برای دریافت نوبت از دکتر روژین طهماسبی متخصص زنان و زایمان در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر روژین طهماسبی متخصص زنان و زایمان در تهران: مطب روزهای فرد تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، کوچه بهزاد، ساختمان پزشکان ارس، طبقه ۴
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر روژین طهماسبی متخصص زنان و زایمان در تهران حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر روژین طهماسبی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب روزهای فرد: تهران، سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، کوچه بهزاد، ساختمان پزشکان ارس، طبقه ۴
باردار هستم...عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی با حوصله و مهربون بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خیلی خوب است
۱۴۰۴/۰۸/۲۳خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴سلام..دادن روحیه به بیمار معاینه دقیق وباحوصله
۱۴۰۴/۱۱/۲۵پیگیری بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵کیست داشتم و عمل کردم واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سوال پرسیدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶ایشون واقعا عالی هستن چند ساله مریضشونم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر کاربلد و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۲۶یکبار برای مشاوره خدمت رسیدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فوق الهاده دکتر دلسوز با تشخیص عالی بسیار مهربان و خوش انرژی
۱۴۰۴/۱۱/۳۰سلام. خیلی دکترمهربون وخوش برخوردی هستن. من قبل ایشون ۳ بار پیش دکتردیگه ای رفتم اما مشکلم حل نشد ولی بایه بار مراجعه به ایشون مشکلم حل شد کاربلدهستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱من مشکل فشار خون در هفته ی 30 ام باداری به دکتر طهماسبی مراجعه کردم. درمان رو تحت نظر ایشون شروع کردم و خدا رو شکر فشارم از 18 به 12 کاهش پیدا کرده. خیلی راضی هستم از طبابت و دقت خانم دکتر.امیدوارم تا هفته ی 40 بارداری بتونم همین طوری کنترل کنم. نمی خوام بچه ام نارس به دنیا بیاد.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیااااار با سواد مهربون هستن و ممنونم از اینکه درمان شدم فوق العاده عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲مهربون، با حوصله، دقیق و کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی هست کارشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عالی خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی بود سزارین کردم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بهترین پزشکی هستن که تا حالا دیدم. فوقالعاده مهربون، صبور و حرفهای. با حوصله به همه چیز توضیح میدن و حس آرامش میدن.
۱۴۰۵/۰۱/۲۵خانوم دکتر بسیار با حوصله و صبور هستن و بدون عجله راجب بیماری راهنمایی میکنن و باسواد و دانا هستن من ازاین که مراجعه کردم به خانوم دکتر خیلی خوشحالم
۱۴۰۵/۰۳/۳۱چند ساله مشکل داشتم برا بچه ایشون خیلی بهم کمک کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