یه دندون عصب کشی کردم یه دندون کشیدم که عالی بودن، یه دندون دیگه هم در حال انجام عصب کشی هستم که امید دارم عالی پیش بره، هم مهارت دارن و هم انصاف
فوق العاده سریع و دقیق
دکتر با معلومات عالی
بسیار عالی، راضی بودم
عصب کشی عالی بود دندونم کامل سرجاشه و دیگه هیچ دردی ندارم
عالیه یعنی عالی
دکتر خوب وخوش اخلاق هستن
بسیار خوش اخلاق، با حوصله و با انصاف
حرفه ای ترین دکتر دنیا
فوق العاده با اخلاق وکار بلد
روکش داشتم خوب بود
خداوکیلی عالیه هاااا. عالی. سریع تمیز. بدون معطلی تومطب، دقیق و تمیز کارم انجام شد، خیلی هم خوش گذشت
درجه یک،عالی،بسیار متعهد
بسیار عالی و بدون هیچ دردی عصب کشی کردم
بسیار خوب
دو دندون پر کردن، حدود دو هفته پیش، دکتر خوش برخورد و با سرعتی هستن، فعلا منتظرم یه کم بگذره بعد نظر بدم
فوق العاده
عالی و خوش اخلاق
بسیار با اخلاق حرفه ای و تخصص بالا هستند
دکتر فوق العاده عالی
خیلی عااالی
درجه یک
عصب کشی. عالی
عصب کشی و روکش انجام دادم. کارشون عالیه. با اخلاق و حرفه ای. بهداشت عالی. سروقت و بدون معطلی کار انجام میدن.
فوق العاده عالی دندونم رو پیش ایشون عصب کشی کردم عقلمم جراحی کردم
عالی هستن ایشون
عالییییی
بی نظیره ، خیلی خاص و با تجربه هستند
دندونم پرکردم کارشون عالی رفتارعالی تر
بسیار دقیق
خوب بودن
در یک کلام عاللللللی
فوقالعاده عالی
کامپوزیت ونیر بسیار زیبا وعالی
خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
عصب کشی کردم عالی بود
بسیار عالی
بسیار خوش برخوردو در کار خود حرفه ای و انسانی شریف
بهترین دکتر دنیا
عفونت دندان،بهترین نتیحه
خیلی خوبن. عصب کشی .. روکش
خیلی عالی
عالی هم کار و هم اخلاق
خیلی عالی بود، مطب خیلی منظم بود ، بدون شلوغی، دکتر هم خیلی با حوصله و خوش اخلاق بود، کارشم حرف نداره
عالی بودن
دکترشایسته بهترینن. حرف ندارن
پر کردن دندان، عالی و سریع و راحت انجام دادن
دکتربسیار بسیار بسیارعالی ودرحد استادان بین الملل هستن
فوق العاده و کم نظیر هم در کار هم در اخلاق
عصب کشی بسیار زبردست وعالی و خوش اخلاق هستند
عصب کشی
عالی هستن.من خیلی راضی بودم.
فوق العا
بسیار دکتر خوب و دقیق و مهربانی هستن
بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستن ایشون صددرصد پیشنهاد میکنم
تشخیص و کارشون عااالیه
عصب کشی و پر داشتم کار ایشون حرف اولو تو شیراز میزنه
با حوصله و با دقت بهترین کار ممکن را برایم انجام دادن
عالی هستن
از همه نظر عالی ، ندیدم مثلشو
خیلی دکتر خوب وعالی بود اخلاق بیست
عصب کشی و کامپوزیت
دکتر بسیار عالییی
هم برای عصب کشی هم کشیدین دندان رضایت داشتم
دکتر شایسته یکی از بهترین دکترای استان فارس هستن و سال هاست که تمام فامیل فقط پیش دکتر شایسته میریم و بسیار راضی هستیم
از رفتار بسیار خوب و احساس مسئولیت حرفه ای جناب آقای دکتر و همچنین همکاران محترمشون در مطب بسیار ممنونم. وجود ارزشمندشان پایدار باشه.
