۷۹ نفر
دکتر زهرا ترکاشوند

دکتر زهرا ترکاشوند

جراح - دندانپزشک

دکترا شماره نظام: ۱۹۶۷۸۵
دوشنبه۱۸ خرداد
فردا
چهارشنبه۲۰ خرداد
۳ روز دیگر
پنج شنبه۲۱ خرداد
۴ روز دیگر
دوشنبه۲۵ خرداد
۸ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
پنج شنبه۲۸ خرداد
دوشنبه۰۱ تیر
۶۱ نفر

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

برای روکش و ترمیم مراجعه کردم بسیار عالی بود همه چیز پیشنهاد میکنم حتما به ایشون مراجعه کنید

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

بسیار صبور و دقیق و خوش اخلاق بودند کارشون عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

عصب کشی و روکش

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

دکتر بسیار متخصص و با حوصله و راهنمای خوبی بودند.

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

رسیدگی بسیار عالی و قیمت مناسب

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

تشخیص خوب و منصفانه داشتند، و طرح درمان خوبی دادند

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

برای جرمگیری پیششون رفتم وخیلی عالی واخلاق مدار بودن وباصبر وحوصله کارشون وبخوبی انجام دادن

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

سلام عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

عصبکشی دندان چهارکاناله عمیق با اینکه کار تخصصی محسوب میشد با حوصله و دقت توسط ایشون به بهترین نحو انجام گرفت.

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بسیار عالی کار کردند. اخلاق درجه یک و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

علی بود

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

از برخودشون راضی بودم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

پزشک بسیار متعهدی هستند توصیه میکنم

۱۴۰۳/۰۲/۱۴

عالی عصب کشی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

جرم گیری و ترمیم داشتم خیلی راضی بودم خیلی واضح و کامل مراحل و طرح درمان را توضیح دادن ممنونم ازشون

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

عالی بود کارشون خیلی خوب بود ومن خیلی راضی بودم

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

برای عصب کشی و ترمیم دندان مراجعه کردم. خانم دکتر با دقت و حوصله و زمان کافی عصب کشی دندونم رو به خوبی و بدون درد انجام دادند. ازشون راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

برای ترمیم و روکش و سایر موارد درمانی به ایشون م راجعه کردم دکتر بسیار توانایی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

مراجعه داشتم، طرح درمان مناسبی ارایه دادند

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

جهت عصب کشی و پر کردن خدمتشون رسیدیم، کارشون خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

عالی. از هر نظر عالی بودن. تشخیص بسیار دقیق و کار بسیار حرفه ای.

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

برای پر کردن مراجعه کردم، واقعا حرفه ای و عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

برای عصب کشی مراجعه کرده بودم و خیلی راضیم. یکی از نکات مثبتشون این هست که حواسشون کاملا به بیمار هست و به حرف بیمار اهمیت میدن

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

ایشان کارشون خیلی خوبه من از کارشون بسیار راضی ام حتما به ایشون مراجعه کنید

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

بسیار راضی بودم کاربلد، باسواد، با حوصله

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

خانم دکتر عالی هستن بسیار با حوصله توضیح میدن

۱۴۰۵/۰۱/۲۸

ترمیم و کامپوزیت انجام دادم راضی هستم بسیار در کنار اینکه دکتر حاذقی هستند بسیار با حوصله و خوش اخلاق و مهربان هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

دکتر بسیار حاذق هستند و با حوصله و ظرافت خاص عصبی کشی و پر کردن،کادرشون بسیار خوش انرژی و خوش برخورد هستن و هزینشون هم منصفانه بود

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

اولین بار بود برای ترمیم و کامپوزیت یکی از دندونام رفتم پیش خانم دکتر هم رنگ کامپوزیت عاااااالی گذاشتن هم خیلیییییی دقت بالایی دارن واقعااا پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

من اولین بار بود که آمدم و راضی بودم ویزیت شدم و تشخیص اولیه داده شد از برخورد ایشان خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

بسیار عالی و کار بلد هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

پزشک حرفه ای دلسوز و متعهد

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

اولین بار بود رفتم و درد نداشتم

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

من برای ترمیم هایم مراجعه کردم نتیجه عالی شده به شدت راضی هستم رفتار کادرشون بسیار محترمانه بود محیط تمیز و ارام

