فوق العاده مهربان و با محبت و وقت میذارن برا مریض هاشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دکترخیلیخدبی است
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
نوبت دهیشون خیلی بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
زانودرد همسرم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
درد پا و گرفتگی.خیلی خوب شدم باز بیماری کرونا گرفتم دوباره افت بدنی پیدا کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
سلام روماتیسم مفصلی دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
پا درد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار یتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
فعلا نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
زانودرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
درد زانو
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
زانودرد داشتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
من مشکل روماتیسم حاد داشتم طوری که دیگه حتی نمیتونستم از جام پاشم زندگیم مختل شده بود تا اینکه توسط یکی از آشنایان با خانم دکتر آشنا شدم و خداروشکر از اون موقع تا الان خوبم و سالی دوبار به ایشون مراجعه میکنم و خیلی از ایشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
پزشک خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
بهبود پیدا گردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
زانو درد،معاینه اولیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
زانودرد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
خواهرم دستش درد میکرد رفت پیشش خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
ارتروز زانو و تزریق مرحله 4
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
آره آرتروز زانو
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بنده نقرس داشتم و الان خیلی بخترم
۱۴۰۱/۰۱/۰۳
دست درد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر خیلی خوبی هستن من از برج9 تحت نظرشون هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
دو تا از خاله های بنده برای ویزیت .. برای بیماری رماتیسمی که دارن از بیماران خانم دکتر هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۰
دکتر مادرم است دکتریش عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
بیماری خودایمنی لوپوس دارم و تحت کنترل هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خیلی عالی بووود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
رماتیسم خفیف..
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
کارشون عالی بود. همیشه موفق باشن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
هرسوالی پرسیدم خیلی خوب راهنمایی کردن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
لوپوس و تحت کنترل
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
گردن درد داشتم ...خوب شدم
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
آرتروزدرحال درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
مشکل درد پا و استخوان داشتم و تجویز خانم دکتر بسیار عالی بوده و خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
الحمدلله من نتیجه خوبی گرفتم ازدردایی که داشتمخیسته شدم باکمک وراهنمایی دکترخداروشکرخوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
دکتر فوق العا
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
تورم دست.که با تشخیص پزشک زود درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
آرتروز زانو
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
کتف یخ زده
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بسیار راضی بودم. از تشخیص و درمان عالی دکتر کمال تشکر را دارم
داروهایی که میدن خیلی گرونه
۱۴۰۰/۰۷/۰۴درد دست بر اثر ضربه الان بهتر شده
۱۳۹۹/۱۰/۱۶خداروشکر راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۷نتیجه کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۹خداروشکر تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱رماتیسم مفصلی دارم خدا شکر بهترم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵فوق العاده مهربان و با محبت و وقت میذارن برا مریض هاشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکترخیلیخدبی است
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱نوبت دهیشون خیلی بده
۱۴۰۰/۱۱/۱۳زانودرد همسرم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷درد پا و گرفتگی.خیلی خوب شدم باز بیماری کرونا گرفتم دوباره افت بدنی پیدا کردم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۷سلام روماتیسم مفصلی دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸پا درد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار یتر عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فعلا نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۱/۱۶زانودرد
۱۴۰۰/۰۹/۲۸واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱درد زانو
۱۴۰۰/۰۱/۰۷خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۲زانودرد داشتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۷من مشکل روماتیسم حاد داشتم طوری که دیگه حتی نمیتونستم از جام پاشم زندگیم مختل شده بود تا اینکه توسط یکی از آشنایان با خانم دکتر آشنا شدم و خداروشکر از اون موقع تا الان خوبم و سالی دوبار به ایشون مراجعه میکنم و خیلی از ایشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳پزشک خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۳/۱۱بهبود پیدا گردم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱فوق العاده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱زانو درد،معاینه اولیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۰نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۲۶زانودرد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خواهرم دستش درد میکرد رفت پیشش خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ارتروز زانو و تزریق مرحله 4
۱۳۹۷/۱۱/۲۹آره آرتروز زانو
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بنده نقرس داشتم و الان خیلی بخترم
۱۴۰۱/۰۱/۰۳دست درد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دکتر خیلی خوبی هستن من از برج9 تحت نظرشون هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۱دو تا از خاله های بنده برای ویزیت .. برای بیماری رماتیسمی که دارن از بیماران خانم دکتر هستند
۱۳۹۸/۰۷/۲۰دکتر مادرم است دکتریش عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بیماری خودایمنی لوپوس دارم و تحت کنترل هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی عالی بووود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶رماتیسم خفیف..
۱۳۹۹/۱۱/۲۴کارشون عالی بود. همیشه موفق باشن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱هرسوالی پرسیدم خیلی خوب راهنمایی کردن
۱۳۹۹/۰۸/۲۰لوپوس و تحت کنترل
۱۴۰۰/۰۱/۲۱گردن درد داشتم ...خوب شدم
۱۳۹۸/۰۶/۱۰آرتروزدرحال درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳مشکل درد پا و استخوان داشتم و تجویز خانم دکتر بسیار عالی بوده و خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱الحمدلله من نتیجه خوبی گرفتم ازدردایی که داشتمخیسته شدم باکمک وراهنمایی دکترخداروشکرخوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱دکتر فوق العا
۱۴۰۰/۰۵/۲۰راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴تورم دست.که با تشخیص پزشک زود درمان شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۸آرتروز زانو
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۳کتف یخ زده
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیار راضی بودم. از تشخیص و درمان عالی دکتر کمال تشکر را دارم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳تشخیصشون درست و دقیق بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۲پا درد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹زانو درد داشتن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالییی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶بیماری بحجت
۱۳۹۹/۱۱/۰۸رماتیسم و ارتروز
۱۴۰۰/۰۷/۱۰من بیماری روماتیسم داشتم والان بیماریم کنترل شده
۱۴۰۰/۰۶/۱۰نقرس داشتم و با دارو پایین آمده است
۱۴۰۰/۰۹/۳۰روماتیسم مفصلی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خوبی هستن، و درست تشخیص میدن
۱۴۰۱/۰۱/۱۷نقرس،رضایت بخش است.
۱۳۹۹/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار دکتر خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خارپاشنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷اوکی بود
۱۳۹۷/۱۰/۲۵بله برای دست پسرم مشکلش حل شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰درحال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۹کمر درد . درد های عصبی پا . گز گز کف پا . بی حسی انگشت های پا
۱۳۹۹/۰۸/۲۷فعلا درحال درمانیم
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۸من روماتیسم مفصلی دارم که با ویزیت خانم دکتر دردام خیلی کم شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خوب بود آگه من نمی گفت تب مالت داری الان داخل خانه افتاده بودم،
۱۴۰۰/۰۹/۱۳روماتیسم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳پزشک بسیار با تجربه و خوش برخوردی است
۱۴۰۰/۰۳/۰۴رماتیسم مفصلی داشتم تشخیص ایشون ام ار آی و ازمایش بود ولی هنوز نوبتم نشده ک برم پیش دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶خواهرم یه بیماری داشت با تشخیص ایشان و راهنمایی به دکتر دیگر الحمدالله خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