دندونامو ارتودنسی کردم و کاملا از نتیجه ای که گرفتم راضی بودم
خیلی عالی بود
عدم رضایت
تازه آشنا شدم فعلا نظرم مثبت است
ارتودنسی .بسیار عالی
عالی بودن من 10سال پیش پیششون میرفتم
ارتدنسی
اورتودنسی
دکتر با اخلاق وماهری هستن من ک خیلی دوستشون دارم خداحفظشون کنه
مشکلی یکی نوبت طولانی و هزینه
بسیار عالی و با خلاق
بسیار دکتری خوب و کار درست و انسان شریف
عالی حرف ندارن
نتیجه اش عالیه
من پیششون کار انجام دادم عالی بودن
اوراودنسی
هنوز نتیجه معلوم نیست به تازگی اقدام نموده ام
ارتودنسی
بسیار عالی
عالی هستن
سلام من برای ارتودنسی مراجعه کردم و نتیجه اش عالیه
پسرم ارتودنسی لازم داشت ایشان خیلی عالی انحام دادند فوق العاده خانم دکتر کاربلد مهربان ومتین هستند
برای معاینه مراجعه کردم و از توضیحاتشون استفاده کردم.
دکتر بسیار مهربا
بی نظیر
عالیییییی
رضایت بخش بود
خیلی خوب بودن
عالی عالی عالی درجه یک ه
عالیست
عالین واقعا
ایشون بهترینن
ارتودنسی خوب بودن
عالی بود
خانم دکتر خوبی هستن من خیلی سال پیش بیمارشون بودم تنها مشکلی ک هست و خیلی ها این مشکل داشتن پوسیدگی دندان بعد از گذشت زملن
عاااااااالی
خیلی در کارشون وجدان دارن
تعریفشون رو شنیدم.
دکتر خوش برخوردی است
سلام فک پایین جلو بود و در فک بالا دندون اضافه داشتم که با ارتودنسی مرتب شد عالی هستن
ارتودنسی انجام دادم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان توحید میانی - طبقه فوقانی داروخانه دکترمنوچهری - طبقه سوم - واحد ۶
دندونامو ارتودنسی کردم و کاملا از نتیجه ای که گرفتم راضی بودم
۱۳۹۸/۰۶/۱۰خیلی عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴تازه آشنا شدم فعلا نظرم مثبت است
۱۳۹۸/۱۰/۰۲ارتودنسی .بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عالی بودن من 10سال پیش پیششون میرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ارتدنسی
۱۴۰۰/۰۶/۰۹اورتودنسی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳دکتر با اخلاق وماهری هستن من ک خیلی دوستشون دارم خداحفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۲/۱۲مشکلی یکی نوبت طولانی و هزینه
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار عالی و با خلاق
۱۳۹۹/۰۵/۲۶بسیار دکتری خوب و کار درست و انسان شریف
۱۳۹۹/۰۲/۱۳عالی حرف ندارن
۱۳۹۹/۰۲/۰۶نتیجه اش عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۲۱من پیششون کار انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲اوراودنسی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹هنوز نتیجه معلوم نیست به تازگی اقدام نموده ام
۱۳۹۷/۰۳/۰۸ارتودنسی
۱۴۰۱/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۶سلام من برای ارتودنسی مراجعه کردم و نتیجه اش عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۰پسرم ارتودنسی لازم داشت ایشان خیلی عالی انحام دادند فوق العاده خانم دکتر کاربلد مهربان ومتین هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۹برای معاینه مراجعه کردم و از توضیحاتشون استفاده کردم.
۱۴۰۲/۰۱/۲۹دکتر بسیار مهربا
۱۴۰۳/۰۵/۰۲بی نظیر
۱۴۰۰/۰۳/۱۷عالیییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴رضایت بخش بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۱خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۴عالی عالی عالی درجه یک ه
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالیست
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالین واقعا
۱۴۰۰/۰۹/۲۷ایشون بهترینن
۱۴۰۰/۰۲/۰۱ارتودنسی خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵ارتودنسی
۱۴۰۲/۰۹/۲۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خانم دکتر خوبی هستن من خیلی سال پیش بیمارشون بودم تنها مشکلی ک هست و خیلی ها این مشکل داشتن پوسیدگی دندان بعد از گذشت زملن
۱۳۹۹/۰۹/۲۴ارتودنسی
۱۴۰۳/۰۶/۰۱عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خیلی در کارشون وجدان دارن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۳تعریفشون رو شنیدم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۶دکتر خوش برخوردی است
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰سلام فک پایین جلو بود و در فک بالا دندون اضافه داشتم که با ارتودنسی مرتب شد عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۶ارتودنسی انجام دادم
۱۴۰۳/۰۹/۱۹