دختری یک ساله ونیم دارم که با توجه به تشخیص جناب دکتر گفته بیش فعال است و برای کنترل بیش فعالی یک قرص رو واسش نسخه کرده که خدا رو شکر نسبت به قبل بهتر شده
۱۳۹۹/۰۱/۲۵
خدا را شکر خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
عالی بود..بازم میخوام ادامه بدم
۱۳۹۷/۰۲/۲۹
ناراحتی افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
من حملات پانیک داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
برای موضوع ادامه تحصیل مراجعه داشتم به درستی راهنماییم کردند
۱۳۹۸/۰۱/۲۸
افسردگی داشتم در روند بهبودی خیلی تاثیرداشت
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
ناراحتی
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
زیاد قرص میده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
مشکل بی خوابی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
ادامه ندادم
۱۳۹۸/۱۲/۰۲
دکتر بسیار عالی هست
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
مشکل افسردگی حاد
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۹
دکتر کارش 20
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
دچار افسردگی بودم بسیار تاثیر داشت
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
دقیق یادم نیست خیلی سال پیش بوده ولی کارش درسته
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
عصبی است جدیدیخیلی عثی مشه زیرنظرش بودادامه نداد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
دخترداییم بیمارشون بودراضی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
افسردگی وکاملا خوب شدم
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
پیش فعالی فرزندم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
درحال بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
مشکل اسکیزوفرنی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
راضی بودم
۱۳۹۷/۰۴/۳۰
عالیه واقعا رازی بودم
خوب ک شدم دکتر نرفتم بعد 10 سال باز مریض شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بیماری پانیک و کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
مشکل اعتیاد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بسیار عالی و با حوصله
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
دکتر بسیار عالی و خوش رو
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
جواب داد دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
کمک خوبی به بیماران میکند
۱۳۹۹/۱۰/۱۸
واقعا کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی دکتر کار درستی است
۱۳۹۷/۰۶/۰۷
خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
پزشک بسیار باهوشی هستن خیلی سریع راهنمایی لازم رو می کنن
۱۳۹۷/۰۳/۰۳
بسیار عالی دکتر خوش اخلاق و حرفه ای با اطلاعات و تجربه بالا
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ممراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
دکتر پاک روان ..دکتر مادرم وخاله هام هست دکتر خوبی هست
۱۳۹۷/۰۶/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
هنوزپیگیرم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
دکتر خیلی خوبی هستند و من از ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
من از عمل کرد ایشان راضی هستم و پاسخگوی نیاز ما به یک درمانگر بوده است
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
برای مشاوره
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
مشاوره پیش ازازدواج
۱۳۹۹/۰۵/۱۰
کمک به از بین بردن باورها و عادات اشتباه
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
حملات پانیک داشتم کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۵
فامیلمون تحت نظرش بود خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۷
بسیار خوبند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
تیک عصبی داشتم
۱۳۹۸/۰۵/۰۷
کارش خوبه
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
من مشکل استرس حاد داشتم که به لطف ایشون کنترل شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۲
عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۰
ناراحتی روحی داشتم و خدا را شکر الان بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
مشکل استرس بیش از حد خداروشکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
میگرن. ادامه ندادم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
بسیار دکتر خوب و عالی و فوق العاده در تشخیص درد
۱۳۹۷/۰۲/۲۵
مشکل شدید روحی و به نتیجه مطلوب رسیدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عاااالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
افسردگی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
عالیی با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
هنوز دوره درمان تمام نشده
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
بهترین دکتری بود که نتیجه گرفتم پیشش انشاالله خدا حفظش کنه داغ اولادش نبینه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
