تهران خیابان قائم مقام فراهانی(بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک 166، طبقه سوم
تهران خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک 197، طبقه دوم، واحد 5
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم
خیابان قائم مقام فراهانی (بین خیابان مطهری و بهشتی)، پایین تر از بیمارستان تهران کلینیک، نبش کوچه عرفان، پلاک ۱۶۶، طبقه سوم
خیابان ظفر، بین خیابان نفت و مدرس، جنب بیمارستان علی اصغر، پلاک ۱۹۷، طبقه دوم، واحد ۵
برای درمان لک صورت
۱۴۰۴/۰۶/۱۳اگر زمان ناهار وقت داشته باشین بیچاره این ، دو ساعت منتظر باید بمونید چون خانم دکتر یواش غذا میخورن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۵این ریزش مو خیلی اذیتم میکرد دارو گرفتم بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷منافذ پوست ولیزبدن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸تشخیصشون عالیه و در حال درمان هستم همچنان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷باسواد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۱چقد با حوصله کار انجام میدن خیلی ریزش موهام اذیتم میکرد تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸راهنمایی های عالی کردن و درحال حاضر تحت درمان هستم ولی درکل درحال نتیجه دادن هست دارو های دادن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عالی-چند جلسه لیزر موهای زائد داشتم....
۱۴۰۴/۰۵/۰۹جراحی خال برداری
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳من چندسال بود که دستام شدیدا خشک بود و دچار اگزما بودم با درمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم مرسی از اخلاق خوبشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۰نوبت دهی بسیار بی نظم بود و حدود ا ساعت معطل شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام من درحال درمان هستم ولی خانم دکترخیلی خیلی با حوصله چک کردن. من دوسه تا مورد هم داشتم صورت سر و شکم همه چیزو با حوصله کامل چک کردن و درکل محیط و پرسنل و دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی خوب بود. برخورد پرسنل خیلی خوب بود و سمانه جان برای پیگیری کار خیلی زحمت کشیدن. واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۶برای خشکی پوست و جای جوش مراجعه کردم بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۱اگزما شدید داشتم با تشخیص درست ایشون الان خیلی بهترم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵لیزر انجام دادم و بسیار راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۱۵مشکل پوستی داشتم خدارو شکر برطرف شد ممنون از خانوم دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳برای جوش و جای جوش ویزیت شدم بسیار باسواد و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸برای شوره سر مراجعه کردم، بهم دارو دادن و بعد از تقریبا دو هفته درمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دخترم رو بردم ویزیت،حساسیت پوستی داره،در حال درمانه
۱۴۰۴/۰۷/۰۴من مراجعه کردم درمانم نتیجه بخش و خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۶من برای لیزر مو زاید مراجعه کردم واقعا دستگاه خوبی بود اسم دستگاهم پرایم بود راضی بودم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷سلام من مشکل پسیو داشتم ک خیلی اریت بودم مراجعه کردم ب این دکتر داروهاش عالی بم جواب داد
۱۴۰۴/۰۵/۱۲صورتم پر جوش شده بود و درمان عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۴برای مشکل پوستی مراجعه کردم و درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴دکتر بسیار خوب تشخیص دادن مشکل پوست سرم را الان یک هفته هست دارم از داروها استفاده می کنم و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶من از خدمات لیزر استفاده کردم عالی بود ممنون از پرسنل خوبشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹برای جوش صورت رفته بودیم خوب بود تشکر
۱۴۰۴/۰۸/۲۸ریزش داشتم درمان شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر با دقت و مهربونی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳پاهام خیلی خوارش دارن و هیچ نتیجه ایی نگرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۱۹واقعا دکتر با حوصله ای هستند هر جلسه با صبوری کار درمانی منو انجام دادن برای پسوریازیس
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار دکتر حاذق و محترمی هستند و با یک جلسه نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۵التهاب و جوش پوست داشتم. در حال درمان هستم و تشخیص ایشان درست بود
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار دکتر عالی ریزش مو هام کامل درمان شد من که راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹من به پیشنهاد یکی از دوستانم از طریق سایت مراجعه کردم مطب بهشتیشون، خیلی شلوغ بود ولی واقعا برای مریضشون وقت میذارن. مشکل ریزش موم کامل حل شده ولی برای جای جوش گفتن باید تا یک سال تحت درمان باشم. تا الان راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۹/۱۵عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عصب کشی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عالی نتیجه خیلی خوبی گرفتم چندساله دارم میرم پیششون
