تهران خیابان ولیعصر، قبل از تقاطع مطهری، خیابان حسینی راد، پلاک ۴۸، ساختمان رادکام، طبقه همکف
تهران قیطریه، قبل از تقاطع اندرزگو، میدان کتابی، کوچه نامی، پلاک ۶
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر، قبل از تقاطع مطهری، خیابان حسینی راد، پلاک ۴۸، ساختمان رادکام، طبقه همکف
قیطریه، قبل از تقاطع اندرزگو، میدان کتابی، کوچه نامی، پلاک ۶
عالی ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰فوق العاده حرفه ای، با مسئولیت نسبت به بیمار، پرسنل با حوصله و مهربان. من در این مرکز فیزیوتراپی کردم و نتیجه مطلوب رو با وجود مشکل حادی که داشتم گرفتم.
۱۴۰۲/۰۲/۱۹مشکل بی ثباتی زانو داشتم پیش ویزیت شدم و فیزیو شروع کردم الان خیلی بهترم و دیگه استرس از زمین خوردن ندارم ممنونم
۱۴۰۵/۰۱/۰۲با درد گردن و کمر مراجعه کردم کارمندم و پشت میز نشین واقعا کادر مانا حرفه ای بودن دردم کامل رفع شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳برای کمر درد مراجعه کرده بودم با تشخیص درست انجام فیزیوتراپی دردم خیلی کمتر شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۱برای درد گردنم آمدم تشخیص خوب و بعد یک دورخ درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵فیزیوتراپی مچ پا انجام دادم پیچ خوردگی داشت راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۱۲زانو درد شدید مدیون مجموعه هستم ایشالله خدا بهشون سلامتی و برکت بدن ممنونم از همه
۱۴۰۲/۱۲/۱۳شانم یخ زده بود که خشکی شانه هم رفتم اینجا از بین برد ممنونم از صبر حوصلشون
۱۴۰۱/۱۲/۰۴فیزیو انجام دادم بعد از پی ارپی و راضی ام
۱۴۰۵/۰۱/۲۲گردن درد شدید داشتم چندسال بود درگیر بودم مسکن میخوردم یکی از دوستانم معرفی کرد و حدود ده جلسه پیش درمان گرفتم الان گردن دردم کامل رفع شده ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۲۰خارپاشنه دارم ۹ جلسه اومدم شاک ویو تراپی خیلی بهترن ورزشی شروع کردم
۱۴۰۱/۱۱/۲۹همهچی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶کادر بسیار حرفه ای و مهربان محیط تمیز و دستگاه ها همه جدید بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار خوب وقت گذاشتن ممنون
۱۴۰۲/۰۳/۱۳لابروم شانه درمان شدم روند درمان راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۲۳من در ناحیه کف پا و مچ پا مشکل داشتم رفتار پرنسل خیلی خوبه تجهزاتشم خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰سلام منو دخترم هردو باهم فیزیو شروع کردیم خودم مشکلم گردن درد بود و درمان شدم تا قبل فیزیوتراپی فکر میکردم فیزیو فقط مثل مسکن اما یک درمان کامل است
۱۴۰۴/۱۱/۳۰با تشکر از کلینیک مانا و کادر فوقالعادشون
۱۴۰۳/۰۵/۰۹تیم پرسنل فوق العاده عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۰۸همه چی عالی بود خیلی راضی بودم از خوش رفتار بودن خانم مرادلی هم نگم خیلی خوب بودن ایشون ️
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بهترین انتخاب برای فیزیوتراپی از هر نظر بی نظیر
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بعد جراحی تعویض مفصل مادرمو اوردم خیلی راضی هستیم رسیدگی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۲برای فیزیوتراپی بعد جراحی زانوم پیش امدم خیلی راضی ام واقعا دامنه حرکتیمم عالی شده
۱۴۰۵/۰۱/۱۳بعد از جراحی زانو فکر نمیکردم بتوانم دوباره راحت راه بروم، اما جلسات فیزیوتراپی واقعا معجزه کرد. با تمرینات منظم و راهنمایی دقیق درمانگرم، دامنه حرکتیام خیلی بهتر شد و الان بدون ترس روی پایم وزن میاندازم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۹درد سیاتیک داشتم خیلی راضی ام واقعا درمان شدم دردمم خیلی کمتر شده ممنونم از
۱۴۰۵/۰۲/۱۵فیزیوتراپی بعد پی ارپی زانو انجام دادم باعث شد تاثیر گذاری پی ارپی بیشتر باسه و درد التهابم زودتر خوب شه
۱۴۰۵/۰۲/۱۲مشکل گردن درد شدید داشتم بخاطر کارک بعد ده جلسه درمان شدم واقعا عالین پرسنل خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۱/۰۲مچ دستم درد شدیدی داشت پیش امدم تشخیص عالی درست باعث شد روند درمانم جلو بیوفته ممنونم به شدت پیشنهاد میشن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پدرم تعویض مفصل کرده بعد جراحی رفتیم عالی بودن ممنون از صبوری برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۴برای پام درمان گرفتم واقعا دردم کمتر شد التهابمم از بین رفت دامنه حرکتیم خیلی بهتر شده ممنونم از
۱۴۰۵/۰۲/۰۵فیزیوتراپی مانا واقعا فوقالعادس مرسی بابت همهچیز و خستهنباشید به تمام پرسنل عزیز
۱۴۰۵/۰۱/۲۲مادرم سکته مغزی کرده بودن برای توانبخشی پیش بردمشون تاثیر درمان در جلسات اول هم مشخص واضح بود ممنونم از زحماتتون
۱۴۰۵/۰۱/۱۳جز نامبروان های ایرانه این کلینیک نه من همه تو کلینیک راضی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۱بعد از جراحی mpfl امدم فیزیوتراپی دامنه حرکتیم بهتره و راحت راه میروم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالین دستگاه ها بروز
۱۴۰۴/۱۰/۱۱فیزیوتراپی بعد عمل زانو انجام دادم پیش راضی ام محیط اروم تمیز
