این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد - میدان کاج - سرو غربی - بعد از خیابان مروارید - پلاک ۳۵ - مجتمع نگین سرو - طبقه ۴ - زنگ ۲۸
با سرچ نام دکتر روژین طلیعی در اسنپ/گوگل مپ یا waze به راحتی ادرس قابل دسترسی ست.
سلام، من به متخصصین مختلفی مراجعه کردم برای کار ایمپلنت، نهایت ایشان را انتخاب کردم ، چه از لحاظ انصاف در قیمت بسته به کیفیت کاری که انجام میدهند و برخورد بسیار محترم و حرفه ای ایشان ، از انتخابم رضایت کامل دارم و توصیه میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خیلی قابل اعتماد هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸تجربه خوب و بدون مشکل
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عالی بو خیلی خانم محترمی بودن و کلی با دقت و درست جراحی دندان عقل من رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دریک کلام ایشون فوق العاده هستن جراحی لثه داشتم دکتر متبحرانه این مسئله رو برطرف کردن برخوردشون بسیار عالی و محترمانه
۱۴۰۲/۱۱/۱۱من مشکل لثه داشتم و پیوند لثه انجام دادم بسیار متین و با وقار کارم را انجام دادند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۵عفونت لثه داشتم و ایشون عفونت و تشخیص دادن خیلی سریع جراحی کردم و خیلی کارشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹برای درمان عفونت عالی بودن خیلی خوش اخلاق و زحمت کش
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام کار خانم دکتر بسیار عالی صبور و دلسوزانه و بادقت کار انجام میدهند سر حوصله مشاوره شدم از هر جهت عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴لیفت دندان انجام دادم،از لحظه شروع تا پایان کار و الان که یک هفته گذشته هیچ دردی احساس نکردم....فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱سلام من مشکل تحلیل لثه داشتم که ایشان جراحی نمودند و مشکل برطرف شد.خانم دکتر طلیعی فوق العاده ماهر و با حوصله هستند.ممنون از لطف و زحمات ایشان
۱۴۰۳/۰۳/۰۸جراحی دندان عقل فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی مشاوره جهت ایمپلنت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳برای عفونت لثه رفتم کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۶تجربه جراحی که با خانم دکتر داشتم واقعا بی نظیر بود من فوبیای شدید داشتم نسبت به دندانپزشکی. ایشان فوقالعاده حرفهای، با حوصله و مهربان هستند و تمام مراحل درمان را با دقت و آرامش انجام دادند. نتیجه کار هم عالی شد و ازشون بینهایت ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴تشخیص و کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۰/۱۳برای جراحی لثه مراجعه داشتم. در کنار کار خیلی خوب و دانش زیادشون، بسیار خوش اخلاق و با حوصله رفتار کردند و مراحل کار را تماما توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دانا با حوصله و با سواد خیلی خانم بعنوان پزشگ و جراح بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۰بسیار با حوصله و دقیق بررسی کردن و پاسخ دادن، از راهنمایی هاشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خانم دکتر و تیم حرفه ایشون بسیار کاربلد و دلسوز بودن و سریعا کار من را انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عفونت لثه
۱۴۰۳/۰۴/۲۲خانم دکتر بسیار عالی و فوق العاده هستن برای پیوند لثه مراجعه کردم وصددرصد پیشنهاد میکنم ازشون تشکر ویژه دارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶باتشکر از خانم دکتر.من جراحی لثه داشتم و بسیار راضی بودم.خانم دکتر و منشی ایشون بسیارخوش برخورد و با حوصله هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار حرفه ای و با اخلاق بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بسیار حرفه ای و عالی . با توجه به شرایط بیمار بهترین درمان رو پیشنهاد میدن . من به دلیل استرس و شرایط انکیلوز خیلی استرس داشتم اما خانم دکتر با کمترین درد و کاملا حرفه ای کار رو انجام دادن.متشکرم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار خوش برخورد و با حوصله هستن و به حرفهای بیمار باتوجه گوش میدن و در کارشون مهارت دارن.
