دکتر بسیار عالی انشالله که در تمام مراحل موفق باشند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
با سواد عالی
تایم ویزیت کم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
بسیار باحوصله ودلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بسیاااار ممنونم از خانم دکتر خیلی از مشکلات بنده رو با صبر و حوصله انجام دادن و وجدان کاری عالی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
برادر شوهرم آوردیم خیلی حالشون بد بود خدارشکر خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
به کمک ایشون تونستم به زندگیم دوباره امیدوار بشم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
سلام مشکل پسرم اوتیسم هست وخانم دکتر خیلی کمک میکنه برای بهبود خشم و پرخاشگریش
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
خانم دکتر فوق العاده باسواد و باتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
بسیار عالی و مسلط
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
وسواس فکری و اضطراب داشتم کاملا خوبم و راضی هستم ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
من افسردگی داشتم با تشخیص دکتر و داروهایی که به من دادن حالم خیلی خوب شده پیشنهاد میکنم حتما برای درمان به ایشون مراجعه کنید قطعا نتیجه میگیرید
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
چون اولین ویزیت بود وتازه با بانو دکتر ابراهیمی آشنا شدم هنوز زود است اظهار نظر کنم اما از صحبت های صمیمی وگرم ایشان احساس خوبی دارم وفکر می کنم ایشان در کارشان متبحر هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
سلام من مشکل پرش افکار داشتم و توی درس خوندن مشکل داشتم. با مراجعه پیش خانم دکتر مشکلم به طور کامل حل شد و الان براحتی توی درسم تمرکز دارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
جهت پرخوری شدید داشتم مراجعه کردم الان متعادل شدم تو یکماه هم چهار کیلو کم کردم بسیار از درمانم رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
من به دلیل افسردگی خفیف به خاطر فوت پدرم و مشکلات خانوادگی و البته اختلالاتی که در درس خواندن داشتم به ایشون مراجعه کردم و با داروهایی که برام تجویز شد حالم الان کاملا خوبه و هم تونستم درسمو کامل بخونم و هم به زندگی عادی برگشتم. ایشون واقعا دکتر عالی و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
بهترین دکتر کرج
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
خانم دکتر دلسوز و صبور هست بار دوم ویزیت شدم فعلا رازی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
دکتر بسیار مهربان و سطح سواد بسیار بالا من مشکل وسواس داشتم و خداروشکر علایمم توسط دکتر عزیز کنترل شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
بسیار عالی وبسیارراضی،خیلی کاربلدومهربون وصبور
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
دکتر بسیار باهوش مهربون دلگرم ب لطف ایشون حال مامانم خوب شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
خیلی خانم محترمی هستن طرزرفتارشون بابچه عالیه ،به خوبی راهنمایی میکنند من که خیلی راضیم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
بهترین بهترین تجربه ی من از مراجعه به روانپزشک با خانم دکتر بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
دکتر خیلی وقت گذاشتن بار اولم بود برای فراموشی مادرم گفتن ۳ هفته دیگه بیایین دارو تجویز کردن باید زمان بگذره تا نتیجه مشخص بشه ولی راهکارهای خوبی ارائه کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
حضوری تشریف بردم پیششون برای اختلال دوقطبی از روند درمانم رضایت دارم خلق و خو و کیفیت زندگیم بهترشده .بسیارمهربان و باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
وسواس فکری داشتم ولی از درمانم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
افسردگی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
سلام دکتر بسبتر خوش برخورد و قبولی هستند و با بیمار همدلی میکنند اما نوبتها نیاز به زمانبندی دقیق دارد تا از تجمع و نارضایتی مراجعه کنندگان جلوگیری شود مثلا برای هر بیمار ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان در نظر گرفتهشود و در پایان زمان هر بیمار منشی به دکتر اطلاعرسانی کند
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
دکتر بسیار معتمدی هستند و با داروهاشون شرایط روحیم بهتر شده و پیشنهادشون میکنم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
راضیم صد در صد ،66 سالمه هیچ دکتری خوبم نکرد خانم دکتر خوبم کرد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
اختلال دوقطبی خفیف که به سرعت تشخیص دادن و با تجویز داروهای مناسب خیلی حالم بهتره. قبلا پیش پزشکای دیگه رفته بودم ولی تشخیص افسردگی داده بودن و آسنترا و داروهای افسردگی تحویز میکردن که هیچ تاثیری در حالم نداشت. ولی خانم دکتر با یه شرح حال دقیقی که ازم گرفتن متوجه مشکلم شدن و داروهای کاملا متفاوتی تجویز کردن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
اضطراب و پنیک داشتم مراجعه کردم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
من پدرم آلزایمر و افسردگی داشتن با کمک خانم دکتر خوب شده خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
دخترم و پسرم و خودم زیر نظر دکتر درمان میشیم و راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