۱۴۰۵/۰۲/۱۶زانومو ژل زده بودم برای فیزیوتراپی بعدش رفتم پیش بسیار صبور و حرفه ای بودن و خدمات کلنیک عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴فیزیوتراپی برای گردن انجام دادم تکنیک های سوزن درمانی واقعا به ازاد سازی عضلاتم کمک کرد و دردم کمتر شد
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی هستید مرسی واقعا
۱۴۰۴/۰۹/۲۳برای بازتوانی زانوامدماوایل تمرینها دردناک و خستهکننده بود، اما کمکم دامنه حرکتم بیشتر شد و زانویم قویتر شد.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بهترین کلینیک ایران با اختلاف خیلی زیاد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷درد و التهاب زانو و ساق پا ، بعد از ۶ جلسه دردم تا ۵۰ درصد کاهش داشته و خیلی راضیم البته هنوز پروسه درمانم ادامه داره
۱۴۰۴/۰۹/۰۹پارگی رباط aclداشتم جراحی کردم و برای توانبخشی پیش پور اعتضاد امدم واقعا راضی ام توان عضلات پام خیلی زیاد شد و خم و باز کردنمم عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۹کادر مجرب ومتخصص بانهایت دقت وحوصله بعدازچندجلسه جواب گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶برای فیزیوتراپی زانو امدم پیششون بهم کمک کردن عضلات چهارسرمو قوی تر کنم و مشکلات و درد زانومم کمتر شد همه چیز دقیق انجام میشد ارزیابی میکرد هر جلسه
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بعد جراحی مینیسک آمدم و راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۰مانا بهترین و عالی ترین فیزیوتراپی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹دستگاه Mets و دستگاه های به روز کادر خوش اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۲۶درد شدید گردن داشتم پیش ویزیت شدم و درمانمو ده جلسه طی کردم الان خیلی بهترم و درد ندارم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵بعد جراحی زانو برای فیزیوتراپی امدم خیلی راضی ام دامنه حرکتیم بهتر شده و راحت خم میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶پرسنل خیلی خوبی داره و همه کارا با دقت انجام شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بعد عملم امدم خیلی راضی ام دامنه حرکتیم بهتر شده عضلاتم اتروفی شده بود الان برگشته
۱۴۰۵/۰۲/۰۲مشکل گردن درد داشتم بخاطر کار با سیستم چند جلسه اول دردم کمتر شد و یسری تمرینات اموزش داد عالی بودن ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۰۲بعد عمل مراجعه کردم عمل زانو و این کلینیک واقعا کاربلد و فوقالعادس و الان خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲خیلی خوبه تو باشگاه کمرم آسیب دید، اینجا که رفتم کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۱کلینیک بسیار عالی تمیز برادرم کمر درد داشت اوردیمش درمان شد تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۱/۲۵ممنون بابته همه چیز عالی هستید دستم خوب شده
۱۴۰۴/۰۹/۲۴با تشکر از کادر مهربان و زحمتکش مانا
۱۴۰۳/۰۵/۱۴فیزیوتراپی زانو انجام دادم دامنه حرکتیم بهتر شده و عضلاتن تقویت شده
۱۴۰۵/۰۲/۱۶ممنون از مجموعه خوب مانا و پرسنلشون که همیشه دلسوزانه کار منو انجام دادند واقعا بعد چند حلسه حس بهتری دارم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵بیرون زدگی دیسک
۱۴۰۳/۱۱/۱۴تکنیک های عالی و فوق العاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۰داری کادر مجرب وبرای بیمارارزش قائل هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸مرسی بابته همه چیز بنده ۱۰ جلسم تموم شده و الان خیلی بهترم مرسی از پوراعتضاد عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۱۴لطفا با همین دانش جلو برید چون خیلی راضی هستم و همچنین پدرم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷بعد دررفتگی کشکک امدم خیلی راضی ام از مراحل فیزیوتراپیم و درمان ها دستگاه های بروز
۱۴۰۵/۰۱/۲۲فضای منظم و حرفهای کلینیک حس آرامش میداد. جلسات دقیق و بهموقع برگزار میشد و روند درمان کاملا قابل پیگیری بود. نتیجهای که گرفتم فراتر از انتظارم بود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷زانو درد داشتم مدت ها مراجعه کردم درمان شدم بعد ده جلسه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵شانه یخ زده داشتم مراجعه کردم به تشخیص عالی الان خیلی بهترن دامنه حرکتیم عالی شده ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۲۲برطرف نشده
۱۴۰۴/۰۴/۱۶درجه یک عالی خدمات حرفه ای
۱۴۰۴/۱۰/۱۱در ورزش جودو اسیب دیدم برای فیزیوتراپی زانوم امدم راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۰۹برای توانبخشی بعد جراحیم امدم راضی ام خیلی زانوم دامنه حرکتیم بهتر شده ممنونم از زحمات
۱۴۰۵/۰۱/۳۱فیزیوتراپی بعد جراحی امدم دستگاه ها به کاهش التهابم کمک کرد و تمرینات هم باعث شد توانایی عضلانیم زودتر برگرده
۱۴۰۵/۰۲/۱۲پرسنل صبور و با ادب واقعا مادرم ناتوان بود و خیلی کمک کردن ممنونم دلسوزیتون