خوپپپپ
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
دکتر خوبیه اگر بتونه مشکل منو حل کنه
۱۳۹۷/۰۶/۰۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
مشکل اعصاب و کارشون بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مشکل اعصاب داشتم و خدا را شکر الان بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خیلی خوب عال
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
مشکل عصبی داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
افسردگی داشتم چن سال پیش ،عالی شدم زیر نظرشون بودم
۱۳۹۷/۰۷/۲۲
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
مادرم بیماری الزایمر دارن و زیر نظر ایشون هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خیلی با حوصله و خوب به مشکل بیمار گوش می دهد و بهترین راه حل را پیشنهاد می دهد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
واقعاخیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
ناراحتی عصبی داشتم درحال حاضر بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
افسردگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
سلام .من دچار حملات پانیک بودم والان بهترم
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
خیلی خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکتر خیلی خوبی هست و واقعا به درمان قطعی بیماران کمک میکند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
عالی، مسلط و حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
مشکل اعصاب دارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
یکی از بهترین دکترهای ایران
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
فوق العاده است
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
ناراحتی اعصاب و از خواب پریدگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
مشکل اعصاب داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بسیاربسیاردکترخوب وباتجربه ا هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بسیار بس
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
افسردگی ،نتیجه خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
بله .عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
عالی هستش
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
میگرن پریودی داشتم و درمان دکتر جواب داد
۱۳۹۹/۰۲/۱۱
وسواس فکری
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
بله ...مشکل روحی داشتم عالی بود ....
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۶/۲۰
عالی، سنگ صبور خوشرو ی بیماراش
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خداخیرش بده دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
خیلی خوب بود.
۱۳۹۸/۰۷/۰۱
مشکل اعصاب خیلی خوب بوده وامیدبه ادم میده
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
من میگرن عصبی داشتم وزیرنظرایشان هستم هم اکنون
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
افسرده بودم وخوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
بهترین دکتر اعصاب روانه. سه ساله زیر نظرشم اگه دکتر پاکروان نبود تا حالا خودکشی میکردم واقعا ازش ممنونم الهی شکر
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
یک مشکل حاد که هیچ وقت احساس نمیکردم خوب بشم و میگفتم تا یک سال اینده زنده نمیمونم ولی به لطف دکتر عزیز انشالله که همیشه سلامت وتندرست وسایش بالای سر ما باشه
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
عالللیییییییییی بیستتتتت
۱۳۹۹/۰۷/۲۵
بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
مشاوره
۱۳۹۹/۰۱/۳۰
بهترین
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
بله خوب است
۱۳۹۸/۰۶/۰۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
ایشون بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
سلام خوبی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
بسیاربسیار بااخلاق.ودرتجویزدارو بسیار محتاط والبته داروهاشون بسیار کارساز
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
مشکل اعصاب و روان
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۰۴
خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
داداشم مشکل اعصاب داشت و خیلی اذیت میکرد الحمدلله خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
بسیار بسیار پزشک دلسوز و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
ایشان بسار انسان نوع دوستی هست و کارشون رو تایید میکنم
چند ساله بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
شیزوفرنی داشتم بهبود. یافتم
۱۳۹۸/۰۱/۲۷
خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
هفت سال پیش افسردگی شدید داشتم ولی الان عالیم خوب شدم و فقط یدونه قرص سیتالوراپرام20 سبحان میخورم اونم به لطف دکتر پاکروان که خودم لقب پیامبرو بهشون دادم
مشکل اعصاب روان افسردگی .ازحالت افسردگی شدید به حالت عادی
۱۳۹۹/۰۴/۲۴بله خیلی دکتر خوبیست
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر خوبی ..