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای پوستم مراجعه کردم و واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹همیشه شوره سرم اذیتم میکرد خیلی درمان دکتر تاثیر داشت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بااخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عالی بودند بینظیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۸من از خدمات لیزر استفاده میکنم عالی بود و همچنین خدمات پوست هم از خانم دکتر گرفتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶برام آزمایش نوشتن هنوز دارو تجویز نشده
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار دکتر باسواد و باحوصله و کاربردی هستن من واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دقیق و درست
۱۴۰۱/۱۱/۲۳خیلی محیط دوستانه و خوبی دارین و برخورد عالی پرسنل که جذب میکنن ادمو من مزو ژل تزریق کردم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱به فکر بیمار هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷در مطب خانم دکتر کار لیزر و مزو و برداشت خال انجام دادم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای درمان جای جوش مراجعه داشتم،پیشنهاد انجام co2 دادن و میتونم بگم بسیار بسیار موثر بود.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خیلی برخوردشون خوب بود خیلی شلوغه همیشه ولی کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۷خوب بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳مشکل پسوریازیس داشتم ، بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دستگاه اپوچی فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر حرفه ای و با دقتی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۹هنوز مشکلم برطرف نشده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مشکل ریزش مو داشتم با مراجعه به ایشان خیلیبهبود حاصل شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۰مشکل لک داشتم رو به بهبود هستش
۱۴۰۴/۰۲/۲۲ریزش سکه ایی داشتم خیلی خوب بود نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰ویزیت شدم و عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۴مشکل جوش های چرکی داشتم با تجویز خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲لیزر رفتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲برای زائده روی پوست مراجعه کردم بسیار دکتر باسواد هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بابت پوست پیش ایشون ویزیت شدم و از روش درمان ایشون بسیار راضی هستم، تا ۸۰ درصد مشکل پوستم حل شده البته هنوز درمان ادامه داره
۱۴۰۳/۱۱/۲۸برای تیرگی دورچشم اومدم و جواب گرفتم و پوستم عالی شده
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دکتر خوبین من برای پی ارپیصورت اومدم یک جلسه انجام دادم راصی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷نتیجه خوب و رضای
۱۴۰۳/۰۸/۰۷برای جوش صورت مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۶/۱۹خیلی خارش کف سر داشتم و الان بهترم با دارو هایی که تجویز شد
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۷من مراجعه کردم دکتر عالی بود تشخیصشون هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۹پیگیری خوب بیمار که توسط تیمشون انجام میشه
۱۴۰۴/۰۷/۲۱برای ریزش مو مراجعه کردم و با انجام چند جلسه پی از پی و تزریق مو بهبود پیدا کردم و خیلی راضیم ازشون و پزشک فوق العاده مهربونم و صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲پزشک حاذق و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۱۰من جای جوش داشتم ک با تشخیص ایشون و داروها عالی شد و جواب خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴دکتر فوق العاده کاردان
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای لیزر مراجعه کردم عالی هستند کادر حرفه ای و مجرب
۱۴۰۴/۰۷/۲۱ریزش موی شدید داشتم معاینه کردن بخاطر کاهش وزن بود، دارو دادن و تزریق کردن، مشکل رفع شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۱تزریق زیبایی انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۶پسوریازس خیلی اذیتم میکرد خیلی ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مکان عالی .مرتب و تمیز اپراتور کاربلد و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶من برای مشکل سیاهی دور چشم به ایشون مراجعه کردم و ایشون روش مزو رو پیشنهاد دادن و بعد از چهدر جلسه تغییرات به وضوح قابل مشاهده است و خیلی راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰مرسی از کار زیبا خانم دکتر مثل همیشه توصیه میکنم همه کارای زیبا تو این نجموعه انجام بدین .