۱۴۰۵/۰۱/۱۹از نحوه توضیح دادن تمرینها خیلی راضی بودم. میدانستم هر حرکت چه هدفی دارد و چرا باید انجامش بدهم. همین آگاهی باعث شد همکاری بهتری داشته باشم و نتیجه درمانم عالی شود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷درد گردن داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱ام سی ال ای سی ال و مینیسک داخی راضی بودم هفت ماه گذشته فیزیو کردم راضی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عمل رباط صلیبی انجام دادم به کلینیک مراجعه کردم خیلی راضی بودم
۱۴۰۱/۱۱/۱۸خیلی خوبه مانا و دستگاه های خفن داره
۱۴۰۴/۱۰/۱۲بینظیر کلینیک مانا
۱۴۰۱/۱۲/۱۸در کار خودشون عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۰۱بسیار عالی حرفه ای ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰کاربلد و حرفه ای مشکل گردن من به طور کامل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱بعد جراحی زانو امدم با تشخیص درست زودتر درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵من برای درد کتف چپ مراجعه کردم، هم راهنمایی و خدمات خیلی خوبی دارن و هم برخورد و رفتار فوقالعاده ای داشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶من مدتها کمردرد داشتم و بیشتر با دارو تحملش میکردم. وقتی فیزیوتراپی رو شروع کردم، کمکم فهمیدم علت درد فقط التهاب نیست، بلکه ضعف عضلات و طرز حرکتم هم تاثیر داره. با انجام تمرینها بعد از چند هفته هم دردم کمتر شد هم احساس سبکی بیشتری در کمرم داشتم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مشکل درد لگن دارم و پوکی استخوان شدید درمانم شروع کردم تازه شروع کردم ،خوبه
۱۴۰۲/۰۳/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۰۲تزریق کزدم بعد از تزریق فیزیوتراپی حاجی تقی تشخیص دادن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷صورتم به علت فلج بلز مشکل پیدا کرده بود الان خیلی بهتر شدم واقعا روحیم از دست داده بودم الان بهترم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷از خدمات و نحوه برخورد ها و کارکنان این مرکز خیلی راضیام
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی خدمات حرفه ای تمیز مرتب
۱۴۰۴/۱۱/۲۰زانو درد داشتم امدم راضی ام ممنونم درمان شدم دستگاه های کلینیک بسیار بروز عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵زانودردشدیدودیسک کمر
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بعد اسیب تو زانوم نیاز به فیزیوتراپی زانو پیدا کردم واقعا حرفه کار میکنن تمرین درمانی عالی بود ممنونم واقعا
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بی نظیر کلینیک مانا
۱۴۰۳/۰۸/۲۶کادر حرفه ای برخورد دوستانه و دلسوزانه دستگاه های کامل و به روز نقاط قوت و چشم گیر کلینیک هستن که قطعا کمک شایانی در بهبود، تسکین و درمان دارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷درد شدید در ناحیه خارجی ارنج داشتم تشخیص درمانمو جلو انداخت و تمرین درمانی خیلی کمک کننده بود
۱۴۰۴/۱۲/۲۲پزشکان متخصص و پرسنل عالی ممنون از کادر مجرب
۱۴۰۲/۰۵/۱۰پدرم تعویض مفصل کردن و برای توانبخشی بعد جراحی پیش رفتیم الان دامنه حرکتی و راه رفتن پدرم خیلی بهتر شده و مدیون یم
۱۴۰۵/۰۱/۱۸بسیار عالی بد جراحی امدم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹خدمات عالیه دستگاهای بروز
۱۴۰۴/۱۱/۱۶چند ماه کمردرد شدید داشتم و زندگی روزمرهام مختل شده بود. با شروع فیزیوتراپی متوجه شدم درمان فقط دستگاه نیست، بلکه آموزش درست حرکت و اصلاح الگوی بدنی چقدر مهم است. حالا درد من خیلی کمتر شده و یاد گرفتهام چطور از بدنم مراقبت کنم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷پرسنل مهربان همه جوره حواسشون هست به بیمار ممنونم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷تعویض مفصل زانوی راست انجام دادمو کمر درد شدید بعد از ۹ جلسه خیلی بهتر شدم و ممنونم بابت زحماتشون
۱۴۰۲/۱۰/۰۸به این کلینیک ایمان دارم بسیار خوب و با تجربه و درجه یک هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۷ارتوپدم معرفی کرد اینجارو خیلی راضی هستم ده جلسه امدم الان گردن دردم کمتر شده
۱۴۰۵/۰۲/۱۵جراحی Acl داشتم آمدم برای درمان و عالی هستن تمرین درمانی بهم خیلی کمک کرد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خارپاشنه جواب گرفتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰فیزیوتراپی گردن انجام دادم خیلی راضی ام پرسنل با ادب مهربان بخصوص خانم مرادلی
۱۴۰۵/۰۱/۲۱مراجعه کردم برای زانوم راصی هستم دستگاه های خوبی دارن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱کادر جوان، پرانرژی و کار بلد...من برای درد زانو مراجعه کردم تاثیر گذاربودوالان خیلی بهترم. سپاس از خانم مرادی و اقای مدیحیان وسایر کارکنان درجه یک مانا
۱۴۰۴/۰۹/۲۹درد شدید گردن داشتم درمان شدم مانا نجاتم داد
۱۴۰۴/۱۰/۲۹فیزیوتراپی بعد جراحی زانو امدم دساه cpm خیلی کمکم کرد و کمک های هم عالی بود باعث شد زودتر راه برم
۱۴۰۴/۱۲/۱۴تمرینهایی که برایم طراحی شد دقیقا متناسب با شرایط زانویم بود. نه فشار بیش از حد داشتم و نه عقبگرد. الان دامنه حرکتی و قدرت عضلاتم خیلی بهتر شده است.
