۶۴۷ نفر
دکتر مهتاب امینی

دکتر مهتاب امینی

متخصص پوست ، مو ، زیبایی و لیزر

متخصص شماره نظام: ۱۱۳۳۱۳
۵۴۱ نفر

برای درمان لک صورت

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

اگر زمان ناهار وقت داشته باشین بیچاره این ، دو ساعت منتظر باید بمونید چون خانم دکتر یواش غذا میخورن

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

این ریزش مو خیلی اذیتم میکرد دارو گرفتم بهترم

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

منافذ پوست ولیزبدن

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

تشخیصشون عالیه و در حال درمان هستم همچنان

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

باسواد و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

چقد با حوصله کار انجام میدن خیلی ریزش موهام اذیتم میکرد تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

راهنمایی های عالی کردن و درحال حاضر تحت درمان هستم ولی درکل درحال نتیجه دادن هست دارو های دادن

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

عالی-چند جلسه لیزر موهای زائد داشتم....

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

جراحی خال برداری

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

من چندسال بود که دستام شدیدا خشک بود و دچار اگزما بودم با درمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم مرسی از اخلاق خوبشون

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

نوبت دهی بسیار بی نظم بود و حدود ا ساعت معطل شدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

سلام من درحال درمان هستم ولی خانم دکترخیلی خیلی با حوصله چک کردن. من دوسه تا مورد هم داشتم صورت سر و شکم همه چیزو با حوصله کامل چک کردن و درکل محیط و پرسنل و دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

خیلی خوب بود. برخورد پرسنل خیلی خوب بود و سمانه جان برای پیگیری کار خیلی زحمت کشیدن. واقعا ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

برای خشکی پوست و جای جوش مراجعه کردم بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

اگزما شدید داشتم با تشخیص درست ایشون الان خیلی بهترم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

لیزر انجام دادم و بسیار راضی ام

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

مشکل پوستی داشتم خدارو شکر برطرف شد ممنون از خانوم دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

برای جوش و جای جوش ویزیت شدم بسیار باسواد و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

برای شوره سر مراجعه کردم، بهم دارو دادن و بعد از تقریبا دو هفته درمان شدم

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

دخترم رو بردم ویزیت،حساسیت پوستی داره،در حال درمانه

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

من مراجعه کردم درمانم نتیجه بخش و خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

من برای لیزر مو زاید مراجعه کردم واقعا دستگاه خوبی بود اسم دستگاهم پرایم بود راضی بودم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

سلام من مشکل پسیو داشتم ک خیلی اریت بودم مراجعه کردم ب این دکتر داروهاش عالی بم جواب داد

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

صورتم پر جوش شده بود و درمان عالی بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

برای مشکل پوستی مراجعه کردم و درمان شدم

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

دکتر بسیار خوب تشخیص دادن مشکل پوست سرم را الان یک هفته هست دارم از داروها استفاده می کنم و خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

من از خدمات لیزر استفاده کردم عالی بود ممنون از پرسنل خوبشون

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

برای جوش صورت رفته بودیم خوب بود تشکر

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

ریزش داشتم درمان شد

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

دکتر با دقت و مهربونی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

پاهام خیلی خوارش دارن و هیچ نتیجه ایی نگرفتم

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

واقعا دکتر با حوصله ای هستند هر جلسه با صبوری کار درمانی منو انجام دادن برای پسوریازیس

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

بسیار دکتر حاذق و محترمی هستند و با یک جلسه نتیجه عالی گرفتم

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

التهاب و جوش پوست داشتم. در حال درمان هستم و تشخیص ایشان درست بود

۱۴۰۴/۰۸/۳۰

بسیار دکتر عالی ریزش مو هام کامل درمان شد من که راضی هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

من به پیشنهاد یکی از دوستانم از طریق سایت مراجعه کردم مطب بهشتیشون، خیلی شلوغ بود ولی واقعا برای مریضشون وقت میذارن. مشکل ریزش موم کامل حل شده ولی برای جای جوش گفتن باید تا یک سال تحت درمان باشم. تا الان راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

دکتر خوبی است

۱۴۰۲/۰۹/۱۵

عالییییی

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

عصب کشی

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

عالی نتیجه خیلی خوبی گرفتم چندساله دارم میرم پیششون

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

برای پوستم مراجعه کردم و واقعا راضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

