۳۱۴ نفر
دکتر یاسر تقوی

دکتر یاسر تقوی

فوق تخصص گوارش و کبد

صفرا و پانکراس ، ERCP

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۴۹۸۱
۳۷۴ نفر

تحت درمان هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

من چند سال تحت نظر دکتر هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

تشخیص خوب و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

عالی هستند با یک کولونوسکوپی همسر من از کانسر احتمالی نجات دادند براشون آرزوی موفقیت و سلامتی داریم

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

روده تحریک پذیر تشخیص دادند

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

خیلی برخورد خوب

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

درد معده

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

سلام فردی بسیا مجرب وبااخلاق پزشکی

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

مشکل معده داشتم با یه نسخه درمان شدم سونو وازمایش برام دادن ایشون فوق العاده هستن هم اخلاق هم تخصصشون اینقدر قشنگ با بیمار برخورد میکنن که انگار دکتر روانشناس هستن با آرزوی سلامتی وموفقیت برای دکتر عزیزمون

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

اندوسکوپی شدم

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بسیار متبحر

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دکتر بدی به نظر نمی رسید

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

تشخیص کورنوسکوپی اندوسکپی خیلی خوب و همراه

۱۴۰۳/۰۵/۲۰

سلام ایشان دکتری حاذق ودقیق تمام جوانب بیماری را در نظر دارند و تشخیص شان با در نظر گرفتن تمام آزمایشات نظر وصحیح میباشد

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

مشکل معده و سر دردهای گوارشی بطور موقت درمان شد و مجددا همان علائم پدیدار شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

با حوصله و دقیق

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

دکتر بسیار عالی خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

معده درد دارم فعلا دومین جلسه دارم میرم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بسیار دکتر باحوصله استاد در ercp

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

اول منشی ازم پرسید اولین بارته بعد که گفتم اره ۶۰۰ تومن ویزیت گرفت دکتر دیگه بود ۳۰۰ ویزیت میگرفت بعد منشیه ی لبخند زد یک ساعتم طول کشید تا نوبتم با اینکه من سر ساعت نوبتم رسیدم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

بی خیال

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

دوستم معرفی کردن تشخیص سرطان گذاشته بودن ولی ایشون دارو دادن خوب شد و معجزه شد

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

مشکل گوارش

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

بهترین و خوش اخلاقترین دکتر

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

عااالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۲۸

دکتر خیلی خوبیربودن

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

بسیار پزشک عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

سنگ مجاری صفراوی داشتم خداروشکر با کمک دکتر تقوی حالم خوبه

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

ورم معده

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

عالی آندوسکپی

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

از شخصیت حرفه ای ایشون خوشم نیومد

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

مشکل گوارش

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

مشکل ورم معده

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

دکتر با اخلاق و رفتار محترمانه و متخصص در حوزه خود فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

نظر خاصی ندارم

۱۴۰۳/۰۳/۰۴

عالی هستن تو کارشون

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

مجرای کیسه صفرا سنگ صفرا بسته بود با آندوسکوپی فنر گذاشتند و باز کردند و هنوز تحت درمان هستم .

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

کولیت السروز

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

خوش برخورد و

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

مشکل دردمعده داشتم ازتشخیص ودرمان ایشان بسیارراضی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

پزشک حاذقی هستند فعلا تحت دارو درمانی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

اقای دکتر با حوصله ای و خوش رویی بودن و زمان انتظار هم خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

مشکل کیسه صفرا فعلا دنبال آزمایش اینا هستیم

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

با یک نسخه درمان شدم عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

اندوسکوپی

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

روده ای بی اس

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

آندوسکوپی

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

بسیار پزشک حاذق و انسانی شریف

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

نخست اینکه از ورود به ساختمان تا رسیدن به مطب ایشان باید یک مسیر طولانی و پیچیده طی شود. دوم کلا ۵ دقیقه هم وقت برای ویزیت نزاشتن سوالات را یک کلمه ای پاسخ دادن یا پاسخ نمیدادن و سریع مینویست آندو و کولونوسکوپی در مطب! حتی وقتی پرسیدیم آیا بیمار ما مشکوک به سرطان هست جواب دادن مگه من طالع بین هستم؟! و بعد گفتن خوش آمدی!

