این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرک غرب/میدان صنعت /بلوار فرحزادی/۳۰۰ متر بالاتر از تقاطع سه راه ایوانک/بیمارستان آتیه ۲/مجتمع پزشکی آتیه غرب/طبقه ۱۸/واحد C ۶
تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷من چند سال تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹تشخیص خوب و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالی هستند با یک کولونوسکوپی همسر من از کانسر احتمالی نجات دادند براشون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۸روده تحریک پذیر تشخیص دادند
۱۴۰۳/۰۵/۰۸خیلی برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱درد معده
۱۴۰۳/۰۹/۰۵سلام فردی بسیا مجرب وبااخلاق پزشکی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲مشکل معده داشتم با یه نسخه درمان شدم سونو وازمایش برام دادن ایشون فوق العاده هستن هم اخلاق هم تخصصشون اینقدر قشنگ با بیمار برخورد میکنن که انگار دکتر روانشناس هستن با آرزوی سلامتی وموفقیت برای دکتر عزیزمون
۱۴۰۴/۰۱/۲۵اندوسکوپی شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بسیار متبحر
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر بدی به نظر نمی رسید
۱۴۰۴/۰۸/۲۴تشخیص کورنوسکوپی اندوسکپی خیلی خوب و همراه
۱۴۰۳/۰۵/۲۰سلام ایشان دکتری حاذق ودقیق تمام جوانب بیماری را در نظر دارند و تشخیص شان با در نظر گرفتن تمام آزمایشات نظر وصحیح میباشد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مشکل معده و سر دردهای گوارشی بطور موقت درمان شد و مجددا همان علائم پدیدار شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۹با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر بسیار عالی خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶معده درد دارم فعلا دومین جلسه دارم میرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار دکتر باحوصله استاد در ercp
۱۴۰۴/۰۴/۰۸تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۷اول منشی ازم پرسید اولین بارته بعد که گفتم اره ۶۰۰ تومن ویزیت گرفت دکتر دیگه بود ۳۰۰ ویزیت میگرفت بعد منشیه ی لبخند زد یک ساعتم طول کشید تا نوبتم با اینکه من سر ساعت نوبتم رسیدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بی خیال
۱۴۰۳/۰۶/۰۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۴دوستم معرفی کردن تشخیص سرطان گذاشته بودن ولی ایشون دارو دادن خوب شد و معجزه شد
۱۴۰۴/۰۸/۳۰مشکل گوارش
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بهترین و خوش اخلاقترین دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۲۸عااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۸دکتر خیلی خوبیربودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار پزشک عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷سنگ مجاری صفراوی داشتم خداروشکر با کمک دکتر تقوی حالم خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ورم معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی آندوسکپی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵از شخصیت حرفه ای ایشون خوشم نیومد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مشکل ورم معده
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دکتر با اخلاق و رفتار محترمانه و متخصص در حوزه خود فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۰۴عالی هستن تو کارشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۳مجرای کیسه صفرا سنگ صفرا بسته بود با آندوسکوپی فنر گذاشتند و باز کردند و هنوز تحت درمان هستم .
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۲کولیت السروز
۱۴۰۳/۱۲/۰۹خوش برخورد و
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مشکل دردمعده داشتم ازتشخیص ودرمان ایشان بسیارراضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰پزشک حاذقی هستند فعلا تحت دارو درمانی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵اقای دکتر با حوصله ای و خوش رویی بودن و زمان انتظار هم خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷مشکل کیسه صفرا فعلا دنبال آزمایش اینا هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸با یک نسخه درمان شدم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۰اندوسکوپی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۱۳روده ای بی اس
۱۴۰۳/۱۲/۲۳آندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار پزشک حاذق و انسانی شریف
۱۴۰۴/۰۷/۱۴نخست اینکه از ورود به ساختمان تا رسیدن به مطب ایشان باید یک مسیر طولانی و پیچیده طی شود. دوم کلا ۵ دقیقه هم وقت برای ویزیت نزاشتن سوالات را یک کلمه ای پاسخ دادن یا پاسخ نمیدادن و سریع مینویست آندو و کولونوسکوپی در مطب! حتی وقتی پرسیدیم آیا بیمار ما مشکوک به سرطان هست جواب دادن مگه من طالع بین هستم؟! و بعد گفتن خوش آمدی!