عالی عالی
برای ساخت نایت گارد مراجعه کردم کارشون عالی بود
خیلی خوب
روکش دندان
دکتر بسیار خوب و با دقت و با حوصله ایی هستند
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
قصردشت، نرسیده به چهارراه زرگری، بین کوچه ۵۲ و ۵۴، ساختمان المپیک، طبقه دو، واحد ۵
یه دندون عصب کشی کردم یه دندون کشیدم که عالی بودن، یه دندون دیگه هم در حال انجام عصب کشی هستم که امید دارم عالی پیش بره، هم مهارت دارن و هم انصاف
۱۴۰۲/۰۳/۲۳فوق العاده سریع و دقیق
۱۳۹۸/۱۰/۲۸دکتر با معلومات عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار عالی، راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عصب کشی عالی بود دندونم کامل سرجاشه و دیگه هیچ دردی ندارم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالیه یعنی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۱دکتر خوب وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶بسیار خوش اخلاق، با حوصله و با انصاف
۱۴۰۰/۰۸/۱۵حرفه ای ترین دکتر دنیا
۱۴۰۲/۱۰/۲۷فوق العاده با اخلاق وکار بلد
۱۴۰۱/۰۲/۱۱روکش داشتم خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خداوکیلی عالیه هاااا. عالی. سریع تمیز. بدون معطلی تومطب، دقیق و تمیز کارم انجام شد، خیلی هم خوش گذشت
۱۴۰۰/۰۵/۳۰درجه یک،عالی،بسیار متعهد
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار عالی و بدون هیچ دردی عصب کشی کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۴دو دندون پر کردن، حدود دو هفته پیش، دکتر خوش برخورد و با سرعتی هستن، فعلا منتظرم یه کم بگذره بعد نظر بدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۵فوق العاده
۱۳۹۸/۱۰/۲۳عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار با اخلاق حرفه ای و تخصص بالا هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۹دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خیلی عااالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۱درجه یک
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عصب کشی. عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عصب کشی و روکش انجام دادم. کارشون عالیه. با اخلاق و حرفه ای. بهداشت عالی. سروقت و بدون معطلی کار انجام میدن.
۱۴۰۰/۰۸/۱۷فوق العاده عالی دندونم رو پیش ایشون عصب کشی کردم عقلمم جراحی کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالی هستن ایشون
۱۳۹۷/۱۲/۲۱عالییییی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بی نظیره ، خیلی خاص و با تجربه هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دندونم پرکردم کارشون عالی رفتارعالی تر
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار دقیق
۱۳۹۹/۰۶/۱۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳در یک کلام عاللللللی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱فوقالعاده عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰کامپوزیت ونیر بسیار زیبا وعالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۹خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۹عصب کشی کردم عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار خوش برخوردو در کار خود حرفه ای و انسانی شریف
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بهترین دکتر دنیا
۱۳۹۹/۰۴/۱۸عفونت دندان،بهترین نتیحه
۱۳۹۸/۱۰/۲۷خیلی خوبن. عصب کشی .. روکش
۱۳۹۹/۱۱/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عالی هم کار و هم اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خیلی عالی بود، مطب خیلی منظم بود ، بدون شلوغی، دکتر هم خیلی با حوصله و خوش اخلاق بود، کارشم حرف نداره
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱دکترشایسته بهترینن. حرف ندارن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶پر کردن دندان، عالی و سریع و راحت انجام دادن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱دکتربسیار بسیار بسیارعالی ودرحد استادان بین الملل هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵فوق العاده و کم نظیر هم در کار هم در اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عالییییی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳عصب کشی بسیار زبردست وعالی و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عصب کشی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳عالی هستن.من خیلی راضی بودم.
۱۳۹۷/۱۰/۲۳فوق العا
۱۴۰۲/۰۷/۰۷بسیار دکتر خوب و دقیق و مهربانی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستن ایشون صددرصد پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳تشخیص و کارشون عااالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عصب کشی و پر داشتم کار ایشون حرف اولو تو شیراز میزنه
۱۴۰۳/۰۵/۳۰با حوصله و با دقت بهترین کار ممکن را برایم انجام دادن
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۶از همه نظر عالی ، ندیدم مثلشو
۱۴۰۳/۰۳/۰۷خیلی دکتر خوب وعالی بود اخلاق بیست
۱۳۹۹/۰۳/۳۰عصب کشی و کامپوزیت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر بسیار عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱هم برای عصب کشی هم کشیدین دندان رضایت داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴دکتر شایسته یکی از بهترین دکترای استان فارس هستن و سال هاست که تمام فامیل فقط پیش دکتر شایسته میریم و بسیار راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۳۰از رفتار بسیار خوب و احساس مسئولیت حرفه ای جناب آقای دکتر و همچنین همکاران محترمشون در مطب بسیار ممنونم. وجود ارزشمندشان پایدار باشه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷برای ساخت نایت گارد مراجعه کردم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۱۶روکش دندان
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر بسیار خوب و با دقت و با حوصله ایی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۱