برای اقدام به بارداری پیش ایشون رفتم الحمدالله الان 6ماهه بار دارم خیلی مهربون و با حوصله ان خدا عاقبت بخیرشون کنه ان شاالله
بله به دیگران کمک کرده باردار بودم و توسط ایشان ویزیت میشدم
مثل یک مادر مراقب سلامتی خانم ها هستن.. نگران و دلسوزن
معاینات روتین سالانه
عالی هستن
عالی بود واقعا با تجربه هستند قبل از آزمایش متوجه مشکل من شدند
متثتبست
سلام مامای همراه میخواستم
خیلی با تجربه هستن و تشخیصشون عالیه
در حال درمانم
قبل از بارداری مراجعه داشتم.خانم بسیارخوب وخوش اخلاق و کار درستی ان
عالی بودن
مشکلی نداشتم ولی ازدوستانم تعریفشان راشنیدم
خوب بود
باردار بودم رفتم پیششون برخوردشون عالیه و وقت کافی میذارن
مشکلات مامائی
دوران بارداری میرفتم و بسیار راضی بودم
بسیار مهربان و صبو
برای وقت زایمان رفتم و نتیجه عالی بود
یادم نیست
سلام من کیس داشتم درمان شد
پیش ازبارداری
آی یو دی گذاشتم پیششون عالی بود جنسش
بارداری
عاااااااالی هستن برای کیست رفتم با مصرف قرصهایی ک تجویز کردن رفع شد
عفونت بعد از زایمان وبا تشخیص ایشون ظرف مدت یک هفته کاملا خوب شدم ایشون عالی هستند خدا خیرشون بده
بسیارعالی
دریافت گواهی پزشکی
عفونت زنانگی
سلام بنده نزدیک به ده سال هست که ایشون رو میشناسم واقعا کارش حرف نداره انشالله همیشه سلامت باشن که سلامتی رو به ما هدیه میده
خیلی خوبی هستن
عالی ،اخلاق درجه یک ،ویزیتشون عالی بود
من 6 فرزند دارم ومراجعه همه ی فرزندانم توسط همین بانو ارجمند صورت گرفته وخیلی راضی هستم
سلام خیلی خوب مهربان مشکلم عفونت .
سلام. بارداری و زایمان اول زیر نظر ایشون بودم و کاملا از اون دوره راضی هستم. امیدوترم موفق و سلامت باشن
خوبه الحمد الله
بله برای بارداری بود که زودی به نتیجه مطلوب رسیدم خیلی از ایشان راضی بودم وازاشون ممنون به خاطر کارشون
از دیگران تعریفشان را شنیدم
زایمان خوب
خیلی مهربون و فوقالعاده با تحربه
عفونت زنان که بسیار عالی بود دار هاشون وکامل درمان شدم
بعد از زایمانم عفونت گرفته بودم رقع کردن
مراقبتهای بارداری عالی
خانم بسیار دلسوز و باتجربه ای هستن
خیلی عالی هستن
زخم دهانه رحم مزمن داشتم تشخیص عالی بود
مراقبت های بارداری پیش میرفتم خیلی محترمی هستن
خیلی خوب چند سال کیست داشتم بچه دار نمی شدم به لطف خدا ودرمان خانم دکتور خوب شدم شدپ بهخوب شد
ایو دی عالیه کارشون
بسیار عالی
مومن و خوبیه
.. ککککک
خیلی خیلی مهربون هستن و واقعا مثل یه مادر دلسوز و محرم، من برای درمان عفونت پیششون رفتم و نسخه تجویزیشون به دو روز نکشید که خوبم کرد
مشکل خاصی نداشتم ،رفته بودم برای معاینه و خیی راضی بودم
من از بعد از ازدواجم زیر نظر ایشون کنترل شدم. و الان هم بعد از دوسال، دوماهه باردارم. ایشون مثل یک مادر دلسوز سلامتی بیمار هاشون هستند.
خیلی با تجربه و با ارامشی هست
عفونت برطرف شد
خیلی با تجربه هستن و دلسوز و دوست داشتنی
عفونت عالی بود
اقدام به بارداری
مشکلی نداشتم بارداری بود
من از دیگران تعریف ایشان راشنیدم عالی هستن
عالی هستند. ممنون.
کل بارداری مو تحت نظر ایشون بودم.عالی بود
خیلی خوب
عفونت زنانه
زایمان آسان داشتم.