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷ویزیت بسیار بالا بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دکتر بسیار عالی هستند. بنده توسط ایشان آندوسکوپی و درمان شدم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۲مشکل کبد، تشخیص و روند درمان عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۱نتیجه مطلوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر خیلی خوبی بودن با دقت به شرح حال گوش دادن و با حوصله و با جزییات راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵پزشک بسیار با اخلاق و خوش برخورد و باسواد هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۹سلام من خانمم مشکل گوارشی داشت با یه نسخه حل شد واقعا عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷گاستریت شدید و چند سال تحت درمان ایشان هستم و راضیم البته مادرم هم حدود 4/5 سال تحت درمان ایشان و راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵بسیار پزشک ماهر ودرجه یک
۱۴۰۴/۱۲/۰۲تشخیص کاملا درست
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بیماری کولیت اولسراتیو. آقای دکتر تقوی در عین صبوری و متانت به درمان بیمارش رسیدگی میکنند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۶فوق العادع دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۱۳فعلا ویزیت اول رفتم دارو دادن امیدوارم که بهتر بشم ولی دکتر صبوری هستن و قشنگ به حرف بیمارشون گوش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۸به نظرم اقای دکتر حاذق وحرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۸آندوسکوپی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴تشخیص فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۰فعلا سونوگرافی نوشته. هنوز تشخیص ندادن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دکتر خوبیه الان دنباله آدرسشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ورم معده
۱۴۰۴/۰۶/۰۴با سلام مشکل گوارش وکبد دارو تجویز فرمودند و آزمایایشات فعلآ دارو مصرف می کنم برخورد و وقت گذاشتن وبررسی مدارک پزشکی عالی بود.تشکر
۱۴۰۴/۰۴/۲۸مشکل کبدی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۵در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خوب هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵چند سالی مشکل دستگاه گوارش داشتم .تشخیص و درمان ایشان و هم چنین اندسکوپی و کلو نوسکوپی انجام دادند ،و تجویز دارو بسیار نتیجه بخش یوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مشکل گرفتگی مجرای صفرا داشتم توصیه ایشان آندو سونو بود توضیحات کامل دادند
۱۴۰۳/۱۱/۲۲ایشان دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲,,گوارش
۱۴۰۴/۰۹/۰۳واقعا تشخیص عالی بود و فعلا در طول درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۴سلام من زخم معد شدید داشتم خدا شکر الان بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱مادرم مشکل گوارش داشت . دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۶/۲۹پسرم مشگلگوارشی داشت
۱۴۰۳/۰۴/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۹یک پزشک عالی جان مادرم رانجات داد
۱۴۰۳/۰۸/۰۲فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۲/۲۵کبد چرب
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سلاتم من جراح پیوند کبد هستم و آقای دکتر تقوی از همکاران کاربلد و قابل اعتماد ما هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۹من در بیمارستان آتیه تحت نظر دکترتقوی ،عمل ERCPانجام دادم آقای دکترخوش اخلاق ،باحوصله وپنجه طلا هستن .انشالله خدابه ایشون سلامتی بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۱تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۱مشکل گوارش داشتم با یک نسخه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰دکتری بسیار حاذق و توانمند و خوش برخورد می باشند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بله بسیارپزشک خوبی است
۱۴۰۴/۰۱/۲۳نظری در مورد خوب یا بد بودنشون نمیتونم برم چرا که بعد از گفتن مشکلم ایشون گفتند که باید آندوسکوپی بشی که من هنوز انجام ندادم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فوق العاده ست
۱۴۰۲/۱۱/۲۳با تشکر از زحمات دکتر یاسر تقوی جهت عمل ای آر سی پی اوژانسی یک روز قبل از عید نوروز جهت خارج نمودن سنگهای مجرای صفرایی نظری
۱۴۰۴/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار دکتر خوب و کار بلدی هستن با اخلاق و با ادب
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خوب و با ارامشی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکتر با تشخیص پزشکی عالی پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۴معده درد
۱۴۰۳/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتری بسیار حاذق بودن تشخیص درستی داشتن انشاالله که داروها بتونن نتیجه خوبی بدن فقط اینکه اگر آقای دکتر با حوصله بیشتری به حرف های مریض توجه کنن به عقیده من بهتره
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بیمارپدرم بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۵فوق العاده صبور ، با دقت، و علم بالا
۱۴۰۴/۰۷/۲۳من مشکل
۱۴۰۳/۰۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸ورم معده و روده داشتم اعصابی هم لود واقعا فوق العاده است
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عالی خوش برخورد کار درست و حرفه ای با تشخیص فوقالعادهای
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۱۰هم مشکل معده و روده داشتم که با معالجه دکتر تقوی خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۵قبلا ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱درد در ناحیه کبد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲مشکل گوارشی داشتم .دارو برام تجویز کردن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۴عفونت معده داشتم دکترباتجربه ای هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸میکروب معده
۱۴۰۳/۱۲/۲۶پزشک معالج مادرم و خودم هستند و خیلی راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵مشکل گوارش داشتم که بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دلسوز و دقیق
۱۴۰۰/۰۸/۰۱خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دکتر بسیار عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکل معده داشتم و کارش عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۲سندروم روده تحریک پذیرفعلاتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر بسیار خوش اخلاق خوب و فهمیده
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشکل سیروز کبدی دارم که داروهای ارائه شده به حول قوه الهی باعث استپ مشکل سیروز کبدی شده
۱۴۰۳/۰۱/۲۱بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶درود بر شما از ویزیت و تجویز دکتر تقوی بسیار رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹آقای دکتر تقوی بسیار مؤدب خوش برخورد و حاذق هستند و پس از گرفتن اطلاعات در مورد بیماری اقدام به تجویز دارو می کنند و مثل بعضی از پزشک ها بیهوده دارویی را تجویز نمی کند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳میکروب معده _
۱۴۰۴/۰۴/۲۵با سلام مشکل زخم روده فعلا تحت درمانم دکتر بسیار مهربان وکار بلد وخیلی برا مریض وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۱شکم درد هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی خوب خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰فقط آزمایش دادم
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی بودند مشکل معده
۱۴۰۴/۰۵/۲۸ویزیت بالا بود و زمان خیلی کوتاه بود دکتر حوصله ای برای شنیدن صحبتهای مریض نداشتن
۱۴۰۴/۰۳/۲۴معده درد عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بعد از حراحی کبد ایشون ercpانجام دادن بسیااااار دکتر عالی وظیفه شناس بعد از عمل بیمار و چک میکنند و رفتار بسیار عالی دارن که هر استرسی و از بیمار دور میکنه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷........
