خوش رفتار
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
ویزیت اولیه شدم و آزمایش خون داخل مطب دستگاه سونوگرافی هم داشتند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
کار نازایی شون هم عالیه من خواهرم تحت نظر ایشون بودن 6ماه باردار شدن و با ایشون سزارین داشتن خدا خیرشوندبده
۱۳۹۷/۱۰/۱۴
عالی مهربان کاربلد
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
چکاپ شدم ایشان دانش بالایی دادند
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
دکتر بینظیر و نامبر وان
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
زایمان کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
خیلی دکتر خوب و مهربونین
۱۴۰۴/۰۳/۱۵
بارداری و فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عالییییییی از هر نظر
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
مشکل خونریزی فعلا برطرف نشده درخواست فالواپ داشتن
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
مشکل آندومتریوز
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
دکتر بسیار توانمند و باسواد هستند. بسیار خوش اخلاق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
ذرات را
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
با سلام در تاریخ 18 اردیبهشت من زایمان طبیعی داشتم دکترم عالی بود حرف نداره و مهربون ازش خیلی ممنونم
۱۳۹۸/۰۲/۳۰
نازایی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۷
مهربان مسلط استاد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
سزارین، عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بسیار بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
تحت نظر
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
پنجه طلا مهربان کاربلد رئوف استاد تمام
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
ایشون عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
جوابشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
زایمان سزارین
۱۳۹۹/۰۱/۲۹
زایمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
من در دوران بارداری زیر نظر دکتر حاجی علی اکبر بودم و میتونم بگم ایشون فوق العاده هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
خونریزی شدید داشتم، توسط ایشان جراحی شدم. کارشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
با سواد دقیق خوش برخورد پنجه طلا با وجدان
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خانم دکتر دارای اخلاق بسیار عالی وقت میذاره برا مریض با احترام و خوشرویی برخورد میکنن و کار درمانش حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
من فعلا یکبار ویزیت شدم هنوز نمیتونم نظردقیقی بدم ،باردارم و ازاخلاقشون خوشم اومد احساس راحتی داشتم ،میخام زایمانمم با خودشون باشه ایشالا که دستشون سبک باشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
تشخیص ایشون عالیه ، و واقعا دستش خیر و برکت داره و به آدم انرژی فوق العاده ای میده
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
قطعه ای از iud در رحم جامانده بود و خارجش کردند و بسیار راضی بودم
۱۳۹۸/۰۷/۲۶
خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷
عمل فیبروم و خیلی راصیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
بسیار دکتر باسوادی ،درحالی که سنش کمه
۱۳۹۸/۰۵/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
من خونریزی های پی آپی داشتم همه دکترهای قم رو رفتم همه آزمایشها و سونوها رو هم انجام دادم هیچ کاری بهم نکردن همشون هم میگفتن باید عمل کنم ولی فقط یه جلسه پیش خانم دکتر رفتم خدا رو شکر الان 4ماه میشه بایه قرص پریود منظمی دارم
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۷
خانم دکتر باحوصله وباتجربه تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
لاپاراسکوپی
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۰۸
بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر. پسرم دکتر به دنیا آورد
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
من توسط ایشون ویزیت شدم فوق العاده پزشک مهربونی هستند
عمل انجام دادم فعلا منتظر ویزیت بعدیم که ببینم نتیجش چی میشه
۱۳۹۹/۰۷/۲۱فرزندم به دنیا اوردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالیهه
۱۳۹۹/۰۶/۱۱عالی بودن
۱۳۹۸/۱۱/۰۹عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار دکتر عالی و دلسوزی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴فعلا تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳کاملا مثبت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴زایمان سزارین دستشون عالیه عالیه
۱۳۹۸/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۹آی یو آی انجام دادم و منتظرم
۱۳۹۹/۰۹/۲۱خوب بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مادرم مشکل رحمی داشت وچون عملش ریسک داشت دکترهای دیگه قبول نمیکردم ولی دکتر حاج علی اکبرعماشون کردن ودرحال حاضر صحیح وسالمن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱خانم دکتر محب کوثر هم هستن؟
۱۳۹۷/۱۰/۱۴عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عااااالی و کاربلد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸با سلام باید بگم خانم دکتر در واقع فرشته نجات من بودن بخاطر اینکه من با درد شدید به بیمارستان مراجعه کردم بعد از مشاوره های مختلف توسط پزشکان محترم و ازمایش،قرار شد من تحت نظر باشم ولی به محض اینکه ایشون امدند و یه معاینه خیلی جزعی متوجه شدن که مشکل من خیلی جدی هست و سریع منو برون اتاق عمل و جراحی کردن با شرایط خیلی خاص ،من واقعا ازشون متشکرم و دستشون رو میبوسم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹عالیه من بایبار معاینه پیش ایشون باردارشدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶دکتر خوبی راظیم
