با کلی تحقیق مراجعه کردم و خیلی راضی هستم حتما پیشنهاد میشود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
بسیار پزشک خوش اخلاق و با حوصله و مهربون هستن .کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
کار عصب کشی انجام دادم عالی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
بسیار با اخلاق و با مهارت در کارشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
خیلی دکتر خوب و مهربون و ماهری هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
دندان ۷ عصب کشی کردم بدون درد عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
همه چیز عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
عصب کشی انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
بسیار عاااااالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
عالی بودن ممنونم عصب کشی کردم بدون درد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
کامپوزیت ونیر انجام دادم و عصب کشی خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
ممنونم از عوامل سایت کار عصب کشی انجام دادم دکتر بسیار حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
عالیه کارشون
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
دکتر واسم درمان ریشه انجام دادن و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
بسیار عالی راضی بودم از کارشون بدون درد و مشکل مرسی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
با سلام برخورد و مشاوره و راهنمایی ایشون برای من کارساز و عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
توصیه میشود تشخیص درست و دقیق بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
کار ترمیم و عشب کشیشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
بسیار عالی کاربلد ممنون
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
کامپوزیت
۱۴۰۱/۱۲/۰۴
بسیار کاربلد و با شخصیت مرسی عصب کشی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
ایمپلنت . عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
بسیار با شخصیت و حرفه مرسی عصب کشی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
سلام بعد از کلی تحقیق در سایت ها و پرسجو تصمیم گرفتم جهت معاینه و درمان دندان ها به مطب آقای دکتر خورشیدی مراجعه کنم و خداروشکر بسیار با حوصله و دلسوز بودن برای همین اون ترس و نگرانی ، حین درمان کم شده بود، مراجعه به ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
ترمیم کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
عصب کشی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
عالی بهترین دکتر همدان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
سلام برخورد و کار جناب دکتر عالییییه من ب شدت راضیم
دندونام عفونت داشتن کشیدم ایمپلنت انجام دادم عالیه
۱۴۰۲/۰۵/۰۷
عالی هستند .بهترین دکتر همدان
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
جهت ویزیت مراجعه کردم راضی هستم ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
عالی بود همه چی دکتر ماهر و با با تجربه ای بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
کارش عالیه اخلاقش هم همینطور
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
مشکل پوسیدگی دندان داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
من خیلی راضی بودم تا العان
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
عصب کشی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
دیروز نوبت داشتم واقعا کارشون عالی و با حوصله.با اینکه اوضاع دندانم خوب نبود والتهاب لثه و عفونت داشتم دوتا دندان عصب کشی و پر کردن. بسیار ماهر عالی و بدون درد
فرزاد ملک خورشیدی دندان پزشک پرشور با تجربه زیاد در تشخیص بیماری های دهان و دندان، ترمیم و عصب کشی دندان، پروتزهای دندانی، اقدامات زیبایی و... سخت کوش و متعهد به ارائه تجربیات و خدمات موفق به بیماران، مدیریت درد و ارائه راهنمایی های لازم به بیماران در زمینه بهداشت دهان و دندان. بعدازظهرها ۱۶ الی ۲۰:۳۰. جهت مشاهده نمونه کارها به صفحه اینستاگرام درج شده مراجعه فرمایید.
پزک حاذق و توانمندی هستن ممنون از عوامل سایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱با کلی تحقیق مراجعه کردم و خیلی راضی هستم حتما پیشنهاد میشود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار پزشک خوش اخلاق و با حوصله و مهربون هستن .کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸کار عصب کشی انجام دادم عالی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بسیار با اخلاق و با مهارت در کارشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۸خیلی دکتر خوب و مهربون و ماهری هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۶دندان ۷ عصب کشی کردم بدون درد عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۴همه چیز عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۷عصب کشی انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار عاااااالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی بودن ممنونم عصب کشی کردم بدون درد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶کامپوزیت ونیر انجام دادم و عصب کشی خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸ممنونم از عوامل سایت کار عصب کشی انجام دادم دکتر بسیار حرفه ای بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عالیه کارشون
۱۴۰۱/۰۶/۱۹دکتر واسم درمان ریشه انجام دادن و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲بسیار عالی راضی بودم از کارشون بدون درد و مشکل مرسی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱با سلام برخورد و مشاوره و راهنمایی ایشون برای من کارساز و عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۶توصیه میشود تشخیص درست و دقیق بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۹کار ترمیم و عشب کشیشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار عالی کاربلد ممنون
۱۴۰۳/۰۷/۱۹کامپوزیت
۱۴۰۱/۱۲/۰۴بسیار کاربلد و با شخصیت مرسی عصب کشی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲ایمپلنت . عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۰بسیار با شخصیت و حرفه مرسی عصب کشی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۰۲دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام بعد از کلی تحقیق در سایت ها و پرسجو تصمیم گرفتم جهت معاینه و درمان دندان ها به مطب آقای دکتر خورشیدی مراجعه کنم و خداروشکر بسیار با حوصله و دلسوز بودن برای همین اون ترس و نگرانی ، حین درمان کم شده بود، مراجعه به ایشون رو پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱ترمیم کردم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عصب کشی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی بهترین دکتر همدان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳سلام برخورد و کار جناب دکتر عالییییه من ب شدت راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی ترس داشتم بابت عصب کشی ولی واقعا متوجه نشدم ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۳ممنون از عوامل سایت کارشون واقعا عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بهترین دکتری که میشناسم واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴کتر هصب کشی انجام دادند برام راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دندان عقل جراحی کردم بدون درد واقعا متشکرم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دندونام عفونت داشتن کشیدم ایمپلنت انجام دادم عالیه
۱۴۰۲/۰۵/۰۷عالی هستند .بهترین دکتر همدان
۱۴۰۰/۰۵/۰۳جهت ویزیت مراجعه کردم راضی هستم ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بود همه چی دکتر ماهر و با با تجربه ای بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۱کارش عالیه اخلاقش هم همینطور
۱۴۰۰/۰۲/۰۳مشکل پوسیدگی دندان داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴من خیلی راضی بودم تا العان
۱۴۰۲/۰۴/۱۱عصب کشی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دیروز نوبت داشتم واقعا کارشون عالی و با حوصله.با اینکه اوضاع دندانم خوب نبود والتهاب لثه و عفونت داشتم دوتا دندان عصب کشی و پر کردن. بسیار ماهر عالی و بدون درد
۱۴۰۳/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۰