من ناخن هام رو میجویدم و خیلی تمرکز نداشتم و از وقتی که پدرم فوت کرده بود خیلی پرخاشگر شده بودم ولی با کمک های خانم دکتر الحمدالله حالم عالی شده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
اعتیاد به زولپیدم داشتم سالها با درمان نادرست عذاب کشیدم بالاخره بعد ده سال تونستم زولپیدم رو با کمک خانم دکتر عزیز کنار بگذارم و زندگیم رو مدیون ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
سلام وقتتون بخیر من مشکل افسردگی و مشکل خواب و عدم تمرکز داشتم که به خوبی و رفتار مناسب و با حوصله به من کمک کردن و به بقیه دوستان هم که معرفی کردن اونها هم راضی بودن تشکر میکنم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
من مشکل بیماری سردی بیش از حد بدن همراه با لرز داشتم که در جلسه اول ایشون بیماری من را تا حد زیادی تشخیص دادن و با داروهای اولیه تا حدی تونستن حال منو خوب بکنند.وبسیار با حوصله هستن خانم دکتر وبرای بیمارانشون وقت کافی میگذارن.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
خانم دکتر ابراهیمی لقا از بهترین متخصصین روانپزشک هستن… پدرم به علت مصرف دوز اشتباه داروی ضد اضطراب ( که اشتباه داروخانه بود) دچار عوارض دارویی شدید شدند و تنها با مشاوره و راهنمایی های خانم دکتر، در دوره ای کوتاه به حالت قبل برگشتن خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
فوق العاده عالی بودن من و همسرم خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
خیلی راضی بودم و حالم بهتر شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
چکاب عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
استرس عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
بسیار مهربان و صبور و پزشک حاذق و به روز …به علت اضطراب شدید تحت درمان ایشون بودم و با درمان دارویی کاملا بهبود پیدا کردم، الان خانوادگی تحت نظر ایشون و گروه درمانی و تراپی شون هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
بسیار عالی و رضایتبخش .
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
اضطراب شدید داشتم به طوری که خودم متوجه نمیشدم پوست دستمو میکنم دیگه خجالت میکشیدم بیرون بیام یکی از آشناهاموت که پیش دکتر رفته بود به منم گفت مراجعه کنم ،خیلی بهترم فعلا سه جلسه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
با کمک ایشون تونستم رابطمو نجات بدم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
اظطراب و لرزش دست و فراموشی داشتم عالی شدم واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
سالها درگیر ترس از دست دادن بودم خانوم دکتر کمک کردن بتونم به ترسهام بالاخره غلبه کنم،بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
با حوصله و با دانش . خیلی راضی بودم از نتیجه درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
خیلی راضی هستم دخترم خیلی تغییر کرده.ممنونم از خانم دکتر
دکتر بسیار عالی انشالله که در تمام مراحل موفق باشند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵با سواد عالی تایم ویزیت کم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار باحوصله ودلسوز
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیاااار ممنونم از خانم دکتر خیلی از مشکلات بنده رو با صبر و حوصله انجام دادن و وجدان کاری عالی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵برادر شوهرم آوردیم خیلی حالشون بد بود خدارشکر خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۷/۱۹به کمک ایشون تونستم به زندگیم دوباره امیدوار بشم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سلام مشکل پسرم اوتیسم هست وخانم دکتر خیلی کمک میکنه برای بهبود خشم و پرخاشگریش
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خانم دکتر فوق العاده باسواد و باتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار عالی و مسلط
۱۴۰۴/۰۶/۲۲وسواس فکری و اضطراب داشتم کاملا خوبم و راضی هستم ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۴من افسردگی داشتم با تشخیص دکتر و داروهایی که به من دادن حالم خیلی خوب شده پیشنهاد میکنم حتما برای درمان به ایشون مراجعه کنید قطعا نتیجه میگیرید
۱۴۰۴/۰۷/۲۶چون اولین ویزیت بود وتازه با بانو دکتر ابراهیمی آشنا شدم هنوز زود است اظهار نظر کنم اما از صحبت های صمیمی وگرم ایشان احساس خوبی دارم وفکر می کنم ایشان در کارشان متبحر هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام من مشکل پرش افکار داشتم و توی درس خوندن مشکل داشتم. با مراجعه پیش خانم دکتر مشکلم به طور کامل حل شد و الان براحتی توی درسم تمرکز دارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱جهت پرخوری شدید داشتم مراجعه کردم الان متعادل شدم تو یکماه هم چهار کیلو کم کردم بسیار از درمانم رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷من به دلیل افسردگی خفیف به خاطر فوت پدرم و مشکلات خانوادگی و البته اختلالاتی که در درس خواندن داشتم به ایشون مراجعه کردم و با داروهایی که برام تجویز شد حالم الان کاملا خوبه و هم تونستم درسمو کامل بخونم و هم به زندگی عادی برگشتم. ایشون واقعا دکتر عالی و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بهترین دکتر کرج
۱۴۰۵/۰۲/۱۸خانم دکتر دلسوز و صبور هست بار دوم ویزیت شدم فعلا رازی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دکتر بسیار مهربان و سطح سواد بسیار بالا من مشکل وسواس داشتم و خداروشکر علایمم توسط دکتر عزیز کنترل شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی وبسیارراضی،خیلی کاربلدومهربون وصبور
