۵۴۷ نفر
دکتر رضا صحرائی

دکتر رضا صحرائی

فلوشیپ جراحی زانو ، متخصص ارتوپدی

تعویض مفصل زانو و آسیب های رباط و منیسک زانو

فلوشیپ شماره نظام: ۱۱۶۸۹۵
۳۰۷ نفر

عااااالییییی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

عالی بود

۱۴۰۱/۰۴/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۸

خیلی ممنون عالی عالی خوش اخلاق

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

مشکل دیسک کمر عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

واقعا فالیه

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

زانوم به شدت درد میکرد بعضی موقع نمیتونستم یک قدم راه برم با یک نسخه و با توسیه هاش درمانشد

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

درد مچ دست که با کمک آقای دکتر خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

فعلا تحت مداوا می باشد

۱۴۰۲/۰۵/۱۳

تنگی تونل کارپال داشتم، در حال معالجه هستم

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

عالی بودن

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

عمل جراحی پیوند استخوان برا دستم انجام داده اند خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

تازه رفتم هنوز نتیجه نه گرفتم

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

عالی ی ی ی ی ی واقعا بیست

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

کمر درد داشتم الان خیلی خوب شدم

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

پارگی مینیس

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

دکتر خوبی هستش درد ناحیه ارنج

۱۴۰۱/۰۸/۲۹

دکتر خ

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

عالی بودن ایشون

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

بسیار دکتر عالی از نظر سواد از نظر تشخیص فوق العاده هیتن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

عاالی درجه ۱

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

ربات پام آسیب دیده بود . دکتر تشخیص دادن و بعد از گچ گیری و استراحت خدارو شکر مشکلم حل شد . خدا ازشون راضی باشه دکتر با کمالاتی هستن.

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

تازه شروع کردم ولی تعریفشونو خیلی شنیدم و خیلی دکتر خوش برخوردی هستن و واسه حرفای بیمار کامل وقت میزارن

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

دکتر خوبی هستن عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

خوب بوذ

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

تشخیص دقیق و داروهایی که تجویز میکنن عالی

۱۴۰۱/۰۳/۱۹

دست مادرم لمس بود دارو نوشته خوب شده

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

دکتر با سواد و خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

درمانم کامل نشد نتیجه نگرفتم

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

من یکی از بیمار های آقای رضا صحرائی هستم ک تازه عمل رباط صلیبی کردم من آینده ی ورزشیم رو مدیون ایشون هستم واقعا یکی از بهترین هاس️

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

ورم زانو فعلا ام آر آی نوشته

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

باجاناقم ازپای راست نمیتونست راه بره اومدیم دکترصحرایی کمکم کردالان داره فوتبال بازی میکنه

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

رفتار خوبی داشتن میخوام عمل رباط پیشش شون انجام بدم

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

فعلا نتیجه ای نگرفتیم

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

پارگی رباط صلیبی تحت درمان

۱۴۰۱/۱۱/۱۳

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

زانو درد بود خوب شده

۱۴۰۲/۰۳/۱۰

خوب بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۸

پادرد داشتم دکتر عالی وانسان شریف

۱۴۰۱/۰۱/۱۰

برای مادرم اوزون تراپی کردن. خیلی بهترن.

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

از همه نظر عاااااالی

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

درد مچ پا داشتم و با تجویز و مراقبت آقای دکتر کاملا بهبودی پیدا کردم ایشان واقعا دکتر با تجربه ای هستند.

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

سلام من مشکل زانودرد داشتم آنروز تقریبا شدید داشتم الحمد الله بعداز سه بار مراجعه خوبم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

فعلا تحت درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

خوب است

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

گرفتگی رگ فعلا تحت درمان

۱۴۰۱/۰۳/۱۰

دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۹/۲۹

بسیار دکتر حاذق و خوبی هستن

۱۴۰۱/۱۱/۱۶

درد لگن هنوز خوب نشدم

۱۴۰۲/۰۱/۲۸

خیلی عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

بسیار عالی و باتجربه

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

دکتر عالی تشخیص عالی و خیلی خیلی با اخلاق ممنون دکتردهستم

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

خیلی دکتر خوش اخلاق وبسیار مهربان هستند و در عرصه کارشون بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

بهترین دکتر

۱۴۰۲/۰۱/۱۳

دکتر خوبی

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

دکتر خوب وباتجربه ای هستن

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

عالی بود رگ سیاتیک مادرم مشکل داشت که حل شد

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

درد پا فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

درد زانو، فعلا یک جلسه پیش ایشون اومدیم و تزریق ازن انجام دادن. نتیجه بد نبوده

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

دکتر بسیار عالی با اخلاق

۱۴۰۱/۱۲/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

خارپاشنه بهبود موقت

۱۴۰۳/۰۲/۱۶

دکتر خوب وباسواد تشخیص درست ،ولی منشی خوبی نداره

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

عالی هستن واقعا با یه بارمراجعه مشکلم حل شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

مشگل پیچ خوردگی مچ پای چپ بار اول تزریق از مچ با با گاز استریل که نتیجه ای خوبی دیدم و بار دوم هم میخام همون تزریق رو انجام بدم و نتیجه کلی بگیرم

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

درد زانو.در حال درمان هستم هنوز.