۱۴۰۴/۱۱/۲۹سلام کشیدگی تاندون آشیل داشتم درد شدید تشخیص درمان عالی بود واقعا بهترین فیزیوتراپی تهرانن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار حرفه ای تمیز عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰فیزیوتراپی کمر انجام دادم تکنیک های ماساژ درمانی واقعا کمک کنندس ممنونم از و پرسنل با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۶مچ پام پیچ خورده بود التهاب درد داشتم فیزیوتراپی انجام دادم اینجا خیلی راضی ام همون جلسات اول التهاب دردم کمتر شد ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۱۹۸ماه از عملم میگذره خیلی راضی ام واقعا ممنونم از و پرسنل تیم عالیشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷فیزیوتراپی انجام دادم برای شانه ام و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵برای درد شانه مراجعه کردم که با تشخیص درست با انجام فیزیوتراپی بعد از سه جلسه دردم خیلی کمتر شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۸من زانو درد شدید داشتم ولی با کارایی که برام انجام دادن دردم فوق العاده کم شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی حرفه ای درد گردنم خوب شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۳راضی ام از مرسی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰مرسی که اینقدر به روز و عالی هستید
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سه ماه از جراحی زانوم میگذره و دوره بازتوانی و تمرین درمانی اینجا گذروندم خیلی راضی ام واقعا کمک بزرگی کردن به افزایش دامنه حرکتیم
۱۴۰۵/۰۱/۳۱بی نظیر
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خستگی ناپذیر هستید قدره پرسنل رو بدونین
۱۴۰۴/۰۹/۲۴اسیب شانه داشتم از خدمات و تمرین درمانی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۲۹سالها مشکل دیسک کمر داشتم این مرکز با دستگاه بروزی که mtrs بود اسمش معجزه کرد و طی ۱۰جلسه کاملا خوب شدم تمانی پرسنل خوش برخورد خوش اخلاق و وظیفه شناس بودند
۱۴۰۲/۰۵/۱۵بسیار عالی با دستگاه های به روزی که داشتند من خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۳مشکل دیسک کمر و عصب سیاتیک
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی راضی ام از پیگیریتون
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بعد جراحی زانو امدم پیش زانوم خیلی خشک بود الان واقعا بهتر شده و تواناییمو بدست اوردم بعد عمل
۱۴۰۴/۱۲/۰۴من بعد جراحی زانو امدم بسیار صبورانه همراهیم کرد و در تمام لحظات کنارم بود زود به زود بهم سر میزدن و خدمات کلینیک هم عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۹کمر درد شدید داشتم که به پاهام میزد بعد از ۱۰ جلسه کاملا خوب شدم واقعااا راضی ام کادر مجربی داره
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بنده مراجعه کردم به مانا بعد از عمل جراحی ACL و باورم نمیشد اینطور بهبود پیدا کنم و بتونم باز ورزش بکنم
۱۴۰۵/۰۱/۲۳به لطف فیزیوتراپی توانستم خیلی زودتر از چیزی که فکر میکردم به فعالیتهای روزمره برگردم. توضیح کامل هر تمرین و پیگیری مداوم باعث شد با اطمینان مسیر توانبخشی را ادامه بدهم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۹درگیر دیسک گردن داشتم که باعث درد تودستام میشد که با کمک و پرسنل فوق العاده مانا مشکلم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۸زانو درد داشتم خوب شدم واقعا حرفه این
۱۴۰۴/۰۹/۱۹استثنایی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶کمر درد شدید داشتم ناخن کارم نحوه درست نشستن و تمرینات بهم یاد دادم و درمان های فیزیو با دستگاه ها عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۴من در ناحیه ی زانو دچار درد شده بودم که در هنگام نشستن من رو خیلی اذیت میکرد با مراجعه به فیزیوتراپی مانا و انجام درمان های خاصشون مشکلم برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۹سلام، کارشون حرف نداشت، واقعا برای مراجع کننده وقت میذاشتن و برخورد کادر درمان و پرسنل هم عالی بود.
۱۴۰۱/۱۱/۰۸بعد از آسیب ورزشی، اعتماد به نفس حرکت کردنم را از دست داده بودم. در جلسات فیزیوتراپی کمکم هم قدرت جسمیام برگشت هم اعتماد به نفسم. الان با خیال راحت میدوم و میپرم، چیزی که قبلا از آن میترسیدم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷اسیب مینیسک داشتم درمان شدم تمرین درمانی ام خیلی بهم کمک کرد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹درد شدید سیاتیک داشتم و درمان شدم ممنونم از تیم مانا
۱۴۰۴/۰۹/۰۷درد شدید شانه داشتم ورزشکارم پیش ویزیت شدم پلن درمانیم شروع شده چند جلسه ای گذشته به شدت دردم کمتر شده واقعا راضی ام
۱۴۰۵/۰۱/۱۷بعد جراحی رباط امدم دامنه حرکتی و عضلاتم خیلی بهتر شده و راضی ام ممنون از و دستیار های خوبشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۲خیلی با حوصله و صبر ویزیت کردن ودرمان عالی پیش رفت دقیقا با توجه به مشکل انجام شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دیسکم مشکل خورده بود در حال درمان م راضی هم خداروشکر
۱۴۰۱/۱۱/۲۹زانو درد داشتم عالی بود ممنونم درمان شدم توی دو دوره و به ورزش برگشتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خوشحالم برنامه مناسبی برای خونه بهم دادن