۱۴۰۴/۰۶/۰۲متبحر و مهربان
۱۴۰۰/۱۰/۲۲برای تحلیل لثه مراجعه کردم بسیار دکتر خوش برخورد و عالی هستن لذت بردم از مصاحبت ایشون..و واقعا به دوستان توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی متبحر
۱۴۰۱/۰۳/۰۶کارهایشان بسیار عالی بود و من خیلی رضایت داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن ، پیششون لیفت لثه انجام دادم ، عالی بوده کارشون و دارای اخلاق حرفهای هستن. ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۱من ترمیم دندان داشتم ایشون درایت متوجه شدن عصبکشی مجدد لازم داره و ارجاع دادن ب متخصص ریشه دندان،بعد از عصب کشی،جراحی و ترمیم کردن،بسیار در کارشان متبحر هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵برای جراحی کشیدن دندان که کج وافقی در لثه که اگه انجام نمیشد دندان کناری مشکل پیدا میکرد ایشون بسیار با حوصله و صبور کاردندان رو انجام دادند توضیح دقیق در باره مراحل کار ومراقبتهای بعد رو برای بیمار توضیح میدن ایشون روپیشنهاد میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۲التهاب لثه…بسیار خانوم دکتر باسواد و مهربون و دلسوز
۱۴۰۳/۱۱/۰۷برخورد دکتر عالی و دلسوزانه ولی برای ویزیت اولیه مبلغ زیادی دریافت نمودند و هزینه کار جرمگیری لثه هم مبلغش خیلی زیاد هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی عالی عالی با صبر و حوصله و خیلی خوب همه چیز توضیح میدن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱کارشون خیلی خوبه و خیلی صبور هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۹دکتر صبور وخوب وبادقتی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر طلیعی پزشک بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸خانم دکتر فوق العاده عالی بودن با صبر و حوصله و چکاب دقیق ممنون ازشون
۱۴۰۵/۰۱/۲۹جراحی دندان عقل انجام دادم مهارت و برخورد ایشون با بیمار فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۲لیفت لثه انجام دادم و راضی بودم. بسیار مهربون و باحوصله بودند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۷جراحی لثه
۱۴۰۳/۱۰/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار بسیار عالیییی هر چقدر از راحتی دو جراحی همزمان دندان عقل و افزایش طول تاج بگم کم گفتم، در یک کلام فوق العاده بود.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹ایشون برام ایمپلنت گذاشتند.خانم دکتر خیلی بااخلاق، منطقی و حرفه ای هستند.
۱۴۰۲/۱۲/۲۷بسیار عالی ، و متخصص هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۸خانم دکتربرای دندونهای من جرم گیری انجام دادن البته من برای درمان تحلیل لثه پیش ایشون رفته بودم خیلی خوش برخوردبودن دقیق همه چیز روتوضیح میدادن
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من از ایشون راضی هستم و پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸برای عصب کشی مراجعه کردم خیلی عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶بسیار حرفه ای هستن،جراحی لثه پیششون انجام دادم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶من از دندوپزشکی ترس داشتم ولی ایشون بقدری کارشون رو درست و حرفه ای انجام دادن که من متوجه چیزی نشدم تشکر میکنم از ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۰۳عالی بودن برای کشیدن دندون پیش ایشون رفتم و خیلی حرفه ای و خوش اخلاق هستن هم خودشون هم منشی مطب برای باقی مراحل دندون و ایمپلنت هم میخوام پیش خانم دکتر برم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸کار سینوس لیفت داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار مجرب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۹یک سال پیش ایمپلنت گذاشتم. تا الان خدارو شکر کاملا بدون مشکل.
۱۴۰۰/۱۲/۰۴بسیار خوش برخورد بودن و شرایط رو توضیح میدادن تا بیمار بدونه در چه وضعیتی هست و قراره با چه شرایطی روبرو بشه و روند بهبودش چطور هست.