سوخته گی شدید در نواحی سفید ران و اندام تناسلی
بهترین بودند در کارش خدارو شکر مشکلم رفع شد
بارداربودم ومراقبتاموپیش ایشون میرفتم
خان تشخیص فوق العادہ دارند
عفونت داشتم رفع شد
خوب بود مشکلم پیدا کرده وباردار شدم الحمد لله
خیلی باتجربه ودقیق ویزیت می کنند
صبور با نظم و مهربان
خداراشکر خوب بود
خوب بودن باتجربه ای هستن
برای بارداری هام رفتم عالی بودن
بخیه هام پاره شده بود پماد داد و کاملا خوب شد
عفونت به نظر خودم خوب شدم تا ببینم چی میگه
واسه مشکل بارداری پیششون دارممیره الان تحت درمان هستم
بسیار عالی و خوش اخلاق هستند زایمان بسیار خوبی داشتم پیششون
عفونت داشتم و خوب شدم
زایمان.خوب بودند
درمان شدم
مشکل عفونت زنانه راضی بودم
مشاور خانواده هستم و تمامی دختران و بانوانی که مشکلات مربوط به مامایی و زنان دارند رو خدمت میفرستم
عالی بود
برای چکاب
خیلی خوش اخلاق و با تجربه بودند با یک نسخه مشکل من حل شد
مراقبت های بارداری وخیلی راضی ازشون بهترینن
بسیار خوبی هستند
برای گذاشتن دستگاه آی یو دی بهشون مراجعه کردم... خیلی حرفه ای و مجرب بودن...
بسیار با صبر و حوصله شرح حال می گیرن و پاسخ میدن
خیلی عالی و صبور
سلام چندین نوبت به ایشان مراجعه کردم و راضی بودم مادرانه برای بیمار دلسوزی میکنند.
دوستم زمانی که بارداربود تحت نظرصموتی بودن
در حال درمان
کنترل بارداری
خوب هستن و با تجربه
برای اقدام ب بارداری پیششون رفتم و نتیجه گرفتم
زخم رحم داشتم با دارو رفع شد.در صورتی که های دیگه تجویزشون فریز بود. ممنون از
مهربونترینهههههه
عالی هستند
خوبیه
بسیار خانم محترم و دلسوزی هستند
بانوی مهربان هستن و هروقت رفتم پیششون دستشون خیلی خوب بوده و سربع خوب شدم فقط حیف که دارو وازمایش و سونویی که مینویسن آزاد حساب میشه
چک اپ بارداری
ایشون از لحاظ رفتار ومنش بابیمار وهمچنین طبابت در تراز اول قراردارند
عفونت وعالی
Kheli khoob bood
خوب بود.
خانوم ثموثی باتوجه به سن عالینهم کار هم اخلاق
خیلی عالی هستند ایشان
خیلییییی خوب بودن و واقعا هم معایناتشون خوب هست هم برخوردشان
عالی بودند
میشه گفت تقریبا
خوب تشخیص میدن وبا تجربه هستن
در خیلی خوب هم خودش هم کارش
کیست با یک دوره خوب شدم
عاااالی
هفونت رحم وچکاب که برطرف شد
بسیار بسیار عالی با تجربه و بینهایت مهربان هستند و به تمام دوستان و آشنایان فقط و فقط ایشون رو معرفی میکنم
عالی بهترین ی که تاحالا رفتم
مامایی خوبیه
دستگاه ایوری گذاشتم
بارداری.خیلی خوب هستن
مشکلی داشتم که چندبار متخصص و ماما رفتم اما حل نمی شد الحمدالله با داروهای صموتی کاملا مشکلم رفع شده
خیلی خانم خوبی هست
خدا وشکر
کارشون عالیه
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ساحلی مصلا، بین کوچه ۶ و ۸، پلاک ۶۹۸، مرکز مادران و نوزادان
برای اقدام به بارداری پیش ایشون رفتم الحمدالله الان 6ماهه بار دارم خیلی مهربون و با حوصله ان خدا عاقبت بخیرشون کنه ان شاالله
۱۳۹۸/۱۱/۱۲بله به دیگران کمک کرده باردار بودم و توسط ایشان ویزیت میشدم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷مثل یک مادر مراقب سلامتی خانم ها هستن.. نگران و دلسوزن
۱۳۹۹/۰۲/۱۴معاینات روتین سالانه
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷عالی بود واقعا با تجربه هستند قبل از آزمایش متوجه مشکل من شدند
۱۳۹۷/۱۰/۰۲متثتبست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳سلام مامای همراه میخواستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خیلی با تجربه هستن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۵در حال درمانم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳قبل از بارداری مراجعه داشتم.خانم بسیارخوب وخوش اخلاق و کار درستی ان
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳مشکلی نداشتم ولی ازدوستانم تعریفشان راشنیدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶باردار بودم رفتم پیششون برخوردشون عالیه و وقت کافی میذارن
۱۳۹۹/۰۶/۲۶مشکلات مامائی
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دوران بارداری میرفتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸عالی بودن
