تشخیص درست ایشان من را از پلاتین و عمل جراحی نحات داد
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
پدرم زخم پای دیابتی داشتند که خیلی از دکتر و تیمشون راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
بسیار دکتر با تجربه و بسیار باادب هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
دکتر باتجربه و عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
همسرم پای شارکو داشت بدون جراحی خوب شدند
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
واقعا حرفه ای و خوش اخلاق ودلسوز هستن
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
دکتر و پرسنل بسیار بااخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
زخم دیابت- حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
زخم پا دیابتی خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
بسیار بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
حتما پیشنهاد میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
زخم دیابتی داشتم تو زمان خیلی کم درمان شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
بسیار با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
ارنج دستم درد میکرده
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
سلام ودرود برهمه ایشان پزشکی بسیار درستکار وتلخیص بسیار بالایی دارند اهل هزینه تراشی نیستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
مشکل عمل پا داشتیم بیمارستان امام خمینی عمل خیلی بدی داشت ب لطف بزرگی اقایی دکتر با عمل حرفه خداروشکربهبود پیدا کرد همیشه همه جا دعاگویشون هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
بسیار عالی/ تشخیص و درمانشون خیلی دقیقه/ برای زخم دیابتی پدرم مراجعه کردیم درمان شدند
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
عمل پا داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
شارکوی میدفوت در کف پا داشتم درمان شدم / واقعا کار دکتر عالیست
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
مادرم پای شارکوی داشتند بدون عمل جراحی درمان شدند
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
زخم شارکو داشتم که با بهترین روش و در زمان کم زخمم خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
یعنی بهترین دکتر درباره زخم های دیابتی هستن عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
زخم پای دیابتی که خوشبختانه توسط ایشان درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۸
سلام.دکتر بسیار بسیار با علم و دانش و تجربه بالا و در عین حال انسانیت و وژدان کاری زیاد هستند.برای خودشون و خانوادشون سلامتی آرزو دارم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۵
من به مدت ۱۷ روز در بیمارستان پاستور نو بستری بودم و بیمارآقای دکتر شهرام اعظمی بودم و در بخشی که تحت نظر آقای دکتر شهرام اعظمی بود بستری بودم فوق العاده عالی و دلسوز بودند و بعد از ۱۵سال درگیری برای بیماری شارکو و نهایتا با عفونت پا و قطع امید از سلامتی پا اقای دکتر شهرام اعظمی با تجربه و علم و تبهری که داشتند پای مرا جراحی و کاملا درمان کردند و سلامتی مرا کامل بازگرداندند.
از ایشان به خاطره مهربانی ها و دلسوز بودنشان و تبهرشان تشکر و قدردانی میکنم
در اخر از اقای داوودیان و دیگر پرسنل زحمتکش نهایت تشکرو رضایت را دارم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
شارکوی میدفوت و درمان شدیم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
زخم دیابت در پا داشتم که با کمک دکتر اعظمی و تیم حرفه ایشون درمان شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
سلام دوستان ، دکتر اعظمی واقعا تکه و کارش رو بلده من تا ابد مدیون ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۲/۲۲
با سلام من تصادف کرده بودم و مریض ایشان بودم
۱۳۹۷/۰۴/۳۱
عالی بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
زخم به علت دیابت/ دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
زخم دیابت/ درمان شدم با روش صحیح درمانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
خداخیرشون بده خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
باسلام دکترفوق العاده عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۹
دکتر توانمند و عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
مادرم زخم دیابتی داشتند یکی از دوستان دکتر اعظمی رو معرفی کرد که خیلی راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
مادرم بیماری شارکو و عفونت شدید داشت که چندین پزشک متخصص ارتوپد نطر به قطع عضو داشتن اما دکتر اعظمی پاهای مادرم رو بهش برگردوند و ببا جراحی بسیار دقیق عفونت و شارکو رو از بین بردن واقعا معجزه کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
در زمینه جراحی کتف مادربزرگم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
ایشان در زخم بهترین هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
خیلی خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
دکتر با اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
شارکوی میدفوت و درمان شدیم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