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

ویزیت بسیار بالا بود

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

دکتر بسیار عالی هستند. بنده توسط ایشان آندوسکوپی و درمان شدم.

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

مشکل کبد، تشخیص و روند درمان عالی بود

۱۴۰۳/۰۹/۲۱

نتیجه مطلوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

دکتر خیلی خوبی بودن با دقت به شرح حال گوش دادن و با حوصله و با جزییات راهنمایی کردن

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

پزشک بسیار با اخلاق و خوش برخورد و باسواد هستند

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

سلام من خانمم مشکل گوارشی داشت با یه نسخه حل شد واقعا عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

گاستریت شدید و چند سال تحت درمان ایشان هستم و راضیم البته مادرم هم حدود 4/5 سال تحت درمان ایشان و راضی هستیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

بسیار پزشک ماهر ودرجه یک

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

تشخیص کاملا درست

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

بیماری کولیت اولسراتیو. آقای دکتر تقوی در عین صبوری و متانت به درمان بیمارش رسیدگی میکنند

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

فوق العادع دکتر

۱۴۰۳/۱۰/۱۳

فعلا ویزیت اول رفتم دارو دادن امیدوارم که بهتر بشم ولی دکتر صبوری هستن و قشنگ به حرف بیمارشون گوش میدن

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

به نظرم اقای دکتر حاذق وحرفه ای هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

آندوسکوپی

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

تشخیص فوق العاده

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

فعلا سونوگرافی نوشته. هنوز تشخیص ندادن

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

دکتر خوبیه الان دنباله آدرسشم

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

ورم معده

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

با سلام مشکل گوارش وکبد دارو تجویز فرمودند و آزمایایشات فعلآ دارو مصرف می کنم برخورد و وقت گذاشتن وبررسی مدارک پزشکی عالی بود.تشکر

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

مشکل کبدی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

خوب هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

چند سالی مشکل دستگاه گوارش داشتم .تشخیص و درمان ایشان و هم چنین اندسکوپی و کلو نوسکوپی انجام دادند ،و تجویز دارو بسیار نتیجه بخش یوده

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

مشکل گرفتگی مجرای صفرا داشتم توصیه ایشان آندو سونو بود توضیحات کامل دادند

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

ایشان دکتر

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

دکتر عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

,,گوارش

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

واقعا تشخیص عالی بود و فعلا در طول درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

سلام من زخم معد شدید داشتم خدا شکر الان بهترم

۱۴۰۰/۰۳/۲۱

مادرم مشکل گوارش داشت . دکتر بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

پسرم مشگلگوارشی داشت

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

یک پزشک عالی جان مادرم رانجات داد

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

فعلا تحت درمان

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

کبد چرب

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

سلاتم من جراح پیوند کبد هستم و آقای دکتر تقوی از همکاران کاربلد و قابل اعتماد ما هستند.

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

من در بیمارستان آتیه تحت نظر دکترتقوی ،عمل ERCPانجام دادم آقای دکترخوش اخلاق ،باحوصله وپنجه طلا هستن .انشالله خدابه ایشون سلامتی بده

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

مشکل گوارش داشتم با یک نسخه درمان شدم

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

دکتری بسیار حاذق و توانمند و خوش برخورد می باشند

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

بله بسیارپزشک خوبی است

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

نظری در مورد خوب یا بد بودنشون نمیتونم برم چرا که بعد از گفتن مشکلم ایشون گفتند که باید آندوسکوپی بشی که من هنوز انجام ندادم

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

در حال درمان

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

فوق العاده ست

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

با تشکر از زحمات دکتر یاسر تقوی جهت عمل ای آر سی پی اوژانسی یک روز قبل از عید نوروز جهت خارج نمودن سنگهای مجرای صفرایی نظری

