گفتاردرمانگر تخصصی لکنت هستم. مراجع دارای لکنتم رو خدمتشون ارجاع دادم جهت دریافت داروی مناسب برای استرس و اضطراب و خداروشکر بهترین نتیجه رو گرفتن.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
افسردگی خداروشکرخیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
مشکل اعصاب
و نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
عالی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
حالم خوب نبود بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
خیلی ازش راضیم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۵
اعصاب و روان
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
من مشکل افسردگی داشتم و ایشون بسیار دکتر قابل اعتمادی هستند و دارو های برام تجویز کردن که وابستگی نداشت
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
پسرم تحت درمان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
استرس دیابت عصبی
۱۴۰۲/۰۵/۲۶
خیلی عالی بود راضی ام ازیشون
اضطراب داشتم الان حالم خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
بیش فعالی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۴
سلام دکتر با اخلاق وارد به کار و با تجربه هستند .وقت خوب می زیرند و به حرف مریض خوب گوش می کنند مشاوره خوب می دهند .من که خیلی ازشون را1ی هستم .داروهام خیلی حالم رو بهتر کرده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
Ocpd به خوبی حل شد
استرس بالا به خوبی حل شد با داروها
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
افسردگی داشتم یه ماه پیش رفتم خدمتشون دارو دادن الان خیلی بهترم شکرخدا
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
سلام خ
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
دکتر بسیار خو
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
عالی
درجه
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
عالی فقط دارو زیاد میدن
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
واقعا دکترخیلی خوبی
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
اختلال دو قطبی ، با مصرف سه دوره دارو در مسیر بهبود قرار گرفتم .
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
افسردگی شدید در حال درمان هستم اوضاع نسبت به قبل خیلی بهتر و راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عالی هستن و
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
اعصاب روان
۱۴۰۲/۰۲/۱۵
دکترفوق العاده باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
عالی بوده
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
دو فطبی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
عالی افسردگی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
خوبه بسیار صبور و با محبت
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
درجه یک هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
در حال درمانم فعلا
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
دکتر بسیار با حوصله و مهربان و کار درست
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
تحت درمان، رضایت کافی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۰۵
افسردگی و بهبود
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
خیلی خوب باحوصله صحبت های بیماران راگوش میکند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
بیش فعالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
از طریق دوستم با ایشان آشنا شدم و نتیجه ی خوبی گرفته بودند.
۱۴۰۱/۰۴/۲۴
بسیار دکتر متین صبور مهربان و عین حال کار بلد
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
سلام من بعد از یه سری مشکلات خانوادگی واقعا افسردگی خیلی شدید داشتم و برای اولین بار بود که پیش اقای دکتر اومدم واقعا حالمو خوب کردن.
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
مشکل اضطراب. ایشان بسیار حاذق و دقیق عمل کردند و با تجویز دارو به من کمک بزرگی کردند
گفتاردرمانگر تخصصی لکنت هستم. مراجع دارای لکنتم رو خدمتشون ارجاع دادم جهت دریافت داروی مناسب برای استرس و اضطراب و خداروشکر بهترین نتیجه رو گرفتن.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵افسردگی خداروشکرخیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹مشکل اعصاب و نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۱عالی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶حالم خوب نبود بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خیلی ازش راضیم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۵اعصاب و روان
۱۴۰۳/۰۲/۰۸من مشکل افسردگی داشتم و ایشون بسیار دکتر قابل اعتمادی هستند و دارو های برام تجویز کردن که وابستگی نداشت
۱۴۰۳/۰۵/۱۳پسرم تحت درمان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲استرس دیابت عصبی
۱۴۰۲/۰۵/۲۶خیلی عالی بود راضی ام ازیشون اضطراب داشتم الان حالم خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۷/۲۵بیش فعالی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۴سلام دکتر با اخلاق وارد به کار و با تجربه هستند .وقت خوب می زیرند و به حرف مریض خوب گوش می کنند مشاوره خوب می دهند .من که خیلی ازشون را1ی هستم .داروهام خیلی حالم رو بهتر کرده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۶Ocpd به خوبی حل شد استرس بالا به خوبی حل شد با داروها
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۶افسردگی داشتم یه ماه پیش رفتم خدمتشون دارو دادن الان خیلی بهترم شکرخدا
۱۴۰۲/۰۸/۰۹سلام خ
۱۴۰۱/۱۱/۲۴دکتر بسیار خو
۱۴۰۱/۰۵/۲۲عالی درجه
۱۴۰۳/۰۸/۲۸عالی فقط دارو زیاد میدن
۱۴۰۳/۰۵/۰۲واقعا دکترخیلی خوبی
۱۴۰۱/۰۳/۲۷اختلال دو قطبی ، با مصرف سه دوره دارو در مسیر بهبود قرار گرفتم .
۱۴۰۲/۱۲/۱۲افسردگی شدید در حال درمان هستم اوضاع نسبت به قبل خیلی بهتر و راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالی هستن و
۱۴۰۳/۱۲/۱۲اعصاب روان
۱۴۰۲/۰۲/۱۵دکترفوق العاده باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹عالی بوده
۱۴۰۳/۰۲/۱۷دو فطبی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عالی افسردگی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۵خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴خوبه بسیار صبور و با محبت
۱۴۰۰/۱۰/۰۲درجه یک هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۱۵در حال درمانم فعلا
۱۴۰۳/۰۴/۱۲دکتر بسیار با حوصله و مهربان و کار درست
۱۴۰۳/۰۵/۰۹تحت درمان، رضایت کافی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۱/۰۵افسردگی و بهبود
۱۴۰۲/۱۲/۰۱خیلی خوب باحوصله صحبت های بیماران راگوش میکند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷بیش فعالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴از طریق دوستم با ایشان آشنا شدم و نتیجه ی خوبی گرفته بودند.
۱۴۰۱/۰۴/۲۴بسیار دکتر متین صبور مهربان و عین حال کار بلد
۱۴۰۲/۰۳/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۲۱سلام من بعد از یه سری مشکلات خانوادگی واقعا افسردگی خیلی شدید داشتم و برای اولین بار بود که پیش اقای دکتر اومدم واقعا حالمو خوب کردن.
۱۴۰۲/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۷مشکل اضطراب. ایشان بسیار حاذق و دقیق عمل کردند و با تجویز دارو به من کمک بزرگی کردند
۱۴۰۳/۰۹/۲۶دکترعالی مهربان وصبور
۱۴۰۳/۰۹/۱۰افسردگی در فرایند درمان هستم دکتر عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۲بسیار دکتر خوبی هستن به صحبت ها گوش میدن
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالیییی
۱۴۰۱/۰۸/۰۳خیلی دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۱/۱۲/۱۱خیلی خوب وعالی هستند وبا صبر حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر با تجربه ای هست
۱۴۰۲/۱۲/۱۵