من پارگی رباط صلیبی دارم و در خصوص این مشکل پیش ایشون اومدم و برای من بهتری تجویزی که میشد رو انجام دادن و من بابت این لطف ایشون سپاس گذارم اقای عظیمی برای بنده بسیار قابل احترام هستن چون تو این زمونه که همه به فکر منافع شخصی خودشون هستن ایشون با سخاوت به دور از این همهمه کار درست را انجام میده، و به فکر بیمار هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
زخم پای دیابتی/ نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
تصادف کرده بودم درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
بسیار با دقت گوش کردن و ارتباط خوبی با بیمار برقرار کردن، مشکل زخم پا بود که بعد دو هفته درمان بسیار بهتر شده
۱۴۰۵/۰۲/۰۴
بسیار با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
دکتربسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
عالی حرفه ای در زمینه پای شارکو
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
عالیییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
شارکوی میدفوت کف پا داشتم به پزشکای زیادی مراجعه کردم ولی نتیجه نگرفتم خداروشکر با مراجعه به دکتر اعظمی پام خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۹
فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
زخم دیابتی در ناحیه پا. به لطف ایشون میتونم دوباره زندگی نرمال داشته باشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
به نظرم مختص عالی،در ارتوپد هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
یرادرم پای شارکو داشتند و خوب شدند
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
پدرم مفصل شارکو داشت/ خداخیر بده دکتر اعظمی رو که تونستن درست تشخیص بدن و درمان شدند
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
دکتر حاذق و بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
پای شارکو داشتم که پیش دکتر اعظمی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
مشکل ما عفونت پای بابام بود هر جا بردم گفتن باید قطع شه خدا حفظش کنه اعظمی و هر چی بگم کم گفتم ....
الانم تو بیمارستان گاندی تحت نظر خود دکتر اعظمی هسش خدا واسش طول عمر بده من زندگی دوباره بابامو از دکتر اعظمی گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
سلام زخم دیابتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
مادرم زخم دیابتی داشتند که واقعا دکتر اعظمی معجزه کردند
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
مشکل زخم پای دیابتی/ نتیجه خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
سلام آسیب دیدگی شدید دست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
دکتر توانمند و حاذق
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
در زمینه مچ پای شارکو بهترین هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۱
دکتر بسیار باتجربه است
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
اقای دکتر برادر من رو بعد از یه تصادف وحشتناک عمل کردن، بعد از خدا برادرم رو به لطف ایشون داریم.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
پدرم زخم دیابتی داشتند که واقعا به بهترین شکل درمان شدند
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
جراحی اصلاح آمپوتاسیون . همیشه ممنون لطف و بزرگواری ایشون هستم.کارشون عالی بود.
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
شارکوی میدفوت و درمان شدیم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
شارکو پا
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
عمل فمور
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
هنوز تحت درمانم ولی کارشون واقعا خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
پای شارکو و درمان شدیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
مشکل زخم داشتم کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
دکتری صبور و توانا با تشخیص عالی. جهت درمان زخم دیابتی به کلینیک ایشون مراجعه کردیم و نتیجه گرفتیم.
خوش آمدید به کلینیک درمان زخم مانیکان کلینیک درمان زخم مانیکان در سال 1390 شروع به فعالیت کرد. این مرکز تمرکز خود را در درمان زخم دیابتی، زخم بستر و زخم ناشی از تروما گذاشته است. کلینیک درمان زخم مانیکان بصورت مستقیم تحت نظر جراح ارتوپد اداره میشود و از همکاری متخصصان عروق، عفونی، داخلی و درمانگران زخم، سود می برد. ارتباط مستقیمی بین کلینیک سرپایی و بخش بستری بیمارستان گاندی جهت درمان تکمیلی انواع زخمها وجود دارد و اقدامات جراحی شامل دبریدمان وسیع، ترمیم، پیوند پوست، بلوک سمپاتیک، اصلاح پای شارکو و غیره است. در درمان بیماران این مرکز از آخرین تجهیزات و روشهای موجود استفاده میشود که شامل دستگاه های هیدروسرجری (ورساجت)، وکیوم تراپی، اندازه گیری خونرسانی اندام ها (ارزیابی اندکس پایی-بازویی)، ازون تراپی و طیف کاملی از پانسمان های نوین است. همچنین امکان اخذ مشاوره از متخصص های قلب و عروق اینترونشنال، داخلی، عفونی، درد و درمان مستقیم توسط جراح ارتوپد وجود دارد. بیماران بستری در صورت نیاز امکان استفاده از بخش سی سی یو، آی سی یو و دیالیز را دارند. این مرکز برای بیماران بستری با تمامی بیمه های تکمیلی قرارداد دارد.