۱۴۰۵/۰۱/۱۰خارپاشنه داشتم با شاک ویو تراپی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۳مدتی بود درد شانه داشتم پیش ویزیت شدم درمان شروع کردم الان جلسه دهم ام خیلی راضی ام دردم خیلی کمتر شده ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۲۳ممنونم بعد جراحی امدم راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بعد ژل و پی ارپی امدم برای کاهش التهاب اثر بخشی درمانمم خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۰۹مراجعه کردم از خدمات خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار حرفه ای و دلسوز و کاردان
۱۴۰۲/۰۱/۳۱مچ پام التهاب داشت و کلینیک مانا قبل از ۱۰جلسته نجاتم داد و الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۱/۲۱مشکلم دررفتگی شانه بود پیش ویزیت شدم و درمان شروع کردم الان خیلی خوبم بی ثباتی شانه ام حل شد
۱۴۰۵/۰۱/۰۲فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالین پرسنل حرفه ای
۱۴۰۴/۱۰/۱۱فیزیوتراپی مانا درمان فقط نیست یه حس و حال خوب پرسنل مهربون با ادب
۱۴۰۴/۱۲/۱۰تشخیص عالی درمان عالی برخورد پرسنل عالی همه مشخصاتی که یک فیزیوتراپی درجه یک باید داشته باشه رو دارند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱مدتها با کمردرد مزمن درگیر بودم و حتی نشستن طولانی برایم سخت شده بود. بعد از شروع درمان و انجام تمرینات اصلاحی، درد بهطور قابلتوجهی کمتر شد و الان راحتتر کار میکنم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بهترین کلینیک تهرانن اسیب زانو داشتم درمان شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵سلام خیلی بهترم بابته همه چیز تشکر
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالی ممنونم از خدمات
۱۴۰۴/۱۱/۲۰مرسی بابته همه چیز من حالم خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار کادر مهربان و با تجربه فضا کاملا تمیز و محیطی ارام برای درد کمر مراجعه کردم و راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۰۴با سلام نظر من در رابطه با فیزو تراپی مانا عالی است هم از نظر برخورد وهم از نظر درمانی
۱۴۰۲/۰۵/۱۷بسیار مجهز با کادر مجرب و خوش رفتار
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بعد جراحیم امدم ثبات زانوم و دامنه حرکتیم خیلی بهتر شده راضی ام
۱۴۰۵/۰۲/۰۵کادر حرفه ای مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بعد پی ارپی امدم خیلی راضی ام کمک به کاهش التهاب و دردم کرد
۱۴۰۵/۰۲/۰۵بروز و صبور هستند واقعا
۱۴۰۴/۱۰/۱۲ممنون مانا واقعا فوقالعادس من خیلی درد در ناحیه زانو و کمر داشتم اما الان حالم عالیه واقعا
۱۴۰۵/۰۱/۱۳من به خار دیسک کمرم مراجعه کردم الان ۷ جلسس که میرم برای فیزیو تراپیم و خیلی راضیم
۱۴۰۱/۱۱/۳۰عالی کمر درد بعد جراحی مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲از پرسنل مهربان مانا ممنونم؛با شما درمان لذت بخشه
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار عالی حرفه ای جراحی aclداشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴یکم شلوغ بود تا نوبتم بشه ولی از درمانم راضیم و خیلی خوب وقت میزارند
۱۴۰۱/۱۱/۲۹فرزند اینجا انجام دادم بعد ژل راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بعد از جراحی زانو نگران بودم که دوباره مثل قبل راه بروم، اما جلسات فیزیوتراپی واقعا کمکم کرد. با تمرینات منظم و پیگیری دقیق، دامنه حرکتیام خیلی بهتر شد و الان با اعتمادبهنفس راه میروم. و درکل ممنون از صبوری کادر مانا
۱۴۰۴/۱۱/۲۹فیزیوتراپی برای مچ پام پیچ خورده بود بود الان خیلی بهترم تورمم کمتر شده
۱۴۰۵/۰۱/۱۰بعد از پی ارپی امدم زانوهام از خشکی درامده و دامنه حرکتیم بهتر شده از پله ها راحت بالا پایین میرم و درد ندارم ممنون
۱۴۰۴/۱۲/۰۶همه ی دستگاه ها به روز بود و محیط خیلی اروم و پرسنل حرفه ای داشتند خیلی عالی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۳بعد از جراحی زانو مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴فیزیوتراپی برای بعد جراحی acl بسیار عالی ممنونم از تمامی کادر صبور مانا و خدمات ویژه دلسوزانه
۱۴۰۴/۱۱/۲۵صبوری و پیگیری درمانگرم برایم خیلی ارزشمند بود. حتی خارج از جلسات هم پاسخگوی سوالهایم بودند. این حس حمایت باعث شد با آرامش بیشتری تمرین کنم و به نتیجه اعتماد داشته باشم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷درد شدید کمر داشتم شبا نمیتونستم بخوابم مراجعه کردم کلینیک مانا با صفوی ویزیت شدم راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۵کتف من خیلی بهتر شده ممنون بابت همه چیز
۱۴۰۴/۰۹/۲۵درد کمر داشتم محیط مرتب
۱۴۰۴/۱۰/۲۹جراحی ای سی ال داستم بعدش رفتم فیزیو و راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بعد ژل و پی ارپی امدم خیلی راضی ام التهاب کم شده و عالیه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶مشکل زانو پرانتزی داشتم تمرین درمانی شروع کردم چند درجه از انحراف زانو هام کمتر شده راضی ام
۱۴۰۵/۰۱/۰۲حرفه ای و عالی برای اسیب ورزشی امدم پیششون و درمان شدم سپاس گذارم
۱۴۰۴/۱۲/۲۲عاشقانه مجموعه مانا رو دوست دارم سرشار از انرژی های مثبت وکادر با علم و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۲۰ممنون بابته همه چیز عالی هستید
۱۴۰۴/۰۹/۲۴پدرم کمر درد شدید داشت به علت سیاتیک خیلی کمک کننده بود تمرینات
۱۴۰۵/۰۱/۱۹بعد از جراحی زانوم برای بازتوانی امدم تمرین درمانی واقعا کمک کننده بود ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۲۲بعد جراحی زانوم امدم برای توانبخشی خیلی راضیم دامنه حرکتیم بهتر شده ممنون
۱۴۰۴/۱۲/۰۶داخل فوتبال اسیب دیدم کشاله رانم دچار کشیدگی شد فیزیو شروع کردم الان بهترم شکر خدا