همیشه شوره سرم اذیتم میکرد خیلی درمان دکتر تاثیر داشت

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

بااخلاق

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

عالی بودند بینظیر

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

من از خدمات لیزر استفاده میکنم عالی بود و همچنین خدمات پوست هم از خانم دکتر گرفتم عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

برام آزمایش نوشتن هنوز دارو تجویز نشده

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

بسیار دکتر باسواد و باحوصله و کاربردی هستن من واقعا راضی بودم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

دقیق و درست

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

خیلی محیط دوستانه و خوبی دارین و برخورد عالی پرسنل که جذب میکنن ادمو من مزو ژل تزریق کردم و راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

به فکر بیمار هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

در مطب خانم دکتر کار لیزر و مزو و برداشت خال انجام دادم و خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

برای درمان جای جوش مراجعه داشتم،پیشنهاد انجام co2 دادن و میتونم بگم بسیار بسیار موثر بود.

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

خیلی برخوردشون خوب بود خیلی شلوغه همیشه ولی کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

خوب بودن

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

مشکل پسوریازیس داشتم ، بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دستگاه اپوچی فوق العاده عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

دکتر حرفه ای و با دقتی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

هنوز مشکلم برطرف نشده

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

مشکل ریزش مو داشتم با مراجعه به ایشان خیلیبهبود حاصل شد

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

مشکل لک داشتم رو به بهبود هستش

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

ریزش سکه ایی داشتم خیلی خوب بود نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

ویزیت شدم و عالی بوده

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

مشکل جوش های چرکی داشتم با تجویز خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

لیزر رفتم عالی بود

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

برای زائده روی پوست مراجعه کردم بسیار دکتر باسواد هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

بابت پوست پیش ایشون ویزیت شدم و از روش درمان ایشون بسیار راضی هستم، تا ۸۰ درصد مشکل پوستم حل شده البته هنوز درمان ادامه داره

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

برای تیرگی دورچشم اومدم و جواب گرفتم و پوستم عالی شده

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

دکتر خوبین من برای پی ارپیصورت اومدم یک جلسه انجام دادم راصی بودم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

نتیجه خوب و رضای

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

برای جوش صورت مراجعه کردم نتیجه گرفتم

۱۴۰۲/۰۶/۱۹

خیلی خارش کف سر داشتم و الان بهترم با دارو هایی که تجویز شد

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

من مراجعه کردم دکتر عالی بود تشخیصشون هم عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

پیگیری خوب بیمار که توسط تیمشون انجام میشه

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

برای ریزش مو مراجعه کردم و با انجام چند جلسه پی از پی و تزریق مو بهبود پیدا کردم و خیلی راضیم ازشون و پزشک فوق العاده مهربونم و صبوری هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خیلی خوب بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

پزشک حاذق و حرفه ای

۱۴۰۵/۰۲/۱۰

من جای جوش داشتم ک با تشخیص ایشون و داروها عالی شد و جواب خیلی خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

دکتر فوق العاده کاردان

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

برای لیزر مراجعه کردم عالی هستند کادر حرفه ای و مجرب

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

ریزش موی شدید داشتم معاینه کردن بخاطر کاهش وزن بود، دارو دادن و تزریق کردن، مشکل رفع شد

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

تزریق زیبایی انجام دادم راضی بودم

۱۴۰۱/۰۹/۱۶

پسوریازس خیلی اذیتم میکرد خیلی ممنونم از خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

مکان عالی .مرتب و تمیز اپراتور کاربلد و عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

من برای مشکل سیاهی دور چشم به ایشون مراجعه کردم و ایشون روش مزو رو پیشنهاد دادن و بعد از چهدر جلسه تغییرات به وضوح قابل مشاهده است و خیلی راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

مرسی از کار زیبا خانم دکتر مثل همیشه توصیه میکنم همه کارای زیبا تو این نجموعه انجام بدین .

