دوتا دندون نیشم جلو بود وفک بالا هم جلو بود الان مشکلاتم رفع شده و بعداز 10سال به هیچ مشکلی برنخوردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
کار ایشان دقیق و درست است. مطابق استاندارد. باتجربه هستن و به همین علت بیمار کمترین درد دندان را هم حس نمیکند. تبحر و تجربه و سرعت عمل بالا را داراست.
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
برای ارتو دنسی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
از کار ایشان راضی هستم ولی از کار دستیارشان نه.ارتودنسی انجام دادم که بعدها فاصله بین دندانها افتاد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دندان های نامرتبی داشتم که با کار خوب اقای دکتر دندان های صاف و خوبی برام ایجاد شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
دکتری بسیار فهمیده و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
ارتودنسی کردم. نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
پلاک کردن فک بالا وپایین
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
ارتودنسی اتجام دادم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
برا ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
کار دکتر بسیار عالی و رضایت بخش بود.
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
ارتودنسی کردم حدود 8 9 سال پیش و عالی بودههههه
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
دکتر فوق العاده عالی و با حوصله شاید کارشون نسبت ب بقیه پزشک ها بیشتر طول بکشه اما کار مطمین و عالی (من چندتا از دوستام خیلی زودتر از من به نتیجه رسیدن پیش بقیه دکترها اما خیلی سریع هم به حالت اول برگشتن و کارشون خیلی تمیز نبود اما دکتر دقت بالایی در ارتودنسی دارند)
عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
من در سن 25 سالگی ارتودنسی انجام دادم و واقعا از کار دکتر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
کار ارتودنسی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
هنوز کاری انجام ندادم قراره ارتودنسی انجام بدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
نتیجه ارتودنسی بنده بسیار عالی شد. در مدت یک سال کار تمام شد.
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
عالی مهربان صلپر
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
استاد من در دانشگاه بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بهتر در ایران
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
عالی
عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
دکتره بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
ارتودنسی در حد معاینه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
ارتودنسی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ارتودنسی
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
تشخیص بموقع و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
قبلا پیش ایشان ارتودنسی انجام دادم و کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
عارض فکی کاملا رضایت دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
در کار ارتوندسی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
من دندانهایم کج بود و نیاز به عمل داشت ک دکتر با ارتودنسی خاصی اونا را مرتب کرد بسیار ماهر هستند در رشته خودشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
اسمشان را خیلی شنیدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۰
خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
از همه نظر دقیق با عماکرد عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۸
ارتونسی وعالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۸
نامرتب بودن دندانها و ارتودنسی عالی که انجام دادند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
ارتودنسی انجام دادم و از کارشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
مشکل اردتونسی
.
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
نامرتب بودن دندان هایم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
کوچک بودن فک و مرتب نبودن دندان های جلویی، و پس از 23
ماه بدون جراحی و کشیدن دندان، دندان هایم کاملا مرتب شدند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
فعلا ویزیت اولیه شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
دکتر تخصصشان بی نظیره
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
ارتودنسی انجام دادم و خیلی راضی بودم اقای دکتر فوقالعاده هستن کارشون عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
ارتونسی بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
دکتر صبور و ماهری هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
اورتودنسی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بسیارخوب وکاردان
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
ارتودونسی و نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
هنوزکاری انجام ندادم برای اورتودنسی پسرم به ایشون معرفی شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
ارتودنسی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
اورتودنسی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
ارتودونسی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
ارتودنسی، بار اول
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
کار دکتر بی نظیر خواهرم پیش ایشون رفتن ک راضی بودیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
فعلا که جلسه اول رو گذروندیم تا ببینیم نتیجه چه خواهد بود
۱۳۹۷/۰۹/۲۲
آشنایی از طریق دوستان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
مراجعه ایی نداشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
ارتودنسی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
ارتدنسی دندان نتیجه نسبتا خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
مربوط به 20 سال پیش بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
هنوز درمانی انجام نشده
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
فاصله بین دندان زیاد داشتم و نامرتب بودم
الان عااالی شدند
دستشون درد نکنه
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
فیلا بیمار دکتر بود برای معاینه نوبت می خواستم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
فعلا دوحلسه رفتیم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
عالییییی
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
بد شکلی دندان داشتم ،مرتب سازی انجام دادن واسم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
بسیار دقیق و کاردان
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
هنوز هیچ
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
خیییییلی عالی بهترین متخصص ارتودنسی هستن ایشون خیلی هم با اخلاق و صبور هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
باتجربه
۱۳۹۸/۰۶/۲۴
بسیار عالی و کاربلد
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
برای مشاوره ارتودنسی مراجعه کردم تصمیم گرفتم ارتودنسی کنم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
برای ارتودنسی به ایشون مراجعه کرده بودم که نتیجه اش خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۱
ارتودنسی دخترم،عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
من فک پایین جلو بود و ارتودنسی کردم و خیلی خیلی راضی هستم از کار دکتر مسعود فیض بخش بسیار کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عالی
بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
جلو بودن فک پایین
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
درجه یک
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بهترین کارش عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
دکتر رو از خیریه لبخند اصفهان می شناسم دکتر با خدا و انسان واقعی هستند
خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶برای ارتودنسی مراحعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بهدا میگم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸ارتودنسی خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲ارتودنسی
۱۳۹۷/۱۲/۰۲من امروز نوبت دارم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳دوتا دندون نیشم جلو بود وفک بالا هم جلو بود الان مشکلاتم رفع شده و بعداز 10سال به هیچ مشکلی برنخوردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱کار ایشان دقیق و درست است. مطابق استاندارد. باتجربه هستن و به همین علت بیمار کمترین درد دندان را هم حس نمیکند. تبحر و تجربه و سرعت عمل بالا را داراست.