۱۴۰۳/۱۲/۱۶با یک بار ویزیت خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳سلام در حال استفاده از داروها هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر با دقت و باحوصله،تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲فعلا که درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۳کولونوسکوپی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خوش رو و با برخورد عالی ویزیت کردن و الان تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۸/۲۲التهاب معده
۱۴۰۴/۰۴/۲۳مشکل گوارش داشتم و تحت نظر پزشک هستم خیلی رازی ام چون کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۱/۱۸ایشون بهترین دکتری هستن که من دیدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵من یه مدت ناراحتی گواراشی پیدا کرده بودم و چند تا دکتر رفتم و بدتر شدم هر دکتری یه قرصی میداد مریضیم ببشتر میشد خدا خیر بده دکتر تقوی رو تا اومدم مطب داروهایی که بهم داد انگار آب روی آتیش بود خوب خوب شدم واقعا دعاش میکنم خیلی دکتر با سواد و خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳درد شدید معده
۱۴۰۳/۰۲/۰۲درد معده درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بسیار دکتر عالی و سطح بالا
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار دکتر عا
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰درد معده و با تشخیص درست خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶سوهاضمه
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بله راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰خوب است
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۳برای دل درد و دلپیچه صبحگاهی پسرم که ۱۷ سالشه رفتم دکتر عالی خوشرو و خوش برخورد بودند فعلا تحت درمان دارویی هستیم امیدوارم نتیجه بخش باشه ولی در کل پیشنهاد میکنم برید چون بسیار مهربون و قشنگ به صحبت ها گوش میدن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳تشخیص سریع بیماری
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸به نظر من آقای دکتر توضیحی در مورد بیماری نمیدن تشخیص میدن و دارو مینویسن کاش برای آرامش بیمار هم وقت بزارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکل میکروب معده داشتم و هنوز کامل درمان ندشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بسیار خوشرو و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۰معده خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۵داروهای خوبی متناسب با بیماری شما تجویز میکنن،
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی تشخیص
۱۴۰۳/۱۲/۰۷مادرم مشکل گوارشی داشتن .که دکتر فعلا دارو نوشتن ولی اصلا معاینه نکردن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دکتر بسیار خوش برخورد و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱اصلا خوش رفتار نبودند و بیحوصله به مراجعهکننده رسیدگی کردند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۹چندتا انتقاد برای ویزیت اول دارم : برای بیمار وقت بزارن ! شرح حال بپرسن یعنی خود بیمار صرفا صحبت نکند و بررسی بیشتر کنند ، راهنمایی کنند نه اینکه بدون هیچ صحبتی دارو و آزمایش و... بنویسن حتی دستور و العمل ندهند !! من بر اساس نسخه ایشان پیش میرم برای ویزیت های بعدی امیدوارم در ویزیت بعدی حرفه ای تر برخورد شود
۱۴۰۴/۰۵/۲۸درد سمت چپ شکم،تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲اول درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دردمعده
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تشخیص بسیار عالیی دارند .
۱۴۰۰/۰۱/۰۲با اخلاق حرفه ای ۱ ایران
۱۴۰۵/۰۱/۲۷خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱فعلا در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳درد و سوزس معده عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار دکتر با دانش و با شخصیت . ممنون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵مشکل گوارشی بود و در نهایت به سمت بهبودی پیش میریم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳دکتر خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۴راضی ام
۱۴۰۴/۰۵/۱۹پزشک بسیار خوبی هستند و تشخیص خوبی میدهند
۱۴۰۴/۰۱/۱۵ورم معده
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خوب. درد معده با دارو حل شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