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

خوب ولی

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

مشکل حساسیت پوستی من رو فورا تشخیص دادن و درمان شدم

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

فوق العاده ماهر و با اخلاق

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

جای جوش

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

چند ساله ریزش مو دارم و با داروها بهتر شدم ممنون از خانم دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

پرسنل و محییط عالی به بهترین نحو و با زمان بالا و و صبر و حوصله انجام شد کارم

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

دکتر خیلی خوبی هست ریزش مو داشتم کامل رفع شد ده تا از دوستام هم آمدن کامل راضی بودن از خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

لیزرشون خیلی عالیه و من از همه ی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

خیلی راضی هستم مدت هاست که برای خدمات زیبایی به دکتر امینی مراجعه میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

ریزش سکهای داشتم یک سال پیش مراجعه کردم خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

دکتره خوبیه تنها ایرادی که دارن اینکه هرسری من رفتم ۴۵دقیق الی یک ساعت ادمو منتظر نگه میدارن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

لیزر موهای زائد میام همه دوستانم میان چند ساله و همه راضی اند

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

بسیار بادقت و باسواد هستند بااینکه خیلی شلوغه ولی باصبر و حوصله چک میکنن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

ریزش سکه ای داشتم و خیلی خوب به نتیجه رسیدم

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

سلام من تازه میخام باخانم دکتر اشنا شوم

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

ریزش موداشتم ک ب لطف خانم دکتر مشکلم حل شد

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

اگزما شدید داشتم تحت درمانم بسیار عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

خیلی پوست خشکی داشتم با کرم هایی که نسخه کردند بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

من همیشه شوره سر اذیتم میکنه ولی خانم دکتر با تجویز خوبشون درمان کردن ممنونم

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

خوب هستند

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

برخورد خوب تشخیص خوب عالی بودن

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

لیزر co2 انجام دادم پیششون و خیلی تاثیر داشت

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

اخلاق عالی معطلی دارند نتیجه رو هنوز ندیدم چون تازه شروع کردم جهت کنترل ریزش مو ارثی ولی بسیار خوش بینم

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

برای ریزش مو مراجعه کردم به دکتر امینی با تشخیص خوبشون خداروشکر برطرف شد مشکلم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

سلام من خارش شدید داشتم اگزما شده بود ب ایشون مراجعه کردم داروشون عالی بود کاش زودتر میرفتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

کار ایشان عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

ریزش موی شدید داشتم رفتم پیش ایشون درمانم کردن و بسیار صبور بودن

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

تشخیصشون درست بود ولی برخوردشون نپسندیدم (خشک و جدی) برای تجویز دارو هم یه کرم نرم کننده دست گرون قیمت دادن(حدودا ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان) که اصلا خوب نبود و کیفیت نداشت

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

خیلیبرخورد عالی بود ممنون ازپیگیری من چند ساله مشکل ریزش مو داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

خیلی از خدمات این کلینیک زاضی بودم واقعا عالی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

چقدر برخورد خانم دکتر پرسنل عالی بود و پسوریازیس من خیلی بهتر شده

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

شوره سر

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

خیلی عالی هستن دقیق و صبور

۱۴۰۵/۰۱/۲۹

زگیل تناسلی

۱۴۰۳/۰۸/۲۵

تجربه ویزیت داشتم برای درمان اگزما جند جا رفتم نتیجه نگرفتم ولی جند وقته زیر نظر ایشون و نتیجه عالی بوده مرسی بابت زحماتشون

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

جوش صورت داشتم تحت درمانم فعلا رلضیام

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

خیلی دکتر مهربونم هستند من ریزش مو پیش ایشون درمان کردم

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

من برای ریزش موی شدید رفتم والان بعد ۳ هفته درمان خیلی کم شده ریزشم خانم دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

با دقت خوش برخورد وار بلد

۱۴۰۱/۰۹/۱۰

سلام وقت بخیر من الان نزدیک یک سال و نیم تحت نظرخانم دکتر امینی لیزر کردم و کاملا راضی ام ، مخصوصا اوپراتورهای دقیق و خوش برخودشون

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

ریزش سکه ایی داشتم نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

کارشون فوق العاده است

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۷

خانم دکتر امینی واقعا در کارشون متخصص هستند و بسیار حرفه ای

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

برای ریزش مو مراجعه کردم خیلی عالی بود خانم دکتر بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

