خیلی وقته تحت نطر ایشان هستم و سزارین ، درمان کیست و گذاشتن دستگاه و... برام انجام دادخ رصایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
4ساله دکترمه وازش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
فعلا ک نتیجه ای نگرفتم ولی خوبه تعریفشو زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
من ک پلی کیستیک بودم وچن ماه تحت نظرش بودم .اما نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
سلام من برا
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
تو ماه سوم بارداری هستم رفتم پیششون دکتر خوبیه مشکل یبوست داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
واقعا دکتر خیلی عالی و خوبیه
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
درمان پلاکت خون در حاملگی و عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
پلی کیستیک بودم،ولی درمان نشدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
عالیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
برای چکاپ پیش از بارداری مراجعه کردم و راضی بودم از کارشون و الانم باردارم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
بارداری .عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
نامنظمی پریود ،کارشون خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۱/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
دکترخوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
تحت درمان ناباروری هستم تازه دارو استفاده میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
مراقبت بارداری عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
عالی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
سلام دکتر خیلی عالی هستن اخلاق عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸
بسیار خوب و با حوصله هستند
۱۳۹۹/۰۱/۲۶
پاپ اسمیر دادم
۱۳۹۹/۰۱/۲۷
باردارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
درکل خوبه بدک نیس
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عفونتمبرطرف شدبایک جلسه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
سلام من چند ماهی میشد پریود نمیشدم که توسط ایشون معاینه شدم و از کارشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
عفونت شدید و التهاب دهانه رحم ،بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
مشکلی نازایی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
دکتری فوق العاده صبور و عالی تشخیص به موقع برای سرکلاژ باعث شد زایمان زود رس نداشته باشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
خانم دکتری دلسوز و حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بهترین دکتر زنان
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
درمان عفونتم با ایشون حل شد تشخیص های مناسب و به جایی دارن
۱۳۹۸/۰۳/۲۳
دکتر خوبی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
ویزیت گران بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
عمل سزارین داشتم با ایشون کارشون واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
پزشک خوب و حاذقی هستن .
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
دکتر در حد عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
برای ناباروری رفتم .دکتر بسیار دلسوز و مهربان هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
من هنوز تحت درمانم .ولی در کل دکترخیلی خوبیه
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
باردار
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
مشکل درد شدید
پریودی
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
مشاور قبل بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
بهبود پیدا کردم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
قارچی شدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
نازایی و حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
نوبت سنو
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عفونت داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
عالی هس
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
عالی بود
۱۳۹۷/۰۴/۲۰
مشکل زنانه
۱۳۹۸/۰۳/۱۶
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
دکتر خوب و مهربونی هستش
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
برای پسر
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
عفونت بهترشده ام
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
باردار نمیشدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بعد از یک ماه باردار شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
کل طول دوره حاملگی زیرنظرشون بودم خدا رو شکر با تشخیص به پوقع سرکلاژ شدم به موقع هم بخیه هام کشید شکر خدا الان پسرم 3سالشه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
فعلا هیچ
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
بچه دار نمیشدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
باردار بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
دکتر خوبیه تازه تحت درمانشون قرار گرفتم ولی تشخیص شون خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
درب مطب رو سر ساعت که میگه باز نمیکنه .روز تعطیل هست تو سایت علام نمیکنه.
