من مشگل گوارشی دارم تازه دوره درمانم شروع کردم انشاله که خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
زخم روده
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
دکتر دلسوز و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۱/۲۴
نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
پزشک بسار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰
باسلام مشکل تنبلی روده
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
نوبت و منشی بسیار خوب .زمان انتظار خوب بود دکتر خوبی هست .
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
من تاریخ 8/11/1404 کولونوسکپی داشتم. خیلی هم کارشان عالی بود. من فعلا خدا را شکر درد ام ندارم و کارم انجام شد و رفتارشان ام خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
مشکل گوارشی و تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
مشکل زخم معده داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
مشکل گوارش داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
خیلی دکتر مهربان ودلسوز وباسوادی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
هنوز درمان نکرده
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
شروع سرطان معده
۱۴۰۳/۰۹/۰۸
درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
دکتر بسیار خوب و دقیق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
پزشک متعد و خوبی هستند من دو هفته معده درد داشتم بعد از دو روز از داروهایی که تجویز کرده بودند استفاده کردم خوب شدم ممنون ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۷
فعلا هنوز دارو تجویز نکردن در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
دکتر خوب و دقیقی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
آندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
در مرحله انجام آزمایش هستم.
آرام و درعین حال جدی و مودب هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
بسیار حرفه ای و مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
مشکل گوارش
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
بیماری گوارشی داشتم با مصرف داروهایی که خانم دکتر دادند خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
مشکل عفونت معده وروده بسیار خوب تسخیص دادن ودرمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
خانم دکتر بسیار متعهد و خوش اخلاق و با حوصله و مهربان هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
من.مشکلی.معده.دارم
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
هنوز نتیجه قابل قبولی نگرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
بسیار دکتر فوق تخصص و کار بلدی هستند، چندین سال پیش دکترهای گوارش ویزیت شدم، ولی داروهایی که برام ارائه می شد برام حساسیت زا بودند، خدارو شکر الان مشکل گوارشم تا ۹۰ درصد برطرف شده، بنده به نوبه خودم از خانم دکتر راد تشکر می کنم.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
پذزنپدیو
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
تجربه وکارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
سرکار خانم دکتر ندا راد پزشکی دقیق مهربان مدبر و متعهد هستند بنده از ایشان راضی هستم امیدوارم خداوند هم از ایشان راضی باشند
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
فوق الاذده هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
بسیار دکتر دلسوز وخوبی هستند منشی خیلی خوبی هم دارند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
دکتر بسیار خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
مشکل درد روده داشتم.به ایشان مراجعه کردم.
دکتر معمولی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
کبد چرب
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
مشکل معده درد داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
وقتدهی منظم، معطلی کم، برای مشکل معده مراجعه کردم که نتیجه خوبی گرفته ام تا الان
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
درمان ادامه دارد
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
ایشون بسیار باسواد و،باحوصله و توانمند هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
دکتر حاذق و
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عالی، عالی، فوق العاده حاذق
۱۴۰۲/۰۶/۰۶
با سلام وتشکر از خانم دکتر مادرم مشکل زخم اثنی عشر داشتن و با زحمات خانم دکتر بهبود حاصل شد وتحت نظر هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
کبد چرب
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
با سلام و دعای خیر. بند مشکل معد وگزارش داشتم به لطف خدا و همت خانم دکتر نتیجه رضایت بخشی دارم ارادتمند حکمت
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
فعلا هیچی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
من.مشکلی.معده.دارم
۱۴۰۲/۰۴/۰۸
درمان ادامه دارد
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
دکترراد تشخیص درستی دارند پارسال آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم راضی بودم وازایشان متشکرم
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸خانمدکتر بسیار با حوصله و حاذق هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من مشگل گوارشی دارم تازه دوره درمانم شروع کردم انشاله که خوبه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷زخم روده
۱۴۰۳/۰۴/۰۲دکتر دلسوز و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۱/۲۴نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴پزشک بسار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰باسلام مشکل تنبلی روده
۱۴۰۲/۱۰/۳۰نوبت و منشی بسیار خوب .زمان انتظار خوب بود دکتر خوبی هست .