۱۴۰۴/۱۱/۲۹برای فیزیوتراپی مچ دستم امدم یه درد عصبی داشت که انگشتام سر میشد الان سری رفته و دردم ندارم ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۱۴کمردرد شدید داشتم نمیتونستم سرکار برم الان درمان شدم فعالیت روزانمو راحت انجام میدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵با تشخیص شانه یخ زده مراجعه کردم سه مرتبه تزریق کردم و جواب نگرفتم خداروشکر با ۶ جلسه فیزیوتراپی ۸۰ درصد بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بسیار عالم و دانا و کلینیک ارزشمندی هستند بی نظیر
۱۴۰۳/۰۴/۲۹بهترین تهران عالین
۱۴۰۴/۱۱/۲۰درد داشتم در ناحیه گردن کمر روند درمانم خوب پیش رفته پرسنل خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹هر دو زانو تعویض مفصل کردم راضی ام از فیزیو تراپی بعدش
۱۴۰۴/۱۱/۲۰با اختلاف بهترینها در مانا
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بعد جراحی مراجعه کردم زانوم خم نمیشر اما با کمک خم شد ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵مچ دستم سر میشد به علت تایپ زیاد مراجعه کردم و درمان شدم ممنونم از تیم حرفه ای مانا
۱۴۰۴/۰۹/۰۷کمر درد شدید داشتم درمان شدم در ده جلسه هر جلسه ارزیابی میکند و تمرین درمانی هم عالیه و حیلی بهم کمک کرد مادرمم همینجا فیزیو انجام داد راضی ان
۱۴۰۴/۱۲/۱۰اولین چیزی در مانا منو جذب کرد اخلاق پرسنل بود که باعث شد نگرانی و استرس من درباره دردم کمتر شه واقعا پیشنهاد میشن
۱۴۰۵/۰۱/۲۱بعد جراحی زانو امدم پیششون واقعا مرحله به مرحله کنارم بودن و به خم کردنم کمک کردن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹راضی ام دامنه حرکتیم عالی شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۰ممنونم بابت همه چی کادر خوب و دستیار های خوب و های خوب و مدیریت عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷فیزیوتراپی بعد عمل ای سی ال داشتم اینجا خیلی راضی ام از درمانم و تمرینات اصلاحی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بعد تزریق م توصیه کرد برای فیزیوتراپی پیش پور اعتضاد بیام خیلی راضی ام ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۱۶من پیگیر درمان هستم و بسیار راضی هستم از کلینیک مانا
۱۴۰۲/۰۱/۳۱سلام به پرسنل فوقالعاده مانا شما عالی هستید و من الان در وضعیت خیلی خوبی قرار گرفتم با توصیههای ه عزیز و منوالهای ایشون و خانم مرادلی مهربان
۱۴۰۵/۰۱/۱۳کمر درد داشتم با تکنیک درای نیدل دردم خیلی کمتر شد راضی ام
۱۴۰۴/۱۲/۱۰جز بهترین کلینیک ایران
۱۴۰۲/۱۰/۱۷من حین ورزش زانومآسیب دید وم این فیزیوتراپی رو معرفی کرد و الان تحت درمانم و راضی ام
۱۴۰۱/۱۲/۰۱پرسنل مهربان و صبور بسیار محیط تمیز و ارامبخش حرفه ای با تجربه
۱۴۰۵/۰۱/۱۷فیزیوتراپی برای گردن انجام دادم راضی ام دستگاه های جدید و بروز رفتار اخلاق خوب پرسنل و بسیار حرفه ای دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۱۳درد سرشانه داشتم که برطرف شد، کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲من یک سال درد کمر داشتم بعد از مراجعه به این مرکز و استفاده از دستگاه mtrs بعد از ۴ ۵جلسه خیلی بهتر شدم کادر هم بسیار دلسوز و خوش اخلاق بودند
۱۴۰۲/۰۵/۰۵جراحی مینیسک خارجی داشتم ده جلسه ام فیزیو رفتم و عالیه ممنونم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲رسیدگی خوبی دارن
۱۴۰۲/۰۱/۰۱سلام واقعا عالی هستید تشکر بابته همه چیز و پرسنل عالیتون
۱۴۰۴/۰۹/۲۵درد دنبالچه و دیسک کمر ، درمان انجام شد و دردم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ممنون تمام دردهای من از بین رفته
۱۴۰۴/۰۹/۲۴پرسنل بسیار محترم نوبت دهی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۱در این مجموعه کاراشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۶کمرم صاف نمیشد همه میگفتن عمل برام معجزه کردن
۱۴۰۲/۱۰/۲۰من خیلی راضیم از کلینیک مانا
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بهترین خیلی وقت میزاره
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بعد جراحی زانوم امدم اصلا خم نمیشد اما بعد فیزیو خمم عالی شد و الان حدود۱۳۰درحه ممنون از
۱۴۰۴/۱۱/۲۹نوبت دهی عالی رفتار پرسنل عالی درمان خیلی خوب پیش رفت کمرم خیلی بهتر شده ۸۰درصد
۱۴۰۵/۰۲/۱۵درد شدید مچ پا داشتم و التهاب بعد ده جلسه درمان شدم التهابمم کامل حل شد واقعا عالی و باتجربه هستن
۱۴۰۵/۰۱/۰۲کمر درد داشتم برای فیزیو امدم و تکنیک های درای نیدل یا همان سوزن خشک عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۴بی نظیر کلینیک مانا
۱۴۰۳/۰۲/۱۷تخصصی ترین کلینیک
۱۴۰۲/۱۲/۱۳کشیدگی عضلات همسترینگ داشتم مراجعه کردم به و با درمان های ایشان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲مشکل درد زانو و اسیب رباط و مینیسک داشتم که با ده جلسه برطرف شد در حال حاضر حرکات ورزشی میگذرونم عالیه ممنونم از کادر دلسوز و حرفه ای مانا
۱۴۰۴/۱۰/۰۸عمل استوتومی انجام دادم پزشک منو ارجاع داد فیزیوتراپی مانا، واقعا خیلی راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۰۴بسیارعالی وحرفه ای هستند ازشون ممنونم بابت زحماتشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بعد ژل و پی ارپی امدم راضی ام
۱۴۰۴/۱۲/۰۶آرتروسکوپی زانو کردم قبل از عمل و بعد از عمل فیزیوتراپی کردم اینجا هم خودم هم م خیلی از روند درمانم راضی
۱۴۰۱/۱۲/۰۵فیزیوتراپی زانو انجام دادم خیلی راضی ام درد و التهابم کمتر شده تمرینات خیلی کمک کننده بود ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار عالی دستگاه عالی خدمات و رفتار برخود عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵پدربزرگم سکته مغزی کرده بود برای توانبخشی پیش رفتیم خیلی راضییم و محیط اروم عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۶از درد شبانه منو نجات دادن عالین
