خوب بود
دکتر بسیار خوش اخلاق باشخصیت وحاذقی هستن
ریزش مو درمان
خیلی دکتر خوب و مودبی هستن
پزشک حاذق،مشکل پوستی،تشخیص عالی
مشکل مو فعلا بی نتیجه
درجه ۱ منطقه
دکتر خوب و
خیلی دکتر باتجربه هست
دکتر خوبین
عالییییبب
برای ریزش
دکتر بسیار خوبی هستش
معطلی خیلی زیاد
مشکل پوستی داشتم
بسیار دکتر خوب و عالی هستن
قارچ پوستی
قبل فوق تخصص دکتر داخلی بودن.و رفتن المان تحصیلاتشون و ادامه دادن و فوق تخصص گرفتن.
برای پوستم مراجعه کرده بودم واقعا راضیم از کارشون پوستم عالی شده
نظری ندارم
اگزما داشتم
مشکل ریزش مو نتیجه خوب
برای جوش صورت
بیماری پوستی که سالهای طولانی هیچ دکتری نتونسته بود درمان کنه رو درمان کردن خدا ازشون راضی باشه واقعا
مشکلات هورمونی جوش های خیلی شدید صورت که با داروهای دکتر از بین رفت
ریزش مو وچربی بالای پوست
بی نظیرن وباسواد
سلام من اگزما بارداری داشتم وبرطرف شد خداروشکر
دکتر با تجربه ای هستن
عالی بود هم عمل پلک انجام دادم هم برای مشکل پوستی رفتم پیششون
جوش های صورتم برای اولین ویزیت خوب بود
داروهایی که تجویز کردن بسیار مفید بودن و تاثیر زیادی در روند بهبودی بیمار یم داشتن.
عالی واقعا همسر من
ریزش موی شدید و الان خیلی خیلی بهتر شده موهام پر شده ریزش نداره
بسیار خوش برخورد و محترم کارشون عالیه
عدم رضایت
بسیار عالی
دکتر متخصص و تشخیص درست
عالی و حرفه ای
من خیلی از ایشان تشکر می کنم
عالی بود
مشکل ناخن ،بسیار عالی
فعلا ازمایش نوشته برام ولی رفتارشون عالی بود خیلی با احترام بود
عالی هستن
دکترخوبی
خیلی عالی
خیلی عالی منکه راضیم چون واقعا دکتر خوبیه
بسیار حاذق و باسواد هستن
خیلی خوب
مشگل زگیل داشتم
دکتر بسیار
بسیار حاذق و کاردرست و خوشاخلاق
مادرم ویزیت شدند وراضی بودند
پوست و مو
مشکل پوستی اگزما کامل خوب شده
عالی فوق العاده با شخصیت
از دوستم شنیدم که رفته پیش ایشون پسوریازیس داشته کنار پیشونی و گردنش درمان شده میخوام مادرم ببرم برای پسوریازیس کف پاهاش
دکتر خوبی هست
در حال درمان هستم
خیلی محترم و کار درست
با سلام ریزش مو شدید داشتم در مدت سه ماه درمان شدم
مشکل قارچ
موهام سکه ای ریخته بود با یک جلسه پیش آفای دکتر خوب شدم.
آشناهامون رفتن عالی بود
دکتر خوب کار بلد
دکتر خوش اخلاق و کار بلد هستند شخصا ازش راضی هستم ️
عالی بود هم خوش
باسلام برای دخترم موهاش بطورسکه ای ریخته بودباکمک دکترتونست موهاش دربیادمخصوصااخلاق خیلی خوب که کمک کردمااسترسمون کم باشه خداخیرشون بده
ریزشطمو
بیماری پوستی
از کار دکتر بسیار بسیار رآصی هستم
عالی و کاربلد و خوشبرخورد
مشکل ریزش مو داشتم خیلی خوب نتیجه گرفتم
مشکل پوستی داشتم خیلی کمکم کردن
فعلاک هیچی
عالی بودن بهترین دکتر پوست هستن
مشکل ریزش موی منو به طور کامل حل کردن
دکتر ب شدت خوش اخلاق صبور تشخیص عالی
عالی واقعا
من ریزش مو داشتم و به ایشان مراجعه کردم ولی نتیجه ای حاصل نشده فعلا
ریزش مو
شماره مطب میخواستم
بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
برا جوش صورت مراجعه کردم رفتار دکتر فوق العاده محترم و مهربان عالی
فعلا نتیجه ای حاصل نشده
کارشون عالی و اخلاق پسندیده
دکتر باشخصیت و خوبی هستن پسرم حساسیت پوستی داشت با دارو های اقای دکتر خوب شد
لک پوست
بخاطر جوش وجوش های سرسیاه ودکترخیلی خوبی هستن واقعا ازشون ممنونم
مشکل پوست از نتیجه راضیم
فوق العاده ، درجه یک
عالیییی
دکتر فوق العاده عالی مهربون کاربلد هستن ریزش مو داشتم تحت نظر آقای دکتر بودم حساسیت پوستی گرفتم اونم آقای دکتر درمان کرد والان هم تحت درمان برای پوست صورتم هستم وآقای دکتر رو به بیش از ۲۰نقر معرفی کردم و خدا رو شکر نتیجه گرفتن
پسوریازیس
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهریار، خ ولی عصر، چهار راه مخابرات، خ شهید بهشتی غربی، بالای داروخانه دکتر خیرخواه.