۱۴۰۳/۰۶/۰۸نتیجه عالی پزشک حاذق
۱۴۰۰/۱۰/۰۵کارشون عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۷جراحی دندان نهفته و ایمپلنت بازسازی استخوانی انجام دادم خیلی خوب بود اصلا درد نداشتم راضیم خانم ممنون از راهنمایی های خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۱۵راضیبودم دکترخوبی هستنوقتکافی میذارن و توضیحاتکامل رو درتماممراحل میگن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خانم دکتر بسیار عالی و باسواد هستن و به بهترین شکل جراحی رو انجام دادن. رفتار ایشون و همکارشون بسیار محترمانه و حرفه ای بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶برای مشکل لسه رفتم،مشکلن حل شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۹دکتر بسیار خوب و خوش برخوردی هستن، کارشون درجه یک هست و خیلی خوب مشاوره میدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربانی هستن. جراحی لثه پیش ایشان انجام دادیم و واقعا راضی بودیم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۸افزایش طول تاج
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عفونت ریشه دندان
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خیلی خو
۱۴۰۳/۱۰/۱۰کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بینهایت کاربلد و استاد. کاملا دلسوز برای بیمار .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد و درکار خود بسیار ماهر هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۳دندان درد، کشیدن دندان و جراحی لثه و جرم گیری
۱۴۰۴/۰۶/۰۴برای جراحی لثه و پر کردن مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۶/۰۸با اخلاق و بسیار ماهر و حرفه ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴پزشک دلسوز و مجرب و همراهی هستن من از کارشون کاملا راضیم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بنده مشکل عفونت حاد لثه داشتم و با تلاش خانم دکتر طلیعی مشکل عفونت لثه ام حل شد خدا را شکر
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام خدمت همگی دوستان و خانوم دکتر عزیز. خانوم دکتر طلیعی بسیار متواضع و با دانش و متخصص زمان گذاشتن ممنون ازشون . انشاالله همیشه سلامت و شاد باشن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار مهربان و دلسوز بودن و تشخیص درست دادن
۱۴۰۲/۰۷/۲۴من مشکل خونریزی لثه داشتم جراحی کردن الان یک هفته گذشته مشکل خاصی ندارم و راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۹سلام خدمت خانم دکتر طلیعی عزیزم و همگی دوستان من چندین سال بود که مشکل لثه داشتم التهاب لثه و خون ریزی های شدید هر درمان خونگی امتحان کردم درمان نشدن ،تا اینکه شهر خودم دکتر دندان پزشکی یه دکتر بهم معرفی کردن که برم مشکل لثه هامو پیدا کنه و اومدم شهر تهران رفتم دکتری که بهم معرفی کردن گفتن که جراحی میخواد و من از جراحی خیلی ترسیدم و مسیرش،دور بود سرچ زدم گوگل و خانم دکتر طلیعی عزیز رو پیدا کردم و رفتم مطب ویزیت کردن، منی که از جراحی خیلی ترسیده بودم خانم دکتر خیلی واضح و شفاف مشکل لثه هامو بهم توضیح دادن،خیلی مهربان و خوش اخلاق هستن خانم دکتر و ترسم از بین رفت و بعد جراحی کردن لثه هامو اصلا هیچ دردی نداشتم و هیچ نقاهتی نداشت واقعا کارشون عالی بود یکی از مهربان ترین و دلسوزترین دکترها هستن و دوتا دندون عقلمو هم کشیدن و خیلی منصفانه هستن خانم دکتر عزیز من خیلی خیلی راضی هستم از خانم دکتر عزیزم و همچنین خانم مرادی خدا عمرتون بده خانم دکتر خیلی دوستتون دارم ،من به همه دوستان پیشنهاد میکنم با خیال راحت برن پیش خانم دکتر من مشکل لثه هام برطرف شد یعنی هرچی گفتم کم گفتم و دوباره تشکر میکنم از دکتر مهربانم خدا حفظتون کنه خداحافظ
۱۴۰۴/۱۱/۰۳دکتر بسیار ماهر و حرفه ای هستن، من دندان عقل رو کشیدم و خیلی راضی هستم ، همچنین بسیار خوش اخلاق و پاسخگوی سوالات هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹کارشان عالی است. من جراحی لثه انجام دادم راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خانم دکتر فوق العاده با اخلاق و حرفه ای خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۹/۲۹ایمپلنت و مشاوره قبل ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خداازشون راضی باشه کارشون عالیه من مامانم پیششون جراحی شدن خیلی راضی بودیم ومهم تراز همه اخلاق شونه که عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵سلام مامانم مشکل عفونت لثه داشت پیش چندین دکتر مراجعه کردن ولی کاری براشون انجام ندادن اومدیم پیش خانم دکتر خداروشکر عملشون کردن و مشکل برطرف شد... ایشون بسیاااار حازق هستن و دلسوز ، اخلاقشونم فوقالعادس. برخورد منشی هم عالیه خیلی دوسشون دارم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳من مشکل عفونت وقرمزی لثه دردندانهای جلو وپایین داشتم با راهمنمایی خانم دکتر صبور وکاربلد جراحی شد وخداروشکر هم جرم هم عفونت ها خارج ومشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۱افزایش طول تاج، خیلی مهربون و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶به من برای دندونم پیشنهادی دادن که هزینش ۱۰ م میشد ولی دکتر دیگه ای رفتم گفتن هزینه ی الکی هستش و نبودن دندون فایده اش بیشتر از بودنشه و حتما باید کشیده بشه.