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
ای یودی گذاشتم الان دوساله
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
عالی هستنو
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خانم دکتر میترا منصوری دکتر خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خیلی خوب.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
خوب بو
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
سلام نوبت دهی و جوابگویی منشی ضعیف سیستم بیمه مطب کار نمیکرد و من ۴ بار مجبور به مراجعه ب مطب شدم و در نهایت کارم انجامنشد ،،، ک نشانگر عدم مدیریت صحیح پزشک بر سیستم اداری مطب میباشد
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
فعلا هیچ
۱۴۰۲/۰۴/۰۳
دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای هستش
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
باردار نمیشدم پیش ایشون آی یو آی شدم بار اول خدا خواست نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۶/۰۳
ماه گذشته زیر نظرش ای یو ای کردم ک نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۶
سلام واقعا دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
بله دکترفوق العاده خوبی هستند وبخوبی مشکل بیمارش را بررسی میکندومن بیشتر از اخلاقشون خوشم امد دکتر خوش اخلاق وخوش رفتار هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
دکترمنصوری پزشکی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالیه از همه نظر
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
باحوصله و باتجربه فعلا تحت نظر ایشون هستم ایشا الله که جواب بگیریم همگی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
فعلا فقط ویزیت اولیه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
دکتر آرومی هستن، با یک جلسه باردارشدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
خوب است
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
فعلا تحت نظرم
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
مراقبت بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
بسیار مسلط،کاربلد و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
برای خواهرم مراجعه کردیم و نتیجه خوبی حاصل شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
برای بارداری ونتیجه هنوزنگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
آیودی گذاشتم
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
من برای بارداری... زیر نظر ایشون هستم و الان هم 16 هفته هستم
۱۳۹۸/۰۴/۲۲
دکترخوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹
دکتربسیا رخوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
فعلا سنو وازمایش برام نوشته
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
کارش عالیه منو بچمو نجات داد
تو زایمان طبیعی فول ارست بودم سزارین شدم خیلی اذیت شدم ولی خدا رو شکردکتر کارش عالی بود
بعد از عمل چند روز نسخه بستری داد تا ازم مراقبت بشه
ازش ممنونم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
دکتر خ
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
من برای بارداری پیش خانم دکتر بودم بسیار دلسوز و کاربلد
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دکتر باتجربه
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
سزارین
۱۳۹۸/۰۸/۱۵
مراقبت بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۲۳
دکتر بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
برای بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
خوب است
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
برخورد خوب ولی قبل از مشخص شدن مساله دارو دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
یه جلسه رفتم پیششون برای ناباروری فعلا که نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
باردار هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خیلی خوبه
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
عفونت شدید داشتم با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
خوب بوده
۱۴۰۲/۰۱/۲۵
سرارین
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
خیلی دکتر خوب ودلسوزیه
۱۳۹۸/۰۴/۲۳
دکتر خوب و با حوصله و دقیقی هستن . تشخیص خوبی هم داره
۱۳۹۸/۰۲/۲۸
بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۶/۰۵
برای لکه بینی مراجعه کردم وبعدش باردار شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
از کار ایشون راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
دکتر خو
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
سلام خانم میترا منصوری دکتر فوقالعاده مهربون هستش و من برایی بارداری پیششون رفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
عالی بود دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
دکتر خیلی خوبیه. من هر وقت برای هر مشکلی که رفتم با یک نسخه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
دستگاه آ یو دی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
