بنده بیماری پساریوزیست دارم وبا داروهای دکتر واقعا نتیجه دیدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
افتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
زگیل و در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بسیار با تجربه وموفق است
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
بیماری پوستی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
ویتیلیگو
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
ویتریگو
۱۴۰۰/۰۹/۱۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
خیلی خوب اس
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
جوش صورت در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
عاااالی ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
ریزش مو داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
حساسیت پوستی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
دختر خوش اخلاق وخوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
صورتم به شدت جوش داشت، الان اصلا جوش نزده فقط جای جوش مونده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
دکتر بیا
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
دکتر فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
ریزش مو
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بله تشخیص
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
عالیییی هستند
جوش صورت و خیلی کمتر شده به لطف ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
آکنه داشتم ...کاملا برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
خوب بو
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
پوستی و خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
مشکل پوست. عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
ریزش مو عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
بد نیست
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خال برداری
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
بیماری لیکن پلان که تحت کنترل می باشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
خال زیاد داشتم وبرام برداشتن کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
برداشت خال
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
برای فرداشب یا شنبه نوبت می خوام
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
سلام 10 عدد خال داشتم که روی صو تم ودکتر برداشتند وبرای بیماری پوسی کهیر هم مراجعه داشتم برای هر دومورد راضی بودند ومادر م برای زونا مراجعه داشتند که ایشون هم راضی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
آکنه ..کامل رفع شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
مشکلات جوش
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مشکل موداشتم ومراجعه به دکترشاهی خیلی بهم کمک کرد وریزش مومتوقف شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
نمیدونم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
کاملا مسلط و کاردرست
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
پام زگیل در اومده بود رفتم پیش دکتر شاهی خدارو شکر خوب شدم
ریزش مو درآمدن مو
۱۴۰۰/۰۹/۲۱زخم سالک داشتم وبه خوبی مداوا شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خوب بودد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳ریزش مو و زیبایی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹ریزش شدیدمو
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بنده بیماری پساریوزیست دارم وبا داروهای دکتر واقعا نتیجه دیدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵افتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۴/۲۳زگیل و در حال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار با تجربه وموفق است
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بیماری پوستی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ویتیلیگو
۱۴۰۰/۰۳/۲۶ویتریگو
۱۴۰۰/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۰خیلی خوب اس
۱۴۰۰/۰۵/۱۸جوش صورت در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عاااالی ب
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ریزش مو داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰حساسیت پوستی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶دختر خوش اخلاق وخوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴صورتم به شدت جوش داشت، الان اصلا جوش نزده فقط جای جوش مونده
۱۴۰۰/۰۴/۲۹دکتر بیا
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دکتر فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴ریزش مو
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بله تشخیص
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۹عالیییی هستند جوش صورت و خیلی کمتر شده به لطف ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸آکنه داشتم ...کاملا برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۱۴خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خوب بو
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۶عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸پوستی و خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲مشکل پوست. عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ریزش مو عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بد نیست
۱۳۹۹/۱۰/۲۳با حوصله و حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خال برداری
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بیماری لیکن پلان که تحت کنترل می باشد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خال زیاد داشتم وبرام برداشتن کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸برداشت خال
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲برای فرداشب یا شنبه نوبت می خوام
۱۳۹۹/۱۰/۳۰سلام 10 عدد خال داشتم که روی صو تم ودکتر برداشتند وبرای بیماری پوسی کهیر هم مراجعه داشتم برای هر دومورد راضی بودند ومادر م برای زونا مراجعه داشتند که ایشون هم راضی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۷فعلا نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵آکنه ..کامل رفع شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۳مشکلات جوش
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴مشکل موداشتم ومراجعه به دکترشاهی خیلی بهم کمک کرد وریزش مومتوقف شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹نمیدونم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴کاملا مسلط و کاردرست
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲پام زگیل در اومده بود رفتم پیش دکتر شاهی خدارو شکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸برداشتن خال
۱۴۰۰/۰۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار عالی بودج
۱۴۰۰/۰۲/۲۴جراحی خال و عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۰