خوب بود

۱۴۰۲/۰۶/۳۱

تشخیصشون عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

برای مزو سر پیش خانم دکتر مراجعه کردم وراضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

ریزش مو

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

زگیل تناسلی داشتم با کرایوتراپی خانوم دکتر اوکیش کرد مرسسسی از ایشون

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

من برای حساسیت پوستی مراجعه کردم. مجرب بودن و سریع تشخیص دادن

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

برای جوش ویزیت شدم دکتر باحوصله و با سوادی هستن توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

من توسط خانم دکتر ویزیت شدم بسیار با اخلاق و کار بلد تو زمینه ی کار های زیبایی و تشخیص مشکلات پوستی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

برای جوش و جای جوش مراجعه کردم بسیار عالی و خوش برخورد ممنون

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

مرسی از اخلاق خوب خانم دکتر و مجموعه تو این شلوغی با صبوری کار منو انجام دادن مرسی

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

کار پوستی انجام میدم و راضی هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

خانوم دکتر و تیمشون عالی هستن خوش برخورد و حرفه ای فقط یکم شلوغه

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

برای زخم پا مراجعه کردم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

من جوانساز تزریق کردم عالی.برای بیماری پوستی هم اومدم تشخیصشون حرف نداشت

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

ریزش مو داشتم ک با تشخیص ایشون و داروهاشون نتیجه فوق العاده گرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

مشکل پوستی داشتم ویزیت شدم و خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

بسیار دکتر خو

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

مشکلم کاملا برطرف شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

ریزش و تقویت مو و نتیجه بخش هم بوده

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

پوست صورتم قرمز شده بود به طور کلی اعتماد به نفس منو گرفته بود طی یه دوره 20 روزه نتیجه گرفتم البته که فعلا دوره درمان رو طی میکنم تا بهبودی کامل در کل خیلی راضی بودم خداخیرشون بده.

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

مشکل جای جوش داشتم که خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

ویزیت شدم خیلی خوب بود نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

سلام مشکل اگزما داشتم وبا مراجعه به خانم دکتر بهبود پیدا کردم ودرحال حاضر تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

تشخیص ایشون خیلی دقیق و خوب بود.

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

حساسیت پوستی بسیار تشخیص ب موقع وزود درمان شدم

۱۴۰۱/۱۰/۲۵

من برای درمان لکه های پوستی پیش ایشان مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۸/۲۲

سلام دکتر عالی بود ریزش مو شدید داشتم صورتمم جوشهای زیادی میزد رفتم با اینکه شلوغ بود ارزش داشت نتیجه عالی بود مرسی

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

با سلام و خسته نباشید خدمات عالی بود .خیلی راضی بودم .

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

دکتری هستن که برای مریضشون وقت میذارن و بهترین تشخیص و راه حل رو میدن

۱۴۰۳/۰۶/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۱

دکتر خوب و پرسنل عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

مشکل اگزما داشتم با مراجعه به مطب ایشان به طور کامل درمان شده

۱۴۰۲/۰۹/۱۸

لک های صورتم خیلی اذیتم میکرد خیلی بهتر شده ممنون از تشخیص خوبتون

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۱۵

من مشکل لک داشتم با درمان ایشون خیلی خیلی پوستم بهتر شد مرسی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

خانم دکتر عالی هستن و در کارشون حرفه ای ، باحوصله و دقیق هستن من تحت نظرشون هستم و روند بهبودیم داره انجام میشه

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

عالی خوب

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

پیش اشون مزو سر انجام دادم و نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

تشخیص درستی دادن ولی خیلی گرون بود همه چی به نسبت بقیه پزشکا

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

برای مشکل پوستی مراجعه کردم با چندبار مصرف کرم و پماد تجویزی ایشون مشکلم برطرف شد.

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

چقدر برخورد خانم دکتر خوب بود خیلی صبورانه کارمو انجام دادن

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

از خدمات لیزر راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

برای ریزش مو و اکنه مراجعه کردم کمی تاثیر داشته ولی خوب نشده وبرای همین میخوام ویزیت مجدد بشم

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

مشکل خشکی پوست داشتم علاوهبر تشخیص درست راه درمانشون عالی هست مرسی از تیم خوبتون

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

من برای ریزش مو مراجعه کردم بسیار عالی و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

بسیار عالی بود و راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

عالی بودن عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

خانم دکتر بسیار خوش انرژی و خوش برخورد بودن کاملا تمام جوانب توضیحاتتون رو بررسی میکنند.برای مشکل ریزش مو مراجعه کردم و تحت درمانم.