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خوب ولی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مشکل حساسیت پوستی من رو فورا تشخیص دادن و درمان شدم
۱۴۰۲/۰۵/۲۴فوق العاده ماهر و با اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۱۱جای جوش
۱۴۰۴/۰۹/۲۵چند ساله ریزش مو دارم و با داروها بهتر شدم ممنون از خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۴/۰۹کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶پرسنل و محییط عالی به بهترین نحو و با زمان بالا و و صبر و حوصله انجام شد کارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر خیلی خوبی هست ریزش مو داشتم کامل رفع شد ده تا از دوستام هم آمدن کامل راضی بودن از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۵لیزرشون خیلی عالیه و من از همه ی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی راضی هستم مدت هاست که برای خدمات زیبایی به دکتر امینی مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶ریزش سکهای داشتم یک سال پیش مراجعه کردم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتره خوبیه تنها ایرادی که دارن اینکه هرسری من رفتم ۴۵دقیق الی یک ساعت ادمو منتظر نگه میدارن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴لیزر موهای زائد میام همه دوستانم میان چند ساله و همه راضی اند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار بادقت و باسواد هستند بااینکه خیلی شلوغه ولی باصبر و حوصله چک میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ریزش سکه ای داشتم و خیلی خوب به نتیجه رسیدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سلام من تازه میخام باخانم دکتر اشنا شوم
۱۴۰۱/۰۸/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵ریزش موداشتم ک ب لطف خانم دکتر مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰اگزما شدید داشتم تحت درمانم بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خیلی پوست خشکی داشتم با کرم هایی که نسخه کردند بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷من همیشه شوره سر اذیتم میکنه ولی خانم دکتر با تجویز خوبشون درمان کردن ممنونم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خوب هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۹برخورد خوب تشخیص خوب عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵لیزر co2 انجام دادم پیششون و خیلی تاثیر داشت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳اخلاق عالی معطلی دارند نتیجه رو هنوز ندیدم چون تازه شروع کردم جهت کنترل ریزش مو ارثی ولی بسیار خوش بینم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲برای ریزش مو مراجعه کردم به دکتر امینی با تشخیص خوبشون خداروشکر برطرف شد مشکلم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سلام من خارش شدید داشتم اگزما شده بود ب ایشون مراجعه کردم داروشون عالی بود کاش زودتر میرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳کار ایشان عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۳ریزش موی شدید داشتم رفتم پیش ایشون درمانم کردن و بسیار صبور بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تشخیصشون درست بود ولی برخوردشون نپسندیدم (خشک و جدی) برای تجویز دارو هم یه کرم نرم کننده دست گرون قیمت دادن(حدودا ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان) که اصلا خوب نبود و کیفیت نداشت
۱۴۰۴/۰۸/۲۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۵خیلیبرخورد عالی بود ممنون ازپیگیری من چند ساله مشکل ریزش مو داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خیلی از خدمات این کلینیک زاضی بودم واقعا عالی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹چقدر برخورد خانم دکتر پرسنل عالی بود و پسوریازیس من خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۴/۰۸شوره سر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خیلی عالی هستن دقیق و صبور
۱۴۰۵/۰۱/۲۹زگیل تناسلی