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

عصب کشی دندان بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

برای عصب کشی و ترمیم مراجعه کردم واقعا بینظیر بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

دکتر بسیار خوبی هستند ، عصب کشی دندان داشتم که به صورت بسیار حرفه ای انجام دادند ، سیستم وقت دهی سریع و منظمی دارند

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

برای عصبکشی مراجعه کردم و تجربهی خوبی داشتم. دکتر و پرسنل بسیار صبور و خوشبرخورد بودند و کارم رو با کمترین درد ممکن انجام دادند. محیط مطب هم تمیز و آرامشبخش بود. از نتیجه کاملا راضیام و حتما پیشنهادشون میکنم.

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

بهترین هستید متشکرم

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

عالی در کارشون با حوصله محیط بسیار تمیز و مرتب

۱۴۰۵/۰۳/۱۵

واقعا خانم دکتر با سواد. و کار بلدی هستن.عصب کشی و ترمیم و روکش انجام دادم و فوق العاده راضی هستم.پیشنهاد میکنم حتما جهت درمان مراجعه کنید

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

دندان عقلم را ایشون کشیدن بسیار با اخلاق و عالی بود کارشون و ذره ای درد احساس نکردم ممنون از خانم دکتر مهربون

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

بسیار عالی باحوصله وخلاق .دندونم از صفر تبدیل به صد شد شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

پیش ایشون چندتا ترمیم و روکش و جرمگیری کردم حقیقتا بسیار حرفه ای کارشون رو انجام دادن و بسیار راضی بودم بسیار خوش اخلاق و صبور بودن.

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

بسیار بسیار با حوصله و دقیق کار میکنند خیلی عالی بود️

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۹
اطلاعات تکمیلی
جراح دندان پزشک
سابقه درخشان دندان پزشکی در درمان های ترمیمی، درمان ریشه، کشیدن، اطفال و روکش
سابقه فعالیت داوطلبانه در مناطق محروم
سابقه فعالیت در مراکز درمانی تهران و شهرستان ها
عضو جامعه دندان پزشکی ایران I.D.A
مطب ۱
تهرانخیابان دادمان، نبش خیابان فخارمقدم، پلاک ۱۶ طبقه چهارم واحد ۸
مرکز ـ دندان پزشکی توسکام ارائه کننده خدمات حرفه ای دندان پزشکی زیبایی، ایمپلنت، اطفال، اندو، ترمیم، پروتز‌های ثابت و متحرک و ... هر روز هفته به جز جمعه‌ها از ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر تا ۹ شب
    نقشه مطب
    درمانگاه خیریه امام صادق(ع)
    تهراناتوبان نواب، خیابان هلال احمر، خیابان شهید قدمی، کوچه شهید صالحی
    دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴
      نقشه مطب

      لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

      مطب ۱
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران خیابان دادمان، نبش خیابان فخارمقدم، پلاک ۱۶ طبقه چهارم واحد ۸

      درمانگاه خیریه امام صادق(ع)
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران اتوبان نواب، خیابان هلال احمر، خیابان شهید قدمی، کوچه شهید صالحی

      کسانی که دکتر زهرا ترکاشوند را پیشنهاد میکنند:
      سرکار خانم دکتر مریم همامی دندان پزشکی سرکار خانم دکتر مریم همامی
      سرکار خانم دکتر فائزه قزاقی موجانی دندان پزشکی سرکار خانم دکتر فائزه قزاقی موجانی
      اینستاگرام دکتر زهرا ترکاشوند

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب ۱

      خیابان دادمان، نبش خیابان فخارمقدم، پلاک ۱۶ طبقه چهارم واحد ۸

      درمانگاه خیریه امام صادق(ع)

      اتوبان نواب، خیابان هلال احمر، خیابان شهید قدمی، کوچه شهید صالحی

      مطب ۱

      خیابان دادمان، نبش خیابان فخارمقدم، پلاک ۱۶ طبقه چهارم واحد ۸

      درمانگاه خیریه امام صادق(ع)

      اتوبان نواب، خیابان هلال احمر، خیابان شهید قدمی، کوچه شهید صالحی