برای تاخیر رشد و گفتار پسرم رفتم پیششون فوق العاده دکتر عالی و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
مشکل تشنج درحال بهبودی هستم
۱۳۹۷/۱۱/۰۲
دخترم تشنوج کرده بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
دکتر بسیار باروحیه وسرحالی است خدا بهش سلامتی بده تا بتونه به جامه بشریت خدمت کنه خیلی آدم شریفی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بهترین دکتر هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
فوق العاده باتجربه و مهربان هستند
تب دخترم 39 بود و تشخیص دکترا تشنج بود قرصها ودارهای قطع تشنج تجویز کرده بودند منتهی تشخیص ایشان این بود ک دخترم سالمه وتشنج نکرده گفتند ک داروها رو قطع کنم بعد از قطع داروها هیچ مشکلی برای دخترم پیش نیومد والان 4 سال از اون ماجرا میگذره وخدارو شکر دخترم اون بحران از سر گذروند وهیچ اتفاق خاصی نیفتاد در حالیک دکترای دیگ گفته بودند ک دخترم تشنج کرده منو همسرم خیلی روزای بدی رو تواون سال و اون روزها تجربه کردیم ک هر لحظش برامون چند سال گذشت خیلی سخت بود اقای دکتر با تشخیص درستشون واقعا ما رو امیدوار کردند سلامتی دخترمو مدیون ایشون هستم وواقعا ازشون ممنونم امیدوارم ک خداوند عمر با عزتی نصیبشون کنه وهمشه پایدار باشند
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
تشنج کودکم
. بهبود یافت
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
دخترم 2 باز تشنج کرده بود و الان تحت نظر آقای دکتر رونق هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
بیش فعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
پیش فعالی درحال درمان
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
دکتر فوق
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
بچه من تشنج داشت بردیم پیش ایشان طبق برنامه ای که داده بود عمل کردیم وهمانطوری که گفته بود خوب شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تشنج فرزندم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
تشنج پسرم که بادارو رفع شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
بد نبود
۱۳۹۸/۰۷/۱۳
دخترم رو میبردم پیش آقای دکتر خیلی دکتر خوب و حاذق و مومنی هستش
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دوقلو دارم سی پی هستن بهتر شدن
۱۳۹۸/۱۲/۱۵
عــالی خیلی خوش برخورد و اخلاق باحوصله مریض رو معاینه میکنن و تشخیصشون عالی همچنین داروهایی که تجویز میکنن کاش همه همکاراشون مث ایشون بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
تشنج خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
خیلی خوب بوده است
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
خوب هستند،راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عالین عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
دکتر بسیار عالی
که آرامش را به بیمار انتقال میدهد
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
فوقالعاده دکتر آروم و مهربونی بود اول با دخترم دوست شد بعد برای معاینه اجاره گرفت،خیلی خوب به ادم قوت قلب میده،علمشون هم زبانزد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خیلی خوبن
۱۳۹۸/۰۹/۲۲
فقط همین که خیلی دکتر حاذق و با تجربه ای هستند
ازشون خیلی تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خدا حفظش کنه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
خداخیرش بده واقعا دکتر خوبی بود من اگه پیش دکتر نمیرفتم باید دوسال بچمو معتاد شربت میکردم ک خدارو شکر باتشخیص درست دکتر شربت قطع شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بسیار دکتر عالی هستنند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
دکتربسیارباتجربه هستندبااخلاق وخوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
مشکل تشنج وخوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دخترم تحت درمان بودتا18سالگی صرع ابسانس داشت الان باداروخوبندوتحت درمان دکتراحمدی
۱۳۹۹/۰۱/۱۹
پسرم سی پی خفیف بود الحمدلله درمان شده درراه رفتن و گفتارمشکل داشت که خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
ریسه رفتن پسرم.بهبود پیدا کرد
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
در تشخیص بیماری دخترم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
دکتربسیارحاذق خوبی است .خوش اخلاق وخوش برخورد.وباتشخیص درست.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
برای پسرم رفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
مسکل معزی داشتم تا حدودی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰
از 22سال پیش بچهام پیش دکتر رونق میبردم، بسیار دکتر خوب وتشخیصشون عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
خوب عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
عالی فوق العاده.