۱۳۹۷/۱۱/۲۰برای ارتو دنسی کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱از کار ایشان راضی هستم ولی از کار دستیارشان نه.ارتودنسی انجام دادم که بعدها فاصله بین دندانها افتاد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دندان های نامرتبی داشتم که با کار خوب اقای دکتر دندان های صاف و خوبی برام ایجاد شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دکتری بسیار فهمیده و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۵/۰۹ارتودنسی کردم. نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۷پلاک کردن فک بالا وپایین
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ارتودنسی اتجام دادم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱برا ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲کار دکتر بسیار عالی و رضایت بخش بود.
۱۳۹۷/۰۳/۳۰ارتودنسی کردم حدود 8 9 سال پیش و عالی بودههههه
۱۳۹۹/۰۵/۲۶دکتر فوق العاده عالی و با حوصله شاید کارشون نسبت ب بقیه پزشک ها بیشتر طول بکشه اما کار مطمین و عالی (من چندتا از دوستام خیلی زودتر از من به نتیجه رسیدن پیش بقیه دکترها اما خیلی سریع هم به حالت اول برگشتن و کارشون خیلی تمیز نبود اما دکتر دقت بالایی در ارتودنسی دارند) عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳من در سن 25 سالگی ارتودنسی انجام دادم و واقعا از کار دکتر راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴کار ارتودنسی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰هنوز کاری انجام ندادم قراره ارتودنسی انجام بدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷نتیجه ارتودنسی بنده بسیار عالی شد. در مدت یک سال کار تمام شد.
۱۳۹۹/۰۹/۰۶عالی مهربان صلپر
۱۴۰۰/۰۵/۱۰استاد من در دانشگاه بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بهتر در ایران
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲عالی عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۸دکتره بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۰۶ارتودنسی در حد معاینه
۱۴۰۰/۰۵/۱۶ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۹/۲۲ارتودنسی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ارتودنسی
۱۳۹۷/۱۰/۱۷تشخیص بموقع و درمان عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹قبلا پیش ایشان ارتودنسی انجام دادم و کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۱راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹عارض فکی کاملا رضایت دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۶در کار ارتوندسی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۵من دندانهایم کج بود و نیاز به عمل داشت ک دکتر با ارتودنسی خاصی اونا را مرتب کرد بسیار ماهر هستند در رشته خودشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۵اسمشان را خیلی شنیدم
۱۳۹۹/۰۴/۲۰خوب است
۱۴۰۰/۰۷/۱۷از همه نظر دقیق با عماکرد عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ارتونسی وعالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۸نامرتب بودن دندانها و ارتودنسی عالی که انجام دادند
۱۴۰۰/۰۴/۲۷ارتودنسی انجام دادم و از کارشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴مشکل اردتونسی .
۱۳۹۸/۰۸/۰۳نامرتب بودن دندان هایم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲کوچک بودن فک و مرتب نبودن دندان های جلویی، و پس از 23 ماه بدون جراحی و کشیدن دندان، دندان هایم کاملا مرتب شدند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵فعلا ویزیت اولیه شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر تخصصشان بی نظیره
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ارتودنسی انجام دادم و خیلی راضی بودم اقای دکتر فوقالعاده هستن کارشون عالیه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ارتونسی بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۳دکتر صبور و ماهری هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴اورتودنسی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیارخوب وکاردان
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ارتودونسی و نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲هنوزکاری انجام ندادم برای اورتودنسی پسرم به ایشون معرفی شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ارتودنسی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۰اورتودنسی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۰ارتودونسی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴ارتودنسی، بار اول
۱۴۰۰/۱۱/۰۳کار دکتر بی نظیر خواهرم پیش ایشون رفتن ک راضی بودیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵فعلا که جلسه اول رو گذروندیم تا ببینیم نتیجه چه خواهد بود
۱۳۹۷/۰۹/۲۲آشنایی از طریق دوستان
۱۴۰۰/۱۲/۰۱مراجعه ایی نداشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶ارتودنسی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ارتدنسی دندان نتیجه نسبتا خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۲ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۷/۱۴مربوط به 20 سال پیش بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ارتودنسی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷هنوز درمانی انجام نشده
۱۳۹۹/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۶/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۱فاصله بین دندان زیاد داشتم و نامرتب بودم الان عااالی شدند دستشون درد نکنه
۱۳۹۹/۱۲/۱۳فیلا بیمار دکتر بود برای معاینه نوبت می خواستم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶فعلا دوحلسه رفتیم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲عالییییی
۱۳۹۹/۰۸/۲۳بد شکلی دندان داشتم ،مرتب سازی انجام دادن واسم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۹بسیار دقیق و کاردان
۱۴۰۰/۰۹/۰۶هنوز هیچ
۱۴۰۰/۱۱/۰۷خیییییلی عالی بهترین متخصص ارتودنسی هستن ایشون خیلی هم با اخلاق و صبور هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸باتجربه
۱۳۹۸/۰۶/۲۴بسیار عالی و کاربلد
۱۳۹۷/۰۵/۱۴برای مشاوره ارتودنسی مراجعه کردم تصمیم گرفتم ارتودنسی کنم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳برای ارتودنسی به ایشون مراجعه کرده بودم که نتیجه اش خوب بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۱ارتودنسی دخترم،عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹من فک پایین جلو بود و ارتودنسی کردم و خیلی خیلی راضی هستم از کار دکتر مسعود فیض بخش بسیار کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۲جلو بودن فک پایین
۱۴۰۰/۰۴/۰۳درجه یک
۱۳۹۹/۰۸/۱۹بهترین کارش عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۷دکتر رو از خیریه لبخند اصفهان می شناسم دکتر با خدا و انسان واقعی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