۱۳۹۹/۰۱/۲۶بسیار مهربان و صبو
۱۳۹۹/۰۸/۲۸برای وقت زایمان رفتم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹یادم نیست
۱۴۰۰/۱۲/۰۱سلام من کیس داشتم درمان شد
۱۳۹۸/۱۰/۱۷پیش ازبارداری
۱۳۹۹/۰۴/۰۲آی یو دی گذاشتم پیششون عالی بود جنسش
۱۳۹۷/۱۰/۲۲بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عاااااااالی هستن برای کیست رفتم با مصرف قرصهایی ک تجویز کردن رفع شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عفونت بعد از زایمان وبا تشخیص ایشون ظرف مدت یک هفته کاملا خوب شدم ایشون عالی هستند خدا خیرشون بده
۱۳۹۸/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دریافت گواهی پزشکی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عفونت زنانگی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سلام بنده نزدیک به ده سال هست که ایشون رو میشناسم واقعا کارش حرف نداره انشالله همیشه سلامت باشن که سلامتی رو به ما هدیه میده
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی ،اخلاق درجه یک ،ویزیتشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵من 6 فرزند دارم ومراجعه همه ی فرزندانم توسط همین بانو ارجمند صورت گرفته وخیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۰سلام خیلی خوب مهربان مشکلم عفونت .
۱۴۰۰/۰۱/۳۱سلام. بارداری و زایمان اول زیر نظر ایشون بودم و کاملا از اون دوره راضی هستم. امیدوترم موفق و سلامت باشن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰خوبه الحمد الله
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بله برای بارداری بود که زودی به نتیجه مطلوب رسیدم خیلی از ایشان راضی بودم وازاشون ممنون به خاطر کارشون
۱۳۹۸/۰۴/۱۹از دیگران تعریفشان را شنیدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱زایمان خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خیلی مهربون و فوقالعاده با تحربه
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عفونت زنان که بسیار عالی بود دار هاشون وکامل درمان شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بعد از زایمانم عفونت گرفته بودم رقع کردن
۱۳۹۷/۰۹/۲۳مراقبتهای بارداری عالی
۱۳۹۷/۱۱/۰۳خانم بسیار دلسوز و باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۴/۰۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵زخم دهانه رحم مزمن داشتم تشخیص عالی بود
۱۳۹۷/۰۳/۱۲مراقبت های بارداری پیش میرفتم خیلی محترمی هستن
۱۳۹۷/۰۳/۲۱خیلی خوب چند سال کیست داشتم بچه دار نمی شدم به لطف خدا ودرمان خانم دکتور خوب شدم شدپ بهخوب شد
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ایو دی عالیه کارشون
۱۳۹۹/۰۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰مومن و خوبیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۹.. ککککک
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خیلی خیلی مهربون هستن و واقعا مثل یه مادر دلسوز و محرم، من برای درمان عفونت پیششون رفتم و نسخه تجویزیشون به دو روز نکشید که خوبم کرد
۱۳۹۷/۰۷/۲۵مشکل خاصی نداشتم ،رفته بودم برای معاینه و خیی راضی بودم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶من از بعد از ازدواجم زیر نظر ایشون کنترل شدم. و الان هم بعد از دوسال، دوماهه باردارم. ایشون مثل یک مادر دلسوز سلامتی بیمار هاشون هستند.
۱۳۹۸/۰۴/۱۷خیلی با تجربه و با ارامشی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۴عفونت برطرف شد
۱۳۹۸/۰۱/۱۱خیلی با تجربه هستن و دلسوز و دوست داشتنی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عفونت عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۶اقدام به بارداری
۱۳۹۷/۱۰/۲۲مشکلی نداشتم بارداری بود
۱۳۹۷/۰۷/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷من از دیگران تعریف ایشان راشنیدم عالی هستن
۱۳۹۷/۰۴/۱۷عالی هستند. ممنون.
۱۴۰۰/۰۷/۱۱کل بارداری مو تحت نظر ایشون بودم.عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عفونت زنانه
۱۳۹۹/۰۹/۰۱زایمان آسان داشتم.