عفونت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
عالیه بسیارعالی
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
زیر نظر باردار هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
دکتر خوب و خوش برخوردی که با حوصله صحبت های مریض رو گوش میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
عمل سرکلاژ بود.عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
دکتر خیلی خوبیه کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
دکتر با تجربه و متخصص در درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
حیلی حاذق هستن امیدوارم نتیجه گیری عالی داشته باشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
8سال پیش عمل سزارین داشتم واقعا راضی بودم
۱۳۹۸/۰۵/۳۰
تحت ورمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
پیشنهاد میکنم، تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۲/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
برای عفونت واژن مراجعه کردم دوره درمان کامل شده برای چکاب مجدد میخواهم مراجعه کنم چون احساس میکنم کامل خوب نشده ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
بسیار عالی هستن ایشون برای بارداری اومدم ونتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۱۰
خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۶
ما اومدیم گفتیم مشکل نازایی داریم ایشون قرص نوشت که به نظر بنده کاملا اشتباه هست شما باید اول بصورت کاااامل چکاب کنید هم مرد هم زن و به ترتیب برید جلو تا به نتیجه برسید نه اینکه
یک دفعه قرص بنوسید. با تشکر
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
راضی بوده ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بهترینه
۱۴۰۲/۰۳/۲۱
فعلا نتیجم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
دختر حاذق و شریف
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
دکتر عالی هستش قشنگ توضیح میده و کارش خیلی خوبه واقعا ازش ممنونم من باردارم و تحت نظرشم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
باسلام .دکترمنصورواقعادکترخوبیه من نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
تاخیری پریودی و نازایی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰
دکتر بسیار خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
برای عمل سزارین عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
واسه دوران بارداری زیر نظرشون هستم. لکه بینی داشتم با دارو خیلی سریع لکه بینی ام رو خوب کردن.خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
تایمی که به من دادند دو ساعت بیشتر زمان برد تا ویزیت بشم ,و دارم قرص ها رو استفاده میکنم تا ببینم نتیجه چی میشه ، ولی در مجموع برخورد پزشک خوب بود اما نظم نوبت دهی بد بود
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
برای نازایی ،زیر نظر ایشونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
برای باردارشدن تازه رفتم پیششون؛خوش اخلاق؛باحوصله؛و دقت در درمان
دزفولخیابان نشاط، نبش سید محمود، ساختمان حکیم، طبقه دوم
خدمات ارائه شده جهت مراجعین محترم. جوان سازی واژن به روش RF، رفع کامل عفونتهای مقاوم به روش پلاسما، لیزر موهای زائد توسط جدیدترین دستگاه لیزر تیتانیوم، جوان سازی با تکنیک کربوکسی و RF، برداشت زگیل و خالهای برجسته بدون لک، مجهز به به روزترین دستگاه فیزیوتراپی لگن جهت بهبود بی اختیاری ادرار، صندلی مگنت، مجهز به دستگاه مغناطیسی برای رفع ضعف عضلات شکم و ران و دست برای تناسب اندام.
خونریز ی نا منظم داشتم نتیجه کم کاری تیروئید
۱۳۹۹/۰۶/۲۲فقط یک جلسه بودم ولی بسیار کار بلد بود . برخورد خوب منشی هم قابل تحسین بود .
۱۴۰۰/۱۱/۰۵برای دوره های دو زایمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳زایمان
۱۴۰۱/۰۹/۰۵برای بار
۱۴۰۲/۰۱/۲۲دکتر با حوصله و کاربلدیهستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۶باردارنمیشدم اماالان باردارم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بهترین دکتره
۱۳۹۸/۱۰/۲۶فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۱خواهر شوهرم مشکل نازایی داشت وبعد 20 سال زیر نظرش بچه دارشدن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲مشکل نازایی فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۲عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دکترخوبی هستن به سوالای بیماربادقت گوش میدن وراهنمایی میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶کارش عالیه واقعا درمان میکنه الکی مریضو سرگردان نمیکنه
۱۳۹۸/۰۹/۱۱فعلا تحت درمان قرار نگرفتم
۱۳۹۹/۰۲/۱۵مشکل رحم و ادراری که خدا رو شکر رفع شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۴دارومصرف میکنم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ناباروری
۱۳۹۹/۱۲/۰۴خیلی وقته تحت نطر ایشان هستم و سزارین ، درمان کیست و گذاشتن دستگاه و... برام انجام دادخ رصایت کامل دارم
