خیلی دکتر با دقتی هستند و به بیمار اهمیت می دهند.من که ازش خیلی راضی هستم..
عالییییییی
درد معده فعلا آزمایش نوشته
در حال درمان هستم
دکتربسیارباحوصله ودلسوز
ایشون دمار فوق العاده ای هستند
مشکل دیابت و چربی که با تشخیص بموقع دکتر دیابت و چربی کنترل شد
فعلا تحت درمانم
عدم رضایت
هنوز تحت درمانم و نتیجه نگرفته ام
کرونا داشتم خعلی خوب بودن
بررسی کبد چرب
دکتر خیلی خوبی هستن
من ی بار ویزیت شدم و بعد برای نشان دادن جواب آزمایش دوباره هزینه ویزیت از من گرفت
دکتر باحو
بی نظیر️
بسیار عالی
برای معده مراجعه کردم
برای کبد
دل پیچه شدید داشتم
تحت درمان هستم
تحت درمان
سه روزه که دارم داروهای ایشان رومصرف میکنم،حس بهتری دارم
مشکل گوارشی داشتم و الان مشکلم حل شده
دکتر خیلی خوبی هستن من خیلی راضی بودم
دکتر با حوصله و خوبی هستن
بسیار عالی و صبور در پاسخگویی به مراجعه کننده
سلام به نظرم دکترخوب ومهربون بودمن راضی بودم
با حوصله، با دقت، دلسوز
فعلا برام ازمایش نوشته
در حال درمان
سلام ازدکترهای باتجربه وخوش اخلاق هستندمن مشکل لوزالمعده داشتم یک هفته بیمارستان بستری بودم حالم خیلی بدبوددکتربهاره جمالی با نتیجه آزمایش ها وتجویزداروها خداروشکرخوب شدم وچندوقته مشکل معده ندارم
دکتر بی نظیری هستند بی نظیر
ایشان دکتر حاذقی هستند.
بله عالی بودن
برای چک آپ رفتم وبسیارخوش برخوردوتوانمندبودند
عالی عالی
خوش برخوردترین دکتر خانم متخصصی که دیدم با حوصله و دقت به حرفام گوش دادن و راهنمایی کردن البته نیاز به پیگیری و ادمه درمان دارم
بسیار پزشک خوش اخلاق و دقیق و پیگیری هستن
بسیار دکتر خوبی هستن به دوستان پیشنهاد صددرصد میکنم وقت خوب میذارن وخوب گوش میدن وتشخیص عالی
خواهرم دیابت دارند و هنوز در حال درمان هستند
عالی هستن
خوب،عالی
بسیار حاذق و با دقت
یکبار ویزیت شدم، خیلی خوب و باحوصله همه چیز رو بررسی کردن.
خانم دکتر در کار خودشان بسیار کار بلد و متخصص هستن ولی از لحاظ نوبت دهی و نوبت دادن پرسنل انجا بسیارضعیف هستند
دکتر خوبیه
خیلی خوب
بسیار با دقت و با حوصله، اخلاق و رفتار حرفه ای و دلسوزانه. پزشک مسئول و با اخلاق
آزمایش دادند
تحت درمان هستم تشخیص ایشان خیلی خوب
تحت در مان هستم
دکترخوبی بود
ییوست داشتم که قرص خارجی داد و علت باکتری بود بخاطر چیبس و پفک
عالی پیگ
فعلن درمان ادامه داره
مثبت بود
عالی هستن خانم دکتر یه دونه هستن
عالی و بسیار با دانش
تحت نظر می باشم
تحت نظرم
مشکل کرونا که با لطف ایشان بهبودی حاصل شد
عالی بودن
دکتر خوش اخلاق خیلی خوبی من راضی بودم
دکتر خیلی خوبی هستند
کم کاری تیروئید دارم ودوسال هست پیش ایشون میام بیماریم تحت کنترل هستش
تشخیص های مختلف ودرمان به موقع وپیگیری دقیق وپزشک بااخلاق ومتعهد
دردهای شکمی سردرد شدید
عالی و دقیق
برای مشکل گوارش مراجعه کردم، و درمان شدم . برخورد خوب و حرفه ای داشتند
دکتر بسی
من تزه میخام برم پیشش ویزت
مامانم رو برای درمان دیابت بردم پیش اشون و خیلی خوب نتیجه داد. دکتر بسیار خوش اخلاق و دقیقی هستند
سلام خانم دکتر بسیار صبور با اخلاق و دقیق هستند وهمینطوری دارو تجویز نمیکنند در علت یابی وتشخیص خیلی دقیق هستند ،خدا طول عمر با عزت بهشون بده
دکتر باتجربه
بسیار با حوصله و دقت معاینه کردند مهربان و دلسوز بودند .
فوق العادست دکتر درجه یک
هنوز در مرحله درمان هستم.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شهید بهشتی - نرسیده به میدان سپاه - برج طاق کسری - طبقه ۵ واحد ۵۰۲
خیلی دکتر با دقتی هستند و به بیمار اهمیت می دهند.من که ازش خیلی راضی هستم..