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خوب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خیلی خوب میگرن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار اثر گذه
۱۳۹۹/۰۸/۰۱عالی بوده
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲جویدن ناخن
۱۳۹۷/۱۰/۰۸مفید بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲یکی از بستگان مشکل داشت که بعد از مراجعه خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۶به محمد را
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بیماری اعصاب حالامیخواداولین بارنوبت بگیرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۲۰درمورد پسرم بود که تمرکز نداشت تو درسا بهتر شده
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خوب بود
۱۳۹۷/۰۸/۲۳شوهرم زیرنظرش بدخیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۷/۰۲مشکل روحی و بهتر شدم
۱۳۹۷/۰۵/۲۵13 سال پیش برای پسرم مشاوره شدم برای نحوه رفتار و تربیت فرزند
۱۴۰۰/۱۲/۰۶عالیییییییی
۱۳۹۹/۰۷/۱۵بیماری پانیک خیلی بهتر شدم خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۱/۳۰برای تشخیص مشکل ذهنی پسرم مراجعه کردم و فقط ایشون تونست هم تشخیص بدهند و هم راهکار درست ..ممنونم آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خیلی خول
۱۴۰۰/۱۲/۰۱سلام دکترخوبی است تازه بایدبرم پیشش تعریفشوشنیدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰اعصاب الان حال خوبی دارم
۱۳۹۸/۰۶/۳۰خیلی کمک میکنه
۱۳۹۹/۰۶/۲۱عالی حرف نداره.
۱۴۰۰/۰۳/۰۹خوب شدم
۱۳۹۸/۱۱/۱۲واسه بچم رفتم 2 سالشه هنوز زیاد نمیتونه حرف بزنه یه جلسه رفتم عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۲فوق العادس
۱۳۹۷/۰۹/۲۷دکتری حاذق متعهد است
۱۴۰۰/۰۴/۲۵بیماری عصبی،نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۸/۰۷/۱۱مشکل عصبی داشتم و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶دکتر عزیز و دوسداشتنی حرف ندارن
۱۳۹۹/۰۶/۲۶برای درمان پدرم مراجعه کردیم و نتیجه مثبت بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۷نظری ندا م
۱۳۹۹/۰۷/۲۳عالی بود،خیلی خوب به حرفا گوش میکردن و ارامش میدادن
۱۳۹۹/۰۷/۲۲مراجعه کردم خ ب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۹کنترل ااسترس
۱۳۹۹/۰۹/۱۲استرس بیش از حد وبی دلیل توهمات بهتر شدم خداروشکر خیلی نتیجه گرفتم ممنونم از لطفشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بله کمک میکند نظرم عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰مشاوره و درمان نتیجه خوبی حاصل کرده ام
۱۴۰۰/۰۷/۲۲افسردگی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵مشکل اعصاب بدنبود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بااحلاق
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱سلام اضطراب شدید پانیک دکتری کاربلد هست فقط باید بهش اطمینان کرد معجزه میکنه
۱۳۹۹/۰۳/۱۵با سلام خدمت دوستان.من 1جلسه رفتم پیششون خیلی بهتر شدم قراره 1جلسه دیگه برم میششون امیدوارم دیگه حلم کامل خوب بشه.
۱۴۰۰/۱۲/۱۶پیش فعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ضعف حافظه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مادر شوهرم زیر نظر ایشان هست
۱۳۹۸/۱۲/۰۷بنظرمن روش کارایشا عالی است
۱۳۹۷/۱۱/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار پزشک معتبر و خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۷اعصاب وروان ونتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۴/۲۷واقعا دکتر فوق العاده هستش
۱۴۰۰/۰۲/۲۳دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۸/۰۶افسرده بودم ودرمانم کرد.