۱۳۹۷/۰۵/۲۹سوخته گی شدید در نواحی سفید ران و اندام تناسلی
۱۴۰۰/۰۴/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بهترین بودند در کارش خدارو شکر مشکلم رفع شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بارداربودم ومراقبتاموپیش ایشون میرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶خان تشخیص فوق العادہ دارند
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عفونت داشتم رفع شد
۱۳۹۷/۰۲/۰۵خوب بود مشکلم پیدا کرده وباردار شدم الحمد لله
۱۳۹۸/۱۱/۰۶خیلی باتجربه ودقیق ویزیت می کنند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸صبور با نظم و مهربان
۱۳۹۹/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خداراشکر خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خوب بودن باتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱برای بارداری هام رفتم عالی بودن
۱۳۹۹/۰۲/۲۹بخیه هام پاره شده بود پماد داد و کاملا خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عفونت به نظر خودم خوب شدم تا ببینم چی میگه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴واسه مشکل بارداری پیششون دارممیره الان تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار عالی و خوش اخلاق هستند زایمان بسیار خوبی داشتم پیششون
۱۴۰۰/۰۶/۱۰عفونت داشتم و خوب شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۷زایمان.خوب بودند
۱۳۹۷/۰۹/۰۵درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲مشکل عفونت زنانه راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۲۵مشاور خانواده هستم و تمامی دختران و بانوانی که مشکلات مربوط به مامایی و زنان دارند رو خدمت میفرستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۳عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۰برای چکاب
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خیلی خوش اخلاق و با تجربه بودند با یک نسخه مشکل من حل شد
۱۳۹۷/۱۰/۰۷مراقبت های بارداری وخیلی راضی ازشون بهترینن
۱۳۹۹/۰۸/۰۳بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۰۹برای گذاشتن دستگاه آی یو دی بهشون مراجعه کردم... خیلی حرفه ای و مجرب بودن...
۱۳۹۷/۰۶/۲۴بسیار با صبر و حوصله شرح حال می گیرن و پاسخ میدن
۱۴۰۰/۰۵/۲۸خیلی عالی و صبور
۱۳۹۹/۱۱/۱۲سلام چندین نوبت به ایشان مراجعه کردم و راضی بودم مادرانه برای بیمار دلسوزی میکنند.
۱۴۰۰/۰۷/۰۳دوستم زمانی که بارداربود تحت نظرصموتی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۶کنترل بارداری
۱۳۹۸/۰۳/۲۰خوب هستن و با تجربه
۱۳۹۷/۰۳/۰۴برای اقدام ب بارداری پیششون رفتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۹زخم رحم داشتم با دارو رفع شد.در صورتی که های دیگه تجویزشون فریز بود. ممنون از
۱۳۹۷/۰۳/۳۰مهربونترینهههههه
۱۳۹۸/۰۱/۰۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۷خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار خانم محترم و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بانوی مهربان هستن و هروقت رفتم پیششون دستشون خیلی خوب بوده و سربع خوب شدم فقط حیف که دارو وازمایش و سونویی که مینویسن آزاد حساب میشه
۱۳۹۷/۰۷/۱۵چک اپ بارداری
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ایشون از لحاظ رفتار ومنش بابیمار وهمچنین طبابت در تراز اول قراردارند
۱۳۹۹/۱۱/۲۷بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۲۹عفونت وعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸Kheli khoob bood
۱۳۹۹/۰۹/۰۱خوب بود.
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خانوم ثموثی باتوجه به سن عالینهم کار هم اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خیلی عالی هستند ایشان
۱۳۹۸/۱۰/۱۷خیلییییی خوب بودن و واقعا هم معایناتشون خوب هست هم برخوردشان
۱۳۹۹/۱۱/۱۷عالی بودند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴میشه گفت تقریبا
۱۴۰۰/۰۵/۲۰خوب تشخیص میدن وبا تجربه هستن
۱۳۹۸/۱۰/۲۱در خیلی خوب هم خودش هم کارش
۱۴۰۰/۰۱/۱۴کیست با یک دوره خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عاااالی
۱۳۹۷/۰۹/۱۲هفونت رحم وچکاب که برطرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بسیار بسیار عالی با تجربه و بینهایت مهربان هستند و به تمام دوستان و آشنایان فقط و فقط ایشون رو معرفی میکنم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی بهترین ی که تاحالا رفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳مامایی خوبیه
۱۳۹۹/۰۳/۳۱دستگاه ایوری گذاشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹بارداری.خیلی خوب هستن
۱۳۹۷/۱۲/۰۸مشکلی داشتم که چندبار متخصص و ماما رفتم اما حل نمی شد الحمدالله با داروهای صموتی کاملا مشکلم رفع شده
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خیلی خانم خوبی هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خدا وشکر
۱۴۰۰/۱۲/۱۷کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۱/۳۰