۱۴۰۴/۱۱/۱۴عالییییییی
۱۴۰۵/۰۲/۱۳درد معده فعلا آزمایش نوشته
۱۴۰۴/۰۹/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتربسیارباحوصله ودلسوز
۱۴۰۵/۰۳/۰۲ایشون دمار فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مشکل دیابت و چربی که با تشخیص بموقع دکتر دیابت و چربی کنترل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۳۰هنوز تحت درمانم و نتیجه نگرفته ام
۱۴۰۱/۰۳/۳۰کرونا داشتم خعلی خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲بررسی کبد چرب
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۳۰من ی بار ویزیت شدم و بعد برای نشان دادن جواب آزمایش دوباره هزینه ویزیت از من گرفت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر باحو
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بی نظیر️
۱۴۰۴/۱۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۱برای معده مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶برای کبد
۱۴۰۱/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دل پیچه شدید داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱سه روزه که دارم داروهای ایشان رومصرف میکنم،حس بهتری دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶مشکل گوارشی داشتم و الان مشکلم حل شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۱۱دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۸بسیار عالی و صبور در پاسخگویی به مراجعه کننده
۱۴۰۱/۰۴/۱۶سلام به نظرم دکترخوب ومهربون بودمن راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷با حوصله، با دقت، دلسوز
۱۴۰۰/۰۴/۲۰فعلا برام ازمایش نوشته
۱۴۰۰/۰۴/۰۷در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۱سلام ازدکترهای باتجربه وخوش اخلاق هستندمن مشکل لوزالمعده داشتم یک هفته بیمارستان بستری بودم حالم خیلی بدبوددکتربهاره جمالی با نتیجه آزمایش ها وتجویزداروها خداروشکرخوب شدم وچندوقته مشکل معده ندارم
۱۴۰۱/۱۱/۲۴دکتر بی نظیری هستند بی نظیر
۱۴۰۴/۰۹/۲۴ایشان دکتر حاذقی هستند.
۱۴۰۱/۱۲/۰۷بله عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۰۴برای چک آپ رفتم وبسیارخوش برخوردوتوانمندبودند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوش برخوردترین دکتر خانم متخصصی که دیدم با حوصله و دقت به حرفام گوش دادن و راهنمایی کردن البته نیاز به پیگیری و ادمه درمان دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار پزشک خوش اخلاق و دقیق و پیگیری هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۹بسیار دکتر خوبی هستن به دوستان پیشنهاد صددرصد میکنم وقت خوب میذارن وخوب گوش میدن وتشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷خواهرم دیابت دارند و هنوز در حال درمان هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۳خوب،عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷بسیار حاذق و با دقت
۱۴۰۰/۰۵/۱۹یکبار ویزیت شدم، خیلی خوب و باحوصله همه چیز رو بررسی کردن.
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خانم دکتر در کار خودشان بسیار کار بلد و متخصص هستن ولی از لحاظ نوبت دهی و نوبت دادن پرسنل انجا بسیارضعیف هستند
۱۴۰۱/۰۳/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بسیار با دقت و با حوصله، اخلاق و رفتار حرفه ای و دلسوزانه. پزشک مسئول و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۱آزمایش دادند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹تحت درمان هستم تشخیص ایشان خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۵تحت در مان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۱۹دکترخوبی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۵ییوست داشتم که قرص خارجی داد و علت باکتری بود بخاطر چیبس و پفک
۱۴۰۱/۱۲/۰۶عالی پیگ
۱۴۰۱/۰۸/۱۷فعلن درمان ادامه داره
۱۴۰۰/۰۷/۲۵مثبت بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی هستن خانم دکتر یه دونه هستن
۱۴۰۲/۰۱/۲۸عالی و بسیار با دانش
۱۴۰۰/۰۵/۱۳تحت نظر می باشم
۱۴۰۱/۱۰/۰۵تحت نظرم
۱۴۰۱/۰۷/۰۶مشکل کرونا که با لطف ایشان بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوش اخلاق خیلی خوبی من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۱کم کاری تیروئید دارم ودوسال هست پیش ایشون میام بیماریم تحت کنترل هستش
۱۴۰۱/۰۴/۱۱تشخیص های مختلف ودرمان به موقع وپیگیری دقیق وپزشک بااخلاق ومتعهد
۱۴۰۱/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۲۹دردهای شکمی سردرد شدید
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۲۶برای مشکل گوارش مراجعه کردم، و درمان شدم . برخورد خوب و حرفه ای داشتند
۱۴۰۴/۱۰/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۵/۰۴/۰۶دکتر بسی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۲/۱۹من تزه میخام برم پیشش ویزت
۱۴۰۰/۰۶/۱۲در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۲مامانم رو برای درمان دیابت بردم پیش اشون و خیلی خوب نتیجه داد. دکتر بسیار خوش اخلاق و دقیقی هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۱سلام خانم دکتر بسیار صبور با اخلاق و دقیق هستند وهمینطوری دارو تجویز نمیکنند در علت یابی وتشخیص خیلی دقیق هستند ،خدا طول عمر با عزت بهشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر باتجربه
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بسیار با حوصله و دقت معاینه کردند مهربان و دلسوز بودند .
۱۴۰۱/۰۳/۱۹فوق العادست دکتر درجه یک
۱۴۰۵/۰۲/۰۷هنوز در مرحله درمان هستم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۴