این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان هفده شهریور جدید- تقاطع خیابان طالقانی-برج سپید -طبقه ۵
در این مطب فقط بیماران با مشکلات ارتوپدی مفصل زانو ویزیت میشوند
عااااالییییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸خیلی ممنون عالی عالی خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۰/۱۲مشکل دیسک کمر عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۵واقعا فالیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۹زانوم به شدت درد میکرد بعضی موقع نمیتونستم یک قدم راه برم با یک نسخه و با توسیه هاش درمانشد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷درد مچ دست که با کمک آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷فعلا تحت مداوا می باشد
۱۴۰۲/۰۵/۱۳تنگی تونل کارپال داشتم، در حال معالجه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عمل جراحی پیوند استخوان برا دستم انجام داده اند خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲تازه رفتم هنوز نتیجه نه گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی ی ی ی ی ی واقعا بیست
۱۴۰۰/۰۹/۰۳کمر درد داشتم الان خیلی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰پارگی مینیس
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر خوبی هستش درد ناحیه ارنج
۱۴۰۱/۰۸/۲۹دکتر خ
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی بودن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار دکتر عالی از نظر سواد از نظر تشخیص فوق العاده هیتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عاالی درجه ۱
۱۴۰۴/۰۳/۱۷ربات پام آسیب دیده بود . دکتر تشخیص دادن و بعد از گچ گیری و استراحت خدارو شکر مشکلم حل شد . خدا ازشون راضی باشه دکتر با کمالاتی هستن.
۱۴۰۰/۱۱/۲۴تازه شروع کردم ولی تعریفشونو خیلی شنیدم و خیلی دکتر خوش برخوردی هستن و واسه حرفای بیمار کامل وقت میزارن
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر خوبی هستن عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خوب بوذ
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸تشخیص دقیق و داروهایی که تجویز میکنن عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۹دست مادرم لمس بود دارو نوشته خوب شده
۱۴۰۲/۱۱/۲۵دکتر با سواد و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۲درمانم کامل نشد نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲من یکی از بیمار های آقای رضا صحرائی هستم ک تازه عمل رباط صلیبی کردم من آینده ی ورزشیم رو مدیون ایشون هستم واقعا یکی از بهترین هاس️
۱۴۰۵/۰۲/۰۳ورم زانو فعلا ام آر آی نوشته
۱۴۰۴/۰۳/۰۷باجاناقم ازپای راست نمیتونست راه بره اومدیم دکترصحرایی کمکم کردالان داره فوتبال بازی میکنه
۱۴۰۴/۰۳/۱۲رفتار خوبی داشتن میخوام عمل رباط پیشش شون انجام بدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱فعلا نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۷پارگی رباط صلیبی تحت درمان
۱۴۰۱/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴زانو درد بود خوب شده
۱۴۰۲/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸پادرد داشتم دکتر عالی وانسان شریف
۱۴۰۱/۰۱/۱۰برای مادرم اوزون تراپی کردن. خیلی بهترن.
۱۴۰۰/۰۲/۲۷از همه نظر عاااااالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸درد مچ پا داشتم و با تجویز و مراقبت آقای دکتر کاملا بهبودی پیدا کردم ایشان واقعا دکتر با تجربه ای هستند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۱سلام من مشکل زانودرد داشتم آنروز تقریبا شدید داشتم الحمد الله بعداز سه بار مراجعه خوبم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خوب است
۱۴۰۱/۰۱/۱۴گرفتگی رگ فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۹بسیار دکتر حاذق و خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۶درد لگن هنوز خوب نشدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۸خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دکتر عالی تشخیص عالی و خیلی خیلی با اخلاق ممنون دکتردهستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی دکتر خوش اخلاق وبسیار مهربان هستند و در عرصه کارشون بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۱۳دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰دکتر خوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالی بود رگ سیاتیک مادرم مشکل داشت که حل شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۲درد پا فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۷درد زانو، فعلا یک جلسه پیش ایشون اومدیم و تزریق ازن انجام دادن. نتیجه بد نبوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر بسیار عالی با اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خارپاشنه بهبود موقت
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دکتر خوب وباسواد تشخیص درست ،ولی منشی خوبی نداره
۱۴۰۵/۰۳/۰۴عالی هستن واقعا با یه بارمراجعه مشکلم حل شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۷مشگل پیچ خوردگی مچ پای چپ بار اول تزریق از مچ با با گاز استریل که نتیجه ای خوبی دیدم و بار دوم هم میخام همون تزریق رو انجام بدم و نتیجه کلی بگیرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳درد زانو.در حال درمان هستم هنوز.
