نام: وجدان دقه متولد سال: ۱۳۴۵ بغداد، عراق متاهل و دارای ۳ فرزند پسر هستم تحصیلات: فارغ التحصیل رشته پزشکی از ـ علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سال ۱۳۷۰ از سال ۱۳۸۰ دوره های ـ پوست و مو و لیزر و استتیک را شروع کردم سابقه حرفه ای: مدیر درمانگاه شماره ۱ مرکز بهداشت اهواز از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۴ پزشک معتمد شرکت ملی حفاری اهواز - ایران از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۸ مدیریت بخش پوست و مو بیمارستان صدیقه زهرا (ع) دولت آباد تهران ایران از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۶ شروع کار مطب شخصی در سعادت آباد و دولت آباد تهران از سال ۱۳۸۱ تاسیس درمانگاه ـ پوست و مو و لیزر وجدان در سال ۱۳۹۹ عضو انجمن لیزر ایران از سال ۱۳۸۲ عضو انجمن جراحان ایران از سال ۱۳۸۴ مدرس بیماری های مقاربتی ـ آزاد اسلامی واحد شمال تهران از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۹۲ کارشناس مشاور بیماری های پوست و مو و لیزر شبکه العالم و رادیو برون مرزی عربی تهران از سال ۱۳۸۵ کارشناس مشاور بیماری های پوست و مو و لیزر شبکه الکوثر و الثقلین از سال ۱۳۹۸
برای پوست
۱۴۰۳/۱۲/۱۹ریزش مو
۱۴۰۲/۱۱/۰۳پسرم اگزماداشت خداروشکردرمان شددکترخوب وخوش برخوردی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰دکترفوق العاده خوب وقهاری هستن.مهارت بالائی درتشخیص بیماریهای پوستی دارند.
۱۴۰۱/۰۵/۱۳کهیر حاد میزدم تنها دکتری بود که تونست درمانم کنه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عالی کارش عالیه
۱۴۰۱/۱۲/۰۱برای چروک دور چشم وجوانسازی صورت رفتم عالی جواب گرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵مشکل پوستی داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر مهربان وعالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱واقعا طبابت ایشون عالی هست
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتری عالی و صبور هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۳من جوشهای زیر پوستی داشتم تحت نظر دکتر نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عالی هستند ایشون
۱۴۰۲/۰۴/۰۳لک پوستی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰دکتر بسیار عالی و مودب
۱۴۰۱/۰۶/۱۰مشکل پوست
۱۴۰۱/۰۵/۲۳برای ریزش مو
۱۴۰۴/۰۳/۰۴زونا داشتم با یک ویزیت خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴یکی از دلسوزترین و نابترین پزشکان هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸پسرم اگزما داشت عالی درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۴تحت درمان برای جوش
۱۴۰۰/۱۱/۱۶از لحاظ مو
۱۴۰۲/۰۲/۰۶بسیار دکتر با انصاف و کار بلدی است
۱۴۰۱/۱۰/۱۸برای پوست
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیار صبور با اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳سالها قبل برای مراقبت پوست پیش ایشون میرفتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴برداشت خال صورت
۱۴۰۲/۰۲/۲۷پوست ومو
۱۴۰۰/۱۲/۰۴هنوز دوران درمان را طی میکنم حدود ۴ ماه دارم میرم و حدود ۴۰درصد پوستم بهتر شده.
۱۴۰۱/۰۴/۰۲هنوز درمان کامل نشده وتحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۹/۲۰دکتر خوش برخورد و مسلطی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۳۰مشکل ریزش مو نتیجه چندانی نگرفتم البته کم کاری از طرف من بوده
۱۴۰۳/۰۸/۲۸بسیااااااار عالی واقعا عالی بودن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۷مادرم زوناداشت ودرمانش کردند
۱۴۰۱/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۷