تشخیص درست ایشان من را از پلاتین و عمل جراحی نحات داد
۱۳۹۸/۰۸/۰۸پدرم زخم پای دیابتی داشتند که خیلی از دکتر و تیمشون راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۱بسیار دکتر با تجربه و بسیار باادب هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دکتر باتجربه و عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱همسرم پای شارکو داشت بدون جراحی خوب شدند
۱۴۰۲/۱۲/۰۲واقعا حرفه ای و خوش اخلاق ودلسوز هستن
۱۳۹۸/۰۲/۰۷دکتر و پرسنل بسیار بااخلاق و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۴/۱۲زخم دیابت- حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۳/۰۷زخم پا دیابتی خوب شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بسیار بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳حتما پیشنهاد میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸زخم دیابتی داشتم تو زمان خیلی کم درمان شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۴بسیار با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ارنج دستم درد میکرده
۱۴۰۳/۰۷/۲۱سلام ودرود برهمه ایشان پزشکی بسیار درستکار وتلخیص بسیار بالایی دارند اهل هزینه تراشی نیستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۴مشکل عمل پا داشتیم بیمارستان امام خمینی عمل خیلی بدی داشت ب لطف بزرگی اقایی دکتر با عمل حرفه خداروشکربهبود پیدا کرد همیشه همه جا دعاگویشون هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بسیار عالی/ تشخیص و درمانشون خیلی دقیقه/ برای زخم دیابتی پدرم مراجعه کردیم درمان شدند
۱۴۰۱/۱۱/۰۹عمل پا داشتم
۱۳۹۷/۰۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰شارکوی میدفوت در کف پا داشتم درمان شدم / واقعا کار دکتر عالیست
۱۴۰۲/۱۱/۱۸مادرم پای شارکوی داشتند بدون عمل جراحی درمان شدند
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۷زخم شارکو داشتم که با بهترین روش و در زمان کم زخمم خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۲/۲۰یعنی بهترین دکتر درباره زخم های دیابتی هستن عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹زخم پای دیابتی که خوشبختانه توسط ایشان درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۱۸سلام.دکتر بسیار بسیار با علم و دانش و تجربه بالا و در عین حال انسانیت و وژدان کاری زیاد هستند.برای خودشون و خانوادشون سلامتی آرزو دارم.
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۵من به مدت ۱۷ روز در بیمارستان پاستور نو بستری بودم و بیمارآقای دکتر شهرام اعظمی بودم و در بخشی که تحت نظر آقای دکتر شهرام اعظمی بود بستری بودم فوق العاده عالی و دلسوز بودند و بعد از ۱۵سال درگیری برای بیماری شارکو و نهایتا با عفونت پا و قطع امید از سلامتی پا اقای دکتر شهرام اعظمی با تجربه و علم و تبهری که داشتند پای مرا جراحی و کاملا درمان کردند و سلامتی مرا کامل بازگرداندند. از ایشان به خاطره مهربانی ها و دلسوز بودنشان و تبهرشان تشکر و قدردانی میکنم در اخر از اقای داوودیان و دیگر پرسنل زحمتکش نهایت تشکرو رضایت را دارم.