۱۴۰۳/۰۸/۲۵تجربه ویزیت داشتم برای درمان اگزما جند جا رفتم نتیجه نگرفتم ولی جند وقته زیر نظر ایشون و نتیجه عالی بوده مرسی بابت زحماتشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۵جوش صورت داشتم تحت درمانم فعلا رلضیام
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی دکتر مهربونم هستند من ریزش مو پیش ایشون درمان کردم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰من برای ریزش موی شدید رفتم والان بعد ۳ هفته درمان خیلی کم شده ریزشم خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰با دقت خوش برخورد وار بلد
۱۴۰۱/۰۹/۱۰سلام وقت بخیر من الان نزدیک یک سال و نیم تحت نظرخانم دکتر امینی لیزر کردم و کاملا راضی ام ، مخصوصا اوپراتورهای دقیق و خوش برخودشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۰ریزش سکه ایی داشتم نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰کارشون فوق العاده است
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۷خانم دکتر امینی واقعا در کارشون متخصص هستند و بسیار حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۳۰برای ریزش مو مراجعه کردم خیلی عالی بود خانم دکتر بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۳۱تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۲۸برای مزو سر پیش خانم دکتر مراجعه کردم وراضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷ریزش مو
۱۴۰۴/۰۷/۲۳زگیل تناسلی داشتم با کرایوتراپی خانوم دکتر اوکیش کرد مرسسسی از ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۰من برای حساسیت پوستی مراجعه کردم. مجرب بودن و سریع تشخیص دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸برای جوش ویزیت شدم دکتر باحوصله و با سوادی هستن توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴من توسط خانم دکتر ویزیت شدم بسیار با اخلاق و کار بلد تو زمینه ی کار های زیبایی و تشخیص مشکلات پوستی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵برای جوش و جای جوش مراجعه کردم بسیار عالی و خوش برخورد ممنون
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مرسی از اخلاق خوب خانم دکتر و مجموعه تو این شلوغی با صبوری کار منو انجام دادن مرسی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵کار پوستی انجام میدم و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خانوم دکتر و تیمشون عالی هستن خوش برخورد و حرفه ای فقط یکم شلوغه
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای زخم پا مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰من جوانساز تزریق کردم عالی.برای بیماری پوستی هم اومدم تشخیصشون حرف نداشت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶ریزش مو داشتم ک با تشخیص ایشون و داروهاشون نتیجه فوق العاده گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳مشکل پوستی داشتم ویزیت شدم و خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار دکتر خو
۱۴۰۴/۰۶/۰۲مشکلم کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۵ریزش و تقویت مو و نتیجه بخش هم بوده
۱۴۰۴/۰۷/۲۷پوست صورتم قرمز شده بود به طور کلی اعتماد به نفس منو گرفته بود طی یه دوره 20 روزه نتیجه گرفتم البته که فعلا دوره درمان رو طی میکنم تا بهبودی کامل در کل خیلی راضی بودم خداخیرشون بده.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مشکل جای جوش داشتم که خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱ویزیت شدم خیلی خوب بود نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱سلام مشکل اگزما داشتم وبا مراجعه به خانم دکتر بهبود پیدا کردم ودرحال حاضر تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰تشخیص ایشون خیلی دقیق و خوب بود.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶حساسیت پوستی بسیار تشخیص ب موقع وزود درمان شدم
۱۴۰۱/۱۰/۲۵من برای درمان لکه های پوستی پیش ایشان مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۸/۲۲سلام دکتر عالی بود ریزش مو شدید داشتم صورتمم جوشهای زیادی میزد رفتم با اینکه شلوغ بود ارزش داشت نتیجه عالی بود مرسی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲با سلام و خسته نباشید خدمات عالی بود .خیلی راضی بودم .