۱۴۰۴/۰۹/۰۷کمر درد شدید داشتم درمان شدم دستگاه تکرار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶من برای کمر دردم مراجعه کردم و خیلی عالی بود و از همه بیشتر از خانم مرادلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳Mcl acl miniskعمل دومم بود راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار کلینیک حاذقی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۸Acl اسیب دیده بود جراحی کردم واقعا راضی ام عالیه بعد از درمان های فیزیو بهترم شدم الانم تو فاز تمرین درمانی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲زانو نتیجه عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۶سلام کارشون عالی بود,دارای پرسنل وکادرمحترم وخدمات رسانی خوب برای کمردردم مراجعه کردم و نتیجه مثبت گرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۶سلام،واقعا پیشنهاد میکنم اگر مشکل کمر درد یا هر دردی دارید و براتون فیزیو پیشنهاد کرده برید مانا و نتیجشو قبل ۱۰جلسه ببینید
۱۴۰۵/۰۱/۱۰بسیار عالی و کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۹/۱۱سلام به پرسنل عزیز مانا و ممنون بابته همه چیز
۱۴۰۴/۱۰/۱۲درد مزمن زانو داشتم ویزیت شدم تشخیص درست منو جلو انداخت و روند درمان عالی پیش رفت ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بسیار حرفه ای ممنونم از خدمات عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰مادرم مشکل تعادل و ضعف عضلانی داشتن بعد از درمان های فیزیو و تمرین درمانی اللخصوص خیلی بهتر شدن
۱۴۰۵/۰۱/۲۲فیزیوتراپی برای اسپرین مچ پام رفتم دردو التهابم کاهش یافته خیلی راضی ام رفتار پرسنل عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۰بابت اسیب های ورزشیم خیلی وقته مراجعه میکنم و بهترین هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱اسیب گردن در تصادف درمان شدم دردم کمتر شد
۱۴۰۴/۱۰/۲۹همه چیز بسیار عالی پرسنل بسیار مهربان
۱۴۰۲/۰۵/۰۱من در مانا حاله خوبی پیدا کردم و همچنان ادامه میدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲سلام خارپاشنه داشتم مراجعه کردم درمان شد واقعا ممنونم از تیم حرفه ای مانا
۱۴۰۴/۰۹/۱۴عالی حرفه ای پرسنل مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۱دچار کشیدگی شده بود عضله چهارسرم رفتم پیش فیزیو درمان شدم راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۹بعد از جراحی زانو مراجعه کردم درمان شدم محیط تمیز ارام
۱۴۰۴/۰۹/۰۳من مشکل زانو داشتم, با انجام جلسات فیزیوتراپی زانوم رو بہ بہبودہ واقعا راضی بودم, ھمچنین کادر درمان خوبی دارن
۱۴۰۱/۱۱/۲۶واقعا معجزه کردن برای من ایشالله دست به خاک بزنید طلا بشه
۱۴۰۲/۱۱/۱۶بعد جراحی شانه اینجا پیشنهاد کردن بهم واقعا راضی ام اگه برگردم عقب بازم انتخابم اینجاس
۱۴۰۴/۱۲/۰۴خدمات عالی بروز تشخیص درست کمک کرد زودتر درمان شم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷گردن درد داشتم جریان های تنس خیلی کمک کننده بود و تکنیک های دستی بسیار دردمو کمتر کرد
۱۴۰۵/۰۱/۱۹ازمدیریت بی نظیر مانا تشکر میکنم و همینطور از پرسنل خوب و مهربان مانا خداروشکر بعد از چند جلسه نتیجه استثنایی دیدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۲کادر مهربون و باتجربه محیط تمیز ارام تو کمترین زمان درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بعد جراحی برای فیزیوتراپی امدم عضلاتم خیلی تقویت شد و خیلی راضی ام واقعا دامنه حرکتیمم برگشت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷فیزیوتراپی زانو انجام دادم بهترین دستگاه های روز دنیا دارن و کادرشون خیلی حرفه ای دقیق انجام میدن مراحل در کل عالی بود راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۲۹با عرض سلام بنده مشکل بیرون زدگی دیسک کمر داشتم هم از سمت راست هم از سمت چپ داشتم بعداز ۲۰ جلسه فیزیوتراپی خدارو شکر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳محیط ارام تمیز پرسنل با ادب
۱۴۰۴/۱۰/۲۹بعد جراحی زانوم امدم خیلی راضی ام دامنه حرکتیم خیلی بهتر شده ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برام خیلی اهمیت داشت که یه دستگاه نزارن و با ورزش و کار دست باشع خداروشکر اینجا فقط دستگاه نمیزارن
۱۴۰۱/۱۱/۲۹آرتروسکوپی زانو کردم پیش رازی اینجا مراجعه کردم م خداروشکر روند درمانم میگه خوبه
۱۴۰۱/۱۲/۰۶یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷فیزیوتراپی برای گردن انجام دادم تکنیک های منوال به ازادسازی عضلاتم خیلی کمک کرد و کامل دردم رفع شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۹تنیس البو داشتم مراجعه کردم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹کمر درد شدید داشتم منوال تراپی درمانم کرد و عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۱۰مانا واقعا به روز و عالیه مرسی بابت حاله خوبم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲Aclجراحی کردم از روند درمان راضی ام
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بعد از ۶جلسه من دردی احساس نمیکنم ولی خیلی دوست دارم بیام و ادامه بدم همه چیز عالی بود پرسنل با ادب هستند واقعا
۱۴۰۵/۰۱/۱۷من برای درد زانو امدم کمتر از ۱۰جلسه خیلی بهتر شدم پزشکان و کادر بسیار مجرب و خوش برخوردی دارند
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بعد از جراحی امدم تمرین درمانی خیلی کمک کننده بود و زانوم از قبلم بهتره