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

باحوصله همه چیز را پرسیدند و توضیح دادن

۱۴۰۴/۰۱/۱۲

برای خارش ویزیت شدم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

جلسه اولم بود برخورد مناسبی داشتند و داروهای تجویزی ایشون در عرض چند روزه موثر بودند

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

خیلی خانم دکتر خوب و تشخیص عالی دادن ممنون ازشون منشیشونم خیلی خوش برخورد و گل بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

درماسبوره داشتم زیر نظذ ایشون هستم. واقعا بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

از سایت نوبت گرفته بودم خیلی راضیام همیشه به روز قبل یادآوری میکنند بسیار پرسنل صبور و خوشاخلاق فقط شلوغه که با توجه به کار حرفهای دکتر معقوله

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

سیاهی و گودی زیرچشم به توصیه دکتر فیلر زدم چند ساله گذشته هنوز موندگار بوده

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

برای لک صورت ایزر کردند و عالی شد نتیجه

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

من دختر عمه عاطفه هستم نوبت می خواستم مهتاب جون به من نوبت نداد .

۱۴۰۵/۰۱/۲۴

ویزیت اولم بود داروهایی که گفتن رو مصرف میکنم ولی فکر میکنم طول درمان بلند باشه و الان نتونم نظر قطعی راجع به ایشون بدم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

برای ریزش سکه ای مراجعه کرده ام و مشکلم برطرف شد خیلی رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

برای درمان جای جوش رفتم،خداروشکر راضیم

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

خیلی برخورد خانم دکتر خوبه با حوصله کار انجام میدن

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

خیلی دکتر خوبیه برای خشکی دست مادرم مراجعه کردیم نتیجه داشت

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

مزو ژل اسلاین زدم پوستم خیلی شفاف شده

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

من ویزیت شدم و تحت نظر هستم ریزش مو داشتم الان بهتر شده ولی هنوز باید تحت نظر باشم

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

رفع لکپوستی

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

پزشک خوش اخلاق و حرفه آیی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

برای برداشتن اسکین تگ رفتم، ایشون گفت با لیزر برمیداره ولی از الکتروسرجری استفاده کرد و خب هزینه بالایی هم بابتش گرفت.

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

برای اگزما و خشکی پوست مراجعه کردم و نتیجه درمان بعد سه روز ، خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

اگزما داشتم رفتم پیششون خیلی دکتره خوبیه

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

چندساله لیزر و مزون تراپی برای صورت و مو میام خیلی راضی ام از همهچی ممنونم

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

راضی بود زییییییاد

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

جای جوش و لک داشتم که با راهنمایی خانم دکتر و انجام co2 خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۵/۲۸

پوست پوست شدن صورت داشتم، با تجویز اول خوب شدم.

۱۴۰۳/۰۴/۲۹

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

با اینکه خیلی شلوغ بود ولی کارشون خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

برای شوره سر اومدم پیششون خیلی خوب بود با دو تا قلم جنس برطرف شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

من دچار بیماری پسوریازیس بودم و بعد از چند بار ویزیت و گرفتن نسخه از خانم دکتر درمان شدم و بسار از روند درمان راضی بودم.

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

مرسی از حوصله و صبوریتون اگزمای انگشتام هرروز داره بهتر میشه با نسخه خانم دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

داشتت اگزما

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

چند سال بود درگیر اگزما بودم که خانم دکتر با دارو درمانی کردن مرسی از صبوریشون که با حوصله کار منو انجام دادن

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

برای درمان جای جوش نتیجه عالی و مطلوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

سه ساله که تحت نظر ایشون هستم، واقعا که عالین

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

من اگزما شدید پوستی داشتم اومدم پیش خانم دکتر واقعا عالی بود و خوش برخورد بودن خودشون هم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

