عااالی زایمان من رو انجام دادن
نامرتبی عادت ماعیانه.که مشخص شد کم کاری تیروئید دارم.
اخلاق بسیار حرفه ای و تشخیص بسیار دقیق
خانم دکتر بسیار آرام و متین هستند و حوصله گوش دادن به صحبت های بیمار رو دارند و در تخصص کم نظیرند ایشون بانویی مومن و کاردانند.
سزارین
عااالی
پروسه زایمان عالییی
دکتر بسیا
عالی عالی عالی
ایشون پزشک باتجربه و دقیقی هستند.
زایمان
عالی بودن
بسیار عالی
مراقبت دوران بار داری
فوق العاده عااالی وبستر دکتر باادب
زایمان فرزند اولم
عااااالی
عالی عالی عال
من توسط دکتر سزارین شدم فوق العادن
دکتر با تجربه و اروم و با حوصله هستن
زایمان بود
مشکل حادی نبود ولی حل شد
عالی بود
دکتر عالی و بااخلاق
عالی. هم از لحاظ دقت و هم از لحاظ اخلاق عالی هستن.
بهترین دکتر
زایمان، عالی بودن
من برای معاینه وچک آمد مراجعه کردم و برخورد ایشان عالی بود
زایمان اولم عالی بودن
جهت چکاپ
عالی فقط نوبت دهیش افتزاحه
بسیار برای
عمل سزارین
بسیار عالی هستند
15 سال پیش برای زایمان پیش ایشون رفتم و راضی هستم
دکتر خوبی هستن
بسم الله الرحمن الرحیم. نازایی ثانویه داشتم و الحمدلله به لطف خداوند متعال و طبابت عالی خانم دکتر الان دو تا دسته گل دارم.یه دختر 8ساله و یه پسر 2ساله
بسیار متعهد و دلسوز
خداحفظشون کنه...دکتر خیلی خوبی هستن
بینظیر هستن ایشون
بینظیر هستن فقط نوبت دهی شون خوب نیست و چندماه زمان میبره
خوب هستند
کیست بارتولن
عالی بودند.برای زایمان اولم پیش ایشان بودم.
من پیش ایشون زایمان طبیعی داشتم
زایمان عالی
من بارداری اول ام پیش ایشون بود عالی بود بااین حال که پسرم ضربان قلب اش آقا کرد هردو سالم و سرحال به خونه آمدیم
عالی هستن
عالیییییی
یکی ازبهترینهاهستند
بسیار پزشک عالی و با اخلاق
بسیار عالی ه
بسیار عالی برای زایمان
بسیارعالی.توانمند.بااخلاق.مهربان.باتجربه.بسیار عالی
بسیار خوب .دکتر دلسوز وخداشناس
دکتر بسیار خوب وبا تجربه ای است
عالی عالی
عالی بودن کارشون فوق العاده است. فقط بدیش رفتار منشیشون
من برای دوران بارداری و زایماتد تحت نظرشون بودم
دکتر عالی هستن عالی
راضی بودم
زیاد مطبشون نرفتم فقط یک بار ولی اخلاقشون خیلی خوبه
دکتر خیلی خوبی هستن در بارداری به ایشان مراجعه کردم
زمان بارداری پزشکم بودند
خاطره ای خوب
باردارم
بارداریم تحت نظر خانم دکتر بودم ازکارو رسیدگیشون خیلی راضی بودم
خیلی عالی
عالیییی
مگه از ایشون تو اراک بهتر هست؟
پزشک بسیار عالی هستن
پرونده بارداری داشتم و ایشان بسیار پیگیر بودند
عالی بسیار با اخلاق و متعهد
خونریزی داشتم و تازه ایشون برام کار انجام دادن و نتیجه مشخص نیست
بهترین دکتر زنانی ک تا بحال دیدم ایشون بودن.خدا عمرطولانی بهشون بده
بهم ریختگی پریود
مادرم برای زایمانشون تحت نظر ایشون بودن و خیلی راضین
دکتر حاذقی هستند
جهت چکاپ مراجعه کرده بودم و خدارو شکر مشکلی نداشتم. راضی بودم.