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

بسیار دکتر خوب و کار بلدی هستن با اخلاق و با ادب

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

دکتر خوب و با ارامشی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

دکتر با تشخیص پزشکی عالی پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

معده درد

۱۴۰۳/۰۴/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دکتری بسیار حاذق بودن تشخیص درستی داشتن انشاالله که داروها بتونن نتیجه خوبی بدن فقط اینکه اگر آقای دکتر با حوصله بیشتری به حرف های مریض توجه کنن به عقیده من بهتره

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

بیمارپدرم بود

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

فوق العاده صبور ، با دقت، و علم بالا

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

من مشکل

۱۴۰۳/۰۱/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

ورم معده و روده داشتم اعصابی هم لود واقعا فوق العاده است

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

عالی خوش برخورد کار درست و حرفه ای با تشخیص فوقالعادهای

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

هم مشکل معده و روده داشتم که با معالجه دکتر تقوی خوب شد

۱۴۰۳/۰۳/۱۵

قبلا ویزیت شدم

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

بهترین هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

درد در ناحیه کبد

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

مشکل گوارشی داشتم .دارو برام تجویز کردن

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

عفونت معده داشتم دکترباتجربه ای هستند

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

میکروب معده

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

پزشک معالج مادرم و خودم هستند و خیلی راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

مشکل گوارش داشتم که بر طرف شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دلسوز و دقیق

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

خوب است

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

دکتر بسیار عالی و کار بلد

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

مشکل معده داشتم و کارش عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

سندروم روده تحریک پذیرفعلاتحت درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

دکتر بسیار خوش اخلاق خوب و فهمیده

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

مشکل سیروز کبدی دارم که داروهای ارائه شده به حول قوه الهی باعث استپ مشکل سیروز کبدی شده

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

بسیار دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

درود بر شما از ویزیت و تجویز دکتر تقوی بسیار رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

آقای دکتر تقوی بسیار مؤدب خوش برخورد و حاذق هستند و پس از گرفتن اطلاعات در مورد بیماری اقدام به تجویز دارو می کنند و مثل بعضی از پزشک ها بیهوده دارویی را تجویز نمی کند.

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۳

میکروب معده _

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

با سلام مشکل زخم روده فعلا تحت درمانم دکتر بسیار مهربان وکار بلد وخیلی برا مریض وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

دکتر بسیارخوبی هستن

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

شکم درد هستم

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

عالی خوب خوب شدم

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

فقط آزمایش دادم

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

عالی بودند مشکل معده

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

ویزیت بالا بود و زمان خیلی کوتاه بود دکتر حوصله ای برای شنیدن صحبتهای مریض نداشتن

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

معده درد عالی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

بعد از حراحی کبد ایشون ercpانجام دادن بسیااااار دکتر عالی وظیفه شناس بعد از عمل بیمار و چک میکنند و رفتار بسیار عالی دارن که هر استرسی و از بیمار دور میکنه

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

........

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

با یک بار ویزیت خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

سلام در حال استفاده از داروها هستم

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

دکتر با دقت و باحوصله،تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

فعلا که درمان رو شروع نکردم

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

کولونوسکوپی

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خوش رو و با برخورد عالی ویزیت کردن و الان تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۰۸/۲۲

التهاب معده

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

مشکل گوارش داشتم و تحت نظر پزشک هستم خیلی رازی ام چون کارشون حرف نداره

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

ایشون بهترین دکتری هستن که من دیدم

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

من یه مدت ناراحتی گواراشی پیدا کرده بودم و چند تا دکتر رفتم و بدتر شدم هر دکتری یه قرصی میداد مریضیم ببشتر میشد خدا خیر بده دکتر تقوی رو تا اومدم مطب داروهایی که بهم داد انگار آب روی آتیش بود خوب خوب شدم واقعا دعاش میکنم خیلی دکتر با سواد و خوبیه

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

درد شدید معده

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

درد معده درحال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

بسیار دکتر عالی و سطح بالا

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

بسیار دکتر عا

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

درد معده و با تشخیص درست خوب شدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

