۱۵۸ نفر
دکتر سیامک اسماعیلی رادور

دکتر سیامک اسماعیلی رادور

متخصص پوست ، مو و زیبایی

متخصص شماره نظام: ۴۷۵۴۶
یکشنبه۲۴ خرداد
پس فردا
سه شنبه۲۶ خرداد
۴ روز دیگر
پنج شنبه۲۸ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
۹ روز دیگر
سه شنبه۰۲ تیر
یکشنبه۰۷ تیر
سه شنبه۰۹ تیر
پنج شنبه۱۱ تیر
۱۶۶ نفر

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

دکتر بسیار خوش اخلاق باشخصیت وحاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

ریزش مو درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

خیلی دکتر خوب و مودبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

پزشک حاذق،مشکل پوستی،تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

مشکل مو فعلا بی نتیجه

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

درجه ۱ منطقه

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دکتر خوب و

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

خیلی دکتر باتجربه هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

دکتر خوبین

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

عالییییبب

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

برای ریزش

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

دکتر بسیار خوبی هستش

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

معطلی خیلی زیاد

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

مشکل پوستی داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار دکتر خوب و عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

قارچ پوستی

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

قبل فوق تخصص دکتر داخلی بودن.و رفتن المان تحصیلاتشون و ادامه دادن و فوق تخصص گرفتن.

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

برای پوستم مراجعه کرده بودم واقعا راضیم از کارشون پوستم عالی شده

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

اگزما داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

مشکل ریزش مو نتیجه خوب

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

برای جوش صورت

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

بیماری پوستی که سالهای طولانی هیچ دکتری نتونسته بود درمان کنه رو درمان کردن خدا ازشون راضی باشه واقعا

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

مشکلات هورمونی جوش های خیلی شدید صورت که با داروهای دکتر از بین رفت

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

ریزش مو وچربی بالای پوست

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

بی نظیرن وباسواد

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سلام من اگزما بارداری داشتم وبرطرف شد خداروشکر

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

دکتر با تجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

عالی بود هم عمل پلک انجام دادم هم برای مشکل پوستی رفتم پیششون

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

جوش های صورتم برای اولین ویزیت خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

داروهایی که تجویز کردن بسیار مفید بودن و تاثیر زیادی در روند بهبودی بیمار یم داشتن.

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

عالی واقعا همسر من

۱۴۰۴/۰۳/۲۳

ریزش موی شدید و الان خیلی خیلی بهتر شده موهام پر شده ریزش نداره

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

بسیار خوش برخورد و محترم کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

دکتر متخصص و تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عالی و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

من خیلی از ایشان تشکر می کنم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

مشکل ناخن ،بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

فعلا ازمایش نوشته برام ولی رفتارشون عالی بود خیلی با احترام بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

دکترخوبی

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

خیلی عالی منکه راضیم چون واقعا دکتر خوبیه

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

بسیار حاذق و باسواد هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

مشگل زگیل داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دکتر بسیار

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

بسیار حاذق و کاردرست و خوشاخلاق

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

مادرم ویزیت شدند وراضی بودند

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

پوست و مو

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

مشکل پوستی اگزما کامل خوب شده

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

عالی فوق العاده با شخصیت

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

از دوستم شنیدم که رفته پیش ایشون پسوریازیس داشته کنار پیشونی و گردنش درمان شده میخوام مادرم ببرم برای پسوریازیس کف پاهاش

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

دکتر خوبی هست

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۱/۲۷

خیلی محترم و کار درست

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

با سلام ریزش مو شدید داشتم در مدت سه ماه درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

مشکل قارچ

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

موهام سکه ای ریخته بود با یک جلسه پیش آفای دکتر خوب شدم.

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

آشناهامون رفتن عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

دکتر خوب کار بلد

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

دکتر خوش اخلاق و کار بلد هستند شخصا ازش راضی هستم ️

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی بود هم خوش

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

باسلام برای دخترم موهاش بطورسکه ای ریخته بودباکمک دکترتونست موهاش دربیادمخصوصااخلاق خیلی خوب که کمک کردمااسترسمون کم باشه خداخیرشون بده

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

ریزشطمو

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

بیماری پوستی

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

از کار دکتر بسیار بسیار رآصی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عالی و کاربلد و خوشبرخورد

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

مشکل ریزش مو داشتم خیلی خوب نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

مشکل پوستی داشتم خیلی کمکم کردن

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

فعلاک هیچی

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

عالی بودن بهترین دکتر پوست هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

مشکل ریزش موی منو به طور کامل حل کردن

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

دکتر ب شدت خوش اخلاق صبور تشخیص عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

عالی واقعا

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

من ریزش مو داشتم و به ایشان مراجعه کردم ولی نتیجه ای حاصل نشده فعلا

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

ریزش مو

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

شماره مطب میخواستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بسیار خوش اخلاق و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

برا جوش صورت مراجعه کردم رفتار دکتر فوق العاده محترم و مهربان عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

فعلا نتیجه ای حاصل نشده

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

کارشون عالی و اخلاق پسندیده

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

دکتر باشخصیت و خوبی هستن پسرم حساسیت پوستی داشت با دارو های اقای دکتر خوب شد

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

لک پوست

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

بخاطر جوش وجوش های سرسیاه ودکترخیلی خوبی هستن واقعا ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

مشکل پوست از نتیجه راضیم

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

فوق العاده ، درجه یک

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

عالیییی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

دکتر فوق العاده عالی مهربون کاربلد هستن ریزش مو داشتم تحت نظر آقای دکتر بودم حساسیت پوستی گرفتم اونم آقای دکتر درمان کرد والان هم تحت درمان برای پوست صورتم هستم وآقای دکتر رو به بیش از ۲۰نقر معرفی کردم و خدا رو شکر نتیجه گرفتن

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

پسوریازیس

۱۴۰۴/۰۵/۰۱
اطلاعات تکمیلی
متخصص پوست، مو و زیبایی از دانشگاه شهید بهشتی
سابقه سی سال طبابت
تزریق بوتاکس، ژل (فیلر) و جراحی های زیبایی
مطب دکتر سیامک رادور
شهریارشهریار، خ ولی عصر، چهار راه مخابرات، خ شهید بهشتی غربی، بالای داروخانه دکتر خیرخواه.
روز‌های فرد از ساعت ۱۶,۳۰ الی ۱۹.۵۰
سایر خدمات مطب:
تزریق بوتاکس، ژل (فیلر) و جراحی‌های زیبایی
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    پس فردا
    ۲۴ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۵۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۴ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۵۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۵۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۹ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۵۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۵۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۵۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۵۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۵۰
    سقف نوبت دهی پر شده است

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب دکتر سیامک رادور

    شهریار، خ ولی عصر، چهار راه مخابرات، خ شهید بهشتی غربی، بالای داروخانه دکتر خیرخواه.

    مطب دکتر سیامک رادور

    شهریار، خ ولی عصر، چهار راه مخابرات، خ شهید بهشتی غربی، بالای داروخانه دکتر خیرخواه.