۱۴۰۱/۰۴/۰۸خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۴در حال درمان هستم اما داروهایی که ایشون تجویز میکنند بیشتر ویتامین است و این عالیست امیدوارم زود خوب شوم
۱۴۰۰/۰۴/۲۱کمردرد نتیجه خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۱فعلا اولین ویزیتم بود برام ام آر ای نوشتن ولی کلا دکتر خوش برخورد و حاذقی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴فعلا اول جلسه بود که عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۲۸فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عالییییی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴تحت درمان میباشم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱فوق العاده
۱۴۰۳/۱۲/۱۵کمردرد تاحدودی بهبود یافته ام
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دکتر خیلی خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی ع
۱۴۰۴/۰۷/۲۰نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۴باسلام بسیار عالی بسیار دکتر باتجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بهترینن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴زانو درد عالی بود دکتر و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸درد از ناحیه پشت
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خیلی عالیه کارشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خیلی پزشک خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۹دکتر خوب و با اخلاق هست .ولی منشیش زیاد حرف میزنه و خیلی بد هست به دکتر پیشنهاد می کنم منشی جدید بگیرد
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲من تازه مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر کار بلدی با علمی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۶درد زانو ساق پا داشتم فعلا بصورت کامل درد رفع نشده البته مراجعه قبلی گفتند یک ماه بعد دوباره مراجعه نمایم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷پارگی رباط صلیبی عمل کردم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹مادرم از آرتروز در زانوی پا رنج میبردن با تشخیص به موقع و درمان ایشان حل شد شکر خدا
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خیلیعالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶فعلا در مرحله ام آی آر هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر قابلی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹با سلام بنده مشکل سیاتیک داشتیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳مچ دست و گردنم درد شدید داشت حتی گز گز انگشت با یبار ویزیت فعلا بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۹جناب دکتر صحرایی یکی از متخصصین خبره می باشد
۱۴۰۰/۰۸/۲۰تعویض مفصل ران وزانو وکارش عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۶دکتر خوش اخلاق با تجربه ای هستن کارشون حرف نداره واقعا
۱۴۰۲/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی بود تشخیص شون
۱۴۰۳/۰۱/۲۴خیلی خو
۱۴۰۱/۰۸/۰۷ارتروز
۱۴۰۰/۱۱/۰۸با رویت ام ار ای نتیجه را اعلام میکنند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱خیلی د
۱۴۰۳/۰۴/۰۱معمولی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷من درد زانو داشتم الان خوبم عاللللی
۱۴۰۰/۰۶/۲۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۹گرفتگی کانال دست ، فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۲عالییی عالیییییی
۱۴۰۱/۱۰/۰۸عاااااااالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دیسک کمر داشتم و فیزیوتراپی نوشتن و دکتر خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷کاملا از ایشان راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰زانو درد، در مرحله درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۴تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۴دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۹درد مفاصل
۱۴۰۴/۰۸/۰۲مادرم عمل زانو کردن
۱۴۰۲/۰۲/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲مشکل آرتروز و دیسککمر و گردن مادرم، در حال درمان هستن و دکتری بسیار با باحوصله و دانا
۱۴۰۰/۱۲/۰۸پارگی رباط
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خیلی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۹عالی .فوتبال دوست
۱۴۰۱/۰۱/۱۱زانو درد داشتم که با ویتامین هایی که دادن خوب شدم.دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱در رفتگی دست پسرم
۱۴۰۳/۰۱/۰۷بهترین دکتربودند
۱۴۰۴/۰۵/۱۰واقعا دکتر متخصص و عالی هستن . و دقیق بیماری را بررسی میکنند
۱۴۰۰/۰۳/۱۶دیسک کمر-هنوز به فیزیوتراپی نرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳پارگی مینیسک
۱۴۰۲/۰۹/۰۱کارشون حرف ندارن تشخیص درجه یک بینظیر هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۷فقط یکبار مراجعه کرده ام و ام آر آی دوباره تجویز کرده
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بهترین تشخیص را دادن و داروهاشون تاثیر گذار بود واقعا ممنونم از ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خیلی دکتر خوبیه.پاهای مامانم درد میکرد با یه نسخه خیلی بهتر شد.خیلی فرق کرد بازم ادامه میدیم تا بهبودی کاملش
۱۴۰۱/۰۹/۲۳دکتر باسواد و با علمی هست راضی بودم از مراجعه ب ایشان
۱۴۰۲/۰۵/۲۸فعلا MRIنوشته باید ببینیم چجوری درمان خواهد کرد
۱۳۹۹/۱۱/۲۰درجه یک
۱۴۰۰/۱۱/۱۹آسیب دیدگی چات مچ پای راست
۱۴۰۴/۰۳/۰۱بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶باسلام من اولین بار بود اومدم پیش آفای دکتر صحرایی دکتری خوب وقت گذاشتن به بیمار درد بیمار را خوب میفهمید حرفههای بیمار راخوب گوش میداد از همه مهم تر اخلاق رفتار با بیمار وهمراه بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۰زانو درد
۱۴۰۴/۰۶/۲۹پزشک با حوصله و عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰مادرم مشکل ارتروز زانو داشت از درمان خیلی راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۸/۰۵در تشخیص و درمان عالی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۶مشکل زانو
۱۴۰۱/۰۲/۱۴مشکل ک
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالیییییییی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۱۶مادرم مشکل آرتروز زانو داشتن
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکتر خوب باحوصله وباتجربه ای هست
۱۴۰۲/۰۴/۲۲دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۴بسیار دکت
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۶/۲۰آقای دکتر صحرایی واقعا در حرفه شان بسیار حاذق هستند و مشاوره عالی به من که مراجعه کرده بودم دادند که مورد پسند من واقع شد .
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عالی بود رفتارش خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۸آرتروز مفصل
۱۴۰۰/۰۷/۳۰کارشان خیلی عالی و تخصصی است.
۱۴۰۱/۰۲/۱۰بسیار خوش رفتار و با اخلاق پزشکی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۲/۱۶مشکل دردمفصل
۱۴۰۴/۰۵/۱۵واقعا عالی بهترین دکتر در تبریز هستن دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۱۲/۰۵خوب عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳دکتر خودشون عالین ولی نوبت دهیی و منشی .و انتظار نه
۱۴۰۳/۰۷/۱۲واقعادکترخیلی خوبی هستن با
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خیلی دکتر مهربانی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عالییییی
۱۴۰۱/۰۵/۲۰دیسک کمرشدیددارم بهترم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷زانو درد داشتم خوب نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴خوب خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۷گردن درد داشتم و مگنوتراپی شدم نتیجه عالی بوووووود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹پزشک خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۸عالی بودن مشکلی ک چندین ساله درگیرش بودم با یه نسخه ایشون درمان شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹دکتر حاذق و توانمند
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶آرتروز
۱۴۰۲/۰۹/۱۳