سوهاضمه

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

بله راضی هستم

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

خوب است

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

برای دل درد و دلپیچه صبحگاهی پسرم که ۱۷ سالشه رفتم دکتر عالی خوشرو و خوش برخورد بودند فعلا تحت درمان دارویی هستیم امیدوارم نتیجه بخش باشه ولی در کل پیشنهاد میکنم برید چون بسیار مهربون و قشنگ به صحبت ها گوش میدن

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

تشخیص سریع بیماری

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۱/۰۸

به نظر من آقای دکتر توضیحی در مورد بیماری نمیدن تشخیص میدن و دارو مینویسن کاش برای آرامش بیمار هم وقت بزارن

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

مشکل میکروب معده داشتم و هنوز کامل درمان ندشم

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

بسیار خوشرو و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

معده خوب

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۲۵

داروهای خوبی متناسب با بیماری شما تجویز میکنن،

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

عالی تشخیص

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

مادرم مشکل گوارشی داشتن .که دکتر فعلا دارو نوشتن ولی اصلا معاینه نکردن.

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

دکتر بسیار خوش برخورد و حاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

اصلا خوش رفتار نبودند و بیحوصله به مراجعهکننده رسیدگی کردند.

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

چندتا انتقاد برای ویزیت اول دارم : برای بیمار وقت بزارن ! شرح حال بپرسن یعنی خود بیمار صرفا صحبت نکند و بررسی بیشتر کنند ، راهنمایی کنند نه اینکه بدون هیچ صحبتی دارو و آزمایش و... بنویسن حتی دستور و العمل ندهند !! من بر اساس نسخه ایشان پیش میرم برای ویزیت های بعدی امیدوارم در ویزیت بعدی حرفه ای تر برخورد شود

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

درد سمت چپ شکم،تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

اول درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

دردمعده

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

تشخیص بسیار عالیی دارند .

۱۴۰۰/۰۱/۰۲

با اخلاق حرفه ای ۱ ایران

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

خیلی خوب هستند

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

درد و سوزس معده عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

بسیار دکتر با دانش و با شخصیت . ممنون

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

نتیجه خاصی نگرفتم

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

مشکل گوارشی بود و در نهایت به سمت بهبودی پیش میریم

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

دکتر خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۴

راضی ام

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

پزشک بسیار خوبی هستند و تشخیص خوبی میدهند

۱۴۰۴/۰۱/۱۵

ورم معده

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

خوب. درد معده با دارو حل شد

۱۴۰۴/۰۴/۱۸
اطلاعات تکمیلی
-انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی با بیهوشی و بدون درد
- تشخیص خونریزی ها و سرطان های گوارشی و برداشتن پولیپ ها
- بوتاکس معده
-ERCP (خارج کردن سنگ های مجاری صفراوی و …..)
-تشخیص بیماری ها و سرطان کبد و پانکراس
مطب شهرک غرب
تهرانشهرک غرب/میدان صنعت /بلوار فرحزادی/۳۰۰ متر بالاتر از تقاطع سه راه ایوانک/بیمارستان آتیه ۲/مجتمع پزشکی آتیه غرب/طبقه ۱۸/واحد C ۶
روز‌های شنبه -یکشنبه-سه شنبه-چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸:۳۰
دوشنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۱:۳۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۸:۳۰
پنجشنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۳:۳۰
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۳:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸:۳۰

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب شهرک غرب

    شهرک غرب/میدان صنعت /بلوار فرحزادی/۳۰۰ متر بالاتر از تقاطع سه راه ایوانک/بیمارستان آتیه ۲/مجتمع پزشکی آتیه غرب/طبقه ۱۸/واحد C ۶

    مطب شهرک غرب

    شهرک غرب/میدان صنعت /بلوار فرحزادی/۳۰۰ متر بالاتر از تقاطع سه راه ایوانک/بیمارستان آتیه ۲/مجتمع پزشکی آتیه غرب/طبقه ۱۸/واحد C ۶