عالی هست
باسلام من زایمانم را خانم دکتر انجام دادند واقعا عاالی بود و خیلی راضی بودم
برای چک آپ میرفتم خدمتشون خیلی خوب بودن
من زایمان سزارین داشتم عالی بود عالی
بسیار دکتر خوب و کار درستی هستن
بسیار خوش برخورد و کار بلد
عالی عالی عالی عالی عالی هر چی بگم کم گفتم
خیلی خوب
دکتر خوبیه ولی نوبت نمیده
دوسش دارم خیلی زیاد مهربونه صبوره کاربلده بهش اعتماد داشتم کاش بازم منو پذیرش میکرد
نازایی
پسرم روایشان به دنیاآورده اند و بسیار مهارت دارند درکارشان
پزشکی عالی
باردارم و کارش عالی
پیششون نیومدم اما تعریفشونو شنیدم
عاااالی
من حدودا ازسال 81 بیمارایشون بودم تا سال 90 ودتا عمل پیششون داشتم
بارداری خارج از رحم
دکتر خیلی خوبی هستن
عالی بود زایمان طبیعی داشتم
من 7سال پیش دوران بارداریم پیش ایشون بودم پزشکی بسیار متعهد و مسئولیت پذیر هستن میخوام برا بارداری دوم زیرنطر ایشون باشم
عالی خوش برخورد صبو
زایمان داشتم
سلام من تحت نشر ایشان هستم و راضیم
خون ریزی داشتم
بچه اولم وزنش پایین بود ولی برای بچه دوم مشکلم حل شد
عالی بودنن عالیییی
خوب بود
بسیار دکتر کار بلد و دلسوزی هستن
بسیار عالی وخوب
مشکل فیبرم داشتم
برای زایمان اولم تحت نظرایشون بودم .دکترخوبی بودن
عالی و متعهد
بارداری و زایمان ،عالی بود
من که خیلی راضی هستم چون خیلی با دقت گوش میکنند وخوب دارو تجویز می کنند
من برای بارداری پیش ایشون بودم عالی بود
عالیه مخصوصا
از نظر من بهترین دکتر زنان در اراک ایشونه
دکتر بسیار حاذق و با حوصله در رسیدگی به امور مریض ها
پزشک خواهرم بودن برای زایمان وبسیار عالی
مراقبت بارداری و زایمان.واقعا دکتر خوب و آرام و عالی هستن
بسیار با دقت و حوصله بیمار را رصد می کنن وتشخیص خیلی عالی و خوبی دارن
عالی هستن ایشون
من برای مراقبتهای بارداری و زایمان مراجعه کردم.عالی بودند
فرزند اولم را به کمک ایشان به دنیا آوردم و درمدت بارداری از راهنمایی هایشان استفاده کردم
خیلی پزشک خوبی هستند
نازع. ا
دکتری عالی با تشخیص بالا
زایمان پرخطر و اکنون فرزند دارم
بسیار مهربون و کار درست
خیلی دکتر خوبی اند
مشکل فیبروم داشتم کاملا رفع شد بسیار عالی هستن ایشون
عدم رضایت
ایشون عالی هستن
بهترین دکتر زنان و زایمان در استان مرکزی
مراجعه جهت مراقبت بارداری در هر دو بارداری.پزشک بسیار متعهد با اخلاق صبور و با دانش فراوان
باردار بودم میرفتم
عاااالیییی
برای بارداری
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شهید بهشتی، پلی کلینیک رازی
عااالی زایمان من رو انجام دادن
۱۴۰۰/۱۱/۲۶نامرتبی عادت ماعیانه.که مشخص شد کم کاری تیروئید دارم.
۱۴۰۰/۰۱/۱۴اخلاق بسیار حرفه ای و تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خانم دکتر بسیار آرام و متین هستند و حوصله گوش دادن به صحبت های بیمار رو دارند و در تخصص کم نظیرند ایشون بانویی مومن و کاردانند.