۱۴۰۱/۰۴/۰۸

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

در حال درمان هستم اما داروهایی که ایشون تجویز میکنند بیشتر ویتامین است و این عالیست امیدوارم زود خوب شوم

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

کمردرد نتیجه خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

فعلا اولین ویزیتم بود برام ام آر ای نوشتن ولی کلا دکتر خوش برخورد و حاذقی بودن

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

فعلا اول جلسه بود که عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۳۱

خیلی عالی

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

دیسک کمر

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

فعلا تحت درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عالییییی

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

تحت درمان میباشم

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

فوق العاده

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

کمردرد تاحدودی بهبود یافته ام

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

دکتر خیلی خوب و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

خیلی ع

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

نظری ندارم

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

دکتر خوب و با حوصله ای هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

باسلام بسیار عالی بسیار دکتر باتجربه و خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

بهترینن

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

زانو درد عالی بود دکتر و خوب شدم

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

درد از ناحیه پشت

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

خیلی عالیه کارشون

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

خیلی پزشک خوبی هستن

۱۴۰۱/۱۲/۱۹

دکتر خوب و با اخلاق هست .ولی منشیش زیاد حرف میزنه و خیلی بد هست به دکتر پیشنهاد می کنم منشی جدید بگیرد

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

عااالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

من تازه مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

دکتر کار بلدی با علمی هستن

۱۴۰۱/۱۲/۲۶

درد زانو ساق پا داشتم فعلا بصورت کامل درد رفع نشده البته مراجعه قبلی گفتند یک ماه بعد دوباره مراجعه نمایم

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

واقعا عالی

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

پارگی رباط صلیبی عمل کردم خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

مادرم از آرتروز در زانوی پا رنج میبردن با تشخیص به موقع و درمان ایشان حل شد شکر خدا

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

خیلیعالیه

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

فعلا در مرحله ام آی آر هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

دکتر قابلی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

با سلام بنده مشکل سیاتیک داشتیم

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

مچ دست و گردنم درد شدید داشت حتی گز گز انگشت با یبار ویزیت فعلا بهترم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

بسیار دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

جناب دکتر صحرایی یکی از متخصصین خبره می باشد

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

تعویض مفصل ران وزانو وکارش عالی

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۸/۱۶

دکتر خوش اخلاق با تجربه ای هستن کارشون حرف نداره واقعا

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

خوب بود

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

عالی بود تشخیص شون

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

خیلی خو

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

ارتروز

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

با رویت ام ار ای نتیجه را اعلام میکنند

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

خیلی د

۱۴۰۳/۰۴/۰۱

معمولی

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

من درد زانو داشتم الان خوبم عاللللی

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

عالی بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

گرفتگی کانال دست ، فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

عالییی عالیییییی

۱۴۰۱/۱۰/۰۸

عاااااااالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

دیسک کمر داشتم و فیزیوتراپی نوشتن و دکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

کاملا از ایشان راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

زانو درد، در مرحله درمان هستم

۱۴۰۲/۱۰/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

تحت درمان

۱۴۰۱/۰۴/۱۴

دکتر با دقتی هستند

۱۴۰۱/۱۲/۰۹

درد مفاصل

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

مادرم عمل زانو کردن

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

مشکل آرتروز و دیسککمر و گردن مادرم، در حال درمان هستن و دکتری بسیار با باحوصله و دانا

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

پارگی رباط

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

خیلی عالی عالی

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

عالی .فوتبال دوست

۱۴۰۱/۰۱/۱۱

زانو درد داشتم که با ویتامین هایی که دادن خوب شدم.دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

در رفتگی دست پسرم

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

بهترین دکتربودند

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

واقعا دکتر متخصص و عالی هستن . و دقیق بیماری را بررسی میکنند

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

دیسک کمر-هنوز به فیزیوتراپی نرفتم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

پارگی مینیسک

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

کارشون حرف ندارن تشخیص درجه یک بینظیر هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