راضی بودم محیط و کادر بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

چقدر خانم دکتر قشنگ تشخیص دادن ریزش سکه ای موهای منو ممنون

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

خوب بودن و وقت گذاشتن

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

درماتیت دارم و تحت درمان هستم و نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

خانم دکتر بسیار بادقت و حرفه ای عمل میکنند. از عملکرد ایشان کاملا راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

لک داشتم ک با دو جلسه تشخیص ایشون عالی نتیجه داد

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

ریزش مو داشتم که با یک نسخه درست شد ممنون از تشخیص درستشون

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

برای قارچ پوست مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

برای لک پوستی مراجعه کردم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

بسیار کاربلدن

۱۴۰۲/۰۹/۱۰

دستگاه آپوجی و دستگاه پرایم استفاده کردم عالی بود ممنون از خانم دکتر

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

مشکل ریزش مو داشتم مزوتراپی کردم و راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

تشخیصشون درست و خوب بود و چون فعلا تحت درمانم نمیتونم نظر قطعی بدم ولی در کل هم خودشون اخلاق خوبی دارن و هم فضای مطب و کلینیکشون خوبه.

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

مرسی از مجموعه خوبتون من لیزر میام و جواب گرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

ریزش موهام بهتر شده

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

من برای لیزر صورت و بدن پیششون میرم بسیار اپراتور حرفه ای و دستگاه عالی دارن

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

مشکل ریزش مو داشتم که برطرف شد

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

برای کدری پوست رفتم مزو انجام دادم عالی بود عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

خوب بود و من مدت هاس میام و راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

خوش برخورد حاذق ارائه توضیح کامل

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

چقد برخورد دکتر و پرسنل عالی بود ممنونم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

دکتر خوب و مهربانی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

دکتر خوبی بودن برای ریزش مو مراجعه کردم فعلا دارو دادن استفاده کنیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

هر دفعه میرم خیلی شلوغه اما خوب دکتر خیلی خوبی هستن جوشهای صورتم کاملا تا الان تز بین رفته الان برای جای جوش لیزر صورت انجام دادم خیلی خوب بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

دکترخیلی عالی هستند بهتریم وعالی ترین متخصص پوست وموهستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

من برای جوش صورت مراجعه کردم واقعا عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

برای لک صورت دخترم اومدم و واقعا راضیم خداروشکر

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

کم تجربه هستند و جزیی نگر نیستند، در مجموع دکتر بدی نبود اما برای مشکلات تخصصی مناسب نیست

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

خیلی با حوصله و دلسوزانه جواب گو هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

مشکل جوش صورت داشتم که بعد دوره درمان مشکلم حل سد

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

ریزش مو شدید داشتم ، تحت نظر ایشون هستم و نتیجه عالی گرفتم

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

ایشون حاذق هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

اخلاق خوب پرسنل . نظافت عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

برای مشکل پسیو به ایشون مراجعه کردم و توسط یکی از آشنایان معرفی شده بودم و عالی بود نتیجه برای من

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

برای درمان جوش مراجعه کردم خیلی خوب نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

انجام پی آرپی بسیار عالی با کادری مجرب

۱۴۰۵/۰۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

جوش صورت

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

مشکل مو

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

خیلی خوب هست تسخیصشان اصلا حرف نداره دعای خیر همه بزرگان بدرقه راهشان ایشان الله

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

اخلاق عالی،نتیجه فوق العاده از درمان ریزیم ک کامل قطعه شد عالی مرسی

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

من اومدم بابت ریزش مو بسیار باسواد و صبور بودن و واقعا هم ریزشم قطع شد

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

ریزش مو شدید بعد از رژیم غذایی داشتم و دوره درمان مو میگذرونم بعد از یک ماه ریزش موهام خیلی کمتر شده، با تشکر از خانوم دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

سلام بسیار با سواد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

تشخیصشون خوبه ولی به جای اینکه امید بدن من بیشتر ترسیدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

ممنون از برخورد خوبشون مشکل ریزش مو داشتم که برطرف شد

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

تا الان خپ

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

ریزش مو

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

جای جوش و ریزش داشتم ک با تشخیص ایشون خیلی نتیجه خوبی گرفتم

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

برای خشکی پوست مراجعه کردم. خیلی صبور بودن. مرسی از صبوریشون

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

برای لک پوستی ویزیت شدم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

بیشتر تبلیغ کارهای آرایشی

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

من از بچگی مشکل خشکی پوست بدن و مو رو دارم ولی درمان خانم دکتز خیلی خوب بود و رو به بهبود ام

