کم کاری تیروید داشتم و زیر نظر دکتر دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
دکتر عالی
۱۳۹۷/۰۵/۱۳
عالی.کم کاری تیرویید داشتم.حل شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خوب بودند اولین بار بود رفتم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
من برای رشد پیش دکتر حمید کریمی رفتم و دوسال اول نتیجه خوبی حاصل شد ولی 1 سالی میشه زیاد رشد نمیکنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
تیروئید دارم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بیمار دیابتی نوع دوم هستم و از معالجه ایشان رضایتمندم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
عالللللللللی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بله ایشان دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
دیابت دارم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
مشکل دیابت
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
موفق بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
مادربزرگم زیر
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
ادامه درمان
۱۳۹۹/۰۷/۱۰
فعلا هیچی
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
تیروید دارم و زیر نظر دکتر کریمی ام
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۱۷
فشارخون الان خداروشکرخیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
تروئید داشتم ودکتر به من دارو داد وبعد از اینکه داروهام تموم شدند دیگه پیش دکتر نیومدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
پدرم مشکل افت شدید قند داشت . الان حالش خوب .کار ایشان عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۷/۰۲/۲۹
درحال مراجعه
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
قند خون
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۰
همراه بیمار بودم، دکتر بسیار حاذقی هست بقول قدیمیا
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
خیلی خوب شدم
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
مشکل تیرویید داشتم خوب شدم البته خیلی وقت پیش بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۴
عمل پیوند
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۶/۱۵
کم کاری تیروئید داشتم الان پیگیر درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
کم کاری تیرویید داشتم و بسیار درما نشون نتیجه بخش بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
تعذیه و عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
بیماری تیروئید که روی کمر و استخوانهام اثر بدی گزاشته بود و با مصرف هردارویی نتیجه نمیگرفتم.. بااولین ویزیت و نسخه در زمان خیلی کوتاهی نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
تیرعید بارداری .خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
سلام ازمایش برام نوشت
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خوب بوده
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
برای کنترل دیابت بهشون مراجعه کردم خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
کار طبابت ایشان بی نظیر است
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
عالییییی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
کم کاری تیروئید داشتم تقریبا کنترل شده
۱۳۹۷/۰۲/۰۵
تیرویید
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
بسیار عالی هستند، مشکل تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
بیماری دیابت که الان کنترل شده تقرییا
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
دکتر خوبی هستند دیابت دارم و از وقتی زیر نظر این دکتر بودم کنترل شده دیابتم
تشخیص خوب.و برخوردی مهربان شنونده خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۰۱تیروئیدوعالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷کم کاری تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲استاده
۱۴۰۰/۰۱/۳۱دکتر خوبیست
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عالیست
۱۳۹۹/۱۱/۲۰کاملا راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۵تشخیص عالی میدن
۱۳۹۷/۱۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۷خوب بوده
۱۳۹۹/۰۴/۱۴مشکل کم کاری تیرویید داشتم با کمک دکتر تونستم گنترلش کنم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸دیابتی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴گوارشی و خوب شده
۱۳۹۹/۰۶/۱۷تیرویدپرکار درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۰چندین ساله به علت دیابت. تحت نظرهستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بیماری دیابت.بله قند خون رو کنترل میکنن
۱۳۹۷/۱۰/۱۸خوب بوده
۱۳۹۷/۰۲/۲۳کارش خوب هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۱درحال درمان کم کاری تیرویید
۱۳۹۹/۰۹/۰۴درحال درمان
۱۳۹۷/۰۶/۱۰کم کاری تیرویید داشتم و زیر نظر ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دیابت داشتم و هم اکنون تحت نظرم
۱۳۹۹/۰۲/۰۹راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۶/۳۰دیابت دارم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل تیروئید
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی مشکل تیرویید
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۶دکتر و
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خوب بوده
۱۳۹۹/۰۴/۰۷قند مخفی پایین نمیآید
۱۳۹۹/۱۱/۰۶کاملا رضایت بخش بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷سلام همسرم مشکل چربی کبدداشت که خداروشکر بعد از سه ماه زیر نظرشون بودن ورفع شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۶زیر نظرش هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۸تشخیص سریع