۱۴۰۰/۰۴/۰۹سزارین
۱۴۰۰/۰۳/۰۲عااالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹پروسه زایمان عالییی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲دکتر بسیا
۱۳۹۹/۰۹/۲۴عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳ایشون پزشک باتجربه و دقیقی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۱۱زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲مراقبت دوران بار داری
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۶فوق العاده عااالی وبستر دکتر باادب
۱۳۹۹/۱۰/۲۵زایمان
۱۳۹۹/۰۲/۰۳زایمان فرزند اولم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عااااالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی عالی عال
۱۳۹۹/۱۱/۲۸من توسط دکتر سزارین شدم فوق العادن
۱۳۹۹/۰۴/۱۷دکتر با تجربه و اروم و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹زایمان بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۲مشکل حادی نبود ولی حل شد
۱۴۰۰/۰۶/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹زایمان
۱۳۹۹/۰۹/۱۳دکتر عالی و بااخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۰۷عالی. هم از لحاظ دقت و هم از لحاظ اخلاق عالی هستن.
۱۳۹۹/۰۷/۲۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۰۱زایمان، عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۹من برای معاینه وچک آمد مراجعه کردم و برخورد ایشان عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۶زایمان اولم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲جهت چکاپ
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عالی فقط نوبت دهیش افتزاحه
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار برای
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عمل سزارین
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹15 سال پیش برای زایمان پیش ایشون رفتم و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۰بسم الله الرحمن الرحیم. نازایی ثانویه داشتم و الحمدلله به لطف خداوند متعال و طبابت عالی خانم دکتر الان دو تا دسته گل دارم.یه دختر 8ساله و یه پسر 2ساله
۱۳۹۹/۰۳/۲۴بسیار متعهد و دلسوز
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خداحفظشون کنه...دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۰۴بینظیر هستن ایشون
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بینظیر هستن فقط نوبت دهی شون خوب نیست و چندماه زمان میبره
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوب هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خوب هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۷کیست بارتولن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی بودند.برای زایمان اولم پیش ایشان بودم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۴من پیش ایشون زایمان طبیعی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰زایمان عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷من بارداری اول ام پیش ایشون بود عالی بود بااین حال که پسرم ضربان قلب اش آقا کرد هردو سالم و سرحال به خونه آمدیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالیییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱یکی ازبهترینهاهستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار پزشک عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۷/۰۱زایمان عالی
۱۳۹۹/۰۳/۰۳بسیار عالی ه
۱۳۹۹/۰۳/۰۱بسیار عالی برای زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیارعالی.توانمند.بااخلاق.مهربان.باتجربه.بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار خوب .دکتر دلسوز وخداشناس
۱۳۹۹/۰۳/۲۱دکتر بسیار خوب وبا تجربه ای است
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی بودن کارشون فوق العاده است. فقط بدیش رفتار منشیشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۸زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۴من برای دوران بارداری و زایماتد تحت نظرشون بودم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲دکتر عالی هستن عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۲زایمان
۱۳۹۹/۰۵/۱۳راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۲زیاد مطبشون نرفتم فقط یک بار ولی اخلاقشون خیلی خوبه
۱۳۹۸/۰۷/۱۸زایمان
۱۴۰۰/۰۱/۰۹دکتر خیلی خوبی هستن در بارداری به ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰زمان بارداری پزشکم بودند
۱۳۹۹/۰۹/۲۹خاطره ای خوب
۱۳۹۹/۰۶/۱۹باردارم
۱۳۹۷/۰۵/۲۴بارداریم تحت نظر خانم دکتر بودم ازکارو رسیدگیشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عالیییی
۱۳۹۹/۰۲/۰۳مگه از ایشون تو اراک بهتر هست؟
۱۴۰۰/۰۶/۰۹پزشک بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲پرونده بارداری داشتم و ایشان بسیار پیگیر بودند
۱۳۹۹/۰۹/۱۶عالی بسیار با اخلاق و متعهد
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خونریزی داشتم و تازه ایشون برام کار انجام دادن و نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بهترین دکتر زنانی ک تا بحال دیدم ایشون بودن.خدا عمرطولانی بهشون بده