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتری هستن که برای مریضشون وقت میذارن و بهترین تشخیص و راه حل رو میدن
۱۴۰۳/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱دکتر خوب و پرسنل عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مشکل اگزما داشتم با مراجعه به مطب ایشان به طور کامل درمان شده
۱۴۰۲/۰۹/۱۸لک های صورتم خیلی اذیتم میکرد خیلی بهتر شده ممنون از تشخیص خوبتون
۱۴۰۴/۰۴/۰۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۵راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۵من مشکل لک داشتم با درمان ایشون خیلی خیلی پوستم بهتر شد مرسی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خانم دکتر عالی هستن و در کارشون حرفه ای ، باحوصله و دقیق هستن من تحت نظرشون هستم و روند بهبودیم داره انجام میشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۳پیش اشون مزو سر انجام دادم و نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱تشخیص درستی دادن ولی خیلی گرون بود همه چی به نسبت بقیه پزشکا
۱۴۰۴/۱۱/۰۸برای مشکل پوستی مراجعه کردم با چندبار مصرف کرم و پماد تجویزی ایشون مشکلم برطرف شد.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳چقدر برخورد خانم دکتر خوب بود خیلی صبورانه کارمو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵از خدمات لیزر راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲برای ریزش مو و اکنه مراجعه کردم کمی تاثیر داشته ولی خوب نشده وبرای همین میخوام ویزیت مجدد بشم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مشکل خشکی پوست داشتم علاوهبر تشخیص درست راه درمانشون عالی هست مرسی از تیم خوبتون
۱۴۰۴/۰۷/۱۶من برای ریزش مو مراجعه کردم بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۱۶بسیار عالی بود و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی بودن عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خانم دکتر بسیار خوش انرژی و خوش برخورد بودن کاملا تمام جوانب توضیحاتتون رو بررسی میکنند.برای مشکل ریزش مو مراجعه کردم و تحت درمانم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳باحوصله همه چیز را پرسیدند و توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۱/۱۲برای خارش ویزیت شدم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳جلسه اولم بود برخورد مناسبی داشتند و داروهای تجویزی ایشون در عرض چند روزه موثر بودند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خیلی خانم دکتر خوب و تشخیص عالی دادن ممنون ازشون منشیشونم خیلی خوش برخورد و گل بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷درماسبوره داشتم زیر نظذ ایشون هستم. واقعا بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹از سایت نوبت گرفته بودم خیلی راضیام همیشه به روز قبل یادآوری میکنند بسیار پرسنل صبور و خوشاخلاق فقط شلوغه که با توجه به کار حرفهای دکتر معقوله
۱۴۰۴/۰۸/۲۹سیاهی و گودی زیرچشم به توصیه دکتر فیلر زدم چند ساله گذشته هنوز موندگار بوده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵برای لک صورت ایزر کردند و عالی شد نتیجه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴من دختر عمه عاطفه هستم نوبت می خواستم مهتاب جون به من نوبت نداد .
۱۴۰۵/۰۱/۲۴ویزیت اولم بود داروهایی که گفتن رو مصرف میکنم ولی فکر میکنم طول درمان بلند باشه و الان نتونم نظر قطعی راجع به ایشون بدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴برای ریزش سکه ای مراجعه کرده ام و مشکلم برطرف شد خیلی رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳برای درمان جای جوش رفتم،خداروشکر راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خیلی برخورد خانم دکتر خوبه با حوصله کار انجام میدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خیلی دکتر خوبیه برای خشکی دست مادرم مراجعه کردیم نتیجه داشت
۱۴۰۴/۰۸/۲۹مزو ژل اسلاین زدم پوستم خیلی شفاف شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵من ویزیت شدم و تحت نظر هستم ریزش مو داشتم الان بهتر شده ولی هنوز باید تحت نظر باشم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵رفع لکپوستی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پزشک خوش اخلاق و حرفه آیی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۷برای برداشتن اسکین تگ رفتم، ایشون گفت با لیزر برمیداره ولی از الکتروسرجری استفاده کرد و خب هزینه بالایی هم بابتش گرفت.
۱۴۰۴/۰۶/۰۵برای اگزما و خشکی پوست مراجعه کردم و نتیجه درمان بعد سه روز ، خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱اگزما داشتم رفتم پیششون خیلی دکتره خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸چندساله لیزر و مزون تراپی برای صورت و مو میام خیلی راضی ام از همهچی ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰راضی بود زییییییاد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰جای جوش و لک داشتم که با راهنمایی خانم دکتر و انجام co2 خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۵/۲۸پوست پوست شدن صورت داشتم، با تجویز اول خوب شدم.