۱۳۹۸/۱۰/۲۱دکترخیلی خوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۷صرفا برای چکاپ پسرم از بابت وصعیت غدد رشدی به ایشان مراجعه کرده ام
۱۴۰۰/۰۷/۰۷تعریفش رو فهمیدم
۱۳۹۷/۱۰/۲۷تیریدداشتم ولی دوباره تیریدم کم کارشده
۱۳۹۹/۱۲/۲۴تیرویید
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۶خوبهخوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳دکتر کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۵البته مشکل بچه خودم 8سال تیروید داره الان چند ماهی ک زیر نظر دکتر حمیدکریمی پذیرش شده فعلا ب هیچ نتیجه ای نرسیدم والبته هنوزدوره درمانش تمام نشده
۱۴۰۰/۰۶/۰۵کم کاری تیرید حالا هم هموم مشکل اوت کرده خ اهشا نوبت سریع میخوام
۱۳۹۹/۰۶/۲۷تیرویید کم کار داشتم خداروشکر کنترل شده
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عالیه کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۸دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۴/۱۸گوارشی
۱۳۹۸/۱۰/۲۶تنظیم قند خون
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بیماری دیابت
۱۳۹۷/۰۶/۱۰تیروعید
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار عالی وبادانش
۱۳۹۹/۰۵/۲۹خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۱۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳مشکل تیروئید کم کار دارم خداروشکر باقرصی که بهم دادن تونستم تیروییدم کنترل کنم وپایین امددرجه تیروییدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴تیرویید دارم واز درمانش راصی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عاعالیه
۱۳۹۹/۰۴/۳۱یک بار رفتم ویزیت ولی دیگه نوبت گیرم نیومده
۱۴۰۰/۰۳/۱۱چند سال پیش که طبابت در ارتباط با دیابت انجام میدادن مادرم ببیمارشون بود خیلی عال ی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۰۸باتوجه به توصیه دوستان همشری پلدختر
۱۳۹۷/۰۱/۲۸عالی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۲۲بسیار دقیق
۱۳۹۷/۰۳/۰۹دکتر خوبی هستن مشکلم تا حدودی برطرف شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۱تیروئید
۱۳۹۹/۰۵/۱۰کن کاری تیروئید.خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۷پدرم بوده
۱۳۹۸/۱۲/۰۶فقط ی جل
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ویزیت نشدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳مشکل دیابت داشته و بهتر شده
۱۳۹۷/۱۲/۰۷تیروئید
۱۳۹۹/۰۹/۲۳بدنبود
۱۳۹۹/۱۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دکتر خوبیه فقط یه بار ایشونو دیدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴برای مریضی دیابت بود که الحمدلله بهتر شده بودم و برای ادامه درمان می خواهم خدمت ایشان برسم
۱۳۹۷/۰۴/۰۴تیروییدکم کارداشیان طی دوماه بهترشدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸قند داشتم الان تنظیم است
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بله به بیماران کمک می کند و دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۱۰/۲۸برای هورمونهاو قند خون
۱۴۰۰/۰۴/۱۹گوارش و ستی اسکن انجام گرفت
۱۳۹۷/۰۶/۰۸مطلوب بود نتیجه خوبی داشت
۱۳۹۷/۰۲/۲۵تیرویید دوران بارداری گرفتم که خدا رو شکر زیز نظر دکتر معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱مشکل تیروییدداشتم زیرنطرایشون خوب شدم
۱۳۹۸/۰۶/۰۶دکترو خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۴تیروئید داشتم خیلی راضی بودم تیروئید داشتم خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵کم کاری تیروید داشتم و زیر نظر دکتر دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹دکتر عالی
۱۳۹۷/۰۵/۱۳عالی.کم کاری تیرویید داشتم.حل شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خوب بودند اولین بار بود رفتم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰من برای رشد پیش دکتر حمید کریمی رفتم و دوسال اول نتیجه خوبی حاصل شد ولی 1 سالی میشه زیاد رشد نمیکنم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰تیروئید دارم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸بیمار دیابتی نوع دوم هستم و از معالجه ایشان رضایتمندم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالللللللللی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بله ایشان دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۴دیابت دارم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷مشکل دیابت
۱۳۹۹/۱۰/۰۳خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱موفق بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۱دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۷/۱۶مادربزرگم زیر
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ادامه درمان
۱۳۹۹/۰۷/۱۰فعلا هیچی
۱۳۹۸/۰۷/۲۰تیروید دارم و زیر نظر دکتر کریمی ام
۱۳۹۹/۰۵/۲۱خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۱۷فشارخون الان خداروشکرخیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶تروئید داشتم ودکتر به من دارو داد وبعد از اینکه داروهام تموم شدند دیگه پیش دکتر نیومدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷پدرم مشکل افت شدید قند داشت . الان حالش خوب .کار ایشان عالی است
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۷/۰۲/۲۹درحال مراجعه
۱۳۹۹/۰۷/۱۹قند خون
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۰همراه بیمار بودم، دکتر بسیار حاذقی هست بقول قدیمیا
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خیلی خوب شدم
۱۳۹۷/۱۲/۲۲مشکل تیرویید داشتم خوب شدم البته خیلی وقت پیش بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۴عمل پیوند
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۶/۱۵کم کاری تیروئید داشتم الان پیگیر درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶تیرویید