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
خیلی دکتر خوبی می باشد
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
پیش فعالی پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
عالیه ولی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
هنوز باید
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
من پسرممشکل داشت الان خداروشکر بهتر است
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
خوب رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عالی نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بیش فعالی پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
سلام وروز بخی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
خدا خیرش بده ازش ممنونم بهترین دکتر دنیا
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
فقط اینووو میتونم بگممم . دکتررر خیلی خوبی هستن .
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
دکترباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
سابقه تشنج خوب کنترش کرده دخترم 6 سالش بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۱
فرزندم تشنج کرده بود زیر نظر ایشون بودم
۱۳۹۸/۰۵/۱۴
4ماه پیش دخترم را بردم پیش اقای دکتر راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
تشنج پسرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
مومن و خوش اخلاق با حوصله و مسلط در تخصص
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
پیش فعالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۸
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
من پسرم رو یک جلسه بردم ایشان بسیار خوب هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عالی و فوق العاده بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
خیلی تشخیص خوبی دارن
۱۳۹۹/۰۱/۱۶
از نوزادی در بیمارستان آشنا شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بیش فعالی خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
بسیاردقیق وپیگیر
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
تیک عصبی
بهتر شده
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
سلام دکتر فوق العاده دکتر خوب خونسرد و با جواب دهی عالی ممنونم از دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
فرزندم دچار عارضه سی پی میباشد وتحت نظر ایشان میباشد
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
فعلا که نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
پسرم لکنت داشت کهاز بیش فعالیت بود الان خیلی بهتره الخمدلله
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
دخترم در سن شش ماهگی تشنج میکرد وهیچ دکتری تشنجشو تشخیص نمیداد تا جایی ک تشنج ب مغزش اسیب زد واز هرنوع حرکتی افتاد بچه مثل ی تیکه گوشت شده بود تا دکتر رونق وپیدا کردیم خداروشکر نجات داد دخترمو کارش عالیه حرف نداره
پسرم سه سالش بود خیلی جیغ میزد از طرفی هم وقت عمل فتخ داشت اومدیم خدمت آقای دکتر که تجویزی کنن آرووم بشه تا نقاهت عمل و بتونه بگذرونه
۱۳۹۸/۰۲/۱۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
بیش فعالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
فعلا تحت نظر ایشان هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
پسرم سی پی هستش اولیل تولد تشنج شدید داشت که توسط اقایه دکتر کنترل شد تشنج پسرم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
سلام فرزند من نوزاد که بود دچار تشنج شد که اوردیمش پیش آقای دکتر رونق که خیلی به ما کمک کرد و پسرم خیلی بهتر شد ولی بدلیل مهاجرت به شهرستان دیگر قادر نبودیم پسرم بیاریم خدمت دکتر بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
هنوز تحت درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۱/۲۶
دکتربسیارخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
فوق العاده دکتر باسواد و کاربلد خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بهترین دکترهست به تشنج های دخترم خیلی کمک کرد
۱۳۹۹/۰۸/۳۰
هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
دکتر بی نهایت عالی و فوق العاده خدابهش سلامتی بده
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
واقعا دک تر عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عالی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
خوب بود ه
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
سلام من پسرم چند بارتشنج کرد که منجر به فلج شدن شد اما با کمک دکتر رونق مراحل درمان انجام شد و خداروشکر الان مشکل رفع شده و پسرم راه میره.
۱۳۹۷/۰۷/۰۲
از بهترین دکترای شهرکرج
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
دکتر بسیار توانا خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
انلانمبباات
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
دکتر بسیار ماهر و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
پزشک پسرم بودن 19سال پیش ایشون فوق العاده هستن دست شون شفاست
تشنج های شدید دخترم واقعا با داروهای آقای دکتر جواب عالی داد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
پسرم تشنج میکرد در حدی که از پا افتاد بردمش پیش آقای دکتر رونق ، خدا حفظش کنه واقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۷/۰۲
عالی و بالاتر از عالی .خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
به دلیل تشنج دختر
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
در حال معالجه
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
خیلی داناست
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
خیلی دکتر خوبیه با حوصله با تحصیل از شون راضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بسیارخوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
پسرم تشنج داشت پیششون بیمارستان باهنر برده بودم الان هم برای برادرزاده ام وقت میخواستم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
دکتری حاذق و دلسوز و متبحر
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
کارشون علیه
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
عاااالیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۷
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
بهترین دکتر مغز و اعصاب کودکان من خودم به نوبه نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دکتر خوبی است فقط نوبت دهی خیلی سختاست
۱۳۹۸/۰۸/۲۳
بیماری اوتیسم
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
عالی هستند ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
پسرم میگرن داره خیلی بهش کمک کرده
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
سلام.از دوماهگی بدلیل سرماخوردگی ریه هام عفونت کرد و بعد اون برام حساسیت ایجاد شد و موقع سرماخوردگی سرفه های خیلی سخت و دردناکی داشتم.تو اون زمان آقای دکتر پزشک عمومی بودن و واقعا واقعا دکتر خیلی عالی حاذق ومهربونی بودن و ایشون با دلگرمیا و تشخیص خوبشون خیال خانوادمو راحت کردن.من الان 20 سالمه.مطمینم الان که فوق تخصص دارن بیش از قبل بهترینن.
