این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اتوبان چمران جنوب-خیابان جلال آل احمد غرب -رو به روی بانک کشاورزی دوم-قبل از پل هوایی -سمت راست- ساختمان آجر ۳ سانتی - پلاک ۱۳۵ طبقه دوم - واحد ۴
بسیار دکتر عالی خوش برخورد و دلسوزی هستن پیشنهاد میکنم الان سه ماه از عمل ریه بنده میگذره و خوشبختانه هیچ مشگلی ندارم
۱۴۰۲/۰۸/۲۲تیروئید کم کار جراحی کردم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸ایشان ریه پدرم را جراحی کردند که سرطان دارند.باتوجه به سن بالا و مشکل قلبی و بالا بودن ریسک جراحی عمل بسیار خوب انجام شد. واقعا دلسوز ، با دقت و کار بلد هستند.
۱۳۹۸/۰۶/۰۷دکتر بسیار
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۱عالی بی نظیر خداسلامتی بهشون بده همیشه
۱۴۰۰/۰۴/۱۷در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰عمل قفسه سینه سال 1374و نتیجه بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۴مشکل سرفه و تنفس داشتم که پس از مراجعه به دکتر مرزبان و پس انجام ازمایش ها داروهای مناسب توسز ایشان تجویز شد که مشکلات سرفه و تنفس به طور کامل برطرف شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۵یه عمل سرپایی داشتم که عالی انجام داد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مشکل در دست
۱۴۰۳/۰۷/۱۰مشکل ریه
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سنگ کیسه صفرا و درحال درمان هستم
۱۳۹۸/۰۸/۰۸پزشک بسیار با اخلاق و با دانش و صبور عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۶/۱۱من بیماری برونشکتازی COPD و همچنین درگیری بالای ریوی بر اثر کرونا داشتم که هر دو رو درمان کردن.بسیار پزشک حاذق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰چند تا از همکارا رفتن پیشش کارش زیاد تعریف میکنن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸باورشون دارم
۱۳۹۹/۰۹/۲۳عااااااااااالی
۱۳۹۷/۰۷/۱۱عمل زیبایی بینی داشتم راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۰۷ریه وخوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۲ویزیت اولیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۹فوقالعادست.
۱۳۹۹/۰۲/۳۱سلام همسرم کیست داخلش ریه داشت اگر آقای دکتر ب دادش نمیرسید و عملش نمیکرد الان نبود معجزه کرد خداوند ب دستهای توانگرش نیرو و انرژی بیشتری دهد ب خداوندی خدا که این چنین انسانهای شریفی زیادش هم کم است .هم از نظر اخلاق هم درستکاری نمونه هستن...عراقی
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی یکی از بهترینها
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر بیسار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳فوق العاده است
۱۴۰۲/۱۱/۱۹عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکتر خوب و ماهری هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۱۲برونشیت ریوی. جراحی ریه
۱۳۹۸/۰۹/۲۷دستش شفاست
۱۴۰۰/۰۴/۰۶سال 63 جراحی و برداشتن ریه چپ ام شد و کارش عالی بود و باز می خواهم بابت پزشکی و کاری
۱۴۰۰/۱۱/۰۹مشکل ر
۱۴۰۲/۰۹/۰۱دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خیلی معمولی بود توواحد یک اتاق برای این بود مریض هم فقط باما ۲نفربودیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عمل ریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹تنگی نفس که بسیار عالی نتیجه داد
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عفونت شدید ریه و عمل موفق توسط ایشان
۱۴۰۲/۱۲/۱۴توده پستان داشتم عملمون کردم و راضی هستم
۱۳۹۷/۰۸/۱۴تحت نظر
۱۳۹۸/۰۸/۱۳بسیارکمکمی کند
۱۳۹۹/۰۳/۲۹