۱۴۰۰/۰۹/۲۲کم کاری تیرویید داشتم و بسیار درما نشون نتیجه بخش بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۰کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۸تعذیه و عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بیماری تیروئید که روی کمر و استخوانهام اثر بدی گزاشته بود و با مصرف هردارویی نتیجه نمیگرفتم.. بااولین ویزیت و نسخه در زمان خیلی کوتاهی نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲تیرعید بارداری .خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸سلام ازمایش برام نوشت
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بوده
۱۳۹۹/۰۷/۱۱عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۳برای کنترل دیابت بهشون مراجعه کردم خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴کار طبابت ایشان بی نظیر است
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالییییی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰کم کاری تیروئید داشتم تقریبا کنترل شده
۱۳۹۷/۰۲/۰۵تیرویید
۱۳۹۷/۰۸/۱۴بسیار عالی هستند، مشکل تیرویید داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵بیماری دیابت که الان کنترل شده تقرییا
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دکتر خوبی هستند دیابت دارم و از وقتی زیر نظر این دکتر بودم کنترل شده دیابتم
۱۳۹۹/۰۳/۰۵فعلا یکبار مراجعه کردم دوباره باید برم پیش دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دیابت نوع دو و تا حدود زیادی مشکل من مرتفع شده
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۰/۰۸دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۱/۰۳جلسه اول
۱۳۹۹/۱۱/۱۹نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۷کم کاری تیروئید خیلی عالی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خوب است مشکل ما برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۵مادرم دیابت داشتن خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکل دیابت داشتم ولیهنوز نتیجه ی مطلوب حاصل نشده
۱۳۹۹/۰۴/۳۰عالییییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸تیروعید
۱۳۹۹/۰۸/۱۸دیابت دارم هنوز کنترل نشده است.
۱۳۹۹/۰۲/۰۶کم کاری تیروئید هنوز کامل برطرف نشده
۱۳۹۹/۰۶/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۳ریزش مو
۱۳۹۷/۰۵/۰۶خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۵دیابت عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر خیللی خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۱۴راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۳۰در حد تعریف
۱۴۰۰/۰۳/۱۲مشکل دیابت نوع 2
۱۳۹۹/۰۹/۱۲درمان تیروئید خیلی خوب درمان شدیم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹دیابت وچربی وفشار داشتم.ب خوبی کنترل کردن
۱۳۹۹/۰۵/۲۷کم کاری تیروئید
۱۴۰۰/۰۳/۱۲دکترخوبی هست ولی سخت نوبت میده
۱۴۰۰/۱۲/۱۶مشکل دیابت داشتم و از درمانم راضی هستم
۱۳۹۸/۰۳/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۰هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰تروئید کم کار
۱۳۹۹/۰۵/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۲معده درد،عالی بودبرام
۱۳۹۹/۰۷/۲۴خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۱دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۷واسه مادرم بوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۳مشکل تروئید.بهترشدم
۱۳۹۷/۱۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۵تیروئیدم کم کار بود که بهبود پیدا کرد
۱۳۹۸/۱۱/۱۹خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳تیروئیددارم ولی بهترشدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۱تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تیرویید
۱۴۰۰/۰۷/۰۶پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بله بیماری دیابت و خداراشکر کنترل شده است
۱۳۹۹/۱۰/۱۳هنو نرفتج پیشش
۱۳۹۹/۱۱/۱۵دکتر خیلی خوبیست
۱۳۹۹/۰۶/۲۲دیابتم 700بود با کمک دکتر کریمی به نرمال رسیدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹بیماری قند
۱۳۹۷/۰۵/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳تیروئید هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۶/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۳۱سلام کشورمظفری مشکل دیابت
۱۴۰۰/۰۵/۲۵خوبه عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ایشان. دکتر بسیا عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲بسیار. در کارش دفت و مهارت دارد
۱۳۹۹/۰۴/۰۳کم کاری تیروئید وعالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۷واقعا کارسون عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دکتر کریمی یه دکتر خیلی خوب و عالی هستش
۱۴۰۰/۰۲/۱۲اولین بار میام پیشش
۱۳۹۸/۱۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دوستان تعریف کردند خدا حفظش کنه
۱۳۹۸/۱۲/۱۱دکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷تشخیص صحیح
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مشکل غدد
۱۳۹۹/۰۸/۰۳دمش گرم
۱۳۹۹/۰۷/۰۱فشارخوندیابت
۱۳۹۹/۰۹/۲۴تیرویید
۱۳۹۸/۱۰/۱۵دیابت کنترل دیابت
۱۳۹۷/۰۴/۱۶تیروید
۱۴۰۰/۰۱/۱۴اقای دکتر حمید کریمی دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷تیروئید پرکار ودرمان شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۹پرکاری تیروئبدداشتم دکتربسیاربسیارخوش برخورد وعالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۱سلام.من مشکل بالا بودن قند داشتم که با راهنمایی ها و داروهای تجویزی توسط ایشون مشکلم حل شد.ایشون دکتری خوب و خوش برخورد هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۵تیرویید
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۰۸کم کاری تیروئید. عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