پام زگیل در اومده بود رفتم پیش دکتر شاهی خدارو شکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بسیار عالی بودج
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
افتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
خوب بودد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
ریزش مو
درآمدن مو
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
دکتر فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
پوستی و خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
برای فرداشب یا شنبه نوبت می خوام
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
بله تشخیص
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عاااالی ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
بنده بیماری پساریوزیست دارم وبا داروهای دکتر واقعا نتیجه دیدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
مشکل پوست. عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
ویتریگو
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
سلام 10 عدد خال داشتم که روی صو تم ودکتر برداشتند وبرای بیماری پوسی کهیر هم مراجعه داشتم برای هر دومورد راضی بودند ومادر م برای زونا مراجعه داشتند که ایشون هم راضی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
بد نیست
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
ریزش مو عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
بسیار با تجربه وموفق است
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
خال زیاد داشتم وبرام برداشتن کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
برداشتن خال
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
حساسیت پوستی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خوب بو
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
خال برداری
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
برداشت خال
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
زخم سالک داشتم وبه خوبی مداوا شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
خیلی خوب اس
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
کاملا مسلط و کاردرست
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
مشکل موداشتم ومراجعه به دکترشاهی خیلی بهم کمک کرد وریزش مومتوقف شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
بیماری لیکن پلان که تحت کنترل می باشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
نمیدونم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
صورتم به شدت جوش داشت، الان اصلا جوش نزده فقط جای جوش مونده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
عالیییی هستند
جوش صورت و خیلی کمتر شده به لطف ایشون
ریزش مو
۱۴۰۰/۰۸/۱۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲زگیل و در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۴دختر خوش اخلاق وخوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴ریزش شدیدمو
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتر بیا
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴پام زگیل در اومده بود رفتم پیش دکتر شاهی خدارو شکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیار عالی بودج
۱۴۰۰/۰۲/۲۴افتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴خوب بودد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ریزش مو درآمدن مو
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتر فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷پوستی و خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸برای فرداشب یا شنبه نوبت می خوام
۱۳۹۹/۱۰/۳۰ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بله تشخیص
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عاااالی ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بنده بیماری پساریوزیست دارم وبا داروهای دکتر واقعا نتیجه دیدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مشکل پوست. عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ویتریگو
۱۴۰۰/۰۹/۱۱سلام 10 عدد خال داشتم که روی صو تم ودکتر برداشتند وبرای بیماری پوسی کهیر هم مراجعه داشتم برای هر دومورد راضی بودند ومادر م برای زونا مراجعه داشتند که ایشون هم راضی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بد نیست
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ریزش مو عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بسیار با تجربه وموفق است
۱۴۰۰/۰۳/۳۱خال زیاد داشتم وبرام برداشتن کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰برداشتن خال
۱۴۰۰/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷حساسیت پوستی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خوب بو
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰خال برداری
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰برداشت خال
۱۳۹۹/۱۱/۱۱زخم سالک داشتم وبه خوبی مداوا شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸خیلی خوب اس
۱۴۰۰/۰۵/۱۸کاملا مسلط و کاردرست
۱۴۰۰/۰۴/۱۹مشکل موداشتم ومراجعه به دکترشاهی خیلی بهم کمک کرد وریزش مومتوقف شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بیماری لیکن پلان که تحت کنترل می باشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶نمیدونم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶صورتم به شدت جوش داشت، الان اصلا جوش نزده فقط جای جوش مونده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالیییی هستند جوش صورت و خیلی کمتر شده به لطف ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱آکنه ..کامل رفع شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ریزش مو داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰جراحی خال و عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۰۱فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵مشکلات جوش
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بیماری پوستی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ریزش مو و زیبایی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹آکنه داشتم ...کاملا برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۴جوش صورت در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸ویتیلیگو
۱۴۰۰/۰۳/۲۶