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
دخترم لکنت داشت زه راهکارهایی دادن که بخوبی درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
در خصوص استرس بچم بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
عالی عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
مشگل ضایع نخاعی پسرم علی حنیفه هست که در مراحل اولی درمان میباشد
۱۳۹۷/۱۰/۳۰
واقعن دکتر خوب و کار بلدی هستن تشکر ازشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
خوبه دکتر خوبیه
من راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
خیلی دکترخوبی
۱۳۹۸/۰۷/۲۷
پسرم با تب تشنج کرده بود یک سال تحت درمان دکتر رونق بود.
۱۳۹۷/۰۸/۳۰
فعلا اول جلسه بردم ،خبرخوب شنیدم که چندساله دکتر میبرم تشخیص چیزدیگه بوده ،ولی ایشان گفتن اونیست ومنم خوشحال هستم منتظر نتایج بهترهستم ازجانب دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دخترم سردرد داشت
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
درزمینه اختلال بیش فعالی وعدم تمرکز دخترم مراجعه داشتیم ونتیجه بسیارعالی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
سلام.فعلا یک بار ویزیت شدم هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
فقط اینو میتونم بگم که کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
اوتیسم .عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
بچه ام 5سال مریض ایشونه دکتر بینظری هستن و نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
مغزواعصاب
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
عالی هستند عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
من پسرم وقتی بدنیا اومد یه سری مشکلات داشت که با دستهای پرتوان ایشون خدارو شکر تمامی مشکلات رفع شد ،خداوند اللهی این چنین پزشکان سرزمین رو در سایه خودش حفظ کنه
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
با تشکر خیلی خوب بود حس امید به آدم میده وخدا رو شکر مشکلی نبود و بدون دارو بر طرف شد از دکتر تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶
با جرعت میتونم بگم بهترین دکتر دنیاستکارشحرفنداره
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
تحت درمان هستیم،،،،
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
صرع خواهر زاده
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
گفتار درمانی
هیچ نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
دکتر خیلی خوب ایشالا همیشه سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
برای مشکلات پسرم مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۴/۱۷
عالیه بینظیره
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
با سلام تشخیص دکتر رونق حرف نداره بی نظیره
۱۳۹۸/۰۸/۰۷
عالی از همه لحاظ
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
فعلا تازه ویزیت شدیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
تشنج .بهبودی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
پسرم تشنج داشت که خداروشکر با تجویزای دکتر بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
حاذق، دلسوز، انسان کامل
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
اوتیسم فعلا تحت نظر
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
مشاوره درموردکودک بیش فعال
۱۳۹۸/۰۷/۱۲
فوق العاده دکتر با اجربه و عالی هست
۱۴۰۱/۰۱/۰۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
دکتر فوق العاده عالی هستن من برای رشد سرپسرم پیش ایشون میبرم
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
بدنیست
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
پزشک فوق العاده ای هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
عالی ترین متخصص کودکی که میشناسم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
خیلی خوب و علی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بهتر از اینشون، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان نداریم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
بسیار دکتر مهربان ودقیق نسبت به بیمارانشان هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
باسلام بنده دخترمو به علت سر درد شدید حالشون خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بسیار عالی وکار بلد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
من مادر امیر علی هستم من و پدر امیر علی از زحمات آقای دکتر تشکر و قدر دانی میکنیم شماره پرونده 18233
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
تشخیص بسیار عالی دارند .
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
خیلی کارش عالیه خیلی مهربونن ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
توجه آقای دکتر به بیمارانشان خیلی محنرم ودقیق هست .