۱۳۹۸/۰۹/۱۴واقعا دکتر با تجربه ای هستن من الان 11 ساله ک مشکل نازایی دارم اما تشخیص دکتر تا بحال خیلی بهم کمک کرده الان lul کردم و منتظر نتیجه کار هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴بنده اورژانسی پیش این دکتر زایمان کردم
۱۳۹۸/۱۰/۱۱دکتر بسیار مهربان و کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خوش برخوردی با حوصله با تجربه
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بهترین و با اخلاق ترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عرض سلام خانم دکتر حاجی علی اکبر دکتربسیار مهربون وبااخلاق پنجه طلا ازنظرمن باید دستهای ماهرشو بوسید ومرسی ازخدا همچین فرشته هایی رو داریم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷دکتربسیار باتحربه ای هستن وتشخیصاشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۳/۲۴عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بینظیر
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷بهترین دکتر از هر لحاظ
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خیلی خیلی پزشک خوب و مهربونی هستن. عاشقشم من بچه دومم هرجا باشه پیداش میکنم میرم پیس خودش
۱۳۹۷/۱۲/۱۷فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲باردارم و تحت نظرم تاالان که عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹کیست اندومتریوز
۱۳۹۹/۱۰/۲۴دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۸/۰۳سلام واقعا دکتر خیلی باتجربه و خوبی هستن مشکل منو هیچ دکتری نفهمید ولی ایشون تشخیص دادن ناباروری داشتم درمانم کردن.الانم بچه ام داره به دنیا میاد.
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۴دکتر زایمان بودن عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶من میخوام باردار بشم و تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰من بارداری پوچ داشتم،چند جا رفتم مرتب آزمایش و سونو ولی تکلیفم معلوم نبود،ولی ایشون گفت باید بستری شی و تا صبح فردا کارم انجام شد البته باز هم با کمک ایشون
۱۳۹۸/۰۴/۱۷دکتر بسیارخوش اخلاق ودانای هستند خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خیلی خوبه
۱۳۹۸/۱۲/۲۶من کیست آندومتریوز داشتم دکتر به بهترین شکل ممکن عملم کردن خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۹برای بار دوم دا م میرم پیششون با جواب آزمایشات
۱۴۰۴/۰۱/۱۸داخل رحم غد
۱۴۰۰/۰۳/۲۰خوبه عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خانم دکتر فوق العاده هستن من در بیمارستان نیکان با ایشون اشنا شدم و با ایشون زایمان طبیعی داشتم واقعا راضی بودم و بعد زایمانم هیچ مشکلی نداشتم ️
۱۳۹۷/۱۰/۱۴دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲در حال درمان
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار خوش اخلاق و کار درست هستن.. من خارج رحم بودم و پیش ایشون رفتم و همون روز ایشون منو عمل کردن خدا بهشون سلامتی بده واقعا مدیونشون هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۸دکتر خوبی هستن با اخلاق برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶زایمان طبیعی
۱۳۹۸/۰۵/۲۹عالی مشکل ناباروری
۱۴۰۴/۰۱/۱۴سلام دکتر بسیار عالی و با تجربه ای هستند خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۶/۰۱عالیییی
۱۴۰۰/۰۳/۱۸از همه نظر ایشون عالی هستن دکتری با اخلاق و پرتوان
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عالی وخوش برخورد وبه روز هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۸با حوصله و با اعتماد به نفس ومهربونو دلسوز و مطمین از کارش
۱۴۰۵/۰۳/۲۰سزارین کارشون عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۹لاپاراسکوپی برای خارج از رحم وراضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۱۹خوبه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴برای زایمان پزشکم بودند و فوق العده متبحر و کار درست
۱۴۰۰/۰۵/۳۱بسیار خوش اخلاق و حاذق و کاربلد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵دکتر عالی وماهر هستن بااخلاق وخوشرو
۱۴۰۱/۰۶/۱۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بعد 25 سال برای اولین بار ای وی اف موفق شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵عمل سزارین و میومکتومی
۱۳۹۸/۱۲/۱۶ایشون پسرمو به دنیا اوردن،زایمان طبیعی سختی داشتم اما ارامش ایشون خیلی کمکم کرد
۱۳۹۹/۰۲/۲۷برای زایمان دکتر عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۵بسیار با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر بس
۱۴۰۴/۰۹/۲۳من زایمان پیش ایشون داشتم. خیلیییی عالی بود همه چیز.واقعا بی نظیر
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بی نظیر و دلسوز
۱۴۰۰/۰۵/۰۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عالی.خوش اخلاق.کاربلد
۱۳۹۸/۰۶/۲۰خانم دکتر حاج علی اکبر بسیار با تجربه وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۱۰/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خیلی خوبه فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالیه. هرجی از توانایی و اخلاق خوب خانم دکتر بگم کمه
۱۳۹۹/۰۷/۱۴من پیش ایشون زایمان طبیعی داشتم، واقعا کارشون و اخلاقشون عالی بود. من از همه چیز مثل اخلاق، برخورد، کار، بخیه و... راضی هستم.
