واقعاااا کارشون حرف نداره من حامله بودم و با 40کیلو اضافه وزن دخترمو صحیح و سالم گزاشت بغلم و زخم دهانه رحم گرفتم و با 4 جلسه دستگاه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
مشکل عفونت شدید دهانه رحم خداروشکر بعد دو جلسه نتیجشو دارم میبینم خیلی خوب و خوش برخورد و مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
بهترین
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
واقعاکارشون فوق العادس. من پیش ایشون زایمان طبیعی انجام دادم. فوق العاده باتجربه، پیگیر، باسواد. انشالا هرجا هستن موفق باشن. با وجود ایشون زایمان طبیعی برای من از کابوس به بهترین خاطره زندگیم تبدیل شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
باردار به شدت پرخطرم تحت نظرشم واقعا حاذق مهربان دلسوز کاربلدن ایشون قراره بزودی بسلامتی جوجه گوگولیمو بذاره بغلم انشاالله️
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
هستش
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
از اول بارداری تحت نظرش بودم وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
خیلی خوبیه کارش حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
عالییییی هستن من برای دوران حاملگی وایمان رفتم پیششون بهترین تجربه بود برام .الانم برای زخم دهانه رحم میرم .هم باحوصله هم باتجربه هستن پریسا جون .
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
به نظرم با علم ترین و بهترین ماما هست من هم زایمانم پیش خانم قهقرایی بود که به نظرم بهترین تحربه بود برام هم کارخای درمان عفونت پ زخم دهانه رحم و پیش ایشون انجام دادم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عالی هم پیششون زایمان کردم اخلاق بیست فوق العاده مهربون و کاربلد الانم زخم دهانه رحم دارم وhpvمثبتم داره درمانم میکنخ
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
بهترین و خوش اخلاق ترین و باحوصله ترین زنان دنیا زخم دهانه رحم . درمان شدم .
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
جزو صبور ترین ا خیلی خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
واقعا بهترین و خوش برخوردترین ی هستن که میشناسم،من برای بارداریم تحت نظرشون هستم و از همه نظر عالی هستن و همیشه بهم انرژی میدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
زایمان طبیعی کردم پیش ایشون خیلی با اخلاق هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
ویزیت زنان شدم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
من چندین بار پیش ایشان ویزیت شدم کیست وعفونت داشتم عالی درمان کردن و الان برای بارداری تحت نظرشم خیلی خوش اخلاقه
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
من با علائم خارش و ترشح به ایشون مراجعه کردم و واقعااز ایشون راضیم و اخلاقشون بیسته و خیلی دوستشون دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
عااالی من پیششون زایمان کردم خیلی راضی بودم . در کل بارداریمم تحت نظر خودشون بودم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
عفونت شدید
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
زایمان طبیعی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
بسیاردکتز
۱۴۰۳/۰۹/۱۹
برای زایمان و مراقبت های بارداری پیششون بودم.بسیار با حوصله و مهربون و کاربلد و صبور هستن.اعتماد به نفسی که ایشون هم موقع بارداری هم موقع زایمان و هم برای شیردهی بهم دادن رو فراموش نمیکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
چهارسال پیش مامای زایمانم بودن عالی پرانرژی با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
باردار هستم بسیار خوبی هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
باردار هستم و زیر نظر . واقعا خیلی با حوصله ، دانا و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
عالی خیلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
تجربه زایمان طبیعی در بیمارستان سوم شعبان و تیمشون بسیار بسیار درجه یک همه چیز عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
من زایمان طبیعی انجام دادم فوق العاده عالیییی صبور و مهربون
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
خیلی خوش برخورد و اطلاعات بالا
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
سلام و ارادت . عزیز محبت کردن ۲ تا پسرای مارو به دنیا آوردن و واقعا از اینکه این مدت همراه و دلسوز ما بودید ممنونیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
عالیییی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
تو اینستا دیدم خوشم اومد
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
برای بارداری تحت نظر ایشون بودم بسیار متعهد و با سواد.هر ساعت از شبانه روز در دسترس هستن و هوای بیماراشونو دارن.زایمان من اورژانسی بود و اگر تشخیص سریع ایشون نبود قطعا اتفاقای خوبی نمیوفتاد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
برای کارای غربالگری و زایمان پیش ایشون رفتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
بسیار عالی و کاردرست هست بسیار با دقت ویزیت میکنه خوش برخورد و مهربونه من برای چکاب های قبل زایمان اومدم اومدم پیشش فعلا در حال انجام ازمایشات هستم
کارشناس مامایی فارغ التحصیل از علوم پزشکی شهید بهشتی و مدرس کلاس های امادگی برای زایمان و عامل زایمان طبیعی و ماماهمراه.مشاوره قبل بارداری و ویزیت های بارداری و پس اززایمان و انجام تست پاپ اسمیروغربالگری های سرطان و معاینه داخلی وورزش های دوران بارداری تعیین جنسیت و استخر بارداری و گرفتن نوارقلب جنین (nst)
واقعاااا کارشون حرف نداره من حامله بودم و با 40کیلو اضافه وزن دخترمو صحیح و سالم گزاشت بغلم و زخم دهانه رحم گرفتم و با 4 جلسه دستگاه درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مشکل عفونت شدید دهانه رحم خداروشکر بعد دو جلسه نتیجشو دارم میبینم خیلی خوب و خوش برخورد و مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بهترین
۱۴۰۳/۰۹/۱۱واقعاکارشون فوق العادس. من پیش ایشون زایمان طبیعی انجام دادم. فوق العاده باتجربه، پیگیر، باسواد. انشالا هرجا هستن موفق باشن. با وجود ایشون زایمان طبیعی برای من از کابوس به بهترین خاطره زندگیم تبدیل شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۲باردار به شدت پرخطرم تحت نظرشم واقعا حاذق مهربان دلسوز کاربلدن ایشون قراره بزودی بسلامتی جوجه گوگولیمو بذاره بغلم انشاالله️
۱۴۰۴/۱۱/۰۷هستش
۱۴۰۴/۰۵/۲۲از اول بارداری تحت نظرش بودم وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خیلی خوبیه کارش حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عالییییی هستن من برای دوران حاملگی وایمان رفتم پیششون بهترین تجربه بود برام .الانم برای زخم دهانه رحم میرم .هم باحوصله هم باتجربه هستن پریسا جون .
