بله ایشان به دیگران کمک میکند گرفتگی گوش داشتم با مراجعه به ایشان برطرف گردید
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
سلام درخصوص مشاوره جراحی بینی مراجعه کر دم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
بسیار عالی هستن. با شخصیت صبور .
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
عمل زیبایی بینی
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قبلا بابت شستشوی گوشم رجوع کردم مقداری پنبه گوش پاک کن از درون گوشم خارج کرد که از درد خلاصی یافتم
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
عمل لوزه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عمل بینی،هنوز پانسمان هس ولی تا الان خیلی راضیم
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
دکتربسیار خوبی هست ومشکل من عفونت گوش وخارش بود فعلا که بسیار خوب هستم
۱۳۹۷/۰۳/۲۰
عالی کارا
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
عفونت عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۳۱
معاینه بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
عالی هسن دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عفونت گوش داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
بابت گوش درد مراجعه کردم....راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
مشکل گوش داشتم، تزیریق کورتون داخل گوش داخلی و خیلی عالی هستند خیییلی عالی تنها دکتری که تو بوشهر میتونه این کار انجام بده واز شیراز هم به مراتب بهتره چون شیراز من وحشتناک درد داشتم ولی ایشون دستشون خیلی سبک بود
خوب بود خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۱۳دکتر احمدی بسیار دکترخوب وفهمیده ای هست
۱۳۹۸/۰۸/۲۴خوب هست
۱۳۹۷/۰۸/۰۵انحراف بینی
۱۳۹۷/۱۰/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷گوشمو شستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۲مشاوره
۱۴۰۳/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۵/۲۳تشخیص خوب و با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۴لوزه عمل
۱۴۰۴/۰۲/۲۳کارش عالی
۱۳۹۸/۰۴/۱۴درد گوش که بعد از شستشو کاملا آروم شد
۱۳۹۸/۰۴/۰۵مشکل گوش میانی نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عمل زیبایی بینی
۱۳۹۷/۱۰/۱۰جراحی بینی کردم، عالی هستند دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عمل بینی کردم راراضیم
۱۳۹۷/۱۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۶یه دیدار می خوام داشتهباشم با دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۲۸دکتر عالی رتبه
۱۴۰۳/۱۰/۰۶بویایی من توسط بیماری کرونا از بین رفته بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶بله مشاوره
۱۳۹۷/۰۲/۲۸واسه گوش رفتم راضی بودم شستشو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بله ایشان به دیگران کمک میکند گرفتگی گوش داشتم با مراجعه به ایشان برطرف گردید
۱۴۰۰/۰۷/۲۳سلام درخصوص مشاوره جراحی بینی مراجعه کر دم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹بسیار عالی هستن. با شخصیت صبور .
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عمل زیبایی بینی
۱۳۹۸/۱۱/۱۴قبلا بابت شستشوی گوشم رجوع کردم مقداری پنبه گوش پاک کن از درون گوشم خارج کرد که از درد خلاصی یافتم
۱۳۹۷/۰۶/۲۱عمل لوزه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عمل بینی،هنوز پانسمان هس ولی تا الان خیلی راضیم
۱۳۹۷/۱۱/۲۴دکتربسیار خوبی هست ومشکل من عفونت گوش وخارش بود فعلا که بسیار خوب هستم
۱۳۹۷/۰۳/۲۰عالی کارا
۱۴۰۳/۱۲/۱۳عفونت عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۳۱معاینه بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عالی هسن دکتر
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عفونت گوش داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱بابت گوش درد مراجعه کردم....راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵مشکل گوش داشتم، تزیریق کورتون داخل گوش داخلی و خیلی عالی هستند خیییلی عالی تنها دکتری که تو بوشهر میتونه این کار انجام بده واز شیراز هم به مراتب بهتره چون شیراز من وحشتناک درد داشتم ولی ایشون دستشون خیلی سبک بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۹عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خوب بود دیگر
۱۳۹۹/۰۹/۰۷شستشوی گوش
۱۴۰۰/۱۲/۰۶گوش درد ، خوب بود تشخیص شون
۱۳۹۷/۰۵/۲۰فقط معابنه شدم
۱۳۹۷/۰۴/۱۳عمل لوزه بسیارعالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۶خوب بودند در عمل لوزه
۱۳۹۸/۰۴/۱۱بسیاردکترخوب باتجربه وتشخص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