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

خشکی دوستم زیاد بودش هر کاری میکردم درست نمیشد الان تحت درمانم داره بهتر میشه

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

برای درمان ریزش مو و لک بهشون مراجعه کردم، خانم دکتر خیلی خوب و باحوصله مشاوره دادند، تا الان از جلسات درمان و داروهایی که تجویز کردند نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم و خیلی راضی هستم.

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

شوره پوست سر، داروهایی تجویز کردند که موثر بود ولی دو ماه بعد از پایان مصرف دارو، باز شوره برگشته و میخوام دوباره مراجعه کنم.

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

برای درمان پوست سر پیش ایشان رفتم با شامپو و محلول کمتر از یک هفته درمان شد

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

ریزش موهام کاملا برطرف شد

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

بسیار کار بلد هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

چند ساله مریضشونم، کارشون عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

لک پوستی دارم دومین جسلم هست راضی هستم بعلاوه منافذ و جوش سرسیاه دارم نتیجه داشت

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

عالی پی ار پی مو بابت ریزش مو شدید انجام دادم تشخیص عالی و لیزر بدن کادر فوق العاده

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

برای لیزر

۱۴۰۲/۱۲/۲۶

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

ریزش موی سکه ایی

۱۴۰۱/۰۹/۱۷

مزوتراپی ضد لک

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

عالیییی

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

پزشک کاربلد، وظیفه شناس، خوش اخلاق و وقت شناس و از وقتی که به ایشان مراجعه کردم مشکل شوره سر و ریزش مو و خارش کف سر بنده برطرف شد.

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

درمان لک

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

خیلی راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

من مشکل لک داشتم ب پیشنهاد دوستم اومدم پیش این دکتر مشکلم حل شد عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

خارش پوست شدید داشتم با تجویز درست خانم دکتر خوب شدم

۱۴۰۲/۰۶/۱۹

خیلی خوب بودن کاملا درمان شد جوشهای صورتم

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

پذیرش عالی بود و تشخیص خانم دکتر هم عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

شعبه عباس آباد خیلی شلوغه اما دکتر خوبی هستن صبور و خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۵

برای پسوریازیس مراجعه کردم. تا الان راضی کننده بوده.

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

پسوریازیس داشتم با درمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

سلام من لک روی بدنم زیاد داشت رفتم مطبشون دو ماه پیش داروهاشو استفاده کردندو ماهه تاثیرش عالی بود کمرنگ شد

۱۴۰۴/۰۵/۱۲
اطلاعات تکمیلی
آدرس سایت: drmahtabamini.com
بهشتی (عباس آباد)
تهرانخیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم
یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه از ساعت ۱۳ صبح تا ۱۸
وب سایت پزشک: drmahtabamini.com
    نقشه مطب
    ظفر (دستگردی)
    تهرانخیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک ۱۹۷، طبقه دوم، واحد ۵
    شنبه و سه شنبه از ساعت ۱۳ صبح تا ۱۸
      نقشه مطب

      لطفاً مطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

      بهشتی (عباس آباد)
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران خیابان قائم مقام فراهانی(بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک 166، طبقه سوم

      ظفر (دستگردی)
      دریافت نوبت اینترنتی

      تهران خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک 197، طبقه دوم، واحد 5

      کسانی که دکتر مهتاب امینی را پیشنهاد میکنند:
      سرکار خانم دکتر مهرناز اسدی قراباغی ریه و دستگاه تنفسی سرکار خانم دکتر مهرناز اسدی قراباغی
      اینستاگرام دکتر مهتاب امینی

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      بهشتی (عباس آباد)

      خیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم

      ظفر (دستگردی)

      خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک ۱۹۷، طبقه دوم، واحد ۵

      بهشتی (عباس آباد)

      خیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم

      ظفر (دستگردی)

      خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک ۱۹۷، طبقه دوم، واحد ۵