۱۴۰۰/۰۴/۱۹4ساله دکترمه وازش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲فعلا ک نتیجه ای نگرفتم ولی خوبه تعریفشو زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰من ک پلی کیستیک بودم وچن ماه تحت نظرش بودم .اما نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳سلام من برا
۱۴۰۰/۰۶/۲۹تو ماه سوم بارداری هستم رفتم پیششون دکتر خوبیه مشکل یبوست داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۲۹واقعا دکتر خیلی عالی و خوبیه
۱۳۹۷/۱۱/۲۴درمان پلاکت خون در حاملگی و عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۴پلی کیستیک بودم،ولی درمان نشدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۹عالیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۵برای چکاپ پیش از بارداری مراجعه کردم و راضی بودم از کارشون و الانم باردارم
۱۳۹۸/۱۱/۲۷بارداری .عالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴نامنظمی پریود ،کارشون خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۲دکترخوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹تحت درمان ناباروری هستم تازه دارو استفاده میکنم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶مراقبت بارداری عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عالی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷سلام دکتر خیلی عالی هستن اخلاق عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۸بسیار خوب و با حوصله هستند
۱۳۹۹/۰۱/۲۶پاپ اسمیر دادم
۱۳۹۹/۰۱/۲۷باردارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶درکل خوبه بدک نیس
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عفونتمبرطرف شدبایک جلسه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲سلام من چند ماهی میشد پریود نمیشدم که توسط ایشون معاینه شدم و از کارشون بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عفونت شدید و التهاب دهانه رحم ،بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷مشکلی نازایی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰دکتری فوق العاده صبور و عالی تشخیص به موقع برای سرکلاژ باعث شد زایمان زود رس نداشته باشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷خانم دکتری دلسوز و حاذق
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بهترین دکتر زنان
۱۴۰۰/۱۰/۲۹درمان عفونتم با ایشون حل شد تشخیص های مناسب و به جایی دارن
۱۳۹۸/۰۳/۲۳دکتر خوبی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ویزیت گران بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عمل سزارین داشتم با ایشون کارشون واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶پزشک خوب و حاذقی هستن .
۱۴۰۰/۱۱/۰۴مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دکتر در حد عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹برای ناباروری رفتم .دکتر بسیار دلسوز و مهربان هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۱/۱۵من هنوز تحت درمانم .ولی در کل دکترخیلی خوبیه
۱۳۹۸/۰۵/۰۲عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵باردار
۱۴۰۰/۱۱/۳۰مشکل درد شدید پریودی
۱۴۰۲/۰۳/۱۷مشاور قبل بارداری
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بهبود پیدا کردم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷قارچی شدن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶نازایی و حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۱نوبت سنو
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عفونت داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالی هس
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی بود
۱۳۹۷/۰۴/۲۰مشکل زنانه
۱۳۹۸/۰۳/۱۶فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۱۵دکتر خوب و مهربونی هستش
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۵برای پسر
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عفونت بهترشده ام
۱۳۹۹/۰۷/۲۷بارداری
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷باردار نمیشدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بعد از یک ماه باردار شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴کل طول دوره حاملگی زیرنظرشون بودم خدا رو شکر با تشخیص به پوقع سرکلاژ شدم به موقع هم بخیه هام کشید شکر خدا الان پسرم 3سالشه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲فعلا هیچ
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بچه دار نمیشدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵باردار بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دکتر خوبیه تازه تحت درمانشون قرار گرفتم ولی تشخیص شون خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱درب مطب رو سر ساعت که میگه باز نمیکنه .روز تعطیل هست تو سایت علام نمیکنه.
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ای یودی گذاشتم الان دوساله
۱۳۹۸/۱۱/۲۱عالی هستنو
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خانم دکتر میترا منصوری دکتر خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خیلی خوب.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خوب بو