۱۴۰۴/۰۲/۲۲به نظرم با علم ترین و بهترین ماما هست من هم زایمانم پیش خانم قهقرایی بود که به نظرم بهترین تحربه بود برام هم کارخای درمان عفونت پ زخم دهانه رحم و پیش ایشون انجام دادم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی هم پیششون زایمان کردم اخلاق بیست فوق العاده مهربون و کاربلد الانم زخم دهانه رحم دارم وhpvمثبتم داره درمانم میکنخ
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بهترین و خوش اخلاق ترین و باحوصله ترین زنان دنیا زخم دهانه رحم . درمان شدم .
۱۴۰۴/۰۲/۲۲جزو صبور ترین ا خیلی خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵واقعا بهترین و خوش برخوردترین ی هستن که میشناسم،من برای بارداریم تحت نظرشون هستم و از همه نظر عالی هستن و همیشه بهم انرژی میدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴زایمان طبیعی کردم پیش ایشون خیلی با اخلاق هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۱ویزیت زنان شدم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰من چندین بار پیش ایشان ویزیت شدم کیست وعفونت داشتم عالی درمان کردن و الان برای بارداری تحت نظرشم خیلی خوش اخلاقه
۱۴۰۳/۰۹/۰۵من با علائم خارش و ترشح به ایشون مراجعه کردم و واقعااز ایشون راضیم و اخلاقشون بیسته و خیلی دوستشون دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عااالی من پیششون زایمان کردم خیلی راضی بودم . در کل بارداریمم تحت نظر خودشون بودم
۱۴۰۲/۰۸/۰۲عفونت شدید
۱۴۰۴/۰۲/۲۴زایمان طبیعی
۱۴۰۲/۱۱/۰۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیاردکتز
۱۴۰۳/۰۹/۱۹برای زایمان و مراقبت های بارداری پیششون بودم.بسیار با حوصله و مهربون و کاربلد و صبور هستن.اعتماد به نفسی که ایشون هم موقع بارداری هم موقع زایمان و هم برای شیردهی بهم دادن رو فراموش نمیکنم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴چهارسال پیش مامای زایمانم بودن عالی پرانرژی با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۱باردار هستم بسیار خوبی هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۷باردار هستم و زیر نظر . واقعا خیلی با حوصله ، دانا و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عالی خیلی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷تجربه زایمان طبیعی در بیمارستان سوم شعبان و تیمشون بسیار بسیار درجه یک همه چیز عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴من زایمان طبیعی انجام دادم فوق العاده عالیییی صبور و مهربون
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی خوش برخورد و اطلاعات بالا
۱۴۰۴/۰۸/۱۴سلام و ارادت . عزیز محبت کردن ۲ تا پسرای مارو به دنیا آوردن و واقعا از اینکه این مدت همراه و دلسوز ما بودید ممنونیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالیییی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵تو اینستا دیدم خوشم اومد
۱۴۰۱/۱۱/۰۲برای بارداری تحت نظر ایشون بودم بسیار متعهد و با سواد.هر ساعت از شبانه روز در دسترس هستن و هوای بیماراشونو دارن.زایمان من اورژانسی بود و اگر تشخیص سریع ایشون نبود قطعا اتفاقای خوبی نمیوفتاد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۳برای کارای غربالگری و زایمان پیش ایشون رفتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶بسیار عالی و کاردرست هست بسیار با دقت ویزیت میکنه خوش برخورد و مهربونه من برای چکاب های قبل زایمان اومدم اومدم پیشش فعلا در حال انجام ازمایشات هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