آروم و با دقت گوش میدن، نه فقط برای جواب دادن، برای درک کردن، که ثمره ی این ایجاد فضایی امن برای گفتگو با مراجعه کننده و ارائه راهکار های مناسب است
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
یکی از بهترین مشاوران و روانشناسان استان کرمانشاه که با ویژگیهایی از جمله سواد و سطح علمی بالا، مهربانی و گفتار بخردانه تا حد بسیار بالا و نزدیک به 75 درصدی روح و روان بنده را بعد از طلاق و یک رابطه طولانی تسکین بخشیدند، با افتخار و قطعا جلسات را با ایشان ادامه خواهم داد.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
درمانگر دلسوزی هستند و نسبت به بسیاری دیگر درمانگران سواد مناسبی دارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
جلسه خیلی خوبی باهاشون داشتم. خیلی با صبر و حوصله گوش میدادند. راهکارهای کاربردی هم دادند. قطعا به جلساتم با ایشون ادامه میدم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
خانم امیریان به شدت ادم باحوصله ای هستن و وقتی پیششون برای مشاوره میرم واقعا احساس راحتی میکنم ایشان واقعا یه مشاور خوب هستن بسیار هم با شخصیت هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
بسیار دلسوز و با سواد بودن . راهکارهای خیلی خوبی برای برخورد با همسرم بهم دادن ک باعث شد زندگیمون بهتر شه.
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
دخترم به خاطر امتحاناش خیلی بی خواب شده بود و اضطراب داشت بعد از چند جلسه مشاوره مشکلش کاملا حل شد .
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
درخصوص اضطراب اجتماعی از ایشان مشاوره گرفتم و بسیار کارآمد بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
ایشون استاد بنده بودن...خیلی با سواد و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
من خیلی افسرده بودم و نمیتونستم هیچ کاری انجام بدم با کمک خانم امیریان برنامه ریزی کردیم و الان استخدامی قبول شدم خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
بسیار مهربان، با سواد و باتجربه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
من چند بار مراجع ایشون بودم.واقعا عالی بودن. بشدت با سواد و دلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
به شدت با سواد و مهربونن خداحفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۲۰
استادمون هستن خیلی با سواد و دلسوزن و وقتی باهاشون صحبت میکنی خیلی خوب گوش میدن و راه حل میدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
از همه لحاظ بی نظیر. موفقیت های بیشتر ایشان رو آرزومندم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عالی واقعا برخورد عالی و پیگیری کامل
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
۴جلسه داشتم باهاشون تا الان راضیم خیلی خوش صحبت خیلی خوش برخورد هستن با نظر گرفتن همه چیز خیلی خوب راهنمایی میکنن من در مورد انتخاب رشته و شغل و مشکلات خانواده مراجعه کرده بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
ایشان از هر نظر عالی هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
بسیار حرفه ای و باسواد هستند بخاطر راهنمایی ها و کمک هاشون ازشون ممنونم
درمانگر و مدرس ـ رازی. روان درمانی و مشاوره به صورت حضوری و تلفنی ارائه می شود و حوزه کاری در درمان اختلالات افسردگی، اضطراب و وسواس و مشاوره پیش از ازدواج و پس از ازدواج است. همچنین درمان اختلالات هیجانی و رفتاری در نوجوانان. در ایام تعطیل مطب باز است. ساعت کاری هر روز ۹ تا ۱۲ صبح و ۳ تا ۹ عصر. جهت دریافت نوبت می توانید از طریق شماره تماس درج شده اقدام کنید.
آروم و با دقت گوش میدن، نه فقط برای جواب دادن، برای درک کردن، که ثمره ی این ایجاد فضایی امن برای گفتگو با مراجعه کننده و ارائه راهکار های مناسب است
۱۴۰۵/۰۲/۱۰یکی از بهترین مشاوران و روانشناسان استان کرمانشاه که با ویژگیهایی از جمله سواد و سطح علمی بالا، مهربانی و گفتار بخردانه تا حد بسیار بالا و نزدیک به 75 درصدی روح و روان بنده را بعد از طلاق و یک رابطه طولانی تسکین بخشیدند، با افتخار و قطعا جلسات را با ایشان ادامه خواهم داد.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵درمانگر دلسوزی هستند و نسبت به بسیاری دیگر درمانگران سواد مناسبی دارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳جلسه خیلی خوبی باهاشون داشتم. خیلی با صبر و حوصله گوش میدادند. راهکارهای کاربردی هم دادند. قطعا به جلساتم با ایشون ادامه میدم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خانم امیریان به شدت ادم باحوصله ای هستن و وقتی پیششون برای مشاوره میرم واقعا احساس راحتی میکنم ایشان واقعا یه مشاور خوب هستن بسیار هم با شخصیت هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار دلسوز و با سواد بودن . راهکارهای خیلی خوبی برای برخورد با همسرم بهم دادن ک باعث شد زندگیمون بهتر شه.
۱۴۰۴/۱۱/۰۲دخترم به خاطر امتحاناش خیلی بی خواب شده بود و اضطراب داشت بعد از چند جلسه مشاوره مشکلش کاملا حل شد .
۱۴۰۴/۰۴/۰۳درخصوص اضطراب اجتماعی از ایشان مشاوره گرفتم و بسیار کارآمد بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱ایشون استاد بنده بودن...خیلی با سواد و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲من خیلی افسرده بودم و نمیتونستم هیچ کاری انجام بدم با کمک خانم امیریان برنامه ریزی کردیم و الان استخدامی قبول شدم خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار مهربان، با سواد و باتجربه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹من چند بار مراجع ایشون بودم.واقعا عالی بودن. بشدت با سواد و دلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۱۱به شدت با سواد و مهربونن خداحفظشون کنه
۱۴۰۴/۱۲/۲۰استادمون هستن خیلی با سواد و دلسوزن و وقتی باهاشون صحبت میکنی خیلی خوب گوش میدن و راه حل میدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱از همه لحاظ بی نظیر. موفقیت های بیشتر ایشان رو آرزومندم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی واقعا برخورد عالی و پیگیری کامل
۱۴۰۴/۱۱/۰۶۴جلسه داشتم باهاشون تا الان راضیم خیلی خوش صحبت خیلی خوش برخورد هستن با نظر گرفتن همه چیز خیلی خوب راهنمایی میکنن من در مورد انتخاب رشته و شغل و مشکلات خانواده مراجعه کرده بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰ایشان از هر نظر عالی هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۵بسیار حرفه ای و باسواد هستند بخاطر راهنمایی ها و کمک هاشون ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