۱۴۰۴/۰۳/۰۹شارکوی میدفوت و درمان شدیم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱زخم دیابت در پا داشتم که با کمک دکتر اعظمی و تیم حرفه ایشون درمان شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۰سلام دوستان ، دکتر اعظمی واقعا تکه و کارش رو بلده من تا ابد مدیون ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۲/۲۲با سلام من تصادف کرده بودم و مریض ایشان بودم
۱۳۹۷/۰۴/۳۱عالی بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۱زخم به علت دیابت/ دکتر عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳زخم دیابت/ درمان شدم با روش صحیح درمانی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۹خداخیرشون بده خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶باسلام دکترفوق العاده عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۹دکتر توانمند و عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۱مادرم زخم دیابتی داشتند یکی از دوستان دکتر اعظمی رو معرفی کرد که خیلی راضی بودیم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶مادرم بیماری شارکو و عفونت شدید داشت که چندین پزشک متخصص ارتوپد نطر به قطع عضو داشتن اما دکتر اعظمی پاهای مادرم رو بهش برگردوند و ببا جراحی بسیار دقیق عفونت و شارکو رو از بین بردن واقعا معجزه کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷در زمینه جراحی کتف مادربزرگم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ایشان در زخم بهترین هستند
۱۳۹۷/۱۱/۱۱خیلی خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۴دکتر با اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹شارکوی میدفوت و درمان شدیم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱من پارگی رباط صلیبی دارم و در خصوص این مشکل پیش ایشون اومدم و برای من بهتری تجویزی که میشد رو انجام دادن و من بابت این لطف ایشون سپاس گذارم اقای عظیمی برای بنده بسیار قابل احترام هستن چون تو این زمونه که همه به فکر منافع شخصی خودشون هستن ایشون با سخاوت به دور از این همهمه کار درست را انجام میده، و به فکر بیمار هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۱زخم پای دیابتی/ نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۶تصادف کرده بودم درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸بسیار با دقت گوش کردن و ارتباط خوبی با بیمار برقرار کردن، مشکل زخم پا بود که بعد دو هفته درمان بسیار بهتر شده
۱۴۰۵/۰۲/۰۴بسیار با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۱/۱۲/۰۶دکتربسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عالی حرفه ای در زمینه پای شارکو
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عالیییی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳شارکوی میدفوت کف پا داشتم به پزشکای زیادی مراجعه کردم ولی نتیجه نگرفتم خداروشکر با مراجعه به دکتر اعظمی پام خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۲۹فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۶/۱۲زخم دیابتی در ناحیه پا. به لطف ایشون میتونم دوباره زندگی نرمال داشته باشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴به نظرم مختص عالی،در ارتوپد هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۱فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲یرادرم پای شارکو داشتند و خوب شدند
۱۴۰۲/۱۲/۱۴پدرم مفصل شارکو داشت/ خداخیر بده دکتر اعظمی رو که تونستن درست تشخیص بدن و درمان شدند
۱۴۰۲/۱۰/۰۵دکتر حاذق و بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱پای شارکو داشتم که پیش دکتر اعظمی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۹مشکل ما عفونت پای بابام بود هر جا بردم گفتن باید قطع شه خدا حفظش کنه اعظمی و هر چی بگم کم گفتم .... الانم تو بیمارستان گاندی تحت نظر خود دکتر اعظمی هسش خدا واسش طول عمر بده من زندگی دوباره بابامو از دکتر اعظمی گرفتم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹سلام زخم دیابتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳مادرم زخم دیابتی داشتند که واقعا دکتر اعظمی معجزه کردند
۱۴۰۲/۱۲/۰۹مشکل زخم پای دیابتی/ نتیجه خیلی خوب
۱۴۰۱/۱۱/۱۶سلام آسیب دیدگی شدید دست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹دکتر توانمند و حاذق
۱۴۰۱/۱۲/۰۲در زمینه مچ پای شارکو بهترین هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۱دکتر بسیار باتجربه است
۱۴۰۴/۰۳/۱۶اقای دکتر برادر من رو بعد از یه تصادف وحشتناک عمل کردن، بعد از خدا برادرم رو به لطف ایشون داریم.
۱۴۰۳/۰۴/۳۰پدرم زخم دیابتی داشتند که واقعا به بهترین شکل درمان شدند
۱۴۰۲/۱۱/۰۲جراحی اصلاح آمپوتاسیون . همیشه ممنون لطف و بزرگواری ایشون هستم.کارشون عالی بود.
۱۴۰۳/۰۳/۰۳شارکوی میدفوت و درمان شدیم عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱شارکو پا
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عمل فمور
۱۳۹۹/۱۰/۱۴دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸هنوز تحت درمانم ولی کارشون واقعا خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶پای شارکو و درمان شدیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴مشکل زخم داشتم کارشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۳دکتری صبور و توانا با تشخیص عالی. جهت درمان زخم دیابتی به کلینیک ایشون مراجعه کردیم و نتیجه گرفتیم.
۱۴۰۱/۱۱/۰۹زخم عروقی در پا و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶عالی هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۲دکتر فوق العاده
۱۴۰۳/۰۶/۰۶هالوس والگوس.
۱۴۰۲/۱۲/۲۰دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰پزشک بسیار خوبی هستن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر شهرام
۱۴۰۴/۰۴/۰۷زخم/ پیوند پوست/ عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۵