۱۳۹۸/۰۲/۰۹عالی دست طلا
۱۴۰۴/۰۹/۰۵من زایمان سزارین داشتم و خیلی عالی و خوب ،،ممنونم از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۱/۰۴/۲۷با اخلاق، با حوصله، با سواد، هر چی بگم کمه، یه هفته نمیبینمش دلم واسش تنگ میشه... ان شاالله هر چی از خدا میخواد بهش بده، راضیم ازش
۱۴۰۱/۰۳/۱۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۷با اخلاق مهربون صبور حرفه ای واقعا دکتر خیلی خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بارداری خارج رحم عمل داشتم خیلی عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۹باسلام و تشکر از ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار پزشک حاذق و با تجربه ای هستن.من پیششون عمل کیست کردم لاپاروسکوپی. برای بارداریم هم تحت نظر ایشون هستم. و بی نهایت راضی ام
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عالیییییی پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۶/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹سزارین کردم فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶ناباروری
۱۴۰۴/۰۲/۱۸فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۱۲سلام.خانم دکتر یکی از بهترین دکترهاست و تشخیص و کارشون فوق العادس و من شخصا به عنوان مریض ایشون بهش ایمان دارم ، خدا رو شکر همچین دکتر جوان و دلسوز شناختم که زندگی دوباره بهم داد ، افتخار میکنم به وجودت خانم دکتر ونوس حاجی علی اکبر خدا شما رو برای ما حفظ کنه ، خیلی خیلی دوست دارم . پریسا
۱۴۰۴/۰۳/۰۳پنجه طلا استاد عاشقشم
۱۴۰۱/۰۱/۰۱من برای بارداریم خانم دکترو انتخاب کردم بسیار دکتر خوش اخلاق مهربون و حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ایشون دکتر خوبی در اتاق عمل هستند چون خودشون انجام میدن اما در زمان ترخیص و ویزیت در بیمارستان بقیته الله من اصلا راضی نبودم و اصلا صبوری و توضیح و آرامش از ایشون ندیدم که ترجیع میدم برای ادامه بیماری و مراحل بعدی در شهید فکوری ادامه بدم چون برخورد و صبوری دکترای اونجا بهتر و صبورتر و به بیمار احترام میزارن با تشکر موفق باشن امیدوارم صبوری که در مطب دارند در بیمارستان داشته باشند چون فکر نکنم بیشتر رضایت بیماران از بیمارستان باشه.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴3 سال پیش زایمان طبیعی داشتم و بسیار از عملکرد ایشون راضی بودم. ایشون بسیار شجاع کار بلد و با اخلاق هستند
۱۳۹۹/۰۱/۳۱فوق العاده هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۰عمل لاپاروسکوپی برام انجام دادن کارشون عالیه خدا رو شاکرم بابت وجود نازنین خانوم دکتر ونوس حاجی علی اکبر دکترای دیگه میگفتن لاپاروسکوپی نمیشه برات انجام داد چوم کیستم 10 سانت بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی هم عالی
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ناباروری
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۷/۳۰فوق العاده با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عمل برداشت رحم با لاپاراسکوپی داشتم بسیار راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ایشون تو یه زایمان سخت جون بچمو نجات داد خدا بهشون عمر با عزت بده ،پزشک فوقالعاده مسئول مهربان و وژدان کاری زیادی هستن .