برای تاخیر رشد و گفتار پسرم رفتم پیششون فوق العاده دکتر عالی و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶مشکل تشنج درحال بهبودی هستم
۱۳۹۷/۱۱/۰۲دخترم تشنوج کرده بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۸دکتر بسیار باروحیه وسرحالی است خدا بهش سلامتی بده تا بتونه به جامه بشریت خدمت کنه خیلی آدم شریفی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بهترین دکتر هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۳فوق العاده باتجربه و مهربان هستند تب دخترم 39 بود و تشخیص دکترا تشنج بود قرصها ودارهای قطع تشنج تجویز کرده بودند منتهی تشخیص ایشان این بود ک دخترم سالمه وتشنج نکرده گفتند ک داروها رو قطع کنم بعد از قطع داروها هیچ مشکلی برای دخترم پیش نیومد والان 4 سال از اون ماجرا میگذره وخدارو شکر دخترم اون بحران از سر گذروند وهیچ اتفاق خاصی نیفتاد در حالیک دکترای دیگ گفته بودند ک دخترم تشنج کرده منو همسرم خیلی روزای بدی رو تواون سال و اون روزها تجربه کردیم ک هر لحظش برامون چند سال گذشت خیلی سخت بود اقای دکتر با تشخیص درستشون واقعا ما رو امیدوار کردند سلامتی دخترمو مدیون ایشون هستم وواقعا ازشون ممنونم امیدوارم ک خداوند عمر با عزتی نصیبشون کنه وهمشه پایدار باشند
۱۳۹۹/۱۰/۰۲عالی و باحوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۲تشنج کودکم . بهبود یافت
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دخترم 2 باز تشنج کرده بود و الان تحت نظر آقای دکتر رونق هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۵بیش فعالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۶پیش فعالی درحال درمان
۱۳۹۹/۰۳/۰۳دکتر فوق
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بچه من تشنج داشت بردیم پیش ایشان طبق برنامه ای که داده بود عمل کردیم وهمانطوری که گفته بود خوب شد
۱۳۹۸/۰۳/۱۹تشنج فرزندم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱تشنج پسرم که بادارو رفع شد
۱۳۹۹/۰۲/۲۲بد نبود
۱۳۹۸/۰۷/۱۳دخترم رو میبردم پیش آقای دکتر خیلی دکتر خوب و حاذق و مومنی هستش
۱۳۹۹/۰۲/۲۷دوقلو دارم سی پی هستن بهتر شدن
۱۳۹۸/۱۲/۱۵عــالی خیلی خوش برخورد و اخلاق باحوصله مریض رو معاینه میکنن و تشخیصشون عالی همچنین داروهایی که تجویز میکنن کاش همه همکاراشون مث ایشون بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷تشنج خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۷کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۳/۱۶خیلی خوب بوده است
۱۳۹۹/۱۰/۰۶دکتر خیلی خوبی هست
۱۳۹۹/۰۸/۰۷خوب هستند،راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالین عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷دکتر بسیار عالی که آرامش را به بیمار انتقال میدهد
۱۳۹۹/۰۷/۱۵فوقالعاده دکتر آروم و مهربونی بود اول با دخترم دوست شد بعد برای معاینه اجاره گرفت،خیلی خوب به ادم قوت قلب میده،علمشون هم زبانزد
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خیلی خوبن
۱۳۹۸/۰۹/۲۲فقط همین که خیلی دکتر حاذق و با تجربه ای هستند ازشون خیلی تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱خدا حفظش کنه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خداخیرش بده واقعا دکتر خوبی بود من اگه پیش دکتر نمیرفتم باید دوسال بچمو معتاد شربت میکردم ک خدارو شکر باتشخیص درست دکتر شربت قطع شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار دکتر عالی هستنند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکتربسیارباتجربه هستندبااخلاق وخوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۳خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۱مشکل تشنج وخوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دخترم تحت درمان بودتا18سالگی صرع ابسانس داشت الان باداروخوبندوتحت درمان دکتراحمدی
۱۳۹۹/۰۱/۱۹پسرم سی پی خفیف بود الحمدلله درمان شده درراه رفتن و گفتارمشکل داشت که خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۵/۲۲ریسه رفتن پسرم.بهبود پیدا کرد
۱۳۹۹/۰۳/۱۰در تشخیص بیماری دخترم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۱دکتربسیارحاذق خوبی است .خوش اخلاق وخوش برخورد.وباتشخیص درست.