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر بسیار خوش اخلاق باشخصیت وحاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵ریزش مو درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خیلی دکتر خوب و مودبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۰پزشک حاذق،مشکل پوستی،تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱مشکل مو فعلا بی نتیجه
۱۴۰۴/۰۹/۰۹درجه ۱ منطقه
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر خوب و
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خیلی دکتر باتجربه هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۰دکتر خوبین
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالییییبب
۱۴۰۴/۰۳/۱۳برای ریزش
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر بسیار خوبی هستش
۱۴۰۴/۰۷/۰۱معطلی خیلی زیاد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲مشکل پوستی داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶قارچ پوستی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹قبل فوق تخصص دکتر داخلی بودن.و رفتن المان تحصیلاتشون و ادامه دادن و فوق تخصص گرفتن.
۱۴۰۴/۰۶/۱۴برای پوستم مراجعه کرده بودم واقعا راضیم از کارشون پوستم عالی شده
۱۴۰۴/۰۶/۱۲نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳اگزما داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳مشکل ریزش مو نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۲برای جوش صورت
۱۴۰۴/۰۲/۲۶بیماری پوستی که سالهای طولانی هیچ دکتری نتونسته بود درمان کنه رو درمان کردن خدا ازشون راضی باشه واقعا
۱۴۰۴/۱۰/۱۱مشکلات هورمونی جوش های خیلی شدید صورت که با داروهای دکتر از بین رفت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶ریزش مو وچربی بالای پوست
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بی نظیرن وباسواد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام من اگزما بارداری داشتم وبرطرف شد خداروشکر
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی بود هم عمل پلک انجام دادم هم برای مشکل پوستی رفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۸/۰۵جوش های صورتم برای اولین ویزیت خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷داروهایی که تجویز کردن بسیار مفید بودن و تاثیر زیادی در روند بهبودی بیمار یم داشتن.
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی واقعا همسر من
۱۴۰۴/۰۳/۲۳ریزش موی شدید و الان خیلی خیلی بهتر شده موهام پر شده ریزش نداره
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار خوش برخورد و محترم کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر متخصص و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۲۷من خیلی از ایشان تشکر می کنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲مشکل ناخن ،بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹فعلا ازمایش نوشته برام ولی رفتارشون عالی بود خیلی با احترام بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۲دکترخوبی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹خیلی عالی منکه راضیم چون واقعا دکتر خوبیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار حاذق و باسواد هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۰مشگل زگیل داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار حاذق و کاردرست و خوشاخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۱مادرم ویزیت شدند وراضی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۷پوست و مو
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مشکل پوستی اگزما کامل خوب شده
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالی فوق العاده با شخصیت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵از دوستم شنیدم که رفته پیش ایشون پسوریازیس داشته کنار پیشونی و گردنش درمان شده میخوام مادرم ببرم برای پسوریازیس کف پاهاش
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۳در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۷خیلی محترم و کار درست
۱۴۰۴/۱۱/۲۱با سلام ریزش مو شدید داشتم در مدت سه ماه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶مشکل قارچ
۱۴۰۴/۰۷/۰۶موهام سکه ای ریخته بود با یک جلسه پیش آفای دکتر خوب شدم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴آشناهامون رفتن عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر خوب کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۵دکتر خوش اخلاق و کار بلد هستند شخصا ازش راضی هستم ️
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بود هم خوش
۱۴۰۴/۰۴/۱۰باسلام برای دخترم موهاش بطورسکه ای ریخته بودباکمک دکترتونست موهاش دربیادمخصوصااخلاق خیلی خوب که کمک کردمااسترسمون کم باشه خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۴/۱۹ریزشطمو
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بیماری پوستی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱از کار دکتر بسیار بسیار رآصی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی و کاربلد و خوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۵/۳۱مشکل ریزش مو داشتم خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳مشکل پوستی داشتم خیلی کمکم کردن
۱۴۰۴/۰۴/۱۹فعلاک هیچی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸عالی بودن بهترین دکتر پوست هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشکل ریزش موی منو به طور کامل حل کردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر ب شدت خوش اخلاق صبور تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی واقعا
۱۴۰۴/۰۵/۳۰من ریزش مو داشتم و به ایشان مراجعه کردم ولی نتیجه ای حاصل نشده فعلا
۱۴۰۴/۰۲/۲۲ریزش مو
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۲شماره مطب میخواستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۴/۰۳برا جوش صورت مراجعه کردم رفتار دکتر فوق العاده محترم و مهربان عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۷/۲۶کارشون عالی و اخلاق پسندیده
۱۴۰۴/۰۱/۲۱دکتر باشخصیت و خوبی هستن پسرم حساسیت پوستی داشت با دارو های اقای دکتر خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۷لک پوست
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲بخاطر جوش وجوش های سرسیاه ودکترخیلی خوبی هستن واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل پوست از نتیجه راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷فوق العاده ، درجه یک
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عالیییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر فوق العاده عالی مهربون کاربلد هستن ریزش مو داشتم تحت نظر آقای دکتر بودم حساسیت پوستی گرفتم اونم آقای دکتر درمان کرد والان هم تحت درمان برای پوست صورتم هستم وآقای دکتر رو به بیش از ۲۰نقر معرفی کردم و خدا رو شکر نتیجه گرفتن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷پسوریازیس
۱۴۰۴/۰۵/۰۱