۱۴۰۳/۰۴/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۰با اینکه خیلی شلوغ بود ولی کارشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳برای شوره سر اومدم پیششون خیلی خوب بود با دو تا قلم جنس برطرف شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵من دچار بیماری پسوریازیس بودم و بعد از چند بار ویزیت و گرفتن نسخه از خانم دکتر درمان شدم و بسار از روند درمان راضی بودم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶مرسی از حوصله و صبوریتون اگزمای انگشتام هرروز داره بهتر میشه با نسخه خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۷داشتت اگزما
۱۴۰۴/۰۲/۲۴چند سال بود درگیر اگزما بودم که خانم دکتر با دارو درمانی کردن مرسی از صبوریشون که با حوصله کار منو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برای درمان جای جوش نتیجه عالی و مطلوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴سه ساله که تحت نظر ایشون هستم، واقعا که عالین
۱۴۰۴/۰۲/۳۱من اگزما شدید پوستی داشتم اومدم پیش خانم دکتر واقعا عالی بود و خوش برخورد بودن خودشون هم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴راضی بودم محیط و کادر بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰چقدر خانم دکتر قشنگ تشخیص دادن ریزش سکه ای موهای منو ممنون
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خوب بودن و وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶درماتیت دارم و تحت درمان هستم و نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۴خانم دکتر بسیار بادقت و حرفه ای عمل میکنند. از عملکرد ایشان کاملا راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸لک داشتم ک با دو جلسه تشخیص ایشون عالی نتیجه داد
۱۴۰۴/۰۶/۱۱ریزش مو داشتم که با یک نسخه درست شد ممنون از تشخیص درستشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۵برای قارچ پوست مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۸برای لک پوستی مراجعه کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار کاربلدن
۱۴۰۲/۰۹/۱۰دستگاه آپوجی و دستگاه پرایم استفاده کردم عالی بود ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مشکل ریزش مو داشتم مزوتراپی کردم و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳تشخیصشون درست و خوب بود و چون فعلا تحت درمانم نمیتونم نظر قطعی بدم ولی در کل هم خودشون اخلاق خوبی دارن و هم فضای مطب و کلینیکشون خوبه.
۱۴۰۴/۰۵/۰۵مرسی از مجموعه خوبتون من لیزر میام و جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱ریزش موهام بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۰۴من برای لیزر صورت و بدن پیششون میرم بسیار اپراتور حرفه ای و دستگاه عالی دارن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷مشکل ریزش مو داشتم که برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴برای کدری پوست رفتم مزو انجام دادم عالی بود عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خوب بود و من مدت هاس میام و راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷خوش برخورد حاذق ارائه توضیح کامل
۱۴۰۵/۰۳/۲۴چقد برخورد دکتر و پرسنل عالی بود ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر خوب و مهربانی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر خوبی بودن برای ریزش مو مراجعه کردم فعلا دارو دادن استفاده کنیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳هر دفعه میرم خیلی شلوغه اما خوب دکتر خیلی خوبی هستن جوشهای صورتم کاملا تا الان تز بین رفته الان برای جای جوش لیزر صورت انجام دادم خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۸دکترخیلی عالی هستند بهتریم وعالی ترین متخصص پوست وموهستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶من برای جوش صورت مراجعه کردم واقعا عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برای لک صورت دخترم اومدم و واقعا راضیم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۷/۰۲کم تجربه هستند و جزیی نگر نیستند، در مجموع دکتر بدی نبود اما برای مشکلات تخصصی مناسب نیست
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی با حوصله و دلسوزانه جواب گو هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱مشکل جوش صورت داشتم که بعد دوره درمان مشکلم حل سد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵ریزش مو شدید داشتم ، تحت نظر ایشون هستم و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴ایشون حاذق هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۴اخلاق خوب پرسنل . نظافت عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵برای مشکل پسیو به ایشون مراجعه کردم و توسط یکی از آشنایان معرفی شده بودم و عالی بود نتیجه برای من
