عالی بود تشخیصشون
بیماری گلوکوم و تحت درمان هستم
بسیار کارشان عالیست
در حال درمان
چشمم را صفر کردم .راضی بودم
عالی هستند
فقط در حد معاینه چشم بود
باسلام دکتر خوبی است
عمل لیزر انجام دادم فعلا یک ماه بیشتر نیس ولی تا الان راضی هستم فقط تنها مشکل مطب هست که نوبت هگدهی خوبی ندارن
بسیار عالی
عمل چشم
عالیترین
تشخیص دکتر عالی بود و مرا از جراحی مغزی نجات داد
جهت معاینه و چک آپ
سلام .آقای دکترچشمام عمل کردن وبسیارتابسیارراضیم از کارشون...هدایه کار وزندگیشون برکت بده و امیدوارم روزبه روزموفق ترباشن
خوبه عالیه
چک کردن نمره چشم
بله چشمم خارش داشته خوب شد
راضی بودم
از کارشون واقعا راضی ام
عااااالی
عالی بوده
عمل صفر کردن چشم
خیلی دکتر خوبی هسن
عالی بودن
فشار چشم و کنترل شده
عالی ه
عالی هستن
عمل لازیک
بی نهایت عالی، خوش برخورد و با دانش
پزشک خوبی هست
عمل لیزیک
عمل اب مروارید چشم
بسیارعالی
فشارچشم
خوش برخورد و حاذق در کار خود هستن
معطلی بیش از یک ساعت دارد
گلوکوم
خوب بودن
خیلی عالی
در زمینه عمل اب مروارید تبحر خاصی دارند
آب مروارید داشتم و عمل کردم عالی بود
پس از 34سال بینایی چشمم را بدست اوردم
خیلی خوب
جناب دکتر سلیمانی واقعا عالی دلسوزومجرب هستند
جراحی آب مروارید داشتیم، موفقیت آمیز بود،
بسیارخوب
مجرای چشم بسته شده بودعمل کرد.
معاینه چشم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار طالقانی، جنب آزمایشگاه مرکزی، کوچه زمانی
عالی بود تشخیصشون
۱۴۰۱/۰۸/۲۰بیماری گلوکوم و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار کارشان عالیست
۱۴۰۱/۱۰/۱۰در حال درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۳چشمم را صفر کردم .راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷فقط در حد معاینه چشم بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۲باسلام دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۸/۰۷عمل لیزر انجام دادم فعلا یک ماه بیشتر نیس ولی تا الان راضی هستم فقط تنها مشکل مطب هست که نوبت هگدهی خوبی ندارن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۹عمل چشم
۱۴۰۱/۰۹/۲۹عالیترین
۱۴۰۱/۰۷/۲۹تشخیص دکتر عالی بود و مرا از جراحی مغزی نجات داد
۱۴۰۱/۰۵/۱۷جهت معاینه و چک آپ
۱۴۰۱/۰۶/۰۲سلام .آقای دکترچشمام عمل کردن وبسیارتابسیارراضیم از کارشون...هدایه کار وزندگیشون برکت بده و امیدوارم روزبه روزموفق ترباشن
۱۴۰۱/۰۸/۱۳خوبه عالیه
۱۴۰۱/۰۹/۲۲چک کردن نمره چشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بله چشمم خارش داشته خوب شد
۱۴۰۰/۰۱/۲۷راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸از کارشون واقعا راضی ام
۱۴۰۱/۰۹/۲۷عااااالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی بوده
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عمل صفر کردن چشم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خیلی دکتر خوبی هسن
۱۴۰۱/۰۶/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴فشار چشم و کنترل شده
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عالی ه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عمل لازیک
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بی نهایت عالی، خوش برخورد و با دانش
۱۴۰۰/۰۳/۲۹پزشک خوبی هست
۱۴۰۱/۰۸/۰۱عمل لیزیک
۱۴۰۱/۰۷/۱۳عمل اب مروارید چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹فشارچشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰خوش برخورد و حاذق در کار خود هستن
۱۴۰۱/۰۸/۲۱معطلی بیش از یک ساعت دارد
۱۴۰۱/۰۹/۲۸گلوکوم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶خوب بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۳در زمینه عمل اب مروارید تبحر خاصی دارند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲آب مروارید داشتم و عمل کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷پس از 34سال بینایی چشمم را بدست اوردم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۲جناب دکتر سلیمانی واقعا عالی دلسوزومجرب هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۸جراحی آب مروارید داشتیم، موفقیت آمیز بود،
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیارخوب
۱۴۰۱/۰۵/۰۸مجرای چشم بسته شده بودعمل کرد.
۱۴۰۱/۰۶/۱۲معاینه چشم
۱۴۰۱/۰۹/۱۶