فقط یکبار مراجعه کرده ام و ام آر آی دوباره تجویز کرده

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

بهترین تشخیص را دادن و داروهاشون تاثیر گذار بود واقعا ممنونم از ایشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

خیلی دکتر خوبیه.پاهای مامانم درد میکرد با یه نسخه خیلی بهتر شد.خیلی فرق کرد بازم ادامه میدیم تا بهبودی کاملش

۱۴۰۱/۰۹/۲۳

دکتر باسواد و با علمی هست راضی بودم از مراجعه ب ایشان

۱۴۰۲/۰۵/۲۸

فعلا MRIنوشته باید ببینیم چجوری درمان خواهد کرد

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

درجه یک

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

آسیب دیدگی چات مچ پای راست

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

باسلام من اولین بار بود اومدم پیش آفای دکتر صحرایی دکتری خوب وقت گذاشتن به بیمار درد بیمار را خوب میفهمید حرفههای بیمار راخوب گوش میداد از همه مهم تر اخلاق رفتار با بیمار وهمراه بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

زانو درد

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

پزشک با حوصله و عالی

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

مادرم مشکل ارتروز زانو داشت از درمان خیلی راضی هستیم

۱۴۰۲/۰۸/۰۵

در تشخیص و درمان عالی هستند.

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

مشکل زانو

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

مشکل ک

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

عالیییییییی

۱۴۰۱/۰۳/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۵/۱۶

مادرم مشکل آرتروز زانو داشتن

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

دکتر خوب باحوصله وباتجربه ای هست

۱۴۰۲/۰۴/۲۲

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

بسیار دکت

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

خیلی خوبه

۱۴۰۱/۰۶/۲۰

آقای دکتر صحرایی واقعا در حرفه شان بسیار حاذق هستند و مشاوره عالی به من که مراجعه کرده بودم دادند که مورد پسند من واقع شد .

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

عالی بود رفتارش خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

آرتروز مفصل

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

کارشان خیلی عالی و تخصصی است.

۱۴۰۱/۰۲/۱۰

بسیار خوش رفتار و با اخلاق پزشکی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

بسیار دکتر خوبی است

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

مشکل دردمفصل

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

واقعا عالی بهترین دکتر در تبریز هستن دستشون درد نکنه

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

خوب عالی

۱۴۰۲/۰۳/۱۳

دکتر خودشون عالین ولی نوبت دهیی و منشی .و انتظار نه

۱۴۰۳/۰۷/۱۲

واقعادکترخیلی خوبی هستن با

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

خیلی دکتر مهربانی

۱۴۰۱/۰۳/۲۹

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

عالییییی

۱۴۰۱/۰۵/۲۰

دیسک کمرشدیددارم بهترم

۱۴۰۲/۰۴/۲۷

زانو درد داشتم خوب نشدم

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

خوب خوب

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

گردن درد داشتم و مگنوتراپی شدم نتیجه عالی بوووووود

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

پزشک خوبی هست

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۱/۱۰/۰۸

عالی بودن مشکلی ک چندین ساله درگیرش بودم با یه نسخه ایشون درمان شد

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

دکتر حاذق و توانمند

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

خیلی عالی

۱۴۰۱/۱۱/۲۶

آرتروز

۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اطلاعات تکمیلی
دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
جراح استخوان و مفاصل،
فوق تخصص فلوشیپ جراحی زانو ارتروسکوپی آسیب های منیسک و پارگی رباط زانو
عمل جراحی تعویض مفصل زانو
عمل جراحی اصلاح پای پرانتزی و ضربدری
مطب برج سپید
تبریزخیابان هفده شهریور جدید- تقاطع خیابان طالقانی-برج سپید -طبقه ۵
در این مطب فقط بیماران با مشکلات ارتوپدی مفصل زانو ویزیت میشوند
ساعت ۴ تا ۸
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۴ الی ۱۸
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۸
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۸
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    کسانی که دکتر رضا صحرائی را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر فرناز صحاف زنان و زایمان سرکار خانم دکتر فرناز صحاف
    اینستاگرام دکتر رضا صحرائی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب برج سپید

    خیابان هفده شهریور جدید- تقاطع خیابان طالقانی-برج سپید -طبقه ۵
    در این مطب فقط بیماران با مشکلات ارتوپدی مفصل زانو ویزیت میشوند

    مطب برج سپید

    خیابان هفده شهریور جدید- تقاطع خیابان طالقانی-برج سپید -طبقه ۵
    در این مطب فقط بیماران با مشکلات ارتوپدی مفصل زانو ویزیت میشوند