۱۴۰۴/۰۵/۱۸برای درمان جوش مراجعه کردم خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰انجام پی آرپی بسیار عالی با کادری مجرب
۱۴۰۵/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۰جوش صورت
۱۴۰۲/۰۶/۱۱مشکل مو
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خیلی خوب هست تسخیصشان اصلا حرف نداره دعای خیر همه بزرگان بدرقه راهشان ایشان الله
۱۴۰۳/۰۹/۰۵اخلاق عالی،نتیجه فوق العاده از درمان ریزیم ک کامل قطعه شد عالی مرسی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲من اومدم بابت ریزش مو بسیار باسواد و صبور بودن و واقعا هم ریزشم قطع شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۰ریزش مو شدید بعد از رژیم غذایی داشتم و دوره درمان مو میگذرونم بعد از یک ماه ریزش موهام خیلی کمتر شده، با تشکر از خانوم دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۱۷سلام بسیار با سواد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۳تشخیصشون خوبه ولی به جای اینکه امید بدن من بیشتر ترسیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۴ممنون از برخورد خوبشون مشکل ریزش مو داشتم که برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۸تا الان خپ
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ریزش مو
۱۴۰۴/۰۵/۲۵جای جوش و ریزش داشتم ک با تشخیص ایشون خیلی نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰برای خشکی پوست مراجعه کردم. خیلی صبور بودن. مرسی از صبوریشون
۱۴۰۳/۱۲/۲۵برای لک پوستی ویزیت شدم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بیشتر تبلیغ کارهای آرایشی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱من از بچگی مشکل خشکی پوست بدن و مو رو دارم ولی درمان خانم دکتز خیلی خوب بود و رو به بهبود ام
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خشکی دوستم زیاد بودش هر کاری میکردم درست نمیشد الان تحت درمانم داره بهتر میشه
۱۴۰۴/۰۵/۰۷برای درمان ریزش مو و لک بهشون مراجعه کردم، خانم دکتر خیلی خوب و باحوصله مشاوره دادند، تا الان از جلسات درمان و داروهایی که تجویز کردند نتیجه ی خیلی خوبی گرفتم و خیلی راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۲/۲۲شوره پوست سر، داروهایی تجویز کردند که موثر بود ولی دو ماه بعد از پایان مصرف دارو، باز شوره برگشته و میخوام دوباره مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰برای درمان پوست سر پیش ایشان رفتم با شامپو و محلول کمتر از یک هفته درمان شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵ریزش موهام کاملا برطرف شد
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار کار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳چند ساله مریضشونم، کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷لک پوستی دارم دومین جسلم هست راضی هستم بعلاوه منافذ و جوش سرسیاه دارم نتیجه داشت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی پی ار پی مو بابت ریزش مو شدید انجام دادم تشخیص عالی و لیزر بدن کادر فوق العاده
۱۴۰۵/۰۳/۱۷برای لیزر
۱۴۰۲/۱۲/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۰ریزش موی سکه ایی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷مزوتراپی ضد لک
۱۴۰۳/۰۲/۲۳عالیییی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴پزشک کاربلد، وظیفه شناس، خوش اخلاق و وقت شناس و از وقتی که به ایشان مراجعه کردم مشکل شوره سر و ریزش مو و خارش کف سر بنده برطرف شد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸درمان لک
۱۴۰۲/۰۲/۱۱خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳من مشکل لک داشتم ب پیشنهاد دوستم اومدم پیش این دکتر مشکلم حل شد عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خارش پوست شدید داشتم با تجویز درست خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۹خیلی خوب بودن کاملا درمان شد جوشهای صورتم
۱۴۰۵/۰۳/۲۲پذیرش عالی بود و تشخیص خانم دکتر هم عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴شعبه عباس آباد خیلی شلوغه اما دکتر خوبی هستن صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۵برای پسوریازیس مراجعه کردم. تا الان راضی کننده بوده.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷پسوریازیس داشتم با درمان خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴سلام من لک روی بدنم زیاد داشت رفتم مطبشون دو ماه پیش داروهاشو استفاده کردندو ماهه تاثیرش عالی بود کمرنگ شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۲