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳سلام نوبت دهی و جوابگویی منشی ضعیف سیستم بیمه مطب کار نمیکرد و من ۴ بار مجبور به مراجعه ب مطب شدم و در نهایت کارم انجامنشد ،،، ک نشانگر عدم مدیریت صحیح پزشک بر سیستم اداری مطب میباشد
۱۴۰۴/۱۰/۰۶فعلا هیچ
۱۴۰۲/۰۴/۰۳دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای هستش
۱۳۹۷/۱۱/۳۰باردار نمیشدم پیش ایشون آی یو آی شدم بار اول خدا خواست نتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۶/۰۳ماه گذشته زیر نظرش ای یو ای کردم ک نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۶سلام واقعا دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بله دکترفوق العاده خوبی هستند وبخوبی مشکل بیمارش را بررسی میکندومن بیشتر از اخلاقشون خوشم امد دکتر خوش اخلاق وخوش رفتار هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکترمنصوری پزشکی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالیه از همه نظر
۱۴۰۰/۰۶/۱۶باحوصله و باتجربه فعلا تحت نظر ایشون هستم ایشا الله که جواب بگیریم همگی
۱۳۹۹/۰۸/۰۸فعلا فقط ویزیت اولیه داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۱۵دکتر آرومی هستن، با یک جلسه باردارشدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶خوب است
۱۳۹۹/۰۷/۱۴فعلا تحت نظرم
۱۴۰۱/۱۰/۰۸مراقبت بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۰۲بسیار مسلط،کاربلد و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵برای خواهرم مراجعه کردیم و نتیجه خوبی حاصل شد
۱۴۰۱/۰۵/۰۲برای بارداری ونتیجه هنوزنگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰آیودی گذاشتم
۱۳۹۸/۱۰/۰۳من برای بارداری... زیر نظر ایشون هستم و الان هم 16 هفته هستم
۱۳۹۸/۰۴/۲۲دکترخوبی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۹دکتربسیا رخوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۱فعلا سنو وازمایش برام نوشته
۱۴۰۰/۰۸/۰۲کارش عالیه منو بچمو نجات داد تو زایمان طبیعی فول ارست بودم سزارین شدم خیلی اذیت شدم ولی خدا رو شکردکتر کارش عالی بود بعد از عمل چند روز نسخه بستری داد تا ازم مراقبت بشه ازش ممنونم
۱۳۹۷/۱۰/۲۹دکتر خ
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۰۲من برای بارداری پیش خانم دکتر بودم بسیار دلسوز و کاربلد
۱۴۰۲/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر باتجربه
۱۴۰۱/۱۱/۱۳بهترین هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۵سزارین
۱۳۹۸/۰۸/۱۵مراقبت بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۲۳دکتر بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۱/۰۸/۱۴برای بارداری
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب است
۱۴۰۲/۰۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۵برخورد خوب ولی قبل از مشخص شدن مساله دارو دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳یه جلسه رفتم پیششون برای ناباروری فعلا که نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱باردار هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خیلی خوبه
۱۳۹۸/۱۱/۲۷عفونت شدید داشتم با یه نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰خوب بوده
۱۴۰۲/۰۱/۲۵سرارین
۱۴۰۰/۰۲/۰۷خیلی دکتر خوب ودلسوزیه
۱۳۹۸/۰۴/۲۳دکتر خوب و با حوصله و دقیقی هستن . تشخیص خوبی هم داره
۱۳۹۸/۰۲/۲۸بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۶/۰۵برای لکه بینی مراجعه کردم وبعدش باردار شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶از کار ایشون راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱دکتر خو
۱۴۰۰/۰۷/۰۹سلام خانم میترا منصوری دکتر فوقالعاده مهربون هستش و من برایی بارداری پیششون رفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۰عالی بود دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۸دکتر خیلی خوبیه. من هر وقت برای هر مشکلی که رفتم با یک نسخه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دستگاه آ یو دی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عفونت خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عالیه بسیارعالی
۱۳۹۸/۱۰/۳۰زیر نظر باردار هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸دکتر خوب و خوش برخوردی که با حوصله صحبت های مریض رو گوش میدن
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عمل سرکلاژ بود.عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۸دکتر خیلی خوبیه کارش عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بارداری
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دکتر با تجربه و متخصص در درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲حیلی حاذق هستن امیدوارم نتیجه گیری عالی داشته باشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳8سال پیش عمل سزارین داشتم واقعا راضی بودم
۱۳۹۸/۰۵/۳۰تحت ورمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳پیشنهاد میکنم، تشخیص درست