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر بسیار باهوش مهربون دلگرم ب لطف ایشون حال مامانم خوب شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خیلی خانم محترمی هستن طرزرفتارشون بابچه عالیه ،به خوبی راهنمایی میکنند من که خیلی راضیم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بهترین بهترین تجربه ی من از مراجعه به روانپزشک با خانم دکتر بوده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر خیلی وقت گذاشتن بار اولم بود برای فراموشی مادرم گفتن ۳ هفته دیگه بیایین دارو تجویز کردن باید زمان بگذره تا نتیجه مشخص بشه ولی راهکارهای خوبی ارائه کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶حضوری تشریف بردم پیششون برای اختلال دوقطبی از روند درمانم رضایت دارم خلق و خو و کیفیت زندگیم بهترشده .بسیارمهربان و باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴وسواس فکری داشتم ولی از درمانم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲افسردگی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سلام دکتر بسبتر خوش برخورد و قبولی هستند و با بیمار همدلی میکنند اما نوبتها نیاز به زمانبندی دقیق دارد تا از تجمع و نارضایتی مراجعه کنندگان جلوگیری شود مثلا برای هر بیمار ۱۰ الی ۱۵ دقیقه زمان در نظر گرفتهشود و در پایان زمان هر بیمار منشی به دکتر اطلاعرسانی کند
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر بسیار معتمدی هستند و با داروهاشون شرایط روحیم بهتر شده و پیشنهادشون میکنم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۷راضیم صد در صد ،66 سالمه هیچ دکتری خوبم نکرد خانم دکتر خوبم کرد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴اختلال دوقطبی خفیف که به سرعت تشخیص دادن و با تجویز داروهای مناسب خیلی حالم بهتره. قبلا پیش پزشکای دیگه رفته بودم ولی تشخیص افسردگی داده بودن و آسنترا و داروهای افسردگی تحویز میکردن که هیچ تاثیری در حالم نداشت. ولی خانم دکتر با یه شرح حال دقیقی که ازم گرفتن متوجه مشکلم شدن و داروهای کاملا متفاوتی تجویز کردن.
۱۴۰۴/۰۶/۲۲اضطراب و پنیک داشتم مراجعه کردم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱من پدرم آلزایمر و افسردگی داشتن با کمک خانم دکتر خوب شده خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دخترم و پسرم و خودم زیر نظر دکتر درمان میشیم و راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶من ناخن هام رو میجویدم و خیلی تمرکز نداشتم و از وقتی که پدرم فوت کرده بود خیلی پرخاشگر شده بودم ولی با کمک های خانم دکتر الحمدالله حالم عالی شده
۱۴۰۵/۰۳/۰۵اعتیاد به زولپیدم داشتم سالها با درمان نادرست عذاب کشیدم بالاخره بعد ده سال تونستم زولپیدم رو با کمک خانم دکتر عزیز کنار بگذارم و زندگیم رو مدیون ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۵سلام وقتتون بخیر من مشکل افسردگی و مشکل خواب و عدم تمرکز داشتم که به خوبی و رفتار مناسب و با حوصله به من کمک کردن و به بقیه دوستان هم که معرفی کردن اونها هم راضی بودن تشکر میکنم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۴من مشکل بیماری سردی بیش از حد بدن همراه با لرز داشتم که در جلسه اول ایشون بیماری من را تا حد زیادی تشخیص دادن و با داروهای اولیه تا حدی تونستن حال منو خوب بکنند.وبسیار با حوصله هستن خانم دکتر وبرای بیمارانشون وقت کافی میگذارن.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خانم دکتر ابراهیمی لقا از بهترین متخصصین روانپزشک هستن… پدرم به علت مصرف دوز اشتباه داروی ضد اضطراب ( که اشتباه داروخانه بود) دچار عوارض دارویی شدید شدند و تنها با مشاوره و راهنمایی های خانم دکتر، در دوره ای کوتاه به حالت قبل برگشتن خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲فوق العاده عالی بودن من و همسرم خیلی راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خیلی راضی بودم و حالم بهتر شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۱چکاب عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴استرس عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار مهربان و صبور و پزشک حاذق و به روز …به علت اضطراب شدید تحت درمان ایشون بودم و با درمان دارویی کاملا بهبود پیدا کردم، الان خانوادگی تحت نظر ایشون و گروه درمانی و تراپی شون هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار عالی و رضایتبخش .
۱۴۰۴/۰۷/۰۹اضطراب شدید داشتم به طوری که خودم متوجه نمیشدم پوست دستمو میکنم دیگه خجالت میکشیدم بیرون بیام یکی از آشناهاموت که پیش دکتر رفته بود به منم گفت مراجعه کنم ،خیلی بهترم فعلا سه جلسه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸با کمک ایشون تونستم رابطمو نجات بدم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۲اظطراب و لرزش دست و فراموشی داشتم عالی شدم واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سالها درگیر ترس از دست دادن بودم خانوم دکتر کمک کردن بتونم به ترسهام بالاخره غلبه کنم،بسیار مهربان و صبور
۱۴۰۴/۰۶/۲۲با حوصله و با دانش . خیلی راضی بودم از نتیجه درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خیلی دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی راضی هستم دخترم خیلی تغییر کرده.ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دو سه جلسه تراپی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