۱۴۰۵/۰۱/۳۱من ایمپلنت دندونمو پیش خانم دکتر انجام دادم و عالی بودن هم از نظر تخصص هم از نظر خوش برخودی منشی مطب هم بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستن. دندونم دچار هیچ مشکلی نشد ممنون ازتون
۱۴۰۵/۰۱/۲۴خانم دکتر روژین طلیعی دندانپزشک بسیار ماهر . منصف و باهوشی هستند از اینکه ایمپلنت را با ایشان انجام دادم بسیار راضی هستم . ای کاش همه پزشکها مثل ایشان انسان بودند و علاوه بر راهنمایی بیمار کار را با مهارت انجام می دادند . برایشان آرزوی تندرستی و بهروزی دارم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴ایشان بسیار با حوصله دقیق صبور و خوشرو و حاذق هستند ، نظم و انضباط مطب هم بسیار مطلوب بود.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸حدود یک ماه پیش لیفت انجام دادم،اول میخواستم با لیزر باشه اما چون باید استخون برداشته میشد بدون لیزر انجام داد،از اول شروع کار تا اخر هیچ دردی نکشیدم،کار بسیار تمیز و عالی هم در اومد،شب و فرداش اصلا درد نداشتم و نقاهتی نداشت برام،از حدود چهل و هشت ساعت بعد از جراحی کلا هر غذا یا نوشیدنی رو هم مصرف کردم....در کل نمیتونم کوچکترین ایرادی بگیرم،فوق العاده بود کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۳۰من برای جراحی لثه پیش خانم دکتر رفتم انسانی وارسته و بسیار متبحر هستن ودستیارشون بسیار خوش اخلاق همیشه شاد وسالم باشند
۱۴۰۵/۰۱/۲۹راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲خانم دکتر کارشان بسیار با دقت انجام میدهند و با صبر وشکیبایی کارهایی که برای نگهداری از دندان و ایمپلنت لازم هست انجام شود را توضیح می دهند برای خانم دکتر عزیز موفقیت آرزومندم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹من مشکل عفونت لثه داشتم که جراحی لثه انجام دادن بدون ذره ای درد بسیارردکتر حاذق متبحر خوش برخورد باحوصله و دوست داشتنی هستن من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ایشان در کار خود حرفه ای و با مهارت هستند و ارتباط خوبی با بیمار می گیرند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸کار لثه انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵مشکل لثه داشتم وکار ایشون خیلی عالیو تمیز و بدون درد بود.ممنون از خانم دکتر عزیزم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲من ۴ واحد ایمپلنت انجام دادم خیلی راضیم کارشون حرفه ای و اخلاقشون درجه یک و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عفونت لثه داشتم و با مراجعه به خانم دکتر طلیعی ،بعد از معاینه و تشخیص علت،ان را به طور کلی قطع کردن و خداروشکر از ایشان بسیار راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲کارشون خیلی خوب بود، خیلی بادقت و صبور هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰فقط در یک جمله ایشا علاوه بر مجرب بودن یک فرشته هم میباشند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶جراحی دندان عقل و ایمپلنت انجام دادم پیش ایشون ، بسیار حرفه ای و خوش اخلاق ،خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲بسیار عالی و متعهد. یک دندانپزشک توانا و بسیار با حوصله براتون آرزوی توفیق روز افزون میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳جراحی لثه و بهبودی نسبی حاصل شد
۱۴۰۱/۰۶/۳۰من کار ایمپلنت و افزایش لوه انجام دادم که هیچ دکتری تشخیص ندادن و بسیار بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۴خوش برخورد ، در تخصص خودش ماهر مطب تمیز و شیک
۱۴۰۳/۰۲/۱۰تجربه بسیار عالی داشتم. ایشون واقعا حرفه ای، بسیار صبور، و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸در رابطه به عفونت لثه مراجعه کردم و مورد جراحی قرار گرفتم.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱من مشکل تحلیل لثه داشتم. ایشون بسیار کاربلد هستند. بسیار آرام و دقیق.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶من به علت عفونت و تحلیل لثه اطراف ایمپلنتم نزد ایشان جراحی پیوند انجام دادم .سوای علم و دانش فراوان ، به علت فوبیای دندانپزشکی که از قبل داشتم به شدت زیر دست ایشان راحت و ارام بودم .