۱۴۰۲/۰۲/۱۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۵راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰برای عفونت واژن مراجعه کردم دوره درمان کامل شده برای چکاب مجدد میخواهم مراجعه کنم چون احساس میکنم کامل خوب نشده ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۱نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳بسیار عالی هستن ایشون برای بارداری اومدم ونتیجه گرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۱۰خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ما اومدیم گفتیم مشکل نازایی داریم ایشون قرص نوشت که به نظر بنده کاملا اشتباه هست شما باید اول بصورت کاااامل چکاب کنید هم مرد هم زن و به ترتیب برید جلو تا به نتیجه برسید نه اینکه یک دفعه قرص بنوسید. با تشکر
۱۴۰۰/۰۶/۱۴من راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲راضی بوده ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بهترینه
۱۴۰۲/۰۳/۲۱فعلا نتیجم
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دختر حاذق و شریف
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر عالی هستش قشنگ توضیح میده و کارش خیلی خوبه واقعا ازش ممنونم من باردارم و تحت نظرشم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۲باسلام .دکترمنصورواقعادکترخوبیه من نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۱۱/۲۸تاخیری پریودی و نازایی
۱۴۰۰/۰۳/۲۰دکتر بسیار خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۱برای عمل سزارین عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۳کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵واسه دوران بارداری زیر نظرشون هستم. لکه بینی داشتم با دارو خیلی سریع لکه بینی ام رو خوب کردن.خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۷/۱۲/۲۱تایمی که به من دادند دو ساعت بیشتر زمان برد تا ویزیت بشم ,و دارم قرص ها رو استفاده میکنم تا ببینم نتیجه چی میشه ، ولی در مجموع برخورد پزشک خوب بود اما نظم نوبت دهی بد بود
۱۴۰۴/۰۹/۳۰برای نازایی ،زیر نظر ایشونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵برای باردارشدن تازه رفتم پیششون؛خوش اخلاق؛باحوصله؛و دقت در درمان
۱۳۹۹/۰۵/۲۶بیماری زگیل تناسلی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶بهتر از خودش نیست واقعا عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۶برای دوبارداریم زیرنظرشون بودم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹واسه بارداری میرم مطب انصافا کارش عالیه
۱۳۹۷/۱۱/۲۳چکاب ساده
۱۳۹۹/۱۲/۲۴دکتربسیارمهربونه وب حرفای بیمارش واقعا درست گوش میده من خیلی ازشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱من برای بارداریم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹با حوصله و تامل برخورد می کنند
۱۴۰۰/۱۰/۰۱دکتربسیارمهربانودلسوزیهستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۲واقعا دکتر عالی هست خیلی مهربان و دلسوز ن
۱۳۹۹/۰۸/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۷سزارین کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵دکتر خوب وعالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۰مشورت و آزمایش قبل حاملگی
۱۳۹۸/۰۳/۳۰کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۱۵تحت درمانم برای عفونت مثانه
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالییییی
۱۳۹۹/۱۲/۱۹عفونت خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۴بسیار خوش بر
۱۴۰۲/۰۱/۲۰عالییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷من پیش،خانم دکتر لاپاراسکوپی شدم الان یکهفته خوبم عاالی،بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳تحت نظر ایشان در دوران بارداری و نتیجه خوبی به همراه داشته است
۱۳۹۸/۰۶/۱۱نمیدونم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دوره درمان طی میکنم تا الآن که همه چی خوب هست
۱۳۹۹/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰سزارین و خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۲کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۲۴لکه بینی داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بهترین دکتر منطقه در دزفول است
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سلام زایمان سزارین پیش دکتر منصوری بود الحمدلله خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۱یک جلسه بودم دکتر مهربان و کار بلدی هست .
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۰۵دکتر خوبیست...به نظر من یکی از بهترین دختران حال حاضر در خوزستان میباشد
۱۳۹۷/۱۰/۲۱خیلی عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۶دو زایمان سزارین پیششون بودم دکتر خیلی خوب باتجربه ایه
۱۳۹۷/۰۸/۱۳سزارین انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۹عالیه..من زودی باردار شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۰۱جنین مشکوک به سندروس دان بود .با راه حل و آزمایش هایی که خانم دکتر گفتن و واسم نوشتن حل شد
۱۳۹۷/۰۸/۱۲عااااالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۳بسیار با حوصله و مهربون
۱۳۹۹/۰۳/۲۴