۱۳۹۹/۰۹/۲۴عالیییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوب است
۱۳۹۷/۰۸/۲۳دختری یک ساله ونیم دارم که با توجه به تشخیص جناب دکتر گفته بیش فعال است و برای کنترل بیش فعالی یک قرص رو واسش نسخه کرده که خدا رو شکر نسبت به قبل بهتر شده
۱۳۹۹/۰۱/۲۵خدا را شکر خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالی بود..بازم میخوام ادامه بدم
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ناراحتی افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹من حملات پانیک داشتم کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱برای موضوع ادامه تحصیل مراجعه داشتم به درستی راهنماییم کردند
۱۳۹۸/۰۱/۲۸افسردگی داشتم در روند بهبودی خیلی تاثیرداشت
۱۴۰۰/۱۲/۱۶ناراحتی
۱۳۹۹/۰۷/۱۵زیاد قرص میده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۸خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷مشکل بی خوابی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹ادامه ندادم
۱۳۹۸/۱۲/۰۲دکتر بسیار عالی هست
۱۴۰۰/۱۰/۰۱مشکل افسردگی حاد
۱۳۹۹/۱۱/۲۴خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۹دکتر کارش 20
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دچار افسردگی بودم بسیار تاثیر داشت
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دقیق یادم نیست خیلی سال پیش بوده ولی کارش درسته
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عصبی است جدیدیخیلی عثی مشه زیرنظرش بودادامه نداد
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دخترداییم بیمارشون بودراضی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۲بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۰۷/۰۶افسردگی وکاملا خوب شدم
۱۳۹۸/۰۲/۲۱پیش فعالی فرزندم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱درحال بهبود هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷مشکل اسکیزوفرنی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰راضی بودم
۱۳۹۷/۰۴/۳۰عالیه واقعا رازی بودم خوب ک شدم دکتر نرفتم بعد 10 سال باز مریض شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۵مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بیماری پانیک و کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۰۹/۳۰مشکل اعتیاد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار عالی و با حوصله
۱۳۹۹/۱۱/۱۳دکتر بسیار عالی و خوش رو
۱۴۰۰/۱۱/۱۹جواب داد دکتر خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خوب بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۶کمک خوبی به بیماران میکند
۱۳۹۹/۱۰/۱۸واقعا کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی دکتر کار درستی است
۱۳۹۷/۰۶/۰۷خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۰پزشک بسیار باهوشی هستن خیلی سریع راهنمایی لازم رو می کنن
۱۳۹۷/۰۳/۰۳بسیار عالی دکتر خوش اخلاق و حرفه ای با اطلاعات و تجربه بالا
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ممراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۳دکتر پاک روان ..دکتر مادرم وخاله هام هست دکتر خوبی هست
۱۳۹۷/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸هنوزپیگیرم
۱۴۰۰/۰۲/۰۶دکتر خیلی خوبی هستند و من از ایشان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸من از عمل کرد ایشان راضی هستم و پاسخگوی نیاز ما به یک درمانگر بوده است
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸برای مشاوره
۱۴۰۰/۱۲/۱۶مشاوره پیش ازازدواج
۱۳۹۹/۰۵/۱۰کمک به از بین بردن باورها و عادات اشتباه
۱۳۹۹/۰۲/۲۱حملات پانیک داشتم کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۵فامیلمون تحت نظرش بود خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۷بسیار خوبند
۱۳۹۹/۱۱/۱۴تیک عصبی داشتم
۱۳۹۸/۰۵/۰۷کارش خوبه
۱۳۹۹/۰۳/۰۶من مشکل استرس حاد داشتم که به لطف ایشون کنترل شد
۱۳۹۹/۰۸/۲۲عالی بود
۱۳۹۸/۱۲/۱۰ناراحتی روحی داشتم و خدا را شکر الان بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳مشکل استرس بیش از حد خداروشکر خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳میگرن. ادامه ندادم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱بسیار دکتر خوب و عالی و فوق العاده در تشخیص درد
۱۳۹۷/۰۲/۲۵مشکل شدید روحی و به نتیجه مطلوب رسیدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عاااالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۷افسردگی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عالیی با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۷هنوز دوره درمان تمام نشده
۱۳۹۹/۰۳/۱۸بهترین دکتری بود که نتیجه گرفتم پیشش انشاالله خدا حفظش کنه داغ اولادش نبینه
۱۴۰۰/۰۵/۱۸خوپپپپ
۱۳۹۹/۱۱/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۲دکتر خوبیه اگر بتونه مشکل منو حل کنه