۱۴۰۰/۰۶/۲۶بسیار خوش اخلاق هستند و دلسوزانه راهنمایی میکنن و جراحی دندون های عقلم رو انجام دادن با توجه به اینکه اطرافیان خیلی منو ترسونده بودن از جراحی اما همه چی عالی بود . ایشون رو بسیار توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من مشکل خونریزی لثه داشتم که دکتر دیگه ای گفت جراحی، ولی خانم دکتر طلیعی با معاینه خوب و باحوصله و یافتن علت بیماری روی لثه ام کار گورتاژ انجام دادن، خیلی دلسوز و مهربون هستن.
۱۴۰۵/۰۱/۳۰ایمپلنت عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵ایشون بسیار متین و باحوصله هستند؛ هم در توضیح دادن و راهنمایی کردن، هم در فرایند درمان. برای کیستی که در ریشهی دندونم داشتم مراجعه کردم. از کارشون واقعا راضیام. خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۱در کارشون فوق العاده هستند دلسوز و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر عالی وباتجربه باحوصله .وکاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸با سلام وقت دهی عالی، دکتر بسیار صبورانه با مریض در مورد مشکلش صحبت میکنن، بسیار عالی از همه نظر️
۱۴۰۳/۱۲/۰۴با حوصله و خوش اخلاق هستند و برای بیمار وقت میگذارند، مشکل تحلیل لثه داشتم که تشخیص و توضیحاتشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بهترین و با اخلاق ترین جراح هستن من مشکل تحلیل ایمپلنت و جراحی لثه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵برای جراحی فلپ بعد از کلی تحقیق خدمتشان رفتم بشدت ماهر و محترم و بامحبت و فوق العاده منصف بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار خانم دکتر محترم و دلسوز و با حوصله تمام سیر مراحل درمان رو به من توضیح دادند. کارشون هم خیلی عالی بود.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار خوش برخورد و در کنار معالجات حرفه ای دندان مشاور خوبی نیز هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷هنوز نمیتوانم اظهارنظر کنم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱برخورد عالی و کار عالی بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار منصف و کار درست
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بنده یکبار ویزیت شدم و برخورد ایشان بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۸برای بررسی لثه مراحعه کردم و عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸جهت ویزیت مراجعه کردم بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر بسیار مهربان و صبور هستن کارشون هم فوق العادس من از حراحی راحتی که داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸جهت مشاوره لثه و فوق العاده راهنمایی و با حوصله توضیحات لازم رو دادند و برخورد خیلی عالی داشتند با بیمار
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مشکل فرنکتومی زبان داشتم. توسط ایشان ویزیت و جراحی شدم .کادر حرفه ای و با برخورد عالی کادر درمان مخصوصا خود دکتر با مهربانی و صبوری همه مشکلات و نکات رو توضیح میدادند و همه ی سوالات رو پاسخ میدادند .
۱۴۰۲/۱۲/۲۸احساس ارامشم حین کار قابل مقایسه با هیچ پزشکی نبود خیلی می ترسیدم انشالا سالم باشن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵پزشک خوب و مجرب و بااخلاق.
۱۴۰۴/۱۱/۰۲تحلیل لثه و ایشان به دقت معاینه کرده و مشکلم را مرتفع کردند
۱۴۰۳/۰۴/۱۰دو واحد ایمپلنت انجام دادم و راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶کار ایمپلنت انجام دادم و بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۸