۱۳۹۷/۱۲/۱۱برای پسرم رفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۰مسکل معزی داشتم تا حدودی بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰از 22سال پیش بچهام پیش دکتر رونق میبردم، بسیار دکتر خوب وتشخیصشون عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۷بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۱۲خوب عالی
۱۳۹۹/۰۵/۱۸عالی فوق العاده.
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دکتر با تجربه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خیلی دکتر خوبی می باشد
۱۳۹۸/۱۰/۱۲پیش فعالی پسرم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالیه ولی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵هنوز باید
۱۴۰۰/۰۸/۳۰من پسرممشکل داشت الان خداروشکر بهتر است
۱۳۹۹/۰۹/۰۳خوب رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۱/۱۳بیش فعالی پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴سلام وروز بخی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷خدا خیرش بده ازش ممنونم بهترین دکتر دنیا
۱۳۹۹/۱۱/۱۷فقط اینووو میتونم بگممم . دکتررر خیلی خوبی هستن .
۱۳۹۹/۱۰/۱۴دکترباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سابقه تشنج خوب کنترش کرده دخترم 6 سالش بود
۱۳۹۸/۰۴/۱۱فرزندم تشنج کرده بود زیر نظر ایشون بودم
۱۳۹۸/۰۵/۱۴4ماه پیش دخترم را بردم پیش اقای دکتر راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹تشنج پسرم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵مومن و خوش اخلاق با حوصله و مسلط در تخصص
۱۴۰۰/۱۲/۰۱پیش فعالی
۱۳۹۷/۰۸/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶من پسرم رو یک جلسه بردم ایشان بسیار خوب هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عالی و فوق العاده بوده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸خیلی تشخیص خوبی دارن
۱۳۹۹/۰۱/۱۶از نوزادی در بیمارستان آشنا شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بیش فعالی خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۹بسیاردقیق وپیگیر
۱۳۹۸/۱۱/۲۹تیک عصبی بهتر شده
۱۴۰۱/۰۱/۱۶سلام دکتر فوق العاده دکتر خوب خونسرد و با جواب دهی عالی ممنونم از دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۰فرزندم دچار عارضه سی پی میباشد وتحت نظر ایشان میباشد
۱۴۰۰/۱۲/۱۳فعلا که نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸پسرم لکنت داشت کهاز بیش فعالیت بود الان خیلی بهتره الخمدلله
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دخترم در سن شش ماهگی تشنج میکرد وهیچ دکتری تشنجشو تشخیص نمیداد تا جایی ک تشنج ب مغزش اسیب زد واز هرنوع حرکتی افتاد بچه مثل ی تیکه گوشت شده بود تا دکتر رونق وپیدا کردیم خداروشکر نجات داد دخترمو کارش عالیه حرف نداره
۱۳۹۸/۰۲/۱۱همیپلزی پسرم ، درمان انجام میشهولی نوبت گیری خیلی سختهو خودشون عالی
۱۳۹۷/۰۲/۱۷تشنج درمان قطع تشنج
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار حازق
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۲۲پسرم در سن چهار سالگی تب کرد بعد تشنج کرد بردم پیش دکتر رونق یک سال تحت نظر دکتر بود بعد یک سال کامل خوب شد واقعا دکتر خوبی ای معجزه میکنه
۱۳۹۷/۱۰/۲۵یک دوره رفتیم و نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱پسرم تشنج میکرد الان از لحاظ خیلی خوبه ما از دکتر راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸دکتر خوب و قابلی است حتی زمانیکه حضور ندارد از پزشکان خوب بجای خودش معرفی میکنه
۱۳۹۷/۰۸/۲۹خیلی عالی ه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷من بی نهایت راضی هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بله پارسال
۱۳۹۹/۰۷/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰من واقعامیگم دکترتاحالامثل دکتررونق ندیدم دکترمودب ودلرحم ودرکارش دقیق است بنده ازایشون راضیم خداعمرشوزیادکنه (عبدی)
۱۳۹۸/۱۱/۲۶دختر 7 ساله ام سر درد های شدید داشت دکتر رونق ویزیت کردن و تشخیص چ
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عاای نتیجه گرفتیم .
