دکتر خوبی هستن
سرماخوردگی
خیلی دکتر عالی هستن پسرم ختنه کردم راضی بودم برای چربی خون مراجعه کردیم عالی بود
شستشوی گوش
عفونت گوش،
در زمان کرونا پسرم رو بردیم پیشش و واقعاا کارشون و تشخیصشون عالی بود
دکتر خوبیه و تشخیصهای تخصصی میده
عالی است
بهترین دکتر
وقتی خودم نوجوان بودم پیش دکتر میرفتم برای ویزیت الان هم دخترم و میبرم خدمتشون و راضی هستم
خیلی عالی هستند
بسیار عالی کرونا
دکتر عال
دکتر خیلی خوبیه
عالی عالی
دکتر عزیزیان خییلیی پزشک باوجدان هست
Perfect,فوق العاده دکتری با تجربه از نظر علمی در فردیس موجود نداریم
عالی بودن
تشخیصشون عالی من دخترم رو برده بودم برای سر دردهای مداوم خداروشکر نتیجه گرفتم
من سالیان سال است بیمار ایشون هستن و قسم میخورم با یه نسخه همیشه خوب شدم
بسیار پزشک خوبی هستند
بی نظیر هستند
دکتر خوبیه ورسیدگیش هم خوبه
دخترم مشکل معده داشت باکمک دکتر مشکلش کامل برطرف شد
ختنه پسرم خیلی عالی انجام داذن
سلام . دکتر خیلی خوبیه ، و با حوصله، دقیق من که خیلی راضیم ازشون تشکر میکنم
پزشک عالی
حرف ندارن
گردن درد داشتم که تشخیص دادن
تارهای صوتی ام دچار مشگل وحساسیت شده بودن
بسیار دکتر عالی
دکتر عالی هستن روی دستش واقعا نیست
مشکل مایع میان گوش داشتم و خوب شدم
خوب بود
عالیییی
خیلی عالییی بهترین دکتر
سرما خوردگی و آنفولانزا خودم دخترم عالی بودند
سلام مبتلا به کرونا شدم .تحت درمان هستم .بسیار با حوصله و دلسوزانه راهنمایی میکنن.خدا خیرشون بده
دکتر فوق العاده ای هستن
عدم رضایت
پزشک خوب و عالی
عالی بود
ویتامین دی من شدیدا کم بود ایشون درمان کردن
عالی هستن
حجامت کرد واسم خوب بوده
روی دست ایشون دکتر ندیدم
عااالی
نداشتم
بسیار عالی
تشخیص و درمان شوند علیه
بهترین دکتری که تا الان دیدم از بچگی تا الان فقط پیش دکتر عزیزیان اومدم عالیه
دکتر خوش اخلاق و با فهم شعور بالا و فوق العاده دکتر خوبین
واقعا دکتر فوق العاده و با تجربه
بهترین دکتر فردیس و حومه هستن
خیلی دکتر خوبی هستن
بهترین دکتری که تا به حال دیدم
بهترین دکتری که میشناسم ایشونن تشخیصشون تو هر بیماری دقیق هست سلامت باشن من از چهار سالگی پیش ایشون میرم تا الان که سی و چهارسال دارم
کرونا و
بهترین پزشکی هستند که میشناسمشون.ایشون برای من فصد انجام دادن وهنیشه تشخیصشون عالی و درست بوده
دکتر عالی
برای ختنه نوزادم و راضی بودم
برای ختنه
کارش عالیه
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فردیس، بعد از فلکه دوم، نبش خیابان ۱۸ شرقی، ساختمان پزشکان حضرت خدیجه
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱سرماخوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی دکتر عالی هستن پسرم ختنه کردم راضی بودم برای چربی خون مراجعه کردیم عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۵شستشوی گوش
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عفونت گوش،
۱۴۰۳/۰۸/۰۸در زمان کرونا پسرم رو بردیم پیشش و واقعاا کارشون و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۲دکتر خوبیه و تشخیصهای تخصصی میده
۱۴۰۳/۰۹/۱۸عالی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۳۰وقتی خودم نوجوان بودم پیش دکتر میرفتم برای ویزیت الان هم دخترم و میبرم خدمتشون و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار عالی کرونا
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر عال
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۴/۲۳عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دکتر عزیزیان خییلیی پزشک باوجدان هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰Perfect,فوق العاده دکتری با تجربه از نظر علمی در فردیس موجود نداریم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۱۹تشخیصشون عالی من دخترم رو برده بودم برای سر دردهای مداوم خداروشکر نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷من سالیان سال است بیمار ایشون هستن و قسم میخورم با یه نسخه همیشه خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۵دکتر خوبیه ورسیدگیش هم خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۱۳دخترم مشکل معده داشت باکمک دکتر مشکلش کامل برطرف شد
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ختنه پسرم خیلی عالی انجام داذن
۱۴۰۳/۱۰/۱۹سلام . دکتر خیلی خوبیه ، و با حوصله، دقیق من که خیلی راضیم ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹پزشک عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰حرف ندارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷گردن درد داشتم که تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵تارهای صوتی ام دچار مشگل وحساسیت شده بودن
۱۳۹۹/۰۵/۱۰بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دکتر عالی هستن روی دستش واقعا نیست
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مشکل مایع میان گوش داشتم و خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالیییی
۱۳۹۹/۰۳/۲۹خیلی عالییی بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۰سرما خوردگی و آنفولانزا خودم دخترم عالی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۱۴سلام مبتلا به کرونا شدم .تحت درمان هستم .بسیار با حوصله و دلسوزانه راهنمایی میکنن.خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۰۱پزشک خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ویتامین دی من شدیدا کم بود ایشون درمان کردن
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳حجامت کرد واسم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۱۸روی دست ایشون دکتر ندیدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عااالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹نداشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵تشخیص و درمان شوند علیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بهترین دکتری که تا الان دیدم از بچگی تا الان فقط پیش دکتر عزیزیان اومدم عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر خوش اخلاق و با فهم شعور بالا و فوق العاده دکتر خوبین
۱۴۰۳/۱۰/۰۳واقعا دکتر فوق العاده و با تجربه
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بهترین دکتر فردیس و حومه هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۲بهترین دکتری که تا به حال دیدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بهترین دکتری که میشناسم ایشونن تشخیصشون تو هر بیماری دقیق هست سلامت باشن من از چهار سالگی پیش ایشون میرم تا الان که سی و چهارسال دارم
۱۴۰۳/۰۹/۲۲کرونا و
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بهترین پزشکی هستند که میشناسمشون.ایشون برای من فصد انجام دادن وهنیشه تشخیصشون عالی و درست بوده
۱۳۹۹/۰۴/۱۷دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶برای ختنه نوزادم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲برای ختنه
۱۴۰۳/۰۹/۲۱کارش عالیه
۱۳۹۷/۱۱/۲۳