فلوشیپ قرنیه و لیزیک.
انواع پیوندهای لایه ای و کامل قرنیه.
انواع اعمال جراحی حذف عینک (لیزر و کاشت لنز دائم داخل چشمی) PRK، فمتولیزیک، فمتواسمایل.
درمان و پیگیری قوز قرنیه و آستیگماتیسم.
عمل آب مروارید بدون بخیه (فیکو).
اعمال جراحی زیبایی پلک.
نوبت دریافت شده ی شما به منزله ی ساعت حضور شما در کلینیک میباشد، و نه زمان ملاقات با پزشک .
معاینه ی شما توسط پزشک به دلیل ثابت نبودن زمان معاینه ی هر بیمار ممکن است به تعویق بیفتد .
با توجه به حساس و دقیق بودن معاینات چشم و همچنین متفاوت بودن مدت زمان معاینه ی شما عزیزان، جهت دریافت بهترین نتیجه از عجله کردن در پروسه معاینات لطفا خودداری فرمایید .
زمان ملاقات توسط منشی مطب برنامه ریزی خواهد شد که بسته به شرایط مطب ممکن است تا چند ساعت به طول بیانجامد و پیشاپیش از معطلی احتمالی شما پوزش میطلبیم.
حق تقدم با بیمارانی است که به موقع در مطب حضور داشته باشند، و در صورت عدم حضور به موقع نوبت شما به انتهای لیست بیماران روز منتقل خواهد شد.
پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزاریم...
بسیار دکتر مهربان وبا حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷از طبابت ایشان خیلی رضایت ندارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عالی بودن خوش اخلاق و صبور با یک جلسه نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عمل چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سلام به دکتر نوید فضلی نژاد خدا قوت دکتر تشکر از شما به خاطر عمل چشم مادرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عمل چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳خوب عااالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام دکتر خوب و مهربان وباکار آشنا هستش
۱۴۰۴/۰۴/۰۳چشمان مادرم رو امل کردن عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر خیلی باتجربه و خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عمل مرواریدچشم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴من پیششون لیزیک کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹من برای خشکی چشم شدید مراجعه کردم برخورد و مشاوره دادن دکتر فوق العاده عالی بود دارو برام نوشتن تازه دارم استفاده میکنم هنوز نتیجه مشخص نیست ولی در کل دکتر باسواد و کاردانی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴اقای دکتر خیلی باشخصیت با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عمل لیزیک انجام دادم و خیلی از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خیلی خوب بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳تزریق اوستین
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۶پزشک بینیم ایشون رو معرفی کرد که قبل از انجام جراحی بینی، PRK کنم. نتیجه عملم خیلی خوب بود. به غیر از یه مقدار خشکی چشم اوایل کار، هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۱اب مروارید داشتم چشم راستم رو عمل کردند بسیار راضی بودم برای چشم چپ میخوام برم خدمتشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بسیار بسیار تشخیص عالی،دکتر خیلی خوش اخلاق و مهربون و باحوصله خیلی وقت میذاره برا معاینه و مشاوره دقیق میده
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عمل آب مروارید چشم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۷معاینه چشم و تجویز عینک
۱۴۰۴/۱۱/۰۷آب مروارید و عمل کردم خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسیار کار درست و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر بسیار باتوجهی هستند اما انتظار در مطبشان کمی طولانیست اگر طبق ساعاتی که در سایت بود انجام میدادند کمتر بیمار خسته میشد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰پدرم آب مروارید عمل کردن پیششون خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰مشکل بینایی دکتر بسیار مودب با حوصله واقعا آقای دکتر بی نظیر بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶درود...برای چکاپ چشم مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۴من برای بار اول مراجعه کردم وهمون بار اول خوب خوب شدم چشمم عفونت کرده بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام بی
۱۴۰۴/۰۵/۲۶شماره تلفن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار باحوصله با سواد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار ماهر و دکتری صبور میباشد
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عمل لیزیک کردم خیلی راضی هستم برخوردشون و نوبت دهی و نظم مطب عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۸باسلام از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من رفتم مطبشون دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱عمل لیزیک پیششون انجام دادم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸پیششون لیزیک انجام دادم کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بار اول بود هنوز به نتیجه نرسیدم نظرم مثبت هست
۱۴۰۴/۱۱/۱۱لیزیک انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر با تجربه وخوبی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶با اخلاق با سواد کار بلد و متخصص ممنون از شما آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی عال
۱۴۰۴/۰۳/۱۸در حال مراجعه
۱۴۰۴/۰۸/۳۰خوش اخلاق با حوصله و تشخیص درست..خدا حفظشون کته
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالللللی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵انشاالله که دکتر خوبی باشند من که اشتباهی مراجعه کرده بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸برخورد و اخلاق درجه یک. تشخیصشون عالی .خدا حفظشون کنه و تنشون سالم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خوب و قابل احترام
۱۴۰۴/۱۰/۰۹خوبه عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خیلی خیلی راضی بودم دکتر عالی لطفا دوستان بروید پیش دکتر فضلی نژاد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷درود برای معاینه چشم نزد دکتر فضلی رفتم دکتری خوش اخلاق و باتجربه هستند و وقت برای بیمار میزارن و از اینکه در مدت انتظار در مطب خیلی کوتاه بود خیلی راضی بودم و ایشان را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵من برای ویزیت معمولی رفتم وبسیار از دکتر راضی بودم،پزشک خوش اخلاق ومهربان وبادقتی هستن بهتون توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۴چک آپ پزشک و منشی و مجموعه درحالی که مطب شلوغ بود بسیار با صبر و حوصله و دقت نسبت به بررسی وضعیت و برخورد بسیار مناسب با احترام انجام می دادند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عمل مروارید یکی از بستگان
۱۴۰۴/۰۶/۰۶حساسیت چشم پسرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عمل لیزیک انجام دادم بسیار راضی هستم دکتر بسیار خوش برخورد بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۵من خشکی چشم داشتم مراجعه کردم بهشون حیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکتربسیار عالی منشی عالی خیلی خدایی و انسانی کارمیکنن خدا خیر دنیا وآخرتشون بده خیلی دلسوزومهربان هستن به بیمار آرامش میدن چندین بار که به مطب ایشون رفتم تمام بیماران ازشون راضی هستن ودعاشون میکنن ومن به نوبه خودم ازشون کمال تشکروقدردانی را دارم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹مشکل خشکی چشم داشتیم تشخیص عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