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷تب و تشنج میگرن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲خداازشون راضی باشه خیلی دلسوزانه برخوردمیکنن وشکرخداراضی بودیم ازشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۳پسرم سه سالش بود خیلی جیغ میزد از طرفی هم وقت عمل فتخ داشت اومدیم خدمت آقای دکتر که تجویزی کنن آرووم بشه تا نقاهت عمل و بتونه بگذرونه
۱۳۹۸/۰۲/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بیش فعالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فعلا تحت نظر ایشان هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۶پسرم سی پی هستش اولیل تولد تشنج شدید داشت که توسط اقایه دکتر کنترل شد تشنج پسرم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸سلام فرزند من نوزاد که بود دچار تشنج شد که اوردیمش پیش آقای دکتر رونق که خیلی به ما کمک کرد و پسرم خیلی بهتر شد ولی بدلیل مهاجرت به شهرستان دیگر قادر نبودیم پسرم بیاریم خدمت دکتر بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱هنوز تحت درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۱/۲۶دکتربسیارخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶فوق العاده دکتر باسواد و کاربلد خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بهترین دکترهست به تشنج های دخترم خیلی کمک کرد
۱۳۹۹/۰۸/۳۰هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۴/۰۴دکتر بی نهایت عالی و فوق العاده خدابهش سلامتی بده
۱۳۹۹/۱۱/۱۴واقعا دک تر عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۱هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۲۴خوب بود ه
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سلام من پسرم چند بارتشنج کرد که منجر به فلج شدن شد اما با کمک دکتر رونق مراحل درمان انجام شد و خداروشکر الان مشکل رفع شده و پسرم راه میره.
۱۳۹۷/۰۷/۰۲از بهترین دکترای شهرکرج
۱۴۰۰/۰۵/۰۸دکتر بسیار توانا خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲انلانمبباات
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دکتر بسیار ماهر و خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰پزشک پسرم بودن 19سال پیش ایشون فوق العاده هستن دست شون شفاست
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتر فوقالعاده با تجربه هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۲بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۱تشنج بچم بوده وخداشکر مشکل خاصی نداشتن وبهترین دکترهستن وراهنمایی وصحبت هاشون عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶عالییی
۱۳۹۸/۰۴/۲۲بسیار تشخیص بالا
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خیلی عالی هستن ایشون تشخیص و درمان بی نقص
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سلام . دکتر خوبی هست.ما که از ایشان راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۶تشنج تحت درمان قرارگرفتیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۴عاااالی و باسواد
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بیماری دخترم
۱۴۰۰/۰۴/۱۱تشنج های شدید دخترم واقعا با داروهای آقای دکتر جواب عالی داد
۱۴۰۰/۰۳/۲۸پسرم تشنج میکرد در حدی که از پا افتاد بردمش پیش آقای دکتر رونق ، خدا حفظش کنه واقعا دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۰۷/۰۲عالی و بالاتر از عالی .خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴به دلیل تشنج دختر
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸در حال معالجه
۱۴۰۰/۱۱/۰۶خیلی داناست
۱۳۹۹/۱۱/۱۶خیلی دکتر خوبیه با حوصله با تحصیل از شون راضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیارخوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۱تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۰۲پسرم تشنج داشت پیششون بیمارستان باهنر برده بودم الان هم برای برادرزاده ام وقت میخواستم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دکتری حاذق و دلسوز و متبحر
۱۴۰۰/۰۳/۳۰فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۱کارشون علیه
۱۳۹۸/۱۱/۳۰عاااالیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۹بهترین دکتر مغز و اعصاب کودکان من خودم به نوبه نتیجه خوبی داشت
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکتر خوبی است فقط نوبت دهی خیلی سختاست
۱۳۹۸/۰۸/۲۳بیماری اوتیسم
۱۳۹۷/۱۲/۰۵عالی هستند ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۱۲پسرم میگرن داره خیلی بهش کمک کرده
۱۳۹۹/۰۶/۱۹سلام.از دوماهگی بدلیل سرماخوردگی ریه هام عفونت کرد و بعد اون برام حساسیت ایجاد شد و موقع سرماخوردگی سرفه های خیلی سخت و دردناکی داشتم.تو اون زمان آقای دکتر پزشک عمومی بودن و واقعا واقعا دکتر خیلی عالی حاذق ومهربونی بودن و ایشون با دلگرمیا و تشخیص خوبشون خیال خانوادمو راحت کردن.من الان 20 سالمه.مطمینم الان که فوق تخصص دارن بیش از قبل بهترینن.