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بهم ریختگی پریود
۱۳۹۸/۱۰/۱۰مادرم برای زایمانشون تحت نظر ایشون بودن و خیلی راضین
۱۴۰۰/۰۱/۱۶دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹جهت چکاپ مراجعه کرده بودم و خدارو شکر مشکلی نداشتم. راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی هست
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷باسلام من زایمانم را خانم دکتر انجام دادند واقعا عاالی بود و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱برای چک آپ میرفتم خدمتشون خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲من زایمان سزارین داشتم عالی بود عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسیار دکتر خوب و کار درستی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۳بسیار خوش برخورد و کار بلد
۱۳۹۹/۱۰/۱۹عالی عالی عالی عالی عالی هر چی بگم کم گفتم
۱۳۹۹/۰۴/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۴دکتر خوبیه ولی نوبت نمیده
۱۳۹۸/۱۱/۲۹دوسش دارم خیلی زیاد مهربونه صبوره کاربلده بهش اعتماد داشتم کاش بازم منو پذیرش میکرد
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۰نازایی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱پسرم روایشان به دنیاآورده اند و بسیار مهارت دارند درکارشان
۱۴۰۰/۰۹/۰۹پزشکی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵باردارم و کارش عالی
۱۳۹۹/۰۴/۳۱پیششون نیومدم اما تعریفشونو شنیدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عاااالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۲سزارین
۱۴۰۰/۰۸/۲۵من حدودا ازسال 81 بیمارایشون بودم تا سال 90 ودتا عمل پیششون داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بارداری خارج از رحم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی بود زایمان طبیعی داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰من 7سال پیش دوران بارداریم پیش ایشون بودم پزشکی بسیار متعهد و مسئولیت پذیر هستن میخوام برا بارداری دوم زیرنطر ایشون باشم
۱۳۹۹/۱۰/۰۴عالی خوش برخورد صبو
۱۴۰۰/۰۸/۱۹زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۵زایمان داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸سلام من تحت نشر ایشان هستم و راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خون ریزی داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بچه اولم وزنش پایین بود ولی برای بچه دوم مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بودنن عالیییی
۱۳۹۷/۰۴/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴زایمان
۱۳۹۹/۱۰/۱۰بسیار دکتر کار بلد و دلسوزی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۱بسیار عالی وخوب
۱۴۰۰/۰۱/۰۷مشکل فیبرم داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶برای زایمان اولم تحت نظرایشون بودم .دکترخوبی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی و متعهد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بارداری و زایمان ،عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۹من که خیلی راضی هستم چون خیلی با دقت گوش میکنند وخوب دارو تجویز می کنند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱من برای بارداری پیش ایشون بودم عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالیه مخصوصا
۱۴۰۰/۰۶/۲۷از نظر من بهترین دکتر زنان در اراک ایشونه
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر بسیار حاذق و با حوصله در رسیدگی به امور مریض ها
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶پزشک خواهرم بودن برای زایمان وبسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵مراقبت بارداری و زایمان.واقعا دکتر خوب و آرام و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بسیار با دقت و حوصله بیمار را رصد می کنن وتشخیص خیلی عالی و خوبی دارن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۱۸من برای مراقبتهای بارداری و زایمان مراجعه کردم.عالی بودند
۱۳۹۸/۰۷/۳۰فرزند اولم را به کمک ایشان به دنیا آوردم و درمدت بارداری از راهنمایی هایشان استفاده کردم
۱۳۹۹/۰۵/۲۶زایمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خیلی پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵نازع. ا
۱۳۹۹/۱۱/۳۰دکتری عالی با تشخیص بالا
۱۴۰۰/۰۸/۲۵زایمان پرخطر و اکنون فرزند دارم
۱۳۹۷/۰۴/۱۹بسیار مهربون و کار درست
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی دکتر خوبی اند
۱۳۹۸/۰۶/۲۶مشکل فیبروم داشتم کاملا رفع شد بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۸ایشون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۵بهترین دکتر زنان و زایمان در استان مرکزی
۱۳۹۸/۰۴/۱۳مراجعه جهت مراقبت بارداری در هر دو بارداری.پزشک بسیار متعهد با اخلاق صبور و با دانش فراوان
۱۳۹۹/۰۳/۰۵باردار بودم میرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷عاااالیییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۷برای بارداری
۱۴۰۰/۰۸/۱۵