۱۴۰۵/۰۱/۲۲کمر درد شدید داشتم ده جلسه پیش درمان گرفتم خیلی بهترم ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹فیزیوتراپی زانو انجام دادم کادر صبور مهربان هر جلسه هم حال روحیم خوب شد هم زانوم عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۱۴کمر درد شدید داشتم بعد از مراجعه به کلینیک مانا درد کمرم رفع شد کادر با تجربه و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۰۳مادرم ام اس دارن پیش تمرین درمانی کار میکنن و فیزیو انجام میدن روحیشون بهتر شده و واقعا از نظر جسمانی تعغیررکردن
۱۴۰۵/۰۱/۲۲گردن درد داشتم با تکنیک های سوزن خشک درمان شدم واقعا درمان دائمی عالیه
۱۴۰۵/۰۱/۱۰خیلی عالی درد در کمر درمان صدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹خیلی راضی ام بعد جراحی زانو آمدم برای بازتوانی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵من زانو درد داشتم و الان خیلی بهتر شدم ممنون از شما و پرسنلتون
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی پرسنل مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۱۱جراحی تعویض مفصل داشتم بعد جراحی مراجعه کردم دامنه حرکتیم خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲درد زانو شدید داشتم مراجعه کردم الان خیلی بهترم کادر حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۱۰زانومو جراحی کردم برای فیزیوتراپی بعد عمل بد مانا آشنا شدم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱به امید خدا در حال درمان هستم در این کلینیک و محیط آرامی داره
۱۴۰۲/۰۱/۳۱از توجه پیگیریتون نسبت به روند درمانم ممنونم در مانا ارامش و درمان باهم تجربه میکنین
۱۴۰۴/۰۹/۰۷سر درد و میگرن داشتم با چند جلسه مراجعه به کلینیک مانا دردم کمتر شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۴فضای آروم ،بسیار کادر دلسوز و رسیدگی عالی ای دارن ، من برای دیسک کمر رفته بودم واقعا راضی ام از کارشون
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عالی بیست تشخیصشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۴/۳۰برای فیزیوتراپی بعد از عمل رباط صلیبی مراجعه کردم. ، بیمار عمل رباط مثل من چندنفر دیگه هم داخل کلینیک بود. خوشبختانه همه راضی. کار تخصصی انجام می دهند.پرسنل عالی
۱۴۰۵/۰۱/۱۷خیلی عالی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام من مشکل منیسکها ورباط زانو داشتم وبعد مراجعه به کلینیک و10 جلسه فیزیو تراپی خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵درد کمر و گردن مراجعه کردم عالی هستن درمان شدم بسیار مجهز دستگاه های بروز
۱۴۰۴/۰۹/۱۰کمر درد شدید داشتم مراجعه کردم ویزیت شدم پلن درمانیم ده جلسه بود همون جلسات اول تعغیر احساس کردم واقعا حرفه ای عالی ممنونم
۱۴۰۵/۰۱/۰۲جراحی aclکردم بعدش برای بازتوانی امدم عالی بود ممنون
۱۴۰۵/۰۱/۲۲خیلی خیلی خوب درد پاهای مامانم خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۰۱/۰۷خیلی راضی بودم پیش فیزیو بعد از جراحی رباط صلیبی رفتم بخش تمرین درمانی عالی بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۲پارگی تاندون شانه از روند درمانم راضی ام کاهش درد داشتم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بعد از جراحی ارتروسکپی شانه امدم پیش راضی ام دستم راحت بدون درد میاد بالا دامنه حرکتیم خیلب بهتر شده با تشکر از
۱۴۰۴/۱۲/۰۶از خدمات راضی ام دستگاه mtrs عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵مرسی عالیه درمانشدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰واقعا حاله بدی داشتم و با توصیه های عالی شدم
۱۴۰۵/۰۱/۱۳برای درد مچ پا مراجعه کردم که بعد از چند جلسه دردم خیلی کمتر شد با تشکر از پرسنل محترم مانا
۱۴۰۳/۰۵/۰۱سلام من خیلی راضی بودم عصب های پام گرفته بود و پا درد شدید داشتم، مراجعه کردم با یک نسخه مشکلم برطرف شد
۱۴۰۵/۰۱/۱۹برای فیزیوتراپی بعد جراحی مراجعه کردم کاملا راضی ام پیشنهاد میشه
۱۴۰۴/۱۲/۰۶آفرین به اینهمه خفن بودن و با دانش بودنه تمامیه پرسنل بنده حالم خیلی خوبه
۱۴۰۵/۰۱/۱۷بعد از جراحی، تورم و خشکی زانو اذیتم میکرد، اما با تمرینات تخصصی و آموزش صحیح، الان حرکت زانویم روانتر شده و میتونم فعالیتهای روزمره را بدون درد انجام دهم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۹درد گردن داشتم به کمرم میزد الان بهتر شده درد دستم به کل رفته خدمات دستگاه ها عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۰سلام عرض ادب برای مچ دستم فیزیوتراپی انجام دادم واقعا راضی ام با اینکه دوره تمام نشده همه دردام رفته
۱۴۰۵/۰۱/۱۰مشکل صورت
۱۴۰۲/۰۱/۱۳انگشت چهارم اسیب دیده بود درمان شد ممنونم از کادر مانا
۱۴۰۴/۱۰/۲۹پدرم پارکینسون بردمشون پیش خیلی بهتر شد فعالیتشون ممنونم از وقتی که گذاشتین برای پدرم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار عالی بودن درد مچ دست داشتم خوب شدم ممنون از صبوریتون
۱۴۰۴/۰۹/۰۷ممنون از کادر زحمتکش مانا درمانم عالی پیش رفت
۱۴۰۴/۰۹/۲۸فیزیوتراپی برای من فقط دستگاه و ماساژ نبود؛ آموزش درست حرکت کردن بود. یاد گرفتم چطور بنشینم، راه بروم و تمرین کنم تا دوباره دچار درد نشوم. این آموزشها برایم بسیار ارزشمند بود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بعد از جراحی ACLمراجعه کردم دردم کمتر شده دامنه حرکتیم خیلی بهتر شده ۹۴درجه پام خم میشه التهابم کم شده واقعا راضیم عالین
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بی نظیریه این کلینیک
۱۴۰۲/۰۵/۰۹