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۳دخترم لکنت داشت زه راهکارهایی دادن که بخوبی درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۲در خصوص استرس بچم بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷عالی عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۸مشگل ضایع نخاعی پسرم علی حنیفه هست که در مراحل اولی درمان میباشد
۱۳۹۷/۱۰/۳۰واقعن دکتر خوب و کار بلدی هستن تشکر ازشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۹خوبه دکتر خوبیه من راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷خیلی دکترخوبی
۱۳۹۸/۰۷/۲۷پسرم با تب تشنج کرده بود یک سال تحت درمان دکتر رونق بود.
۱۳۹۷/۰۸/۳۰فعلا اول جلسه بردم ،خبرخوب شنیدم که چندساله دکتر میبرم تشخیص چیزدیگه بوده ،ولی ایشان گفتن اونیست ومنم خوشحال هستم منتظر نتایج بهترهستم ازجانب دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دخترم سردرد داشت
۱۳۹۹/۰۴/۲۴درزمینه اختلال بیش فعالی وعدم تمرکز دخترم مراجعه داشتیم ونتیجه بسیارعالی گرفتیم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱سلام.فعلا یک بار ویزیت شدم هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰فقط اینو میتونم بگم که کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱اوتیسم .عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۷بچه ام 5سال مریض ایشونه دکتر بینظری هستن و نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مغزواعصاب
۱۳۹۹/۰۳/۰۳عالی هستند عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۸من پسرم وقتی بدنیا اومد یه سری مشکلات داشت که با دستهای پرتوان ایشون خدارو شکر تمامی مشکلات رفع شد ،خداوند اللهی این چنین پزشکان سرزمین رو در سایه خودش حفظ کنه
۱۳۹۹/۰۴/۰۹با تشکر خیلی خوب بود حس امید به آدم میده وخدا رو شکر مشکلی نبود و بدون دارو بر طرف شد از دکتر تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۰۶با جرعت میتونم بگم بهترین دکتر دنیاستکارشحرفنداره
۱۴۰۰/۰۸/۱۴تحت درمان هستیم،،،،
۱۴۰۰/۰۷/۰۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷صرع خواهر زاده
۱۳۹۹/۰۳/۱۴گفتار درمانی هیچ نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر خیلی خوب ایشالا همیشه سلامت باشن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸برای مشکلات پسرم مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۴/۱۷عالیه بینظیره
۱۴۰۰/۰۳/۱۶با سلام تشخیص دکتر رونق حرف نداره بی نظیره
۱۳۹۸/۰۸/۰۷عالی از همه لحاظ
۱۴۰۰/۰۵/۱۰فعلا تازه ویزیت شدیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱تشنج .بهبودی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷پسرم تشنج داشت که خداروشکر با تجویزای دکتر بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۹حاذق، دلسوز، انسان کامل
۱۴۰۰/۰۸/۱۸اوتیسم فعلا تحت نظر
۱۳۹۹/۰۳/۱۷مشاوره درموردکودک بیش فعال
۱۳۹۸/۰۷/۱۲فوق العاده دکتر با اجربه و عالی هست
۱۴۰۱/۰۱/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۳دکتر فوق العاده عالی هستن من برای رشد سرپسرم پیش ایشون میبرم
۱۳۹۷/۰۸/۲۰بدنیست
۱۳۹۹/۰۳/۱۷پزشک فوق العاده ای هستن
۱۳۹۸/۰۷/۱۵بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۸عالی ترین متخصص کودکی که میشناسم
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲خیلی خوب و علی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بهتر از اینشون، فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان نداریم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸بسیار دکتر مهربان ودقیق نسبت به بیمارانشان هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳باسلام بنده دخترمو به علت سر درد شدید حالشون خوب شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۹بسیار عالی وکار بلد
۱۴۰۰/۰۵/۰۹من مادر امیر علی هستم من و پدر امیر علی از زحمات آقای دکتر تشکر و قدر دانی میکنیم شماره پرونده 18233
۱۳۹۹/۱۱/۱۰تشخیص بسیار عالی دارند .
۱۴۰۰/۰۲/۲۲خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳خیلی کارش عالیه خیلی مهربونن ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۵توجه آقای دکتر به بیمارانشان خیلی محنرم ودقیق هست .
۱۴۰۰/۰۴/۳۰تشنج پسرم که خوب شد
۱۳۹۹/۱۰/۲۸عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۴پسرم اتیسم داره فعلا تحت نظر دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷آقای دکتر فوق العاده انسان شریف و کار بلدی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عالی بود.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۵تشنج فرزندم،،، شکر خدا با دارو درمان شد،
۱۳۹۹/۰۴/۰۱