۱۳۹۹/۰۲/۲۳دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲زایمان ،عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۳مشکلات هورمونی
۱۳۹۹/۰۷/۲۲فعلا در مرحله درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲زایمان طبی تحت نظر ایشون انجام شده بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۶کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بار اول بود برای ویزیت
۱۴۰۱/۰۶/۰۲خانم دکتر بسیار باسواد هستن و با حوصله و مهربونی به مریض توجه میکنن و مهمتر از همه پنجه طلا هستن و دست بسیار زبردست و ماهری در جراحی دارن ...خداوند ایشون برای جامعه پزشکی حفظ کنه
۱۳۹۸/۰۲/۰۸خیلی عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۸بسیار مهربان و دلسوز و حاذق هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالیییییی
۱۳۹۹/۰۹/۰۳من مشکل نازای دارم و الان هم تحت نظر ایشون هستم.دکتر بسیار خوش اخلاق و باحوصله ای هستن و پروسه ی درمان رو سریع پیش میبرن
۱۳۹۸/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۸نازایی...
۱۴۰۴/۰۲/۰۲من پیش ایشون زایمان طبیعی داشتم و به لطف خدا راضی بودم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بی نظیییییرن ایشون من بارداری اول و زایمانم رو تحت نظر ایشون بودم و حالا برای مراقبت های دوران بارداری دوم باز انتخابم ایشون هست
۱۴۰۰/۱۰/۲۱زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دو زایمان پر خطر زیر نظر ایشون داشتم و دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۵تازه ویزیت شدم واسه عمل عمل خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۸سلام خسته نباشید اینجانب مشگل فیبروم داشتم توسط خانم دکتر جراحی شدم و بسیار کارشون عالی بود ممنونم خانم دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ویزیت اولیه داشتم،خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار صبور و باحوصله و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۱/۱۸زایمان داشتم دستشون خیلی خیلی خیلی خیلی خوبه اما یکم خودشونو میگیرن
۱۳۹۹/۰۸/۲۵زایمان طبیعی بوده و خانم دکتر برای زایمان طبیعی من زحمات زیادی متحمل شدند
۱۳۹۸/۰۲/۲۶زایمان
۱۳۹۸/۱۱/۰۷من برای بارداری تحت نظر ایشان هستم بهترین و اولین تعریف اخلاق خوب و حرفه ای بودن ایشان در کارشان است
۱۴۰۰/۰۴/۰۹به صورت اورژانسی توسط ایشون سزارین شدم. سلامتی دخترمون مدیون ایشون هستم. از تجویز و بخیه هام و همه چیز راضیم.. بسیار با اخلاق، با حوصله و مهربان ...
۱۳۹۸/۰۴/۲۶سال 93زایمان دومم روزیرنظرایشون دربیمارستان ولیعصدناجاانجام دادم وکلا4ونیم ساعت طول کشیدخیلی ازایشون وتخصص شون راضی هستم
۱۳۹۸/۱۲/۲۴زایمان طبیعی داشتم و راضیم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳زایمان
۱۳۹۸/۰۷/۰۲بله پزشک خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۲دکتر فوقالعاده ای هستن تشخیص عالی ،با اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار حرفه ای و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲من فعلا اول راهم برای بارداری رفتم پیششون
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بهترین دکتر که تو عمرم دیدم،مهربون،دلسوز،تشخیص فوق العاده،بهترین واقعا
۱۴۰۴/۰۹/۱۱زایمانم رو خانم دکتر انجام دادن، خیلی مهربون و ماهر هستن. خدارو شکر میکنم که دکتر به این خوبی سر راهم قرار داد. داخل اتاق زایمان کلی بهم آرامش دادن.
۱۳۹۸/۰۴/۳۱خیلی عالی، بسیار صبور و دلسوز هستند و راهنمایی درستی کردند. پزشک دیگه احتمالش رو میداد که بیماری ای داشته باشم اما به ایشون مراجعه کردم و تشخیص دادند که مشکلی نیست.
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد
۱۳۹۹/۱۱/۲۲پسرم رو به دنیا آوردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴زایمان طبیعی داشتم.. راضی بودم
۱۳۹۸/۰۸/۱۳زایمان
۱۳۹۹/۰۹/۲۴از اول حاملگی تا زایمان همراهم بودن خیلی مهربان و حاذق هستن خدا خیرشون بده.
