این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران پارس، بین فلکه دوم و سوم، خیابان ۱۸۸ شرقی، جنب داروخانه مینا، ساختمان پزشکان پارس.
میدان آرژانتین-خیابان احمدقصیر-نبش بخارست هشتم- کلینیک بیمارستان پاستورنو
دکتر خوبی هستند. برای من تشخیص و تجویز خوبی داشتند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۱خیلی صبور و با حوصله است ، با دقت به حرف بیمار گوش میده و دلسوزانه راهنمایی میکنه ...عالیه خدا خیرش بده انشالله
۱۴۰۳/۱۱/۲۵پزشک خوبیه من مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار دانا و جنتلمن هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳واقعا حرف نداره.بعد دوسال هزینه با آشنایی دو جلسه ای مشکلم بکلی حل شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عاااالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۱من تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۲۰شب ادراری بچم..عالی بود دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹کلیه عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸من یک روزهست عمل سیستوسکوپی انجام دادم فعلا سوند دارم ، دکتر گفتن یک روز بعد از عمل برم پیششون سوند جدا کنن و مشکلم چی بوده بهم بگن ، بعد از این نگاهت خدا کنه برای بعدها نتیجه حاصل شده باشه ومن به زندگی عادی برگردم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲دکتر خوب که با دقت به صحبت مریض گوش دادن من با مراجعه به ایشون مشکلم برطرف شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۵سوزس ادرار نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵اخلاقخوب،خوشبرخورد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دکتر با اخلاق و باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۶دکتر خوب و مهربان وتخصصی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۳سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷نتونستیم ادامه بدیم تانتیجه بگیریم.
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بنده هیدرو سل داشتم و توسط ایشان عمل شدم خیلی ماهر و کار درست هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۴دکتر بسیار خوبی می باشد
۱۴۰۱/۰۷/۲۳بسیار باتجربه و صبور هستند و برای بیماران خود وقت میذارن.
۱۴۰۱/۰۵/۲۰بسیار باعلم و حاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۲مشکل پوستی که با دارو رفع شد.
۱۴۰۳/۰۳/۲۲حدود 30 سال که یک کلیه دارم وحدود 7 سال تحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶اختلال نعوظ و عدم ارگاسم فعلا تحت درمان هست نعوظ با دارو خیلی بهتر شد ولی ارگاسم همچنان خیر
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکل نعوظ
۱۴۰۴/۰۸/۱۹تازه شزوع به درمان کردیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عالی بودن و هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷قبل از دکتر بودن انسان بسیار شریف وبلاتبع دکتر ی کاردان وبا حوصله است من در مانم ادامه داره وکاملا راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴جناب آقای دکتر سعیدیان را از قدیم میشناسم ,, از خانواده بسیار فهیم و بزرگواری هستند ,, ولی به سبب بیماری برای اولین بار میخواهم ,,خدمتشان برسم
۱۳۹۹/۰۳/۰۲تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی از همه نظر
۱۴۰۳/۰۳/۳۱درحال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۱۱بیماری من درمان شد
۱۴۰۳/۰۴/۰۳نتیجه خوب
۱۴۰۱/۱۲/۱۶