۱۳۹۷/۰۶/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۸مشکل اعصاب و کارشون بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴مشکل اعصاب داشتم و خدا را شکر الان بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خیلی خوب عال
۱۴۰۰/۰۹/۳۰مشکل عصبی داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱افسردگی داشتم چن سال پیش ،عالی شدم زیر نظرشون بودم
۱۳۹۷/۰۷/۲۲خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵مادرم بیماری الزایمر دارن و زیر نظر ایشون هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی با حوصله و خوب به مشکل بیمار گوش می دهد و بهترین راه حل را پیشنهاد می دهد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۳۰واقعاخیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ناراحتی عصبی داشتم درحال حاضر بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۲۰افسردگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷سلام .من دچار حملات پانیک بودم والان بهترم
۱۳۹۷/۱۲/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خیلی خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتر خیلی خوبی هست و واقعا به درمان قطعی بیماران کمک میکند
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عالی، مسلط و حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل اعصاب دارم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴دکتر خوبی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱یکی از بهترین دکترهای ایران
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰فوق العاده است
۱۳۹۹/۱۰/۰۱ناراحتی اعصاب و از خواب پریدگی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مشکل اعصاب داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۰واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳بیماری اعصاب
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیاربسیاردکترخوب وباتجربه ا هستن
۱۳۹۹/۰۵/۱۵بسیار بس
۱۴۰۰/۰۸/۳۰افسردگی ،نتیجه خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۰بله .عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالی هستش
۱۴۰۰/۱۰/۱۴میگرن پریودی داشتم و درمان دکتر جواب داد
۱۳۹۹/۰۲/۱۱وسواس فکری
۱۴۰۰/۰۷/۲۸بله ...مشکل روحی داشتم عالی بود ....
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۶/۲۰عالی، سنگ صبور خوشرو ی بیماراش
۱۴۰۰/۰۵/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خداخیرش بده دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱خیلی خوب بود.
۱۳۹۸/۰۷/۰۱مشکل اعصاب خیلی خوب بوده وامیدبه ادم میده
۱۴۰۰/۱۱/۰۲من میگرن عصبی داشتم وزیرنظرایشان هستم هم اکنون
۱۴۰۰/۱۱/۰۹افسرده بودم وخوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بهترین دکتر اعصاب روانه. سه ساله زیر نظرشم اگه دکتر پاکروان نبود تا حالا خودکشی میکردم واقعا ازش ممنونم الهی شکر
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸یک مشکل حاد که هیچ وقت احساس نمیکردم خوب بشم و میگفتم تا یک سال اینده زنده نمیمونم ولی به لطف دکتر عزیز انشالله که همیشه سلامت وتندرست وسایش بالای سر ما باشه
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عالللیییییییییی بیستتتتت
۱۳۹۹/۰۷/۲۵بسیار دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۶مشاوره
۱۳۹۹/۰۱/۳۰بهترین
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بله خوب است
۱۳۹۸/۰۶/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ایشون بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴سلام خوبی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴بسیاربسیار بااخلاق.ودرتجویزدارو بسیار محتاط والبته داروهاشون بسیار کارساز
۱۴۰۰/۰۸/۱۷مشکل اعصاب و روان
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۰۴خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲داداشم مشکل اعصاب داشت و خیلی اذیت میکرد الحمدلله خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۸بسیار بسیار پزشک دلسوز و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ایشان بسار انسان نوع دوستی هست و کارشون رو تایید میکنم چند ساله بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵شیزوفرنی داشتم بهبود. یافتم
۱۳۹۸/۰۱/۲۷خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۴هفت سال پیش افسردگی شدید داشتم ولی الان عالیم خوب شدم و فقط یدونه قرص سیتالوراپرام20 سبحان میخورم اونم به لطف دکتر پاکروان که خودم لقب پیامبرو بهشون دادم
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ناراحتی اعصاب دارم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷میگرن داشتم بهتر شدم
۱۳۹۸/۱۱/۱۹واقعا دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