۱۳۹۹/۰۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۲اوکی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خیلی راضی بودم
۱۳۹۷/۱۲/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۱زایمان و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی خوش اخلاق، صبور، از لحاظ علمی عالی خدا حفظون کنه انشالله
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خونریزی زیاد ...راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۰۷تحت درمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۲خیلی مهربون هستن و وقت زیادی برای بیماراشون میزارن
۱۳۹۷/۱۰/۱۴من مشکل رحم داشتم و عفونت شدید
۱۳۹۹/۰۹/۰۱برای زایمان به ایشون مراجعه کردم از همه نظر عالین
۱۳۹۹/۱۱/۲۲دکتر بسیار با اخلاق وخبره
۱۴۰۳/۰۶/۱۷زایمان عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار دکتر عالی ای هستند
۱۳۹۸/۰۸/۲۱خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خیلی بااخلاق و حرفه ای و از همه مهمتر مسلط به کار
۱۴۰۴/۰۹/۱۱نازایی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بهترین خانم دکتر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکتر بسیار باسواد و خوش رفتار
۱۴۰۳/۰۴/۳۱ویزیت اولیه شدم و آزمایش خون داخل مطب دستگاه سونوگرافی هم داشتند
۱۴۰۰/۱۲/۱۴کار نازایی شون هم عالیه من خواهرم تحت نظر ایشون بودن 6ماه باردار شدن و با ایشون سزارین داشتن خدا خیرشوندبده
۱۳۹۷/۱۰/۱۴عالی مهربان کاربلد
۱۴۰۰/۰۸/۲۷چکاپ شدم ایشان دانش بالایی دادند
۱۴۰۱/۰۳/۱۱دکتر بینظیر و نامبر وان
۱۴۰۵/۰۲/۳۰زایمان کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲خیلی دکتر خوب و مهربونین
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بارداری و فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالییییییی از هر نظر
۱۴۰۵/۰۲/۲۷مشکل خونریزی فعلا برطرف نشده درخواست فالواپ داشتن
۱۳۹۹/۱۲/۰۸مشکل آندومتریوز
۱۴۰۳/۱۰/۰۵دکتر بسیار توانمند و باسواد هستند. بسیار خوش اخلاق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۳/۲۱ذرات را
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲با سلام در تاریخ 18 اردیبهشت من زایمان طبیعی داشتم دکترم عالی بود حرف نداره و مهربون ازش خیلی ممنونم
۱۳۹۸/۰۲/۳۰نازایی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۷مهربان مسلط استاد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۲۰سزارین، عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بسیار بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تحت نظر
۱۴۰۱/۰۴/۰۲پنجه طلا مهربان کاربلد رئوف استاد تمام
۱۴۰۴/۱۲/۲۴ایشون عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸جوابشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۷زایمان سزارین
۱۳۹۹/۰۱/۲۹زایمان
۱۳۹۹/۰۴/۱۸من در دوران بارداری زیر نظر دکتر حاجی علی اکبر بودم و میتونم بگم ایشون فوق العاده هستن
۱۳۹۸/۰۹/۱۱خونریزی شدید داشتم، توسط ایشان جراحی شدم. کارشان عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۶زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۵با سواد دقیق خوش برخورد پنجه طلا با وجدان
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خانم دکتر دارای اخلاق بسیار عالی وقت میذاره برا مریض با احترام و خوشرویی برخورد میکنن و کار درمانش حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۰۲من فعلا یکبار ویزیت شدم هنوز نمیتونم نظردقیقی بدم ،باردارم و ازاخلاقشون خوشم اومد احساس راحتی داشتم ،میخام زایمانمم با خودشون باشه ایشالا که دستشون سبک باشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۰تشخیص ایشون عالیه ، و واقعا دستش خیر و برکت داره و به آدم انرژی فوق العاده ای میده
۱۳۹۹/۰۶/۰۲قطعه ای از iud در رحم جامانده بود و خارجش کردند و بسیار راضی بودم
۱۳۹۸/۰۷/۲۶خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۷عمل فیبروم و خیلی راصیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار دکتر باسوادی ،درحالی که سنش کمه
۱۳۹۸/۰۵/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷من خونریزی های پی آپی داشتم همه دکترهای قم رو رفتم همه آزمایشها و سونوها رو هم انجام دادم هیچ کاری بهم نکردن همشون هم میگفتن باید عمل کنم ولی فقط یه جلسه پیش خانم دکتر رفتم خدا رو شکر الان 4ماه میشه بایه قرص پریود منظمی دارم
۱۳۹۹/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۵/۱۷خانم دکتر باحوصله وباتجربه تشکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳لاپاراسکوپی
۱۳۹۸/۰۸/۲۱خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۰۸بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر. پسرم دکتر به دنیا آورد
۱۳۹۸/۱۰/۳۰من توسط ایشون ویزیت شدم فوق العاده پزشک مهربونی هستند
۱۳۹۷/۱۱/۰۶تحت نظر برای آی وی اف بودم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۳میخوام واسه فیبرومم برم پیششون واسه هیستروسکوپی
۱۴۰۰/۱۱/۰۹زایمان موفقیت آمیز داشتم واز ایشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷مشکلی نداشتم والان بیمارشان هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۲