۱۴۰۴/۱۲/۱۲من تاریخ 8/11/1404 کولونوسکپی داشتم. خیلی هم کارشان عالی بود. من فعلا خدا را شکر درد ام ندارم و کارم انجام شد و رفتارشان ام خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۸مشکل گوارشی و تحت درمان ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰مشکل زخم معده داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل گوارش داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۱۰خیلی دکتر مهربان ودلسوز وباسوادی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۰۷هنوز درمان نکرده
۱۴۰۴/۰۲/۰۶شروع سرطان معده
۱۴۰۳/۰۹/۰۸درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر بسیار خوب و دقیق هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۰۹پزشک متعد و خوبی هستند من دو هفته معده درد داشتم بعد از دو روز از داروهایی که تجویز کرده بودند استفاده کردم خوب شدم ممنون ازشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۷فعلا هنوز دارو تجویز نکردن در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲دکتر خوب و دقیقی است
۱۴۰۳/۰۷/۰۳آندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵در مرحله انجام آزمایش هستم. آرام و درعین حال جدی و مودب هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار حرفه ای و مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مشکل گوارش
۱۴۰۳/۱۰/۰۱بیماری گوارشی داشتم با مصرف داروهایی که خانم دکتر دادند خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل عفونت معده وروده بسیار خوب تسخیص دادن ودرمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳خانم دکتر بسیار متعهد و خوش اخلاق و با حوصله و مهربان هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹من.مشکلی.معده.دارم
۱۴۰۲/۰۴/۰۸هنوز نتیجه قابل قبولی نگرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۲بسیار دکتر فوق تخصص و کار بلدی هستند، چندین سال پیش دکترهای گوارش ویزیت شدم، ولی داروهایی که برام ارائه می شد برام حساسیت زا بودند، خدارو شکر الان مشکل گوارشم تا ۹۰ درصد برطرف شده، بنده به نوبه خودم از خانم دکتر راد تشکر می کنم.
۱۴۰۳/۰۵/۳۱پذزنپدیو
۱۴۰۴/۰۶/۰۶تجربه وکارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۸سرکار خانم دکتر ندا راد پزشکی دقیق مهربان مدبر و متعهد هستند بنده از ایشان راضی هستم امیدوارم خداوند هم از ایشان راضی باشند
۱۴۰۲/۰۶/۰۶فوق الاذده هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹بسیار دکتر دلسوز وخوبی هستند منشی خیلی خوبی هم دارند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دکتر بسیار خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹مشکل درد روده داشتم.به ایشان مراجعه کردم. دکتر معمولی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱کبد چرب
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸مشکل معده درد داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶وقتدهی منظم، معطلی کم، برای مشکل معده مراجعه کردم که نتیجه خوبی گرفته ام تا الان
۱۴۰۴/۱۲/۰۲درمان ادامه دارد
۱۴۰۲/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰ایشون بسیار باسواد و،باحوصله و توانمند هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر حاذق و
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عالی، عالی، فوق العاده حاذق
۱۴۰۲/۰۶/۰۶با سلام وتشکر از خانم دکتر مادرم مشکل زخم اثنی عشر داشتن و با زحمات خانم دکتر بهبود حاصل شد وتحت نظر هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۳کبد چرب
۱۴۰۴/۰۴/۲۱با سلام و دعای خیر. بند مشکل معد وگزارش داشتم به لطف خدا و همت خانم دکتر نتیجه رضایت بخشی دارم ارادتمند حکمت
۱۴۰۳/۰۴/۰۳فعلا هیچی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰من.مشکلی.معده.دارم
۱۴۰۲/۰۴/۰۸درمان ادامه دارد
۱۴۰۲/۰۳/۰۳دکترراد تشخیص درستی دارند پارسال آندوسکوپی و کولونوسکوپی انجام دادم راضی بودم وازایشان متشکرم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار دکتر حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۲۸کبد چرب ، با کاهش وزن اصلاح شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۰ایشون برای بنده آندوسکوپی انجام دادن که راضیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷آزمایش کامل انجام دادن. خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۱تعریفش شنودم که دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۱۳تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۴کبد چرب تشخیص خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۸میکروب معده ودرمان شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۰هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